Τι έχει αλλάξει στην ψυχαγωγία και την ενημέρωση των καταναλωτών σήμερα

Related

Νέα ημερομηνία μετάδοσης – H 30η τελετή απονομής των Critics’ Choice Awards αποκλειστικά στην COSMOTE TV

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ 25/01/2025 Η 30η τελετή απονομής των Critics’ Choice Awards, ένας από τους μεγαλύτερους τηλεοπτικούς θεσμούς παγκοσμίως, που τιμά τους καλλιτέχνες και δημιουργούς στον χώρο του κινηματογράφου και της τηλεόρασης, έρχεται για 4η χρονιά ζωντανά και αποκλειστικά στην COSMOTE TV. Η 30η τελετή απονομής των Critics’ Choice Awards, η οποία αναβλήθηκε εκ νέου λόγω των πυρκαγιών στο Λος Άντζελες, μεταφέρεται για την Παρασκευή 7/2. Η ζωντανή μετάδοση της τελετής στην  COSMOTE TV , μεταφέρεται

ΑΕΚ – Παναιτωλικός (25/1, 20:00 COSMOTE Sport 1HD): Να φανεί η αλλαγή στο γήπεδο

Intime STOIXIMAN SUPERLEAGUE Στη Νέα Φιλαδέλφεια, με τον κόσμο στο πλευρό της και τον Ματίας Αλμέιδα στον πάγκο της, η ΑΕΚ θα υποδεχθεί τον Παναιτωλικό, στο τελευταίο χρονικά ματς του πρώτου «πιάτου» της 20ής αγωνιστικής της Stoiximan Super League. Η Ένωση πέρασε μια… τρικυμία έπειτα από την ήττα στο ντέρμπι της περασμένης αγωνιστικής από τον

25 Ιανουαρίου – Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

12:00 COSMOTE SPORT 6 HD World Athletics Indoor Tour Gold 2025 Αστάνα 14:00 Mega Play Ολυμπιακός – ΠΑΟΚ Μπάσκετ Α1 Γυναικών 14:30 COSMOTE SPORT 3 HD Λούτον – Μίλγουολ Sky Bet EFL Championship 15:00 Novasports 1HD Μαγιόρκα – Μπέτις Ισπανικό Πρωτάθλημα 15:00 ΣΚΑΪ Μακεδονικός Νεάπολης – ΠΟΤ Ηρακλής Super League 2 15:30 ΕΡΤ Sports 3

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Οι τρεις αναμετρήσεις ΑΕΚ-Παναιτωλικός, ΟΦΗ-Πανσερραϊκός και Αστέρας- Καλλιθέα για την 20η αγωνιστική της Super League, οι αγώνες της Basket League και τα ματς από τα κορυφαία πρωταθλήματα ποδοσφαίρου της Ευρώπης ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων του Σαββάτου. Αναλυτικά το πρόγραμμα: 12:00 COSMOTE SPORT 6 HD World Athletics Indoor Tour Gold 2025 Αστάνα 14:00 Mega Play Ολυμπιακός – ΠΑΟΚ

BOX: Πώς το food delivery app της Cosmote έφτασε τους 1 εκατ. πελάτες μέσα σε 5 χρόνια

Τα τελευταία χρόνια, η χρήση εφαρμογών delivery έχει γνωρίσει εκρηκτική ανάπτυξη στην Ελλάδα, αλλάζοντας ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ψωνίζουν και παραγγέλνουν προϊόντα. Η επιτυχία αυτών των εφαρμογών δεν οφείλεται μόνο στις τεχνολογικές καινοτομίες, αλλά και στην ικανότητά τους να προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες ανάγκες της ελληνικής αγοράς. Από φαγητό και καφέ μέχρι

COSMOTE 5G WiFi:Το internet που φτάνει παντού

Νέα υπηρεσία internet με υψηλές ταχύτητες σε κάθε γωνιά της Ελλάδας μέσω δικτύου COSMOTE 5G Γρήγορο σταθερό internet στο σπίτι ή την επιχείρησή τους, όπου κι αν βρίσκονται, από την πόλη μέχρι το πιο απομακρυσμένο χωριό, μπορούν να έχουν οι πελάτες της COSMOTE με τη νέα καινοτόμα υπηρεσία COSMOTE 5G WiFi. Μια αξιόπιστη λύση που

H 30η τελετή απονομής των Critics’ Choice Awards αποκλειστικά στην COSMOTE TV

">Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH 17:34 | 24 Ιανουαρίου 2025 Media Η 30η τελετή απονομής των Critics' Choice Awards, ένας από τους μεγαλύτερους τηλεοπτικούς θεσμούς παγκοσμίως, που τιμά τους καλλιτέχνες και δημιουργούς στον χώρο του κινηματογράφου και της τηλεόρασης, έρχεται για 4η χρονιά ζωντανά και αποκλειστικά στην COSMOTE TV.  H τελετή απονομής θα μεταδοθεί την Κυριακή 12/1 (ξημερώματα Δευτέρας 13/1) στις 02.00 από το COSMOTE CINEMA  2

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Ο πρωταγωνιστής του «Ριφιφί» στο «Watch Next» της Cosmote TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη, ο οποίος πρωταγωνιστεί στο «ΡΙΦΙΦΙ», τη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV, υποδέχεται απόψε (Παρασκευή 24/1, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD και YouTube κανάλι της COSMOTE TV) το «Watch Next», η πιο cinema friendly εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο. Ο δημοφιλής ηθοποιός μιλά για τη συμμετοχή του στη

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Ο πρωταγωνιστής του «ΡΙΦΙΦΙ» στο «Watch Next» της COSMOTE TV

">Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH Ο δημοφιλής ηθοποιός μιλά για τη συμμετοχή του στη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV 15:30 | 24 Ιανουαρίου 2025 Media Τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη, ο οποίος πρωταγωνιστεί στο «ΡΙΦΙΦΙ», τη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV, υποδέχεται απόψε (Παρασκευή 24/1, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD και YouTube κανάλι της COSMOTE

realme C75: Πρεμιέρα για το πιο ανθεκτικό και κομψό smartphone της χρονιάς

Ένα smartphone το οποίο συνδυάζει την κομψότητα με την ανθεκτικότητα και ανταγωνιστική τιμή έκανε το ντεμπούτο του στην ελληνική αγορά. Το realme C75, είναι ένα επαναστατικό smartphone με άνευ προηγουμένου συνδυασμό ανθεκτικότητας, κορυφαίων δυνατοτήτων AI και μπαταρίας μεγάλης διάρκειας και ταχείας φόρτισης, σε έναν κομψό, premium σχεδιασμό, σηματοδοτεί ένα σημαντικό άλμα προς τα εμπρός στην

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Ο πρωταγωνιστής του «ΡΙΦΙΦΙ» στο «Watch Next» της COSMOTE TV

Τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη, ο οποίος πρωταγωνιστεί στο «ΡΙΦΙΦΙ», τη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV, υποδέχεται απόψε (Παρασκευή 24/1, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD και YouTube κανάλι της COSMOTE TV) το «Watch Next», η πιο cinema friendly εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο. Ο δημοφιλής ηθοποιός μιλά για τη συμμετοχή του στη νέα παραγωγή

Όταν το κινητό γίνεται ο προσωπικός ΑΙ βοηθός μας

Τι νέο έρχεται στην αγορά των smartphones. Ζούμε σε μια εποχή όπου τα κινητά έχουν γίνει προέκταση του εαυτού μας, και όσο τα «έξυπνα» τηλέφωνα εξελίσσονται και αναβαθμίζονται, τόσο πιο έντονα επηρεάζεται  η καθημερινότητά μας.  Μπορεί να ξεκίνησαν ως απλά εργαλεία επικοινωνίας, για να κάνουμε μια κλήση ή να στείλουμε ένα γραπτό μήνυμα, ωστόσο, σήμερα

Στη μαγευτική Πράγα, η Xiaomi αποκάλυψε το αύριο της τεχνολογίας

Η πλατεία της Παλιάς Πόλης ήταν το σημείο εκκίνησης για την εξερεύνηση της Πράγας, μιας από τις ωραιότερες και πιο γραφικές ευρωπαϊκές πόλεις, που σε κάνει να μην θέλεις να σταματήσεις να περπατάς για να χαζέψεις κάθε γωνιά της, ακόμα και αν το θερμόμετρο δείχνει υπό το μηδέν. Μια πόλη – μουσείο με αμέτρητα αξιοθέατα

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Ο πρωταγωνιστής του «ΡΙΦΙΦΙ» στο «Watch Next» της COSMOTE TV

Ο δημοφιλής ηθοποιός μιλά για τη συμμετοχή του στη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV Τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη, ο οποίος πρωταγωνιστεί στο «ΡΙΦΙΦΙ», τη νέα παραγωγή μυθοπλασίας της COSMOTE TV, υποδέχεται απόψε (Παρασκευή 24/1, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD και YouTube κανάλι της COSMOTE TV) το «Watch Next», η πιο cinema friendly εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης

Share

Την ψηφιακή τεχνολογία χρησιμοποιούν πλέον οι καταναλωτές για πολύ περισσότερες χρήσεις από τις αγορές τους. Αντιπροσωπευτικό στοιχείο αποτελεί η επανάσταση που έχει συντελεστεί στον τρόπο πρόσβασης των καταναλωτών στην ψυχαγωγία και στα μέσα ενημέρωσης.

Συγκεκριμένα, το 38% των καταναλωτών παγκοσμίως χρησιμοποιούν υπηρεσίες streaming για την ψυχαγωγία τους σε καθημερινή σχεδόν βάση, ενώ για τη γενιά Ζ (έχουν γεννηθεί μεταξύ 1995-2005) το ποσοστό της ψυχαγωγίας πέραν της καλωδιακής τηλεόρασης ξεπερνά το 50%. Τα παραπάνω συμπεράσματα προκύπτουν από την έρευνα PwC’s Global Consumer Insights, η οποία διερευνά τις καταναλωτικές συμπεριφορές, τις συνήθειες και τις προσδοκίες περισσότερων από 21.000 καταναλωτών σε 27 χώρες.

Όσον αφορά στην ενημέρωση, το 25% των καταναλωτών στρέφονται κατά προτεραιότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την ενημέρωση τους σχετικά με την επικαιρότητα. Αυτό, βέβαια, δεν προκαλεί εντύπωση αν αναλογιστεί κανείς τον υψηλό βαθμό διείσδυσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που επιτρέπουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με τα brands, κατέχουν πλέον την τρίτη θέση σε όρους αποτελεσματικότητας, ενώ για τους millennials αποτελούν την πιο δημοφιλή μορφή, ξεπερνώντας τις καθιερωμένες τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Από την έρευνα, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, προκύπτει ότι οι καταναλωτές -οι οποίοι βομβαρδίζονται με μια σειρά από επιλογές- αναζητούν τα εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να απλοποιήσουν τις αποφάσεις των αγορών τους. Εκτός από τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών, οι καταναλωτές εμπιστεύονται αξιόπιστες κοινότητες και εξειδικευμένες γνώσεις:

  • Τρία χαρακτηριστικά μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία στο κατάστημα: α) εύκολη πλοήγηση, β) καλά πληροφορημένo προσωπικό και γ) επιλογή εύκολης πληρωμής
  • Το 61% των καταναλωτών επηρεάζονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τις αγορές τους, καθώς είτε εμπνέονται από αυτά είτε ενθαρρύνονται από τα θετικά σχόλια. Κάτω από το 20% των καταναλωτών, αντιθέτως, δηλώνουν ότι είναι πιθανό να αγοράσουν ένα προϊόν επηρεασμένοι από κάποιον επώνυμο ή influencer
  • Σχεδόν το 50% των συμμετεχόντων παραδέχονται ότι επηρεάστηκαν από συγγενείς και φίλους κατά την επιλογή ταξιδιωτικού γραφείου για τις διακοπές τους

Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές (51%) που συμμετείχαν στην έρευνα χρησιμοποιούν smartphone για την ηλεκτρονική πληρωμή λογαριασμών και τιμολογίων, ενώ το ίδιο ποσοστό πραγματοποιεί μεταφορές χρημάτων διαδικτυακά. Για πρώτη φορά στα 10 χρόνια που διενεργείται η συγκεκριμένη έρευνα, το smartphone κατατάσσεται στην πρώτη θέση για την υλοποίηση διαδικτυακών αγορών, με το 24% των καταναλωτών να το χρησιμοποιούν για αγορές σε εβδομαδιαία βάση. Ειδικά για τον κλάδο της υγείας, τα 2/3 των καταναλωτών είναι πλέον πιο ανοιχτοί σε μη συμβατικές υπηρεσίες μέσω διαδικτύου. Σε ποσοστό 75% έχουν εγκαταστήσει εφαρμογές υγείας, με πιο δημοφιλείς όσες έχουν λειτουργία παρακολούθησης φυσικής άσκησης και υγείας.

Στις αναδυόμενες χώρες, οι πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου αυξάνονται, με το Βιετνάμ να καταγράφει τους υψηλότερους ρυθμούς (61%) σε ετήσια βάση, και τη Μέση Ανατολή να ακολουθεί στη δεύτερη θέση (45%). Παγκοσμίως, σημειώθηκε συνολική αύξηση 24% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τέλος, τα ασιατικά κράτη είναι πιθανότερο να υιοθετήσουν αυτή τη συμπεριφορά ταχύτερα από τα δυτικά κράτη.