Τι έχει αλλάξει στην ψυχαγωγία και την ενημέρωση των καταναλωτών σήμερα

Related

Επένδυση μαμούθ από την Nvidia και τη Microsoft σε εταιρεία ΑΙ, ενώ η Google προειδοποιεί για «φούσκα»

Οι τεχνολογικοί γίγαντες Nvidia και Microsoft ανακοίνωσαν ότι θα επενδύσουν 10 δισεκατομμύρια δολάρια και 5 δισεκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα, στη νεοσύστατη εταιρεία που εξειδικεύεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη, Anthropic, γνωστή για το εργαλείο παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης Claude. Η start-up, από την πλευρά της, δεσμεύεται να αγοράσει χωρητικότητα αξίας 30 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την Azure, την πλατφόρμα cloud

Nvidia – Microsoft επενδύουν 15 δισ. δολάρια στην AI startup Anthropic

FORTUNE GREECE 18/11/2025, 18:46 SHARE The Anthropic logo appears on a smartphone screen and as the background on a laptop computer screen in this photo illustration in Athens, Greece, on November 12, 2025. Anthropic PBC plans to spend $50 billion to build custom data centers for artificial intelligence work in several US locations, including Texas

Δωρεάν ημερίδες σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη από την COSMOTE TELEKOΜ για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Η COSMOTE TELEKOΜ, με γνώμονα να βοηθήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, διοργάνωσε πρόσφατα δύο δωρεάν ημερίδες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Μέσα από τον νέο κύκλο του προγράμματος COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – Go Abroad η εταιρεία προσέφερε πρακτικές συμβουλές και καθοδήγηση σε κάθε στάδιο των εξαγωγών, ενδυναμώνοντας την ανταγωνιστικότητα των ΜμΕ και συμβάλλοντας στην ανάπτυξή τους.

Χάος στο διαδίκτυο: Τεράστια βλάβη της Cloudflare έριψε μαύρο στο μισό ίντερνετ μεταξύ των οποίων X, Spotify και ChatGPT

Η Cloudflare δεν είναι απλώς μία ακόμη εταιρεία τεχνολογίας. Πρόκειται για έναν από τους κεντρικούς «στυλοβάτες» του διαδικτύου, παρέχοντας κρίσιμες υπηρεσίες ασφάλειας, επιτάχυνσης και δρομολόγησης δεδομένων σε εκατομμύρια ιστότοπους. Όταν αυτή η υποδομή «γονατίζει», το αποτέλεσμα είναι μια αλυσιδωτή αντίδραση: κάθε ψηφιακή υπηρεσία που βασίζεται σε αυτήν γίνεται μη προσβάσιμη. Αυτό ακριβώς συνέβη σήμερα, όταν

Η LG Electronics (LG) παρουσιάζει την UltraFine™ WUHD 5K2K Nano IPS Black Monito

Η LG Electronics (LG) παρουσιάζει την UltraFine™ WUHD 5K2K...

Η COSMOTE TELEKOM σού χαρίζει κινητό για μετατροπή καρτοκινητού σε καρτοσυμβόλαιο

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες Αν έχεις καρτοκινητό και θέλεις να το μετατρέψεις σε καρτοσυμβόλαιο, η COSMOTE TELEKOM «τρέχει» μια προσφορά που σίγουρα σε ενδιαφέρει και σου δίνει δωρεάν κινητό. Η εταιρεία έχει ανεβάσει στο site της ΓΕΡΜΑΝΟΣ μία προσφορά που δίνει συγκεκριμένα κινητά χωρίς καμία έξτρα χρέωση για μετατροπή από

Σημαντικά προβλήματα σε ιστοσελίδες στην Ελλάδα και παγκοσμίως – Έπεσαν πολλά sites

Σημαντικά προβλήματα σημειώθηκαν το μεσημέρι της Τρίτης στο διαδίκτυο, στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως, καθώς αρκετές ιστοσελίδες επηρεάστηκαν από σφάλμα στην πλατφόρμα Cloudflare, με αποτέλεσμα να «πέσουν» και να μην είναι δυνατή η πρόσβαση των χρηστών. Το Cloudflare είναι μια υποδομή που προσφέρει πολλές από τις βασικές τεχνολογίες που υποστηρίζουν τις σημερινές διαδικτυακές ιστοσελίδες με

Κυβερνοασφάλεια: Πώς οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να προστατευτούν χωρίς περίπλοκες λύσεις

Στον κόσμο της κυβερνοασφάλειας, οι ειδικοί επαναλαμβάνουν συχνά μια φράση: «Δεν είναι θέμα αν, αλλά πότε». Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜμΕ), που πλέον βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των ψηφιακών επιθέσεων, χωρίς πάντα να έχουν τα μέσα να αμυνθούν αποτελεσματικά. Το phishing, οι επιθέσεις κακόβουλου λογισμικού και το ransomware χτυπούν πλέον τους μικρότερους

Νέα εποχή συνδεσιμότητας σε όλα τα δυσπρόσιτα σχολεία της χώρας από την COSMOTE TELEKOM

Φαντάσου ένα σχολείο σε ένα μακρινό νησί ή στην κορυφή ενός βουνού. Με λίγους μαθητές, που απολαμβάνουν τη φύση και την ομορφιά του τόπου τους, αλλά πλέον απολαμβάνουν και γρήγορες ταχύτητες Internet. Σε αυτό έρχεται να συνδράμει η COSMOTE TELEKOM, φέρνοντας μια νέα εποχή συνδεσιμότητας σε όλα τα δυσπρόσιτα σχολεία της Ελλάδας. Στο πλαίσιο δωρεάς

Ο CEO της Google προειδοποιεί πως καμία εταιρεία δεν θα μείνει ανεπηρέαστη, «όταν σκάσει η φούσκα του AI»

Ο επικεφαλής της Alphabet, μητρικής εταιρείας της Google, προειδοποίησε κατά τη διάρκεια συνέντευξής του ότι, αν σκάσει η «φούσκα» της τεχνητής νοημοσύνης, καμία εταιρεία δεν θα μείνει ανεπηρέαστη. Ο Σουντάρ Πιτσάι τόνισε πως, αν και η έκρηξη των επενδύσεων στον κλάδο του AI αποτελεί μια πραγματικά «εξαιρετική περίοδο», θα μπορούσε κανείς να παρατηρήσει μια κάποια

Απόβλητα της βιομηχανίας χαρτιού μεταμορφώνονται σε οικολογικό υλικό για τηλεοράσεις και smartphones

Απορρίμματα ξύλου μεταμορφώνονται σε φωτεινό υλικό για οθόνες τηλεοράσεων και κινητών, χάρη σε μια εντυπωσιακή ανακάλυψη ερευνητών από το Πανεπιστήμιο Yale και το Nottingham Trent. Η νέα αυτή τεχνολογία υπόσχεται να μειώσει τη χρήση τοξικών μετάλλων και ρυπογόνων διαδικασιών, ανοίγοντας τον δρόμο για μια πιο βιώσιμη ηλεκτρονική βιομηχανία. Η ομάδα αξιοποίησε λιγνίνη, μια φυσική ουσία

Παγκόσμια άνοδος στους «γάμους» με AI – Τι αποκαλύπτει η νέα τάση για τις ανθρώπινες σχέσεις

Μια 32χρονη Ιαπωνέζα «παντρεύτηκε» το ChatGPT, σε μια υπόθεση που αποκαλύπτει τη ραγδαία άνοδο των εικονικών σχέσεων και την αυξανόμενη προτίμηση πολλών ανθρώπων στην AI αντί για την ανθρώπινη οικειότητα. Σύμφωνα με ιαπωνικό τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό δίκτυο, μια 32χρονη γυναίκα «παντρεύτηκε» την προσωπικότητα της συνομιλίας της με το ChatGPT. Η κ. Kano άρχισε να συνομιλεί

Share

Την ψηφιακή τεχνολογία χρησιμοποιούν πλέον οι καταναλωτές για πολύ περισσότερες χρήσεις από τις αγορές τους. Αντιπροσωπευτικό στοιχείο αποτελεί η επανάσταση που έχει συντελεστεί στον τρόπο πρόσβασης των καταναλωτών στην ψυχαγωγία και στα μέσα ενημέρωσης.

Συγκεκριμένα, το 38% των καταναλωτών παγκοσμίως χρησιμοποιούν υπηρεσίες streaming για την ψυχαγωγία τους σε καθημερινή σχεδόν βάση, ενώ για τη γενιά Ζ (έχουν γεννηθεί μεταξύ 1995-2005) το ποσοστό της ψυχαγωγίας πέραν της καλωδιακής τηλεόρασης ξεπερνά το 50%. Τα παραπάνω συμπεράσματα προκύπτουν από την έρευνα PwC’s Global Consumer Insights, η οποία διερευνά τις καταναλωτικές συμπεριφορές, τις συνήθειες και τις προσδοκίες περισσότερων από 21.000 καταναλωτών σε 27 χώρες.

Όσον αφορά στην ενημέρωση, το 25% των καταναλωτών στρέφονται κατά προτεραιότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την ενημέρωση τους σχετικά με την επικαιρότητα. Αυτό, βέβαια, δεν προκαλεί εντύπωση αν αναλογιστεί κανείς τον υψηλό βαθμό διείσδυσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που επιτρέπουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με τα brands, κατέχουν πλέον την τρίτη θέση σε όρους αποτελεσματικότητας, ενώ για τους millennials αποτελούν την πιο δημοφιλή μορφή, ξεπερνώντας τις καθιερωμένες τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Από την έρευνα, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, προκύπτει ότι οι καταναλωτές -οι οποίοι βομβαρδίζονται με μια σειρά από επιλογές- αναζητούν τα εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να απλοποιήσουν τις αποφάσεις των αγορών τους. Εκτός από τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών, οι καταναλωτές εμπιστεύονται αξιόπιστες κοινότητες και εξειδικευμένες γνώσεις:

  • Τρία χαρακτηριστικά μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία στο κατάστημα: α) εύκολη πλοήγηση, β) καλά πληροφορημένo προσωπικό και γ) επιλογή εύκολης πληρωμής
  • Το 61% των καταναλωτών επηρεάζονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τις αγορές τους, καθώς είτε εμπνέονται από αυτά είτε ενθαρρύνονται από τα θετικά σχόλια. Κάτω από το 20% των καταναλωτών, αντιθέτως, δηλώνουν ότι είναι πιθανό να αγοράσουν ένα προϊόν επηρεασμένοι από κάποιον επώνυμο ή influencer
  • Σχεδόν το 50% των συμμετεχόντων παραδέχονται ότι επηρεάστηκαν από συγγενείς και φίλους κατά την επιλογή ταξιδιωτικού γραφείου για τις διακοπές τους

Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές (51%) που συμμετείχαν στην έρευνα χρησιμοποιούν smartphone για την ηλεκτρονική πληρωμή λογαριασμών και τιμολογίων, ενώ το ίδιο ποσοστό πραγματοποιεί μεταφορές χρημάτων διαδικτυακά. Για πρώτη φορά στα 10 χρόνια που διενεργείται η συγκεκριμένη έρευνα, το smartphone κατατάσσεται στην πρώτη θέση για την υλοποίηση διαδικτυακών αγορών, με το 24% των καταναλωτών να το χρησιμοποιούν για αγορές σε εβδομαδιαία βάση. Ειδικά για τον κλάδο της υγείας, τα 2/3 των καταναλωτών είναι πλέον πιο ανοιχτοί σε μη συμβατικές υπηρεσίες μέσω διαδικτύου. Σε ποσοστό 75% έχουν εγκαταστήσει εφαρμογές υγείας, με πιο δημοφιλείς όσες έχουν λειτουργία παρακολούθησης φυσικής άσκησης και υγείας.

Στις αναδυόμενες χώρες, οι πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου αυξάνονται, με το Βιετνάμ να καταγράφει τους υψηλότερους ρυθμούς (61%) σε ετήσια βάση, και τη Μέση Ανατολή να ακολουθεί στη δεύτερη θέση (45%). Παγκοσμίως, σημειώθηκε συνολική αύξηση 24% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τέλος, τα ασιατικά κράτη είναι πιθανότερο να υιοθετήσουν αυτή τη συμπεριφορά ταχύτερα από τα δυτικά κράτη.

Nvidia – Microsoft επενδύουν 15 δισ. δολάρια στην AI startup Anthropic

FORTUNE GREECE 18/11/2025, 18:46 SHARE The Anthropic logo appears on a smartphone screen and as the background on a laptop computer screen in this photo illustration in Athens, Greece, on November 12, 2025. Anthropic PBC plans to spend $50 billion to build custom data centers for artificial intelligence work in several US locations, including Texas

Η LG Electronics (LG) παρουσιάζει την UltraFine™ WUHD 5K2K Nano IPS Black Monito

Η LG Electronics (LG) παρουσιάζει την UltraFine™ WUHD 5K2K Nano IPS Black Monitor (μοντέλο 40WT95UF), τη νέα κορυφαία επαγγελματική οθόνη που ενσωματώνει Thunderbolt™ 5...