Image default
NEWS

Τα Chromebooks και τα tablets οδηγούν την ανάπτυξη της αγοράς υπολογιστών

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της εταιρείας ερευνών Canalys, η παγκόσμια αγορά υπολογιστών εμφάνισε ισχυρή ανάπτυξη για τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο, με τις παραδόσεις συστημάτων να αυξάνονται κατά 53,1%, από έτος σε έτος, στα 122,1 εκατομμύρια συστήματα.

Την αγορά φαίνεται να «σέρνουν» τα συστήματα Chromebooks και τα tablets, με ετήσια ανάπτυξη 274,6% και 51,8% αντίστοιχα, επιτυγχάνοντας παραδόσεις ρεκόρ για το α’ τρίμηνο του έτους, 12 και 39,7 εκατομμυρίων συστημάτων, αντίστοιχα.

Σε επίπεδο κατασκευαστών συστημάτων Chromebook, δηλαδή laptop με λειτουργικό σύστημα Chrome της Google, άπαντες είδαν τις παραδόσεις τους να συνεχίζουν να αυξάνονται. Η HP βρέθηκε στην κορυφή της λίστας των κατασκευαστών με ετήσια αύξηση 633,7% στις παραδόσεις, ξεπερνώντας το ορόσημο των 4 εκατομμυρίων συστημάτων, της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Lenovo με παραδόσεις 3,1 εκατομμυρίων Chromebooks, η οποία ανέβασε τους ρυθμούς παραγωγής της ώστε να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις παραγγελίες που είχαν τεθεί ήδη από τα τέλη του 2020. Την κορυφαία πεντάδα κλείνουν οι Acer, Samsung και Dell, οι οποίες είχαν παραδόσεις άνω του ενός εκατομμυρίου συστημάτων κατά το α’ τρίμηνο.

Σχολιάζοντας τα παραπάνω στοιχεία ο Μπράιαν Λιντς, αναλυτής της Canalys, αναφέρει ότι «τα Chromebooks πλέον αποτελούν μία από τις κύριες κατηγορίες υπολογιστών». Σημειώνει επίσης ότι «ενώ ο τομέας της εκπαίδευσης εξακολουθεί να αποτελεί τον κύριο προορισμό της παραγωγής, η δημοφιλία των Chromebooks στους περισσότερο παραδοσιακούς καταναλωτές έχει ανέβει σημαντικά, σε σχέση με την περασμένη χρονιά».

«Οι ευέλικτες συνθήκες εργασίες σε συνδυασμό με την ανάγκη των μικρών επιχειρήσεων για οικονομικά συστήματα θα είναι κρίσιμης σημασίας για την εξασφάλιση διάρκειας στην επιτυχία των Chromebooks», σημειώνει ο Μπράιαν Λιντς.

Στην κατηγορία των tablets, όλοι οι κορυφαίοι κατασκευαστές είδαν αύξηση στις παραδόσεις κατά το α’ τρίμηνο του 2021. Η Apple άνοιξε τη διαφορά της από τους υπόλοιπους με ανάπτυξη 50,3%, από έτος σε έτος, και σύνολο παραδόσεων 15,2 εκατομμυρίων συστημάτων, με την τελευταία έκδοση του iPad Air να συγκεντρώνει το κύριο ενδιαφέρον των καταναλωτών.

Η Samsung διατήρησε τη δεύτερη θέση με παραδόσεις 8 εκατομμυρίων συστημάτων, καταγράφοντας ανάπτυξη της τάξης του 59,9%. Οι Lenovo και Amazon πέτυχαν κορυφαίους ρυθμούς αύξησης των παραδόσεων, 133,5% και 197,9% αντίστοιχα. Η Huawei, ωστόσο, είδε πτώση 27,9% στις παραδόσεις της κυρίως λόγω της «απόσχισης» του brand Honor. Παρόλα αυτά παραμένει στην κορυφαία πεντάδα των κατασκευαστών tablets.

Στο σύνολο των παραδόσεων συστημάτων υπολογιστών, κάθε μορφής, η Lenovo διατηρεί τα πρωτεία με συνολικές παραδόσεις 24 εκατομμυρίων συστημάτων και καταγράφοντας συνολική ανάπτυξη 66,5%. Η Apple ακολουθεί στη δεύτερη θέση με 22,1 εκατομμύρια παραδόσεις συστημάτων (Mac και iPad). Στην τρίτη θέση βρίσκεται η HP με παραδόσεις 19,3 εκατομμυρίων συστημάτων και ανάπτυξη 64,2%, με τις Dell (περίπου 13 εκατομμύρια συστήματα) και Samsung (9,75 εκατομμύρια συστήματα) να συμπληρώνουν την κορυφαία πεντάδα.

Related posts

Τα κοσμοϊστορικά γεγονότα του 1998 που δεν άφησαν τίποτα το ίδιο στην τεχνολογία

fiber

Η ΕΕ εγκαταλείπει το σχέδιο για πανευρωπαϊκό φόρο στους κολοσσούς του διαδικτύου

fiber

ΕΜΑ: Δεν συνδέεται το εμβόλιο Pfizer με θανάτους μετά τη λήψη δόσης

fiber

Τα υποθαλάσσια καλώδια οπτικών ινών μπορούν να ανιχνεύσουν σεισμούς

fiber

Aυτό είναι το QR code που μελετάται για το χρονικό «έλεγχο» των καταναλωτών

fiber

Σαρώνει το Nintendo Switch – Ξεπέρασε σε πωλήσεις το Xbox One

fiber