Τα κοινωνικά δίκτυα δεν αντέχουν να χάσουν πάρα πολλούς φίλους

Related

Cosmote: Τρελή προσφορά για το τριήμερο – Δείτε τι δίνει δωρεάν

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data και αυτό το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος (22-24/06), προσφέρει η COSMOTE σε όλους τους πελάτες της, για να επικοινωνούν και να ψυχαγωγούνται ξέγνοιαστα όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς περιορισμούς, με το γρηγορότερο δίκτυο κινητής της χώρας. Όλοι οι πελάτες συμβολαίου COSMOTE -ιδιώτες και επαγγελματίες, Καρτοσυμβολαίου, Business Cost Control, COSMOTE Family, COSMOTE…

Cosmote Insurance: Αυτό είναι το δημοφιλέστερο πακέτο ασφάλισης κατοικίας στην Ελλάδα

Η ασφάλεια «Κτιρίου και Περιεχομένου» αποτελεί το δημοφιλέστερο πακέτο στην ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα, οι κάτοικοι των νησιών επιλέγουν περισσότερο πλήρη πακέτα ασφάλισης, ενώ η κάλυψη σεισμού είναι η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη, όπως προκύπτει από έρευνα του COSMOTE Insurance, που αναδεικνύει τις ανάγκες των καταναλωτών για πλήρη κάλυψη από φυσικές καταστροφές. Η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα…

Turbo-X TVs: οι τηλεοράσεις της Πλαίσιο συμπληρώνουν 10 χρόνια από τη δημιουργία τους

Το 1987, η Πλαίσιο δημιουργεί το πρώτο ελληνικό brand τεχνολογίας, το Turbo-X, το οποίο αρχικά έγινε συνώνυμο των PC στην Ελλάδα. Βασικό συστατικό της επιτυχίας του, ήταν εξαρχής, ο συνδυασμός υψηλής τεχνολογίας και προσιτής τιμής, αποτελώντας μια από τις πλέον διαχρονικές πρωτοβουλίες μιας ελληνικής επιχείρησης στο κόσμο της τεχνολογίας.  Με την ίδια ακριβώς φιλοσοφία, το…

Το Samsung Galaxy S24 Ultra στους Ολυμπιακούς Αγώνες Παρίσι 2024

 Η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, ανακοίνωσε με τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ) και την Υπηρεσία Αναμετάδοσης Ολυμπιακών Αγώνων (Olympic Broadcasting Services – OBS) μία μοναδική εμπειρία αναμετάδοσης των Ολυμπιακών Αγώνων Παρίσι 2024 για τους θεατές και τους φιλάθλους. Το νέο, μοναδικό στο είδος του υλικό, το οποίο θα καταγραφεί με…

Απόκτησε μοναδικά smartphone με Vodafone Flex, και πάρε δωροεπιταγή 20% της αξίας για την επόμενη αγορά!

Η Vodafone προσφέρει σε όλους όσοι θέλουν να αποκτήσουν το αγαπημένο τους Smartphone με την υπηρεσία Vodafone Flex, επιστροφή 20% της αξίας της συσκευής που θα επιλέξουν σε δωροεπιταγή για την επόμενη αγορά τους.  Συγκεκριμένα από σήμερα και έως την Κυριακή 7 Ιουλίου, με την αγορά επιλεγμένων Smartphone μέσω της υπηρεσίας Vodafone Flex, είτε με…

Redmi Pad Pro: Νέο επίπεδο ψυχαγωγίας με καθηλωτική οθόνη και άπαιχτες επιδόσεις

Η Xiaomi ανακοίνωσε τη διάθεση του Redmi Pad Pro στην ελληνική αγορά, του νέου tablet  που εμπλουτίζει την ήδη ευρύτατη γκάμα της εταιρείας. Σχεδιασμένο για τους χρήστες που αναζητούν μεγάλη επιφάνεια θέασης για καθηλωτική οπτικοακουστική εμπειρία, στο σερφάρισμα, αλλά και στο gaming, το Redmi Pad Pro διαθέτει μια μεγάλου μεγέθους οθόνη για ενισχυμένη απόδοση εικόνας…

Το trailer της COSMOTE TV για την αναμέτρηση των Legends 2004 απέναντι στους UEFA All Stars! (video)

Η COSMOTE TV ετοίμασε ένα εντυπωσιακό trailer, ώστε να προαναγγείλει τον φιλικό αγώνα των Legends 2004 απέναντι στους UEFA All Stars (11/07, 22:00), που θα διεξαχθεί στο Έσσεν της Γερμανίας. Οι Legends 2004 θα γιορτάσουν την συμπλήρωση 20 χρόνων από την κατάκτηση του EURO 2004, δίνοντας μία φιλική αναμέτρηση στο Έσσεν της Γερμανίας. Η COSMOTE…

Έρευνα COSMOTE Insurance: Η πλήρης ασφάλιση Κτιρίου & Περιεχομένου, το δημοφιλέστερο πακέτο για κάλυψη κατοικίας από φυσικές καταστροφές

Η ασφάλεια «Κτιρίου και Περιεχομένου» αποτελεί το δημοφιλέστερο πακέτο στην ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα, οι κάτοικοι των νησιών επιλέγουν περισσότερο πλήρη πακέτα ασφάλισης, ενώ η κάλυψη σεισμού είναι η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη, όπως προκύπτει από έρευνα του COSMOTE Insurance, που αναδεικνύει τις ανάγκες των καταναλωτών για πλήρη κάλυψη από φυσικές καταστροφές. Η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα…

Έρευνα COSMOTE Insurance: Η πλήρης ασφάλιση Κτιρίου & Περιεχομένου, το δημοφιλέστερο πακέτο για κάλυψη κατοικίας από φυσικές καταστροφές

Η ασφάλεια «Κτιρίου και Περιεχομένου» αποτελεί το δημοφιλέστερο πακέτο στην ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα, οι κάτοικοι των νησιών επιλέγουν περισσότερο πλήρη πακέτα ασφάλισης, ενώ η κάλυψη σεισμού είναι η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη, όπως προκύπτει από έρευνα του COSMOTE Insurance, που αναδεικνύει τις ανάγκες των καταναλωτών για πλήρη κάλυψη από φυσικές καταστροφές. Η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα…

Cosmote Insurance: Ποια είναι τα δημοφιλέστερα πακέτα ασφάλισης

Η ασφάλεια «Κτιρίου και Περιεχομένου» αποτελεί το δημοφιλέστερο πακέτο στην ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα, οι κάτοικοι των νησιών επιλέγουν περισσότερο πλήρη πακέτα ασφάλισης, ενώ η κάλυψη σεισμού είναι η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη, όπως προκύπτει από έρευνα του Cosmote Insurance, που αναδεικνύει τις ανάγκες των καταναλωτών για πλήρη κάλυψη από φυσικές καταστροφές. Η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα…

Η πλήρης ασφάλιση Κτιρίου & Περιεχομένου, το δημοφιλέστερο πακέτο για κάλυψη κατοικίας από φυσικές καταστροφές

Η ασφάλεια σεισμού η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη για το σπίτι, σύμφωνα με έρευνα της Cosmote Insurance Η ασφάλεια «Κτιρίου και Περιεχομένου» αποτελεί το δημοφιλέστερο πακέτο στην ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα, οι κάτοικοι των νησιών επιλέγουν περισσότερο πλήρη πακέτα ασφάλισης, ενώ η κάλυψη σεισμού είναι η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη, όπως προκύπτει από έρευνα του COSMOTE Insurance,…

Έρευνα COSMOTE Insurance: Η πλήρης ασφάλιση Κτιρίου & Περιεχομένου, το δημοφιλέστερο πακέτο για κάλυψη κατοικίας από φυσικές καταστροφές

Η ασφάλεια «Κτιρίου και Περιεχομένου» αποτελεί το δημοφιλέστερο πακέτο στην ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα, οι κάτοικοι των νησιών επιλέγουν περισσότερο πλήρη πακέτα ασφάλισης, ενώ η κάλυψη σεισμού είναι η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη, όπως προκύπτει από έρευνα του COSMOTE Insurance, που αναδεικνύει τις ανάγκες των καταναλωτών για πλήρη κάλυψη από φυσικές καταστροφές. Η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα…

Νεο Logitech Keys-To-Go 2: Ένα εξαιρετικά φορητό πληκτρολόγιο για Tablets

Η Logitech παρουσίασε σήμερα το Keys-To-Go 2, ένα εξαιρετικά φορητό, ασύρματο πληκτρολόγιο σχεδιασμένο για tablet, κινητές συσκευές και φορητούς υπολογιστές. Διαθέτει ενσωματωμένο κάλυμμα για την προστασία του από ζημιές ενώ ο λεπτός, ελαφρύς σχεδιασμός του καθιστά αυτό το πληκτρολόγιο εύκολο και στη μετακίνηση. Προσαρμοσμένο για φορητούς υπολογιστές, το Keys-To-Go 2 είναι συμβατό με πολλά λογισμικά…

Στις 20 Ιουνίου η εκδήλωση για το λανσάρισμα 
της realme GT 6 Series

Η realme, η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα smartphones στο κόσμο, πρόκειται να πραγματοποιήσει την εκδήλωση για την πρώτη παγκόσμια παρουσίαση του νέου GT 6 στις 20 Ιουνίου 2024 στο Μιλάνο. Στην εκδήλωση θα αποκαλυφθούν τα «Flagship Killers», η σειρά realme GT 6, παράλληλα με την παρουσίαση της σειράς Buds Air6 Pro, με μοναδική τεχνολογία ήχου αιχμής.…

Η LG παρουσιάζει την απόλυτη εμπειρία gaming με τη νέα OLED C4

 Η LG λανσάρει την τελευταία σειρά τηλεοράσεων OLED, σειρά LG OLED C4, που έχει σχεδιαστεί ειδικά για να προσφέρει μια απαράμιλλη εμπειρία gaming. Με τεχνολογία αιχμής, εκπληκτικά οπτικά στοιχεία και προηγμένες λειτουργίες gaming, η LG OLED C4 πρόκειται να επαναπροσδιορίσει τα πρότυπα οικιακής ψυχαγωγίας και gaming.  Η σειρά LG OLED C4 προσφέρει εκπληκτική ποιότητα εικόνας…

Share

social media networks 670x335Οι μεγάλες εταιρίες κοινωνικών μέσων έχουν γίνει ιδιαίτερα πολύτιμες, πωλώντας αποτελεσματικά την πρόσβαση στις ταχέως αναπτυσσόμενες βάσεις χρηστών τους.

Αυτό κάνει τους αδύναμους αριθμούς ανάπτυξης των χρηστών ιδιαίτερα επικίνδυνο για τις αποτιμήσεις τους.

Το Facebook, το Twitter και το Snapchat κατεγραψαν μειώσεις στις βάσεις χρηστών για το δεύτερο τρίμηνο. Το Facebook ανακοίνωσε την πρώτη απόδοσή του στο σύνολο των καθημερινών ενεργών χρηστών στις Η.Π.Α. και στις ευρωπαϊκές αγορές που οδηγούν το μεγαλύτερο μέρος της διαφημιστικής δραστηριότητας της εταιρείας. Οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες του Snapchat μειώθηκαν για πρώτη φορά στο ιστορικό λειτουργίας της νέας εταιρείας. Το Twitter έχει δει πτώσεις πριν, αλλά αυτή τη φορά οι επενδυτές ανεμεναν ότι η εταιρεία θα προσθέσει 2,5 εκατομμύρια στη μηνιαία ενεργό βάση χρηστών για το τρίμηνο Ιουνίου. Το Twitter έχασε τελικα ένα εκατομμύριο.

Οι επενδυτές μείωσαν τις μετοχες τους κατά μέσο όρο 16% μετά τις αντίστοιχες εκθέσεις του δεύτερου τριμήνου. Αλλά και οι τρεις παραμένουν σχετικά πλούσια σε σχέση με τους υπόλοιπους στον τομέα του Διαδικτύου. Η Snap διαπραγματεύεται σχεδόν 11 φορές τις πωλήσεις της, ενώ το Facebook και το Twitter είναι περίπου οκτώ φορές. Ο δείκτης Nasdaq στο διαδίκτυο σήμερα υπολογίζει κατά μέσο όρο περίπου 4,3 φορές τις πωλήσεις σύμφωνα με το FactSet.

Οι υψηλές αποτιμήσεις δείχνουν ότι οι επενδυτές φαίνεται να βλέπουν τις πρόσφατες περιόδους απόρριψης των χρηστών ως ένα προσωρινό παρά ένα μακροπρόθεσμο πρόβλημα. Το Facebook και το Twitter ανέφεραν αμφότερες τις αλλαγές που κάνουν για να βελτιώσουν την υγεία και την ασφάλεια των δικτύων τους ως αιτίες για την πτώση των πρόσφατων χρηστών τους. Η Snap, εν τω μεταξύ, κατηγόρησε έναν πρόσφατο και εξαιρετικά αμφισβητούμενο επανασχεδιασμό της εφαρμογής της.

Οι αναλυτές της Wall Street εξετάζουν επίσης τις πρόσφατες αναφορές και εξακολουθούν να αναμένουν και από τις τρεις εταιρείες να αναπτύξουν τις αντίστοιχες βάσεις χρηστών τους. Σύμφωνα με τις προβλέψεις των αναλυτών που έχουν καταγραφεί από το Visible Alpha, ο αριθμός των μηνιαίων ενεργών χρηστών του Facebook αναμένεται να ξεπεράσει τα τρία δισεκατομμύρια μέχρι το 2022, από περίπου 2,2 δισεκατομμύρια σήμερα.

Οι μεγάλοι διαφημιζόμενοι πιθανότατα δεν πρόκειται να μετατοπίσουν τους προϋπολογισμούς τους με βάση ένα κακό τρίμηνο, ειδικά αφού έκαναν σημαντικές στροφές προς τα κοινωνικά μέσα τα τελευταία χρόνια. Το δεύτερο τρίμηνο, οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες του Facebook αυξήθηκαν μόλις κατά 1,5%, ο πιο αργός ρυθμός τους, αλλά η διαφήμιση αυξήθηκε κατά 42%.

Αλλά ο κίνδυνος είναι ότι εάν οι χρήστες συνεχίσουν να δεσμεύονται, τα κοινωνικά δίκτυα θα πρέπει να κερδίσουν περισσότερα μετρητά από όσους παραμένουν. Είναι βέβαιο ότι και οι τρεις έχουν αποδείξει ότι είναι έμπειροι σε αυτό στο παρελθόν. Το Facebook, για παράδειγμα, έκανε περίπου $ 22 σε έσοδα από διαφημίσεις ανά μέσον μηνιαίο χρήστη τους τελευταίους 12 μήνες – περίπου διπλάσιο από αυτό των τριών ετών. Ωστόσο, η στρατηγική αυτή περιορίζεται από το μέγεθος των διαφημίσεων που μπορούν να γεμίσουν τις ζωοτροφές των χρηστών χωρίς να βλάψουν την εμπειρία τους. Ακόμη και οι καλύτεροι φίλοι μπορούν να πάρουν τόσα πολλά.