Πώς οι νέες τεχνολογίες θα αλλάξουν κλάδους και επιχειρήσεις το 2018

Related

Προστατευθείτε από απάτες στις καλοκαιρινές διακοπές: Παραμείνετε προσεκτικοί κατά τη διάρκεια των διακοπών σας

Καθώς πλησιάζει η καλοκαιρινή περίοδος, πολλοί από εμάς σχεδιάζουμε τις πολυαναμενόμενες διακοπές μας, περιμένοντας με ανυπομονησία στιγμές χαλάρωσης και περιπέτειας. Ωστόσο, μέσα στον ενθουσιασμό της κράτησης πτήσεων και καταλυμάτων, είναι ζωτικής σημασίας να παραμείνουμε σε εγρήγορση απέναντι στο αυξανόμενο κύμα κυβερνοαπειλών που στοχεύει τους παραθεριστές. Ενώ εμείς περιμένουμε με ανυπομονησία τις διακοπές, οι εγκληματίες του…

Πώς οι hackers μπορούν να σπάσουν τον κωδικό σου σε ένα λεπτό

Οι κυβερνοεγκληματίες μπορούν να μαντέψουν σχεδόν τους μισούς κωδικούς πρόσβασης που υπάρχουν σε λιγότερο από ένα λεπτό. Αυτό και άλλα – ιδιαιτέρως ανησυχητικά – ευρήματα αποκάλυψε μελέτη μεγάλης κλίμακας την οποία πραγματοποίησαν ειδικοί της Kaspersky σχετικά με την ανθεκτικότητα 193 εκατομμυρίων κωδικών πρόσβασης που παραβιάστηκαν από infostealers και είναι διαθέσιμοι στο darknet, σε επιθέσεις brute…

Η Xerox κορυφαία εταιρεία στην Έκθεση Cloud Print Services της Quocirca για το 2024

Η Xerox ανέκτησε  την ηγετική της θέση στην Έκθεση Cloud Print Services της Quocirca για το 2024, που αξιολογεί σε παγκόσμιο επίπεδο τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο κλάδο. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα,  η Xerox ξεπερνά όλους τους ανταγωνιστές τόσο σε επίπεδο στρατηγικού οράματος όσο και σε εύρος εξυπηρέτησης στις υπηρεσίες cloud. Η Έκθεση επιβραβεύει…

Work Trend Index 2024: Οι εργαζόμενοι ζητούν AI εργαλεία και δεν είναι διατεθειμένοι να περιμένουν τις εταιρείες που δε χρησιμοποιούν Τεχνητή Νοημοσύνη

Την ολοένα και μεγαλύτερη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στον χώρο εργασίας αναδεικνύει η νέα έρευνα της Microsoft σε συνεργασία με το LinkedIn. Ειδικότερα, σύμφωνα με την έρευνα «Work Trend Index», το 2024 εξελίσσεται σε χρονιά ορόσημο για τις τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης, καθώς η χρήση των εργαλείων έχει σχεδόν διπλασιαστεί κατά τους πρώτους έξι μήνες του…

ΔΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΟΜΙΛΙΑ COSMOTE ΑΞΙΑΣ 20 ΕΥΡΩ.

Πληροφορίες Κάνε μια ερώτηση Καλησπέρα! Δίνεται χρόνος ομιλίας(Μεταφορα υπολοιπου) καθαρής αξίας 20 ευρώ για whats up και cosmokarta λογω συσσωρευσης υπολοιπου στα 15 Ευρω. Γίνεται και από 10 ευρώ σε 2 διαφορετικά νούμερα. Προσοχή όχι κινητά με φραγές κτλ. Μεταφορα υπολοιπου κατοπιν καταθεσης σε λογαριασμό Πειραιως, IRIS, Revolut η Paypal. Ευχαριστώ πολύ!

Cosmote: Τρελή προσφορά για το τριήμερο – Δείτε τι δίνει δωρεάν

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data και αυτό το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος (22-24/06), προσφέρει η COSMOTE σε όλους τους πελάτες της, για να επικοινωνούν και να ψυχαγωγούνται ξέγνοιαστα όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς περιορισμούς, με το γρηγορότερο δίκτυο κινητής της χώρας. Όλοι οι πελάτες συμβολαίου COSMOTE -ιδιώτες και επαγγελματίες, Καρτοσυμβολαίου, Business Cost Control, COSMOTE Family, COSMOTE…

Cosmote Insurance: Αυτό είναι το δημοφιλέστερο πακέτο ασφάλισης κατοικίας στην Ελλάδα

Η ασφάλεια «Κτιρίου και Περιεχομένου» αποτελεί το δημοφιλέστερο πακέτο στην ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα, οι κάτοικοι των νησιών επιλέγουν περισσότερο πλήρη πακέτα ασφάλισης, ενώ η κάλυψη σεισμού είναι η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη, όπως προκύπτει από έρευνα του COSMOTE Insurance, που αναδεικνύει τις ανάγκες των καταναλωτών για πλήρη κάλυψη από φυσικές καταστροφές. Η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα…

Turbo-X TVs: οι τηλεοράσεις της Πλαίσιο συμπληρώνουν 10 χρόνια από τη δημιουργία τους

Το 1987, η Πλαίσιο δημιουργεί το πρώτο ελληνικό brand τεχνολογίας, το Turbo-X, το οποίο αρχικά έγινε συνώνυμο των PC στην Ελλάδα. Βασικό συστατικό της επιτυχίας του, ήταν εξαρχής, ο συνδυασμός υψηλής τεχνολογίας και προσιτής τιμής, αποτελώντας μια από τις πλέον διαχρονικές πρωτοβουλίες μιας ελληνικής επιχείρησης στο κόσμο της τεχνολογίας.  Με την ίδια ακριβώς φιλοσοφία, το…

Το Samsung Galaxy S24 Ultra στους Ολυμπιακούς Αγώνες Παρίσι 2024

 Η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, ανακοίνωσε με τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ) και την Υπηρεσία Αναμετάδοσης Ολυμπιακών Αγώνων (Olympic Broadcasting Services – OBS) μία μοναδική εμπειρία αναμετάδοσης των Ολυμπιακών Αγώνων Παρίσι 2024 για τους θεατές και τους φιλάθλους. Το νέο, μοναδικό στο είδος του υλικό, το οποίο θα καταγραφεί με…

Απόκτησε μοναδικά smartphone με Vodafone Flex, και πάρε δωροεπιταγή 20% της αξίας για την επόμενη αγορά!

Η Vodafone προσφέρει σε όλους όσοι θέλουν να αποκτήσουν το αγαπημένο τους Smartphone με την υπηρεσία Vodafone Flex, επιστροφή 20% της αξίας της συσκευής που θα επιλέξουν σε δωροεπιταγή για την επόμενη αγορά τους.  Συγκεκριμένα από σήμερα και έως την Κυριακή 7 Ιουλίου, με την αγορά επιλεγμένων Smartphone μέσω της υπηρεσίας Vodafone Flex, είτε με…

Redmi Pad Pro: Νέο επίπεδο ψυχαγωγίας με καθηλωτική οθόνη και άπαιχτες επιδόσεις

Η Xiaomi ανακοίνωσε τη διάθεση του Redmi Pad Pro στην ελληνική αγορά, του νέου tablet  που εμπλουτίζει την ήδη ευρύτατη γκάμα της εταιρείας. Σχεδιασμένο για τους χρήστες που αναζητούν μεγάλη επιφάνεια θέασης για καθηλωτική οπτικοακουστική εμπειρία, στο σερφάρισμα, αλλά και στο gaming, το Redmi Pad Pro διαθέτει μια μεγάλου μεγέθους οθόνη για ενισχυμένη απόδοση εικόνας…

Το trailer της COSMOTE TV για την αναμέτρηση των Legends 2004 απέναντι στους UEFA All Stars! (video)

Η COSMOTE TV ετοίμασε ένα εντυπωσιακό trailer, ώστε να προαναγγείλει τον φιλικό αγώνα των Legends 2004 απέναντι στους UEFA All Stars (11/07, 22:00), που θα διεξαχθεί στο Έσσεν της Γερμανίας. Οι Legends 2004 θα γιορτάσουν την συμπλήρωση 20 χρόνων από την κατάκτηση του EURO 2004, δίνοντας μία φιλική αναμέτρηση στο Έσσεν της Γερμανίας. Η COSMOTE…

Έρευνα COSMOTE Insurance: Η πλήρης ασφάλιση Κτιρίου & Περιεχομένου, το δημοφιλέστερο πακέτο για κάλυψη κατοικίας από φυσικές καταστροφές

Η ασφάλεια «Κτιρίου και Περιεχομένου» αποτελεί το δημοφιλέστερο πακέτο στην ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα, οι κάτοικοι των νησιών επιλέγουν περισσότερο πλήρη πακέτα ασφάλισης, ενώ η κάλυψη σεισμού είναι η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη, όπως προκύπτει από έρευνα του COSMOTE Insurance, που αναδεικνύει τις ανάγκες των καταναλωτών για πλήρη κάλυψη από φυσικές καταστροφές. Η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα…

Έρευνα COSMOTE Insurance: Η πλήρης ασφάλιση Κτηρίου & Περιεχομένου, το δημοφιλέστερο πακέτο για κάλυψη κατοικίας από φυσικές καταστροφές

Η ασφάλεια «Κτηρίου και Περιεχομένου» αποτελεί το δημοφιλέστερο πακέτο στην ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα, οι κάτοικοι των νησιών επιλέγουν περισσότερο πλήρη πακέτα ασφάλισης, ενώ η κάλυψη σεισμού είναι η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη, όπως προκύπτει από έρευνα του COSMOTE Insurance, που αναδεικνύει τις ανάγκες των καταναλωτών για πλήρη κάλυψη από φυσικές καταστροφές. Η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα…

Έρευνα COSMOTE Insurance: Η πλήρης ασφάλιση Κτιρίου & Περιεχομένου, το δημοφιλέστερο πακέτο για κάλυψη κατοικίας από φυσικές καταστροφές

Η ασφάλεια «Κτιρίου και Περιεχομένου» αποτελεί το δημοφιλέστερο πακέτο στην ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα, οι κάτοικοι των νησιών επιλέγουν περισσότερο πλήρη πακέτα ασφάλισης, ενώ η κάλυψη σεισμού είναι η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη, όπως προκύπτει από έρευνα του COSMOTE Insurance, που αναδεικνύει τις ανάγκες των καταναλωτών για πλήρη κάλυψη από φυσικές καταστροφές. Η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα…

Share

Η Deloitte δημοσίευσε τη 10η ετήσια έκθεση της, “Tech Trends 2019: Beyond the digital frontier“, η οποία εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο οι νέες τεχνολογίες θα οδηγήσουν σε αλλαγές κλάδους και επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια του νέου έτους.

Ανάμεσά στις τεχνολογίες που προβλέπεται να επιφέρουν σημαντικές αλλαγές αναφέρονται οι τεχνολογίες cloud, η τεχνητή νοημοσύνη και οι «έξυπνες» διασυνδέσεις.

Συγκεκριμένα, η Deloitte, μελετώντας τις υπάρχουσες συνθήκες σε διαφορετικές αγορές και κλάδους, τις προτεραιότητες των εταιρειών και τις επικείμενες τεχνολογικές τάσεις, παρουσίασε τους παράγοντες που πρόκειται να επηρεάσουν την εξέλιξη της τεχνολογίας και κατ’ επέκταση των αγορών, τα επόμενα χρόνια.

Τεχνητή νοημοσύνη – Οι εταιρείες θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που οι μηχανές και οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν στο χώρο εργασίας τους. Πιο συγκεκριμένα, οι επιχειρήσεις οι οποίες θα καταφέρουν να εφαρμόσουν αποτελεσματικά την τεχνητή νοημοσύνη στην εκμάθηση μηχανών (machine learning), την αυτοματοποίηση των ρομπότ κ.α., όχι μόνο στις επιχειρησιακές τους διαδικασίες αλλά και στα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, θα έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες επιβίωσης και εξέλιξης. Η Deloitte Greece ήταν μάλιστα ο κύριος χορηγός του SingularityU Greece Summit, που έλαβε για πρώτη φορά χώρα στην Ελλάδα τον Νοέμβριο του 2018, στη βασική θεματολογία του οποίου ήταν, μεταξύ άλλων βρισκόταν η ανάπτυξη και οι προοπτικές της τεχνητής νοημοσύνης στο σύγχρονο κόσμο και τις επιχειρήσεις.

«Ευφυείς» διασυνδέσεις – Σήμερα, οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με την τεχνολογία μέσω ολοένα και πιο έξυπνων διεπαφών, οι οποίες συνδυάζουν ανθρωποκεντρικές τεχνικές σχεδίασης με εξαιρετικά εξελιγμένες τεχνολογίες, με αποτέλεσμα πλέον να μεταφερόμαστε από τα πληκτρολόγια στις οθόνες αφής, στις φωνητικές εντολές και ακόμα παραπέρα στη μετατροπή του τρόπου με τον οποίο αλληλεπιδρούμε με τις μηχανές, τα δεδομένα ακόμα και ο ένας με τον άλλον.

Ένας κόσμος χωρίς servers – Έχουμε πλέον προσεγγίσει την ύπαρξη ενός περιβάλλοντος πληροφορικής στο οποίο τα πάντα γίνονται εξαιρετικά αυτοματοποιημένα και με την ευρεία χρήση cloud. Συνεπώς πλέον οι άνθρωποι της πληροφορικής μπορούν να επικεντρωθούν απερίσπαστοι σε δραστηριότητες οι οποίες στηρίζουν άμεσα τα αποτελέσματα των επιχειρήσεων.

Η συνδεσιμότητα του μέλλοντος – Οι τεχνολογίες όπως το 5G, τα δίκτυα (mesh) και το edge computing, οι οποίες επιτρέπουν συνεχή δικτύωση πάντα και παντού, αποτελούν τον αφανή ήρωα του ψηφιακού μέλλοντος. Με την ευρεία υιοθέτησή τους, οι επιχειρήσεις μπορούν να επιτύχουν τον επιθυμητό ψηφιακό μετασχηματισμό, καθώς και να αναπτύξουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες, αντικαθιστώντας παλαιότερα αναποτελεσματικά μοντέλα.

Στον σύγχρονο κόσμο του μάρκετινγκ όπου κυριαρχεί η τάση της εξατομίκευσης, της δημιουργίας περιεχομένου και δυναμικής εξέλιξης, οι διαφημιστικές εταιρείες συνεργάζονται στενότερα με τους Γενικούς Διευθυντές Πληροφορικής (CIO) τους. Με την ενδυνάμωση της σχέσης αυτής επιχειρείται η ευρύτερη χρήση νέων ανανεωμένων εργαλείων του μάρκετινγκ με στόχο την εξατομικευμένη προώθηση βασισμένη στη δημιουργία μίας προσωπικής εμπειρίας για τον πελάτη.

Η ανάγκη για ασφαλή ανάπτυξη – Εξαιτίας της ανάπτυξης του κυβερνοχώρου οι εταιρείες δίνουν ιδιαίτερη βάση σε ζητήματα ασφάλειας, ιδιωτικότητας, πολιτικών και ελέγχου στην κουλτούρα και τις διαδικασίες ασφαλείας και ανάπτυξής τους που αφορούν το κομμάτι της τεχνολογίας. Πλέον η ευθύνη της ασφάλειας μοιράζεται σε όλους.

Στο τελευταία κεφάλαιο της έκθεσης, η Deloitte αναλύει τον τρόπο με τον οποίο οι σύγχρονες επιχειρήσεις μπορούν να οδηγήσουν την κούρσα στην ψηφιακή μεταστροφή και ταυτόχρονα να δημιουργήσουν τρόπους ενσωμάτωσης των σωστών τεχνολογιών, ταλέντου και διοικητικής υποστήριξης, με στόχο να ανταπεξέλθουν στις αλλαγές που αναμένεται να βιώσουν σε αυτό το νέο περιβάλλον.

Ο Νίκος Χριστοδούλου, Consulting Leader της Deloitte Ελλάδας, δήλωσε χαρακτηριστικά: “Ο ρυθμός των αλλαγών που επιφέρει στη ζωή μας η ψηφιακή εποχή είναι πολύ πιο γρήγορος απ’ ότι πιστεύαμε μέχρι σήμερα. Οι ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί έχουν ένα πολύ στενό χρονικό περιθώριο να κατανοήσουν σε βάθος τί σημαίνουν αυτές οι αλλαγές για την επιβίωση και την εξέλιξή τους και ποια βήματα πρέπει να κάνουν προς την κατεύθυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού. Η έκθεση της Deloitte που επισυνάπτεται φιλοδοξεί να καλύψει κάποιες από τις πτυχές του «ταξιδιού» αυτού”.