Πώς οι εταιρείες τεχνολογίας ελέγχουν την ημέρα μας

Related

Προστατευθείτε από απάτες στις καλοκαιρινές διακοπές: Παραμείνετε προσεκτικοί κατά τη διάρκεια των διακοπών σας

Καθώς πλησιάζει η καλοκαιρινή περίοδος, πολλοί από εμάς σχεδιάζουμε τις πολυαναμενόμενες διακοπές μας, περιμένοντας με ανυπομονησία στιγμές χαλάρωσης και περιπέτειας. Ωστόσο, μέσα στον ενθουσιασμό της κράτησης πτήσεων και καταλυμάτων, είναι ζωτικής σημασίας να παραμείνουμε σε εγρήγορση απέναντι στο αυξανόμενο κύμα κυβερνοαπειλών που στοχεύει τους παραθεριστές. Ενώ εμείς περιμένουμε με ανυπομονησία τις διακοπές, οι εγκληματίες του…

Πώς οι hackers μπορούν να σπάσουν τον κωδικό σου σε ένα λεπτό

Οι κυβερνοεγκληματίες μπορούν να μαντέψουν σχεδόν τους μισούς κωδικούς πρόσβασης που υπάρχουν σε λιγότερο από ένα λεπτό. Αυτό και άλλα – ιδιαιτέρως ανησυχητικά – ευρήματα αποκάλυψε μελέτη μεγάλης κλίμακας την οποία πραγματοποίησαν ειδικοί της Kaspersky σχετικά με την ανθεκτικότητα 193 εκατομμυρίων κωδικών πρόσβασης που παραβιάστηκαν από infostealers και είναι διαθέσιμοι στο darknet, σε επιθέσεις brute…

Η Xerox κορυφαία εταιρεία στην Έκθεση Cloud Print Services της Quocirca για το 2024

Η Xerox ανέκτησε  την ηγετική της θέση στην Έκθεση Cloud Print Services της Quocirca για το 2024, που αξιολογεί σε παγκόσμιο επίπεδο τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο κλάδο. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα,  η Xerox ξεπερνά όλους τους ανταγωνιστές τόσο σε επίπεδο στρατηγικού οράματος όσο και σε εύρος εξυπηρέτησης στις υπηρεσίες cloud. Η Έκθεση επιβραβεύει…

Work Trend Index 2024: Οι εργαζόμενοι ζητούν AI εργαλεία και δεν είναι διατεθειμένοι να περιμένουν τις εταιρείες που δε χρησιμοποιούν Τεχνητή Νοημοσύνη

Την ολοένα και μεγαλύτερη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στον χώρο εργασίας αναδεικνύει η νέα έρευνα της Microsoft σε συνεργασία με το LinkedIn. Ειδικότερα, σύμφωνα με την έρευνα «Work Trend Index», το 2024 εξελίσσεται σε χρονιά ορόσημο για τις τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης, καθώς η χρήση των εργαλείων έχει σχεδόν διπλασιαστεί κατά τους πρώτους έξι μήνες του…

ΔΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΟΜΙΛΙΑ COSMOTE ΑΞΙΑΣ 20 ΕΥΡΩ.

Πληροφορίες Κάνε μια ερώτηση Καλησπέρα! Δίνεται χρόνος ομιλίας(Μεταφορα υπολοιπου) καθαρής αξίας 20 ευρώ για whats up και cosmokarta λογω συσσωρευσης υπολοιπου στα 15 Ευρω. Γίνεται και από 10 ευρώ σε 2 διαφορετικά νούμερα. Προσοχή όχι κινητά με φραγές κτλ. Μεταφορα υπολοιπου κατοπιν καταθεσης σε λογαριασμό Πειραιως, IRIS, Revolut η Paypal. Ευχαριστώ πολύ!

Cosmote: Τρελή προσφορά για το τριήμερο – Δείτε τι δίνει δωρεάν

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data και αυτό το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος (22-24/06), προσφέρει η COSMOTE σε όλους τους πελάτες της, για να επικοινωνούν και να ψυχαγωγούνται ξέγνοιαστα όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς περιορισμούς, με το γρηγορότερο δίκτυο κινητής της χώρας. Όλοι οι πελάτες συμβολαίου COSMOTE -ιδιώτες και επαγγελματίες, Καρτοσυμβολαίου, Business Cost Control, COSMOTE Family, COSMOTE…

Cosmote Insurance: Αυτό είναι το δημοφιλέστερο πακέτο ασφάλισης κατοικίας στην Ελλάδα

Η ασφάλεια «Κτιρίου και Περιεχομένου» αποτελεί το δημοφιλέστερο πακέτο στην ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα, οι κάτοικοι των νησιών επιλέγουν περισσότερο πλήρη πακέτα ασφάλισης, ενώ η κάλυψη σεισμού είναι η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη, όπως προκύπτει από έρευνα του COSMOTE Insurance, που αναδεικνύει τις ανάγκες των καταναλωτών για πλήρη κάλυψη από φυσικές καταστροφές. Η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα…

Turbo-X TVs: οι τηλεοράσεις της Πλαίσιο συμπληρώνουν 10 χρόνια από τη δημιουργία τους

Το 1987, η Πλαίσιο δημιουργεί το πρώτο ελληνικό brand τεχνολογίας, το Turbo-X, το οποίο αρχικά έγινε συνώνυμο των PC στην Ελλάδα. Βασικό συστατικό της επιτυχίας του, ήταν εξαρχής, ο συνδυασμός υψηλής τεχνολογίας και προσιτής τιμής, αποτελώντας μια από τις πλέον διαχρονικές πρωτοβουλίες μιας ελληνικής επιχείρησης στο κόσμο της τεχνολογίας.  Με την ίδια ακριβώς φιλοσοφία, το…

Το Samsung Galaxy S24 Ultra στους Ολυμπιακούς Αγώνες Παρίσι 2024

 Η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, ανακοίνωσε με τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ) και την Υπηρεσία Αναμετάδοσης Ολυμπιακών Αγώνων (Olympic Broadcasting Services – OBS) μία μοναδική εμπειρία αναμετάδοσης των Ολυμπιακών Αγώνων Παρίσι 2024 για τους θεατές και τους φιλάθλους. Το νέο, μοναδικό στο είδος του υλικό, το οποίο θα καταγραφεί με…

Απόκτησε μοναδικά smartphone με Vodafone Flex, και πάρε δωροεπιταγή 20% της αξίας για την επόμενη αγορά!

Η Vodafone προσφέρει σε όλους όσοι θέλουν να αποκτήσουν το αγαπημένο τους Smartphone με την υπηρεσία Vodafone Flex, επιστροφή 20% της αξίας της συσκευής που θα επιλέξουν σε δωροεπιταγή για την επόμενη αγορά τους.  Συγκεκριμένα από σήμερα και έως την Κυριακή 7 Ιουλίου, με την αγορά επιλεγμένων Smartphone μέσω της υπηρεσίας Vodafone Flex, είτε με…

Redmi Pad Pro: Νέο επίπεδο ψυχαγωγίας με καθηλωτική οθόνη και άπαιχτες επιδόσεις

Η Xiaomi ανακοίνωσε τη διάθεση του Redmi Pad Pro στην ελληνική αγορά, του νέου tablet  που εμπλουτίζει την ήδη ευρύτατη γκάμα της εταιρείας. Σχεδιασμένο για τους χρήστες που αναζητούν μεγάλη επιφάνεια θέασης για καθηλωτική οπτικοακουστική εμπειρία, στο σερφάρισμα, αλλά και στο gaming, το Redmi Pad Pro διαθέτει μια μεγάλου μεγέθους οθόνη για ενισχυμένη απόδοση εικόνας…

Το trailer της COSMOTE TV για την αναμέτρηση των Legends 2004 απέναντι στους UEFA All Stars! (video)

Η COSMOTE TV ετοίμασε ένα εντυπωσιακό trailer, ώστε να προαναγγείλει τον φιλικό αγώνα των Legends 2004 απέναντι στους UEFA All Stars (11/07, 22:00), που θα διεξαχθεί στο Έσσεν της Γερμανίας. Οι Legends 2004 θα γιορτάσουν την συμπλήρωση 20 χρόνων από την κατάκτηση του EURO 2004, δίνοντας μία φιλική αναμέτρηση στο Έσσεν της Γερμανίας. Η COSMOTE…

Έρευνα COSMOTE Insurance: Η πλήρης ασφάλιση Κτιρίου & Περιεχομένου, το δημοφιλέστερο πακέτο για κάλυψη κατοικίας από φυσικές καταστροφές

Η ασφάλεια «Κτιρίου και Περιεχομένου» αποτελεί το δημοφιλέστερο πακέτο στην ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα, οι κάτοικοι των νησιών επιλέγουν περισσότερο πλήρη πακέτα ασφάλισης, ενώ η κάλυψη σεισμού είναι η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη, όπως προκύπτει από έρευνα του COSMOTE Insurance, που αναδεικνύει τις ανάγκες των καταναλωτών για πλήρη κάλυψη από φυσικές καταστροφές. Η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα…

Έρευνα COSMOTE Insurance: Η πλήρης ασφάλιση Κτηρίου & Περιεχομένου, το δημοφιλέστερο πακέτο για κάλυψη κατοικίας από φυσικές καταστροφές

Η ασφάλεια «Κτηρίου και Περιεχομένου» αποτελεί το δημοφιλέστερο πακέτο στην ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα, οι κάτοικοι των νησιών επιλέγουν περισσότερο πλήρη πακέτα ασφάλισης, ενώ η κάλυψη σεισμού είναι η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη, όπως προκύπτει από έρευνα του COSMOTE Insurance, που αναδεικνύει τις ανάγκες των καταναλωτών για πλήρη κάλυψη από φυσικές καταστροφές. Η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα…

Έρευνα COSMOTE Insurance: Η πλήρης ασφάλιση Κτιρίου & Περιεχομένου, το δημοφιλέστερο πακέτο για κάλυψη κατοικίας από φυσικές καταστροφές

Η ασφάλεια «Κτιρίου και Περιεχομένου» αποτελεί το δημοφιλέστερο πακέτο στην ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα, οι κάτοικοι των νησιών επιλέγουν περισσότερο πλήρη πακέτα ασφάλισης, ενώ η κάλυψη σεισμού είναι η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη, όπως προκύπτει από έρευνα του COSMOTE Insurance, που αναδεικνύει τις ανάγκες των καταναλωτών για πλήρη κάλυψη από φυσικές καταστροφές. Η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα…

Share

13Κάθε ένας από εμάς έχει μόνο 24 ώρες την ημέρα.

Καθώς οι εταιρείες τεχνολογίας ωριμάζουν, αναζητούν νέους τρόπους για να δημιουργήσουν έσοδα από κάθε πελάτη και το πεδίο μάχης είναι όλο και περισσότερο ο πιο πεπερασμένος πόρος σας: ο χρόνος.

Αυτή η μάχη παίζεται κάθε λεπτό από τη στιγμή που ξυπνάμε μέχρι να πάμε για ύπνο, και δεν είναι ίδια για όλους. Οι δραστηριότητες της εβδομάδας διαφέρουν από εκείνες τα Σαββατοκύριακα για πολλούς. Η τυπική ημέρα ενός υπαλλήλου που δουλεύει 9 με 5, ενός σπουδαστή, ενός συνταξιούχου και κάποιου που διαχειρίζεται τη δική του επιχείρηση είναι πιθανό να διαφέρει ευρέως. Αν όμως πάρουμε τον μέσο όρο της καθημερινότητας όλων, οι αμερικανοί ξοδεύουν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας τους σε ψυχαγωγικές δραστηριότητες (5 ώρες) και να εργάζονται (3,8 ώρες). Και σε αυτούς τους δύο τομείς είναι που έξι από τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας στον κόσμο – η Alphabet Inc., η Google, η Amazon.com Inc., η Apple Inc., η Microsoft Corp., η Facebook Inc. και η Samsung Electronics Co. – επικεντρώνουν τα προϊόντα τους.

Γνωρίζουν όμως ότι μια τυπική μέρα είναι κάτι περισσότερο από δουλειά και ευχαρίστηση, και έτσι οι εταιρείες αυτές προσφέρουν όλο και περισσότερα προϊόντα που καλύπτουν διάφορες δραστηριότητες.

Η αναζήτηση για τον πελάτη που βασίζεται αποκλειστικά στα προϊόντα μίας εταιρίας, θολώνει τη γραμμή μεταξύ κατασκευαστών υλικού και κατασκευαστών λογισμικού. Πάρτε την Apple για παράδειγμα, μια από τις πρώτες εταιρείες που έχουν τεράστια επιτυχία στον συνδυασμό υλικού με το λογισμικό της. Τα βασικά προϊόντα της Apple είναι η σύνθεση των τηλεφώνων, των tablet και των φορητών υπολογιστών. Όμως, καθώς η ανάπτυξη σε αυτές τις αγορές υλικού επιβραδύνεται, βασίζεται στο λογισμικό της για να αποσπάσει περισσότερες πωλήσεις από κάθε συσκευή βελτιώνοντας τις προσφορές που εξαρτώνται από αυτές.

Για παράδειγμα το σύστημα αυτοματισμού σπιτιού HomeKit, το HealthKit και το interface οχήματος CarPlay στοχεύουν να διατηρήσουν αυτές τις συσκευές στο επίκεντρο της ζωής σας και να σας πουλήσουν σχετικές εφαρμογές, ανεξάρτητα από το περιβάλλον σας. Και η εταιρεία επιδιώκει να αναπτύξει αλληλεξάρτηση επιτρέποντάς σας να ελέγχετε την Apple TV σας με το Apple Watch.

Οι γίγαντες του λογισμικού και των υπηρεσιών, όπως η Google, αντιστρόφως, κατασκευάζουν υλικό για να κατευθύνουν τους πελάτες προς τα βασικά προϊόντα τους. Με την εισαγωγή του Pixel το περασμένο έτος, οι χρήστες μπορούν πλέον να έχουν πρόσβαση στα εργαλεία του γίγαντα της αναζήτησης λέγοντας «OK, Google» στο smartphone τους. Τα τηλέφωνα Android προτρέπουν επίσης τους χρήστες να αξιολογήσουν τις επιχειρήσεις που επισκέπτονται ή να επισημάνουν γεωγραφικά περιοχές όπου έχουν τραβήξει πρόσφατα φωτογραφίες, προσθέτοντας περισσότερες πληροφορίες στο οικοσύστημα της Google και οδηγώντας τους χρήστες πίσω.

Η Google παίρνει 152 δολάρια από κάθε χρήστη της Βόρειας Αμερικής ανά έτος, εκτιμά ο αναλυτής της Bloomberg Intelligence Jitendra Waral – τα χρήματα παράγονται σε μεγάλο βαθμό από τις πωλήσεις διαφημίσεων. Έτσι, όσο μεγαλύτερη είναι η έκθεσή σας στην Google κάθε μέρα, τόσο πιο πολύτιμος είστε ως πελάτης. Το ίδιο ισχύει για το Facebook, το οποίο παίρνει περίπου 78 δολάρια ετησίως ανά χρήστη.

Υπάρχει ακόμη περιθώριο για επέκταση. Ο χρόνος ταξιδιού παραμένει μια σε μεγάλο βαθμό ανεκμετάλλευτη ευκαιρία και οι τεχνολογικοί γίγαντες βλέπουν ένα παράθυρο για να πουλήσουν περαιτέρω περιεχόμενο και υπηρεσίες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλοί θέλουν να μπουν στην αυτοκινητοβιομηχανία: ένας πελάτης σε αυτοκίνητο με αυτο-οδήγηση έχει περισσότερο χρόνο για να παρακολουθήσει ταινίες ή να ψωνίσει στο διαδίκτυο, ενώ η κινητή συνδεσιμότητα στα αυτοκίνητα αυξάνει την ευκαιρία να προτείνει κοντινά καταστήματα ή εστιατόρια, δημιουργώντας έσοδα από διαφημίσεις.

Ο σκληρός ανταγωνισμός δεν είναι αποτρεπτικός. Για παράδειγμα, η Amazon.com κυριαρχεί στον χώρο των αγορών στο διαδίκτυο και θέλει να παραγγείλετε οικιακές προμήθειες μέσω της Alexa στο Amazon Echo ή να εγγραφείτε στο Prime Video, καθώς οι ταχύτερες παραδόσεις που έρχονται με την ίδια συνδρομή Prime καθιστούν τους πελάτες πιο πιθανό να αγοράζουν αγαθά Amazon.com. Αλλά αυτό δεν έχει εμποδίσει τη Google να εισαγάγει την υπηρεσία Shopping Express της ή την Apple από την αξιοποίηση του iPhone και του Watch για να μπει στον χώρο τον ανέπαφων πληρωμών.