Πώς οι εταιρείες τεχνολογίας ελέγχουν την ημέρα μας

Related

Νέες ταινίες της Disney διαθέσιμες για αγορά στο Movies Club της COSMOTE TV!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Τη δυνατότητα να αγοράσουν ταινίες της Disney, λίγο μετά την προβολή τους στις κινηματογραφικές αίθουσες, και να τις παρακολουθήσουν όποτε και όσες φορές επιθυμούν, έχουν για πρώτη φορά οι συνδρομητές της COSMOTE TV, μέσω της on demand υπηρεσίας Movies Club. Οι πρώτες ταινίες που είναι διαθέσιμες για αγορά[1], είναι το blockbuster του φετινού…

Aπογορεύουν ξανα την OnePlus να πουλά smartphones στη Γερμανία

Η ιστορία επαναλαμβάνεται, η OnePlus και η μητρικής της Oppο, λαβάνουν νέο απαγορευτικό για πώληση συσκευών τους στη Γερμανία. Αν θυμάστε, οι δύο εταιρείες ενεπλάκησαν σε μια πολύ παρατεταμένη διαμάχη για διπλώματα ευρεσιτεχνίας με τη Nokia στο παρελθόν, η οποία σε ένα σημείο απαγόρευσε την πώληση συσκευών OnePlus και Oppo στη Γερμανία και αυτό έληξε μόλις…

Τα έχει όλα ο φετινός Οκτώβριος… νέα μοντέλα Xiaomi 15 και ένα νέο Honor Magic 7

Ο φετινός Οκτώβριος διαμορφώνεται ως ένας μεγάλος μήνας για ανακοινώσεις νέων μοντέλων smartphones και το ενδιαφέρον όλων κορυφώνεται περισσότερο από ποτέ! Γνωρίζουμε ήδη ότι οι ναυαρχίδες της νέας σειράς vivo X200 θα ανακοινωθούν στις 14 Οκτωβρίου και σήμερα, μάθαμε ότι δύο μεγάλοι παίκτες θα κυκλοφορήσουν τις δικές τους ναυαρχίδες κατά τις προσεχείς εβδομάδες. Ένας χρήστης…

Οι αθλητικές μεταδόσεις 3/10/2024

Τα εντός έδρας παιχνίδια των Ολυμπιακού και ΠΑΟΚ στο Europa League απέναντι σε Μπράγκα και Στεάουα, αντίστοιχα, το εκτός έδρας ματς του Παναθηναϊκού με την Μπόρατς Μπάνια Λούκα για το Europa Conference League και η πρεμιέρα του Παναθηναϊκού στην Euroleague απέναντι στην Άλμπα στο Βερολίνο, ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι επιλογές: 13:00…

Δοκιμάσαμε το OnePlus Nord 4: Ψυχή… επαναστάτη με σώμα από μέταλλο!

Όπως μαρτυρά και το moto «Never Settle», η OnePlus δεν συμβιβάζεται σε μετριοπαθείς προτάσεις, αλλά φιλοδοξεί να ταράζει τα νερά της αγοράς, αυτή τη φορά στα «ρετιρέ» της μεσαίας κατηγορίας. Με αρκετά flagship πολλών κατασκευαστών να κυμαίνονται σε τιμές που με χαρακτηριστική άνεση ξεπερνούν τα 1.500€, μια πρόταση που τοποθετείται στα 599,90€, πλέον, μπορεί να…

Η BMW, η GS, και η LG ανοίγουν χώρο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στη Σεούλ

Η BMW Group Korea ανακοίνωσε ότι εγκαινίασε τον χώρο στάθμευσης για τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων (EV) μαζί με την GS Group και την LG Group στο Hoehyeon-dong της Σεούλ.  Το Charging Hub Lounge προσφέρει στους οδηγούς έναν βιωματικό χώρο για να χαλαρώσουν και να εξερευνήσουν τα οχήματα BMW και MINI ενώ φορτίζουν τα ηλεκτρικά τους…

Η Info Quest Technologies υποστηρίζει το TEDxAthens Conference 2024

H Info Quest Technologies, για μία ακόμη χρονιά υποστηρίζει ως Χορηγός το TEDxAthens Conference 2024, που φέτος θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 5 Οκτωβρίου, στον χώρο του Φεστιβάλ Αθηνών, Πειραιώς 260, με concept  το  “X Machina,  τη διαχρονική έννοια του «Από μηχανής Θεού» στον σημερινό περίπλοκο κόσμο και κύρια θεματική τη φράση «where Humanity Meets its…

Η Huawei λανσάρει το Xinghe Intelligent Network για να προωθήσει μια ψηφιακή και ευφυή Ευρώπη

Το ευρωπαϊκό Huawei Network Summit 2024 με θέμα “Xinghe Intelligent Network, Amplify Industrial Intelligence”, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στο Μόναχο, στη Γερμανία. Στην εκδήλωση, ο Steven Zhao, Vice President του Data Communication Product Line της Huawei, ανακοίνωσε περισσότερες από 20 λύσεις του ολοκαίνουριου Xinghe Intelligent Network που στόχο έχουν να προωθήσουν την ψηφιακή και ευφυή ανάπτυξη…

«Οίνος»: Η νέα συμπαραγωγή ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV για την οινική κληρονομιά της Ελλάδας

«Ταξίδι» σε σημαντικές οινοπαραγωγικές περιοχές της Ελλάδας, αναδεικνύοντας τον πλούτο και την ποικιλομορφία του ελληνικού αμπελώνα, πραγματοποιεί η νέα συμπαραγωγή ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV, «Οίνος». Η σειρά 7 επεισοδίων, σε σκηνοθεσία Περικλή Ασπρούλια και Γιώργου Βαρζακάκου, θα κάνει πρεμιέρα την Κυριακή 6/10 στις 21.00, στο COSMOTE HISTORY HD και στο YouTube κανάλι της COSMOTE TV. …

Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE: Ξεκίνησαν οι δηλώσεις συμμετοχής για τους πρωτοετείς φοιτητές

Ξεκίνησαν οι δηλώσεις συμμετοχής στο Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025. Μέσα από το μακροβιότερο πρόγραμμα κοινωνικής συνεισφοράς της COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom, 30 πρωτοετείς φοιτητές ελληνικών πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, που αντιμετωπίζουν οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες, θα έχουν την ευκαιρία και φέτος να επωφεληθούν με υποτροφίες από 15.000€ έως 25.000€[1]. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν…

Τι φταίει και η Apple μειώνει την παραγωγή του iPhone 16;

Με νέο τους σημείωμα, οι αναλυτές της Barclays αποκαλύπτουν ότι η Apple πρόσφατα μείωσε την παραγωγή του iPhone 16 κατά τρία εκατομμύρια μονάδες. Σύμφωνα με τους ελέγχους της αλυσίδας εφοδιασμού, αυτές οι περικοπές έγιναν σε έναν βασικό συνεργάτη ημιαγωγών για παραγγελίες iPhone. Φταίει η ζήτηση για την μείωση παραγωγή του iPhone 16;  Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, οι…

Αν και νωρίς, το Redmi Note 14 Pro+ εντάσσεται στο διάγραμμα AnTuTu για τον Σεπτέμβριο

Την πρώτη ή δεύτερη ημέρα κάθε μήνα, το AnTuTu δημοσιεύει δύο γραφήματα για τους προηγούμενους μήνες, το ένα δείχνει τα κορυφαία smartphones με την καλύτερη απόδοση και το άλλο εστιάζει σε συσκευές ανώτερης μεσαίας κατηγορίας. Ο Οκτώβριος ήρθε και ήταν λογικό να περιμένουμε τα νέα δεδομένα που συνέλεξε η ομάδα του AnTuTu για τον περασμένο…

PeS Cybersecurity και Pylones Hellas συμμετείχαν στο ShipIT Conference 2024

Η PeS Cybersecurity, κορυφαία εταιρεία παροχής λύσεων κυβερνοασφάλειας, συμμετείχε με επιτυχία στο ShipIT Conference 2024, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 24 Σεπτεμβρίου 2024.  Το συνέδριο συγκέντρωσε κορυφαίους επαγγελματίες και ειδικούς από τον κλάδο της ναυτιλίας, εστιάζοντας στις τελευταίες εξελίξεις και προκλήσεις που προκύπτουν από τον ψηφιακό μετασχηματισμό στη ναυτιλία. Οι συμμετέχοντες στο ShipIT Conference 2024 είχαν…

Η Canon παρουσιάζει το νέο και βελτιωμένο φορητό έγχρωμο φωτογραφικό εκτυπωτή SELPHY QX20 που προσφέρει απαράμιλλη ευελιξία

Η Canon Europe αποκαλύπτει την πιο πρόσφατη προσθήκη στη σειρά των φορητών εκτυπωτών της, τον SELPHY QX20. Ο νέος εκτυπωτής αποτελεί σημαντική εξέλιξη του προηγούμενου μοντέλου QX10, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να συνεχίσουν να διευρύνουν τους δημιουργικούς τους ορίζοντες με μεγαλύτερη ελευθερία. Λαμβάνοντας υπόψη τις δημοφιλείς αναλογίες εικόνων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αυτό το…

Η Κωτσόβολος φέρνει την κατηγορία των επίπλων κουζίνας και σπιτιού στο ανανεωμένο κατάστημά της στο City Plaza Γλυφάδας

Η Κωτσόβολος εγκαινίασε με μία εορταστική εκδήλωση τον νέο Home Experience χώρο, στο κατάστημά της στο City Plaza Γλυφάδας (Λ. Βουλιαγμένης 83 & Προφήτη Ηλία 18 & Εμ. Δημελά 12, 16674), στο οποίο οι επισκέπτες μπορούν πλέον να βρουν όλα όσα χρειάζονται για το σπίτι τους και να ζήσουν από κοντά την ανανεωμένη εμπειρία Living.…

Share

13Κάθε ένας από εμάς έχει μόνο 24 ώρες την ημέρα.

Καθώς οι εταιρείες τεχνολογίας ωριμάζουν, αναζητούν νέους τρόπους για να δημιουργήσουν έσοδα από κάθε πελάτη και το πεδίο μάχης είναι όλο και περισσότερο ο πιο πεπερασμένος πόρος σας: ο χρόνος.

Αυτή η μάχη παίζεται κάθε λεπτό από τη στιγμή που ξυπνάμε μέχρι να πάμε για ύπνο, και δεν είναι ίδια για όλους. Οι δραστηριότητες της εβδομάδας διαφέρουν από εκείνες τα Σαββατοκύριακα για πολλούς. Η τυπική ημέρα ενός υπαλλήλου που δουλεύει 9 με 5, ενός σπουδαστή, ενός συνταξιούχου και κάποιου που διαχειρίζεται τη δική του επιχείρηση είναι πιθανό να διαφέρει ευρέως. Αν όμως πάρουμε τον μέσο όρο της καθημερινότητας όλων, οι αμερικανοί ξοδεύουν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας τους σε ψυχαγωγικές δραστηριότητες (5 ώρες) και να εργάζονται (3,8 ώρες). Και σε αυτούς τους δύο τομείς είναι που έξι από τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας στον κόσμο – η Alphabet Inc., η Google, η Amazon.com Inc., η Apple Inc., η Microsoft Corp., η Facebook Inc. και η Samsung Electronics Co. – επικεντρώνουν τα προϊόντα τους.

Γνωρίζουν όμως ότι μια τυπική μέρα είναι κάτι περισσότερο από δουλειά και ευχαρίστηση, και έτσι οι εταιρείες αυτές προσφέρουν όλο και περισσότερα προϊόντα που καλύπτουν διάφορες δραστηριότητες.

Η αναζήτηση για τον πελάτη που βασίζεται αποκλειστικά στα προϊόντα μίας εταιρίας, θολώνει τη γραμμή μεταξύ κατασκευαστών υλικού και κατασκευαστών λογισμικού. Πάρτε την Apple για παράδειγμα, μια από τις πρώτες εταιρείες που έχουν τεράστια επιτυχία στον συνδυασμό υλικού με το λογισμικό της. Τα βασικά προϊόντα της Apple είναι η σύνθεση των τηλεφώνων, των tablet και των φορητών υπολογιστών. Όμως, καθώς η ανάπτυξη σε αυτές τις αγορές υλικού επιβραδύνεται, βασίζεται στο λογισμικό της για να αποσπάσει περισσότερες πωλήσεις από κάθε συσκευή βελτιώνοντας τις προσφορές που εξαρτώνται από αυτές.

Για παράδειγμα το σύστημα αυτοματισμού σπιτιού HomeKit, το HealthKit και το interface οχήματος CarPlay στοχεύουν να διατηρήσουν αυτές τις συσκευές στο επίκεντρο της ζωής σας και να σας πουλήσουν σχετικές εφαρμογές, ανεξάρτητα από το περιβάλλον σας. Και η εταιρεία επιδιώκει να αναπτύξει αλληλεξάρτηση επιτρέποντάς σας να ελέγχετε την Apple TV σας με το Apple Watch.

Οι γίγαντες του λογισμικού και των υπηρεσιών, όπως η Google, αντιστρόφως, κατασκευάζουν υλικό για να κατευθύνουν τους πελάτες προς τα βασικά προϊόντα τους. Με την εισαγωγή του Pixel το περασμένο έτος, οι χρήστες μπορούν πλέον να έχουν πρόσβαση στα εργαλεία του γίγαντα της αναζήτησης λέγοντας «OK, Google» στο smartphone τους. Τα τηλέφωνα Android προτρέπουν επίσης τους χρήστες να αξιολογήσουν τις επιχειρήσεις που επισκέπτονται ή να επισημάνουν γεωγραφικά περιοχές όπου έχουν τραβήξει πρόσφατα φωτογραφίες, προσθέτοντας περισσότερες πληροφορίες στο οικοσύστημα της Google και οδηγώντας τους χρήστες πίσω.

Η Google παίρνει 152 δολάρια από κάθε χρήστη της Βόρειας Αμερικής ανά έτος, εκτιμά ο αναλυτής της Bloomberg Intelligence Jitendra Waral – τα χρήματα παράγονται σε μεγάλο βαθμό από τις πωλήσεις διαφημίσεων. Έτσι, όσο μεγαλύτερη είναι η έκθεσή σας στην Google κάθε μέρα, τόσο πιο πολύτιμος είστε ως πελάτης. Το ίδιο ισχύει για το Facebook, το οποίο παίρνει περίπου 78 δολάρια ετησίως ανά χρήστη.

Υπάρχει ακόμη περιθώριο για επέκταση. Ο χρόνος ταξιδιού παραμένει μια σε μεγάλο βαθμό ανεκμετάλλευτη ευκαιρία και οι τεχνολογικοί γίγαντες βλέπουν ένα παράθυρο για να πουλήσουν περαιτέρω περιεχόμενο και υπηρεσίες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλοί θέλουν να μπουν στην αυτοκινητοβιομηχανία: ένας πελάτης σε αυτοκίνητο με αυτο-οδήγηση έχει περισσότερο χρόνο για να παρακολουθήσει ταινίες ή να ψωνίσει στο διαδίκτυο, ενώ η κινητή συνδεσιμότητα στα αυτοκίνητα αυξάνει την ευκαιρία να προτείνει κοντινά καταστήματα ή εστιατόρια, δημιουργώντας έσοδα από διαφημίσεις.

Ο σκληρός ανταγωνισμός δεν είναι αποτρεπτικός. Για παράδειγμα, η Amazon.com κυριαρχεί στον χώρο των αγορών στο διαδίκτυο και θέλει να παραγγείλετε οικιακές προμήθειες μέσω της Alexa στο Amazon Echo ή να εγγραφείτε στο Prime Video, καθώς οι ταχύτερες παραδόσεις που έρχονται με την ίδια συνδρομή Prime καθιστούν τους πελάτες πιο πιθανό να αγοράζουν αγαθά Amazon.com. Αλλά αυτό δεν έχει εμποδίσει τη Google να εισαγάγει την υπηρεσία Shopping Express της ή την Apple από την αξιοποίηση του iPhone και του Watch για να μπει στον χώρο τον ανέπαφων πληρωμών.