Πώς η άνοδος του TikTok πυροδότησε μια κούρσα βίντεο μικρής διάρκειας

Related

«Πόλεμος» Έλον Μασκ – OpenAI για την τεχνητή νοημοσύνη και το ChatGPT: Σε άβολη θέση η Microsoft και ο Μπιλ Γκέιτς

«Πόλεμος» στις δικαστικές αίθουσες των ΗΠΑ διεξάγεται ανάμεσα στον Έλον Μασκ και την OpenAI με στόχο τον έλεγχο του ChatGPT και της τεχνητής νοημοσύνης, με τη Microsoft του Μπιλ Γκέιτς να βρίσκεται σε εξαιρετικά άβολη θέση. Ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο, πρώην συνιδρυτής της OpenAI –αποχώρησε το 2018– υποστήριξε ότι συμφώνησε με την εταιρεία να

Νέα «σελίδα» για την COSMOTE που ενώνει τις δυνάμεις της με έναν παγκόσμιο κολοσσό

Η COSMOTE αποτελεί εδώ και 27 χρόνια σταθερό σημείο αναφοράς στον ελληνικό τηλεπικοινωνιακό χώρο, έχοντας εδραιώσει τη θέση της ως ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα και ισχυρά brands στη χώρα. Πριν από μερικές μέρες, ανακοινώθηκε η είσοδός της σε μια νέα εποχή, η οποία την διαφοροποιεί περαιτέρω από τον ανταγωνισμό. Ο λόγος, για την ένωση

COSMOTE TELEKOM: Ισχύς εν τη ενώσει, σε μια νέα εποχή δυνατοτήτων με όχημα την τεχνολογία

O πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής | Η COSMOTE, που τα τελευταία 27 χρόνια πρωτοστατεί στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών, διαθέτοντας παράλληλα ένα από τα δημοφιλέστερα και ισχυρότερα brands, ενώνει τις δυνάμεις της με την TELEKOM, έναν από τους κορυφαίους ομίλους τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, με περισσότερους από 261 εκατομμύρια πελάτες κινητής τηλεφωνίας O

Καθυστερεί και επισήμως το Grand Theft Auto VI – Η νέα ημερομηνία κυκλοφορίας του

Άσχημα είναι τα νέα για όσους περιμένανε να παίξουνε φέτος το φθινόπωρο το GTA 6 το οποίο καθυστερεί και επίσημα και θα χάσει τελικά το 2025. Η Rockstar Games μόλις επιβεβαίωσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ότι το πολυαναμενόμενο παιχνίδι θα κυκλοφορήσει τελικά μέσα στο 2026. Η επίσημη ανακοίνωση της Rockstar Games: Το Grand Theft Auto

Πρόστιμο «μαμούθ» 530 εκατ. ευρώ στο TikTok για ανικανότητα προστασίας των προσωπικών δεδομένων των χρηστών

Το TikTok καταδικάσθηκε σήμερα σε καταβολή προστίμου 530 εκατομμυρίων ευρώ, καθώς κρίθηκε ανίκανο να εγγυηθεί ότι τα προσωπικά δεδομένα των ευρωπαίων χρηστών του προστατεύονται τόσο στην Κίνα όσο και στην Ευρώπη, κυρίως απέναντι σε πιθανή πρόσβαση των αρχών του Πεκίνου Κατά την έρευνα η οποία διεξήχθη εκ μέρους της Ευρωπαϊκής Ενωσης από την ιρλανδική αρχή

Η Νία Βαρντάλος στο «Watch Next» της COSMOTE TV

Μετά την προβολή του στο COSMOTE CINEMA 1HD, κάθε επεισόδιο του «Watch Next» θα είναι διαθέσιμο On Demand. 2 ΜΑΙ 2025 Την υποψήφια για Όσκαρ ηθοποιό Νία Βαρντάλος υποδέχεται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 2/5, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV) η κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Η ελληνικής καταγωγής ηθοποιός και

COSMOTE TELEKOM: H νέα εμπορική μάρκα παγκόσμιας δυναμικής

Μια νέα εποχή δυνατοτήτων ξεκινά με την ένωση δυνάμεων της COSMOTE με την TELEKOM Μια νέα εποχή ξεκινά για την ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών, καθώς η COSMOTE, που εδώ και 27 χρόνια πρωτοστατεί σε αυτή, έχοντας παράλληλα εδραιώσει την παρουσία της ως ένα από τα ισχυρότερα και πιο δημοφιλή brands, ενώνει τις δυνάμεις της με την

Η Νία Βαρντάλος στο «Watch Next» της COSMOTE TV

Την υποψήφια για Όσκαρ ηθοποιό Νία Βαρντάλος υποδέχεται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 2/5, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV) η κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Η ελληνικής καταγωγής ηθοποιός και δημιουργός συναντά τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο, με αφορμή τη θεατρική παράσταση «Μικρά Όμορφα Πράγματα», στην οποία υπογράφει το κείμενο, συν-σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί

ΑΑΔΕ – Έργο €20 εκατ. σε «Choose – Cosmote e-Value – EY» για νέο πληροφοριακό σύστημα

Σημαντικό βήμα προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό της δημόσιας διοίκησης κάνει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), με την ανάθεση έργου ύψους €20.119.459,76 (με ΦΠΑ) στην ένωση εταιρειών Choose – Cosmote e-Value – EY. Αντικείμενο της σύμβασης είναι η συνολική αναβάθμιση της εμπειρίας εξυπηρέτησης φορολογουμένων και η εκ βάθρων βελτίωση των πληροφοριακών συστημάτων του Κέντρου Εξυπηρέτησης

Η Νία Βαρντάλος στο «Watch Next» της COSMOTE TV

Την υποψήφια για Όσκαρ ηθοποιό Νία Βαρντάλος υποδέχεται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 2/5, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV) η κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Η ελληνικής καταγωγής ηθοποιός και δημιουργός συναντά τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο, με αφορμή τη θεατρική παράσταση «Μικρά Όμορφα Πράγματα», στην οποία υπογράφει το κείμενο, συν-σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί

COSMOTE TELEKOM: Στρατηγική ένωση δυνάμεων με διεθνή προοπτική

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής Πριν από μερικούς μήνες, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, μίλησε για το νέο όραμα της εταιρείας να εξελιχθεί από κορυφαίος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ελλάδα σήμερα, στον κορυφαίο ψηφιακό τηλεπικοινωνιακό πάροχο στην Ευρώπη, οδηγώντας παράλληλα και την Ελλάδα προς τις κορυφαίες θέσεις

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (02/05)

Η τέταρτη αναμέτρηση του Παναθηναϊκού με την Αναντολού Εφές για τα play off της Ευρωλίγκας ξεχωρίζει στο σημερινό πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων. Αναλυτικά το πρόγραμμα: 17:00 COSMOTE SPORT 6 HD ATP Masters 1000 2025 Μαδρίτη (1ος Ημιτελικός) 18:00 ΕΡΤ Sports 3 Acropolis Swim Open 2025 Κολύμβηση 18:30 Mega Play Ολυμπιακός (Γ) – Σαμπαντέλ (Γ) Πόλο

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Παρασκευής

Ο τέταρτος αγώνας του Παναθηναϊκού κόντρα στην Αναντολού Εφές για τα Playoffs της Euroleague ξεχωρίζει στις αποψινές αναμετρήσεις. Αναλυτικά όλες οι επιλογές:02:30 COSMOTE SPORT 4 HD Ντιτρόιτ Πίστονς – Νιου Γιορκ Νικς NBA Playoffs 2025 17:00 COSMOTE SPORT 6 HD ATP Masters 1000 2025 Μαδρίτη (1ος Ημιτελικός) 18:00 ΕΡΤ Sports 3 Acropolis Swim Open 2025

FaceTime σε δημόσιους χώρους: Πότε η τεχνολογία παραβιάζει την ιδιωτικότητα;

FORTUNE GREECE 01/05/2025, 18:31 Η χρήση του FaceTime χωρίς ακουστικά σε μετρό, καφέ και γυμναστήρια έχει εξελιχθεί σε καθημερινό φαινόμενο—και πηγή ενόχλησης. Στην εποχή της συνεχούς συνδεσιμότητας, το FaceTime έχει μετατραπεί σε μια αναπάντεχη πηγή δημόσιας ενόχλησης. Η συχνή χρήση βιντεοκλήσεων σε δημόσιους χώρους —ιδίως χωρίς ακουστικά— αποσπά την προσοχή και εγείρει σοβαρά ερωτήματα περί

Πώς η άνοδος του TikTok πυροδότησε μια κούρσα βίντεο μικρής διάρκειας

Από την έναρξη λειτουργίας του σε παγκόσμιο επίπεδο το 2016, το TikTok που ανήκει στην ByteDance έχει συγκεντρώσει πάνω από 1,12 δισεκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες παγκοσμίως, σύμφωνα με το Backlinko. Οι Αμερικανοί χρήστες ξοδεύουν κατά μέσο όρο 108 λεπτά την ημέρα στην εφαρμογή, σύμφωνα με την Apptoptia. Η επιτυχία του TikTok έχει αναδιαμορφώσει το τοπίο

Share

Από την έναρξη λειτουργίας του σε παγκόσμιο επίπεδο το 2016, το TikTok που ανήκει στην ByteDance έχει συγκεντρώσει πάνω από 1,12 δισεκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες παγκοσμίως, σύμφωνα με το Backlinko. Οι Αμερικανοί χρήστες ξοδεύουν κατά μέσο όρο 108 λεπτά την ημέρα στην εφαρμογή, σύμφωνα με την Apptoptia.

Η επιτυχία του TikTok έχει αναδιαμορφώσει το τοπίο των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, αναγκάζοντας ανταγωνιστές όπως η Meta και η Google να στρέψουν τις στρατηγικές τους γύρω από βίντεο μικρής διάρκειας. Αλλά μέχρι στιγμής, οι ειδικοί λένε ότι κανένας δεν έχει φτάσει την αλγοριθμική ακρίβεια του TikTok.

«Είναι το κέντρο του διαδικτύου για τους νέους», δήλωσε η Jasmine Enberg, αντιπρόεδρος και κύρια αναλύτρια της Emarketer. «Εκεί πηγαίνουν για ψυχαγωγία, ειδήσεις, τάσεις, ακόμη και για ψώνια. Το TikTok δίνει τον τόνο για όλους τους άλλους».

Πλατφόρμες όπως το Instagram Reels της Meta ‘s και το YouTube Shorts της Google έχουν επεκταθεί επιθετικά, λανσάροντας νέες λειτουργίες, εργαλεία δημιουργών και εξετάζοντας ακόμη και το ενδεχόμενο ξεχωριστών εφαρμογών μόνο και μόνο για να ανταγωνιστούν. Το LinkedIn, ιδιοκτησίας της Microsoft, παραδοσιακά ένας ιστότοπος επαγγελματικής δικτύωσης, είναι το τελευταίο που πειραματίζεται με ροές τύπου TikTok. Αλλά με το TikTok να συνεχίζει να εξελίσσεται, προσθέτοντας χαρακτηριστικά όπως ενσωματώσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας, το ερώτημα παραμένει αν οι αντίπαλοι μπορούν να ακολουθήσουν.

TikTok

Αλλά μπορεί να υπάρχει μια σκοτεινή πλευρά σε αυτή την ανάπτυξη.

Καθώς η κατανάλωση περιεχομένου μικρής διάρκειας εκτοξεύεται στα ύψη, οι ειδικοί προειδοποιούν για τη συρρίκνωση της διάρκειας προσοχής και την αύξηση των ανησυχιών για την ψυχική υγεία, ιδίως μεταξύ των νεότερων χρηστών. Ερευνητές όπως ο Dr. Yann Poncin, αναπληρωτής καθηγητής στο Κέντρο Μελέτης Παιδιού στο Πανεπιστήμιο Yale, επισημαίνουν διαταραχές στα πρότυπα ύπνου και αυξημένα επίπεδα άγχους που συνδέονται με τις συνήθειες ατελείωτου scrolling.

«Το ατελείωτο scrolling και τα βίντεο μικρής διάρκειας έχουν σχεδιαστεί για να αιχμαλωτίζουν την προσοχή σας σε σύντομες εκρήξεις», δήλωσε ο Dr. Poncin. «Στο παρελθόν, η ψυχαγωγία είχε να κάνει με το να σας ταξιδέψει μέσα από μια εκπομπή ή μια ιστορία. Τώρα, έχει να κάνει με το να σας εγκλωβίσει για λίγα μόνο δευτερόλεπτα, όσο χρειάζεται για να σας τροφοδοτήσει με το επόμενο πράγμα που ο αλγόριθμος ξέρει ότι θα σας αρέσει».

Παρά την ξαφνική άνοδο της δημοτικότητας, η κερδοφορία των σύντομων βίντεο παραμένει μια δύσκολη πρόκληση. Σε αντίθεση με το περιεχόμενο μεγάλου μήκους του YouTube, όπου οι διαφημίσεις μπορούν να τοποθετηθούν σε πολλά σημεία, τα σύντομα κλιπ παρέχουν περιορισμένο χώρο για τους διαφημιστές. Επιπλέον, οι δημιουργοί αισθάνονται την πίεση αυτής της συμπίεσης.

«Ποτέ δεν ήταν ευκολότερο να γίνει κάποιος viral», δήλωσε ο Enberg. «Αλλά ποτέ δεν ήταν πιο δύσκολο να μετατρέψεις αυτό το virality σε μια βιώσιμη επιχείρηση».

TikTok

Πέρυσι, το TikTok απέφερε περίπου 23,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις, σύμφωνα με την Oberlo, αλλά ακόμη και με αυτή την ανάπτυξη, πολλοί δημιουργοί εξακολουθούν να κερδίζουν μόλις λίγα δολάρια ανά εκατομμύριο προβολών.

Το YouTube Shorts πληρώνει περίπου τέσσερα σεντς ανά 1.000 προβολές, δηλαδή λιγότερα από το αντίστοιχο μεγάλου μήκους. Εντωμεταξύ, το Instagram έχει στηριχθεί σε συνεργασίες με brands και σε αναδυόμενα εργαλεία όπως οι «Trial Reels», οι οποίες επιτρέπουν στους δημιουργούς να πειραματιστούν με το περιεχόμενο μοιράζοντας αρχικά βίντεο μόνο με μη ακόλουθους, δίνοντάς τους έναν τρόπο χαμηλού κινδύνου για να δοκιμάσουν νέες μορφές ή ιδέες πριν αποφασίσουν αν θα τα μοιραστούν με το πλήρες κοινό τους. Ωστόσο, η Meta δήλωσε στο CNBC ότι η κερδοφορία των Reels παραμένει σε εξέλιξη.

Ενώ οι νομοθέτες εξετάζουν την κινεζική ιδιοκτησία του TikTok και διερευνούν πιθανές απαγορεύσεις, οι ανταγωνιστές βλέπουν ένα παράθυρο ευκαιρίας. Σύμφωνα με το eMarketer, η Meta και το YouTube είναι έτοιμες να αποσπάσουν έως και το 50% των ανακατανεμημένων διαφημιστικών δολαρίων εάν το TikTok αντιμετωπίσει περιορισμούς στις ΗΠΑ.