Πόσο καλά σε ξέρει ο αλγόριθμος του TikTok;

Related

Η COSMOTE φέρνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα συνδεσιμότητα μέσω κινητής στο Apple Watch

Η COSMOTE ανακοίνωσε ότι η συνδεσιμότητα μέσω κινητής στο Apple Watch είναι πλέον διαθέσιμη για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Μέσω της υπηρεσίας COSMOTE MultiSim, οι χρήστες ενός cellular μοντέλου Apple Watch, θα μπορούν να παραμένουν συνδεδεμένοι στο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας, ακόμα και όταν δεν έχουν μαζί τους το κινητό τους. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Η αναμέτρηση Ρεάλ Μαδρίτης – Μπάγερν Μονάχου για τη Euroleague ξεχωρίζει στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά το πρόγραμμα: 10:15 ΕΡΤ Sports 2 Ελλάδα – Ιταλία FINA World Cup πόλο γυναικών 12:00 COSMOTE SPORT 7 HD ATP 500 Μόναχο 12:00 COSMOTE SPORT 6 HD ATP 500 Βαρκελώνη 14:00 COSMOTE SPORT 7 HD

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση, σήμερα Παρασκευή, 18 Απριλίου 2025

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις της τηλεόρασης για σήμερα Παρασκευή, 18 Απριλίου 2025 10:15 ΕΡΤ Sports 2 Ελλάδα – Ιταλία FINA World

Η COSMOTE TV φέρνει τη σειρά που περιμένουν όλοι!

Μια εξαιρετικά αναμενόμενη σειρά εξασφάλισε να προσφέρει η COSMOTE TV στους συνδρομητές της. Ο λόγος για το Dexter: Resurrection, το sequel της θρυλικής σειράς που θα μεταδοθεί στη χώρα μας από την συνδρομητική πλατφόρμα της COSMOTE, στο πλαίσιο της συνεργασία με την Paramount και το Paramount+. Στο Dexter: Resurrection, o Michael C. Hall επιστρέφει στον

Τα NBA Playoffs κάνουν «τζάμπολ» στην COSMOTE TV

Τα NBA Playoffs ξεκινούν το Μ. Σάββατο 19/4, έχοντας για ακόμα μία χρονιά ως απόλυτο προορισμό την COSMOTE TV. Το πρώτο «τζάμπολ» θα γίνει το βράδυ του Μ. Σαββάτου με τους Πέισερς να υποδέχονται τους Μπακς του Γιάννη Αντετοκούνμπο. Η αναμέτρηση θα ξεκινήσει στις 20.00 και θα μεταδοθεί ζωντανά από το COSMOTE SPORT 4 HD

Tα playoffs του ΝΒA στην COSMOTE TV

Τα NBA Playoffs αρχίζουν το Μ. Σάββατο 19/4, έχοντας για ακόμα μία χρονιά ως απόλυτο προορισμό την COSMOTE TV.

Αρχική

Το Marketing Week κατατάσσεται στα κορυφαία και πλέον έγκυρα κλαδικά επιχειρηματικά και συνδρομητικά περιοδικά της χώρας. Πρόκειται για το καθιερωμένο δεκαπενθήμερο περιοδικό για ολόκληρο το οικοσύστημα της εμπορικής επικοινωνίας και τους επιμέρους κλάδους του (Marketing, Διαφήμιση, Ψηφιακά και Offline Μέσα). Καλύπτει θέματα της ελληνικής και διεθνούς επικαιρότητας και ενημερώνει τα στελέχη της αγοράς για όλες

Η Cosmote Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ

Μεγάλος χορηγός του Συνδέσμου Ελληνικών Γυμναστικών & Αθλητικών Σωματείων (ΣΕΓΑΣ) για τα επόμενα 3 χρόνια (2025-2028) θα είναι η Cosmote. Μέσα από τη νέα συνεργασία, η εταιρεία θα είναι: Μεγάλος Χορηγός της Εθνικής Ομάδας Στίβου, Μεγάλος Χορηγός του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, Ονομαστικός Χορηγός των 5km του Αυθεντικού Μαραθωνίου, Χορηγός του Run Greece, Μεγάλος Χορηγός

Τα NBA Playoffs κάνουν «τζάμπολ» στην Cosmote TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Τα NBA Playoffs ξεκινούν το Μ. Σάββατο 19/4, έχοντας για ακόμα μία χρονιά ως απόλυτο προορισμό την COSMOTE TV. Το πρώτο «τζάμπολ» θα γίνει το βράδυ του Μ. Σαββάτου με τους Πέισερς να υποδέχονται τους Μπακς του Γιάννη Αντετοκούνμπο. Η αναμέτρηση θα ξεκινήσει στις 20.00 και θα μεταδοθεί ζωντανά από το COSMOTE SPORT

Οι αθλητικές μεταδόσεις 17/4/2025

07:28, Πέμπτη 17 Απριλίου 2025 Media Τα ματς του Europa και του Congerence League ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις: 12:00 ATP 500 Βαρκελώνη COSMOTE SPORT 6 12:00 ATP 500 Μόναχο COSMOTE SPORT 7 14:00 Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός (Πόλο) MEGA PLAY 14:00-19:00 Elite Neon Cup Τελική φάση & Απονομές

Οι ποδοσφαιρικές μεταδόσεις της Μεγάλης Πέμπτης (17/4): Που θα δείτε τις ρεβάνς των προημιτελικών σε Europa και Conference League

Media Οι ρεβάνς των προημιτελικών σε Europa και Congerence League ξεχωρίζουν από το σημερινό τηλεοπτικό «μενού» των ποδοσφαιρικών μεταδόσεων. Αναλυτικά οι επιλογές σας για σήμερα Μεγάλη Πέμπτη (17/4): 19:45 Φιορεντίνα-Τσέλιε Conference League COSMOTE SPORT 4 19:45 Γιαγκελόνια-Μπέτις Conference League COSMOTE SPORT 5 22:00 Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ-Λιόν Europa League ANT1, COSMOTE SPORT 2 22:00 Άιντραχτ Φρανκφούρτης-Τότεναμ Europa

Συνεχίζουν Cosmote TV– ΕΡΤ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας

Συμφωνία-φωτιά για την Cosmote TV!

CREATE IMAGE Επικαιρότητα Ταράζει τα νερά η cosmote tv! Ταράζει τα νερά η cosmote tv! Μια από τις πιο καυτές σειρές της χρονιάς έρχεται στην Cosmote TV, και οι φαν έχουν κάθε λόγο να πανηγυρίζουν. Δείτε περισσότερα εδώ To Panathinaikos24.gr είναι δίπλα σε κάθε άθλημα και κάθε στιγμή του Παναθηναϊκού. Είτε πρόκειται για μπάλα ποδοσφαίρου

Συμφωνία-φωτιά για την Cosmote TV! Φέρνει τη σειρά που όλοι περιμένουν

Σειρές 16 Απριλίου 2025 20:03 Μια από τις πιο καυτές σειρές της χρονιάς έρχεται στην Cosmote TV, και οι φαν του Dexter έχουν κάθε λόγο να πανηγυρίζουν. Το Dexter: Resurrection, το πολυαναμενόμενο sequel της θρυλικής σειράς, εξασφαλίστηκε και επίσημα για την Ελλάδα μέσω της streaming πλατφόρμας, χάρη στη συνεχιζόμενη συνεργασία της Cosmote TV με την

UEFA Europa & Conference League: Η προημιτελική φάση ολοκληρώνεται στην COSMOTE TV

Onsports Team 16 Απριλίου 2025, 19:56 Στα κανάλια COSMOTE SPORT και τα 8 ματς των δύο διοργανώσεων Τα UEFA Europa League και UEFA Conference League επιστρέφουν με τη 2η αγωνιστική της προημιτελικής φάσης, η οποία θα διεξαχθεί την Μ. Πέμπτη 17/4, με την COSMOTE TV να μεταδίδει και τα 8 ματς. Η δημοσιογραφική ομάδα των

Share

Το TikTok μπήκε στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια και, ενώ έχει καταφέρει να μονοπωλήσει, σταδιακά, τον κόσμο της κοινωνικής δικτύωσης, υπάρχουν ακόμα πολλά πράγματα που δε γνωρίζουμε για αυτό – κάτι το οποίο πιθανότατα δεν είναι αμφίδρομο.

Αν μη τι άλλο, το TikTok χρωστά μεγάλο μέρος της φήμης του στον αλγόριθμό του, ο οποίος θεωρείται τόσο προσεγμένος, που μπορεί να εμφανίζει στο χρήση περιεχόμενο τρομακτικά προσαρμοσμένο στις προτιμήσεις του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ως εκ τούτου, ο μέσος χρήστης του TikTok σπαταλά άπλετο χρόνο παρακολουθώντας το δικό του εξατομικευμένο περιεχόμενο, με την εφαρμογή να επωφελείται από τους φρενήρεις ρυθμούς με τους οποίους αυξάνεται ο μέσος χρόνος χρήσης της. Πώς, όμως, ο αλγόριθμος του TikTok βοήθησε την εφαρμογή να κυριαρχήσει στα social media μέσα σε λίγα μόλις χρόνια και πόσο καλά γνωρίζει τις προτιμήσεις των χρηστών του;

Ο πανέξυπνος σχεδιασμός του αλγορίθμου του TikTok

Δεν είναι λίγες οι έρευνες οι οποίες αναλύουν τον εθισμό που μπορεί να προκαλέσει η πλατφόρμα του TikTok στους χρήστες τους, όπως άλλωστε και εκείνες που εφιστούν την προσοχή των γονέων, ως προς το κατά πόσο η χρήση του TikTok είναι ασφαλής για τα παιδιά. Ο εθισμός στο TikTok θεωρείται φαινόμενο εξαιρετικά σύνηθες και αποδίδεται στα εξής συστατικά στοιχεία της δημοφιλούς εφαρμογής:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

  • Το περιεχόμενο του TikTok, που είναι σύντομο σε διάρκεια και εξαιρετικά προσαρμοσμένο στα ενδιαφέροντα του χρήστη. Συγκεντρώνει, επομένως, περισσότερες πιθανότητες να τον κρατήσει συνδεδεμένο, και, ως εκ τούτου, καθιστά το μέσο κοινωνικής δικτύωσης ιδανικό για χρήστες με ελλειμματική προσοχή.
  • Την πλατφόρμα του TikTok, η οποία απαιτεί ελάχιστη νοητική προσπάθεια από πλευράς του χρήστη. Το επόμενο βίντεο παίζει αυτόματα, χωρίς να προϋποθέτει καμία κίνηση του χρήστη. Μία πρακτική επιλογή, επομένως, για ανθρώπους που βαριούνται να αναζητήσουν περιεχόμενο που θα τους συναρπάσει.

κινητό δείχνει κοπέλα να χορεύει στο TikTok

Η προσωποποίηση του περιεχομένου

Το TikTok χρωστά μεγάλο μέρος της απήχησής του στην προσωποποίηση του περιεχομένου, γεγονός που εκτοξεύει τις πιθανότητες ο χρήστης να παραμείνει συνδεδεμένος στην εφαρμογή. Με την τοποθέτηση του περιεχομένου “Για εσάς” σε περίοπτο σημείο της εφαρμογής, ο αλγόριθμος του TikTok προτείνει στον εκάστοτε χρήση περιεχόμενο παρεμφερές με υλικό που έχει παρακολουθήσει στο παρελθόν, αλλά και βασισμένο στη γεωγραφική του τοποθεσία, εφόσον ο χρήστης επιτρέπει στην εφαρμογή την πρόσβαση σε αυτή.

Στην ουσία, τα βίντεο του TikTok μπορεί να είναι είτε επιμορφωτικά, είτε διασκεδαστικά, ακόμα και ανούσια ή “κρύα”. Πάντα, όμως, είναι προσωποποιημένα.

γυναίκα κοιτά απορημένη το κινητό της

Η απομάκρυνση του ανεπιθύμητου περιεχομένου

Το TikTok δεν εστιάζει μόνο στο να τροφοδοτεί τους χρήστες με περιεχόμενο που τους αρέσει, αλλά και στο να απομακρύνει το περιεχόμενο που δεν ανταποκρίνεται στα γούστα τους. Στην ουσία, κάθε χρήστης μπορεί με μερικά μόνο κλικ να ενημερώσει τη πλατφόρμα ότι ένα βίντεο δεν του άρεσε και, κατ’ αυτό τον τρόπο, ο αλγόριθμος δε θα εμφανίσει ποτέ ξανά αντίστοιχο περιεχόμενο. Όσο περισσότερο χρησιμοποιεί κανείς το TikTok, τόσο ο αλγόριθμός του μαθαίνει τα πάντα για τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά του.

Το μοτίβο των δημοφιλών βίντεο

Το πώς να γίνει ένα βίντεο δημοφιλές στο TikTok έχει σχεδόν αναχθεί σε επιστήμη. Ο μέσος χρήστης του μέσου κοινωνικής δικτύωσης, ωστόσο, εύκολα θα διαπιστώσει μία σειρά από κοινά στοιχεία που διακρίνει το δημοφιλές περιεχόμενο, τα λεγόμενα viral βίντεο. Τα κοινά στοιχεία είναι τα εξής:

  • Η απλότητα και σύντομη διάρκεια του περιεχομένου.
  • Η έναρξη του βίντεο με κάποιο στοιχείο που να εξάπτει την περιέργεια του χρήστη.
  • Η έμφαση στο συναίσθημα.
  • Η παρουσίαση του περιεχομένου με τη μορφή μιας ιστορίας.
  • Η συμπερίληψη μουσικής.

Η συνταγή του περιεχομένου του TikTok βασίζεται αρχικά στο συνδυασμό των παραπάνω στοιχείων. Από εκεί και πέρα, ο “δαιμόνιος” αλγόριθμος απλώς παρακολουθεί ποια είναι η μέση διάρκεια των βίντεο που προτιμά ο κάθε χρήστης, αν τον ιντριγκάρει περιεχόμενο με διάλογο ή μουσική, με χιούμορ ή με βαθύτερο νόημα, με εκπαιδευτικό ή συναισθηματικό χαρακτήρα, με ιστορία ή χωρίς. Παρακολουθώντας, γνωρίζει καλύτερα το χρήστη, μαθαίνει από τη δραστηριότητά του και του προτείνει αντίστοιχο περιεχόμενο.

Πηγές: www.ft.com, blog.hootsuite.com, influencermarketinghub.com