Πόσο καλά σε ξέρει ο αλγόριθμος του TikTok;

Related

Basketball Champions League – Final-4: ΑΕΚ- Ουνικάχα Μάλαγα (21:00 COSMOTE SPORT 4 HD)

Η πρόκριση στον τελικό του Final-4 του Basketball Champions League, που φιλοξενείται στην έδρα της, την SUNEL Arena, είναι εκ των ων ουκ άνευ για την ΑΕΚ, στον αποψινό δεύτερο ημιτελικό, όπου αντιμετωπίζει την κάτοχο του τίτλου Ουνικάχα Μάλαγα. Η Ένωση που θα έχει ως έκτο παίκτη τον κόσμο της στοχεύει να πάρει το εισιτήριο

Δισεκκατομυριούχος επενδυτής προειδοποιεί: Η AI μπορεί να αφανίσει τη μισή ανθρωπότητα

FORTUNE GREECE 09/05/2025, 19:30 «Υυπάρχουν 10% πιθανότητες ώστε η τεχνητή νοημοσύνη να οδηγήσει σε ένα όπλο που θα εξαλείψει το μισό της ανθρωπότητας». Δυσοίωνες προβλέψεις για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει η τεχνητή νοημοσύνη έκανε ο Αμερικανός δισεκατομμυριούχος επενδυτής Πολ Τούντορ Τζόουνς. Μιλώντας για σειρά θεμάτων σε συνέντευξη του στο CNBC, ο 70χρονος επικεφαλής

COSMOTE TELEKOM: Μεγάλος διαγωνισμός «Πάμε Άμπου Ντάμπι»

Η COSMOTE TELEKOM, Υπερήφανος Χορηγός της ΚΑΕ Ολυμπιακός και της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR, δίνει την ευκαιρία σε 2 τυχερούς να ταξιδέψουν στο Άμπου Ντάμπι μαζί με 1 άτομο της επιλογής τους, για να δουν από κοντά την αγαπημένη τους ομάδα στην τελική φάση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Μπάσκετ 2025, στις 23-25 Μαΐου. Το μοναδικό δώρο περιλαμβάνει

COSMOTE TELEKOM: Μεγάλος διαγωνισμός «Πάμε Άμπου Ντάμπι»

2 τυχεροί μαζί με 2 άτομα της επιλογής τους θα ζήσουν από κοντά την τελική φάση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Μπάσκετ. Η COSMOTE TELEKOM, Υπερήφανος Χορηγός της ΚΑΕ Ολυμπιακός και της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR, δίνει την ευκαιρία σε 2 τυχερούς να ταξιδέψουν στο Άμπου Ντάμπι μαζί με 1 άτομο της επιλογής τους, για να δουν από

COSMOTE TELEKOM: Μεγάλος διαγωνισμός «Πάμε Άμπου Ντάμπι»

09.05.25 18:50 2 τυχεροί μαζί με 2 άτομα της επιλογής τους θα ζήσουν από κοντά την τελική φάση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Μπάσκετ. Η COSMOTE TELEKOM, Υπερήφανος Χορηγός της ΚΑΕ Ολυμπιακός και της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR, δίνει την ευκαιρία σε 2 τυχερούς να ταξιδέψουν στο Άμπου Ντάμπι μαζί με 1 άτομο της επιλογής τους, για να

Λήμνος: Χωρίς σήμα κινητής COSMOTE από το πρωί ο Μούδρος και τα γύρω χωριά

Σοβαρό πρόβλημα με το σήμα κινητής τηλεφωνίας της COSMOTE καταγράφεται από το πρωί της Παρασκευής, στην ευρύτερη περιοχή του Μούδρου, έως και τα Καμίνια.  Όπως αναφέρουν κάτοικοι των περιοχών αυτών στον FM 100, αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επικοινωνία, καθώς τα κινητά εμφανίζουν χαμηλό ή και μηδενικό σήμα, σε πολλές περιπτώσεις με την ένδειξη «Ε». Το πρόβλημα

Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός στην Cosmote TV

ΔΕΛΤΙΟ ΡΤΥΠΥΟ Τα Playoffs της Stoiximan Super League ρίχνουν «αυλαία» την Κυριακή 11/5, με την COSMOTE TV να φιλοξενεί το «ντέρμπι αιωνίων» ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό (20.00, COSMOTE SPORT 1HD). Στο πρόγραμμα των καναλιών COSMOTE SPORT ανήκει και το «Derby de Lisboa» μεταξύ Μπενφίκα-Σπόρτινγκ Λισαβόνας (10/5, 20.00, COSMOTE SPORT 2HD) για την 33η αγωνιστική

COSMOTE TELEKOM: Μεγάλος διαγωνισμός «Πάμε Άμπου Ντάμπι»

- 2 τυχεροί μαζί με 2 άτομα της επιλογής τους θα ζήσουν από κοντά την τελική φάση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Μπάσκετ - 2 τυχεροί μαζί με 2 άτομα της επιλογής τους θα ζήσουν από κοντά την τελική φάση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Μπάσκετ Η COSMOTE TELEKOM, Υπερήφανος Χορηγός της ΚΑΕ Ολυμπιακός και της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR

Υλοποιήθηκε η ψηφιοποίηση της βιβλιοθήκης της Βουλής από την Cosmote Telekom

Στην αίθουσα της Γερουσίας της Βουλής των Ελλήνων παρουσιάστηκε χθες το έργο της Ψηφιοποίησης Τεκμηρίων της ιστορικής Βιβλιοθήκης της Βουλής, ένα εγχείρημα κομβικής σημασίας για την πολιτική, κοινωνική και πολιτιστική κληρονομιά της χώρας. Το έργο φιλοδοξεί να συγκεντρώσει και να αναδείξει έναν τεράστιο όγκο πληροφοριακού υλικού που μέχρι σήμερα παρέμενε κατακερματισμένος και διασκορπισμένος σε απαρχαιωμένα

Cosmote TV: Αυτός θα περιγράψει τον τελικό του κυπέλλου Ελλάδας

Ποδόσφαιρο 9/5, 11:02 - Eπιμέλεια: Πάνος Κατσαρός Γνωστοποιήθηκε το όνομα του δημοσιογράφου που αναλαμβάνει την περιγραφή του τελικού του Κυπέλλου Ελλάδας ανάμεσα στον Ολυμπιακό και στον ΟΦΗ στις 17 Μαΐου στο ΟΑΚΑ Γνωστός έγινε ο δημοσιογράφος που θα περιγράψει τον τελικό του κυπέλλου Ελλάδας ανάμεσα στον Ολυμπιακό και στον ΟΦΗ στις 17 Μαΐου στο ΟΑΚΑ

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση, σήμερα Παρασκευή, 09 Μαΐου 2025

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις της τηλεόρασης για σήμερα Παρασκευή, 09 Μαΐου 2025 09:55 COSMOTE SPORT 5 HD Moto3 Γκραν Πρι Γαλλίας

Επιδότηση για τους «Οι πειρατές της Γραμβούσας» της Cosmote TV

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook ΕΠΩΝΥΜΙΑ

BCL: Τo Final-4 στο Cosmote Sport 4HD

Το Final-4 του FIBA Βasketball Champions League επιστρέφει στην Αθήνα και η ΑΕΚ διεκδικεί τον τίτλο μπροστά στο κοινό της. Μη χάσεις τον σπουδαίο ημιτελικό της Ένωσης με αντίπαλο τη Μάλαγα και όλες τις αναμετρήσεις μέχρι και τον τελικό, αποκλειστικά στο COSMOTE SPORT4HD. Αναλυτικά το τηλεοπτικό πρόγραμμα: Παρασκευή 09.05.25 18:00 Τενερίφη-Γαλατάσαραϊ, FIBA Basketball Champions League

Οι «μάχες» της ΑΕΚ Betsson στο Final 4 του FIBA Basketball Champions League έρχονται στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το FIBA Basketball Champions League ρίχνει «αυλαία» για τη φετινή σεζόν με το Final 4 να διεξάγεται στις 9 & 11/5 και να μεταδίδεται ζωντανά από την COSMOTE TV. Η ΑΕΚ Betsson επιστρέφει ξανά στα τελικά της διοργάνωσης μετά το 2020, με στόχο να επαναλάβει τον θρίαμβο του 2018. Το τρόπαιο διεκδικούν μαζί

Υλοποιήθηκε η ψηφιοποίηση της βιβλιοθήκης της Βουλής από την Cosmote Telekom

Πραγματοποιήθηκε σήμερα Πέμπτη (8/5) στη Βουλή των Ελλήνων η παρουσίαση του έργου «Ψηφιοποίηση Τεκμηρίων της Βιβλιοθήκης της Βουλής των Ελλήνων», που υλοποιήθηκε με επιτυχία από την COSMOTE TELEKOM. Πρόκειται για ένα έργο εθνικής σημασίας που διασφαλίζει τη διάσωση της ιστορικής μνήμης του τόπου μας, προσφέροντας ισότιμη και εύκολη πρόσβαση στη γνώση, την έρευνα και τον

Share

Το TikTok μπήκε στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια και, ενώ έχει καταφέρει να μονοπωλήσει, σταδιακά, τον κόσμο της κοινωνικής δικτύωσης, υπάρχουν ακόμα πολλά πράγματα που δε γνωρίζουμε για αυτό – κάτι το οποίο πιθανότατα δεν είναι αμφίδρομο.

Αν μη τι άλλο, το TikTok χρωστά μεγάλο μέρος της φήμης του στον αλγόριθμό του, ο οποίος θεωρείται τόσο προσεγμένος, που μπορεί να εμφανίζει στο χρήση περιεχόμενο τρομακτικά προσαρμοσμένο στις προτιμήσεις του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ως εκ τούτου, ο μέσος χρήστης του TikTok σπαταλά άπλετο χρόνο παρακολουθώντας το δικό του εξατομικευμένο περιεχόμενο, με την εφαρμογή να επωφελείται από τους φρενήρεις ρυθμούς με τους οποίους αυξάνεται ο μέσος χρόνος χρήσης της. Πώς, όμως, ο αλγόριθμος του TikTok βοήθησε την εφαρμογή να κυριαρχήσει στα social media μέσα σε λίγα μόλις χρόνια και πόσο καλά γνωρίζει τις προτιμήσεις των χρηστών του;

Ο πανέξυπνος σχεδιασμός του αλγορίθμου του TikTok

Δεν είναι λίγες οι έρευνες οι οποίες αναλύουν τον εθισμό που μπορεί να προκαλέσει η πλατφόρμα του TikTok στους χρήστες τους, όπως άλλωστε και εκείνες που εφιστούν την προσοχή των γονέων, ως προς το κατά πόσο η χρήση του TikTok είναι ασφαλής για τα παιδιά. Ο εθισμός στο TikTok θεωρείται φαινόμενο εξαιρετικά σύνηθες και αποδίδεται στα εξής συστατικά στοιχεία της δημοφιλούς εφαρμογής:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

  • Το περιεχόμενο του TikTok, που είναι σύντομο σε διάρκεια και εξαιρετικά προσαρμοσμένο στα ενδιαφέροντα του χρήστη. Συγκεντρώνει, επομένως, περισσότερες πιθανότητες να τον κρατήσει συνδεδεμένο, και, ως εκ τούτου, καθιστά το μέσο κοινωνικής δικτύωσης ιδανικό για χρήστες με ελλειμματική προσοχή.
  • Την πλατφόρμα του TikTok, η οποία απαιτεί ελάχιστη νοητική προσπάθεια από πλευράς του χρήστη. Το επόμενο βίντεο παίζει αυτόματα, χωρίς να προϋποθέτει καμία κίνηση του χρήστη. Μία πρακτική επιλογή, επομένως, για ανθρώπους που βαριούνται να αναζητήσουν περιεχόμενο που θα τους συναρπάσει.

κινητό δείχνει κοπέλα να χορεύει στο TikTok

Η προσωποποίηση του περιεχομένου

Το TikTok χρωστά μεγάλο μέρος της απήχησής του στην προσωποποίηση του περιεχομένου, γεγονός που εκτοξεύει τις πιθανότητες ο χρήστης να παραμείνει συνδεδεμένος στην εφαρμογή. Με την τοποθέτηση του περιεχομένου “Για εσάς” σε περίοπτο σημείο της εφαρμογής, ο αλγόριθμος του TikTok προτείνει στον εκάστοτε χρήση περιεχόμενο παρεμφερές με υλικό που έχει παρακολουθήσει στο παρελθόν, αλλά και βασισμένο στη γεωγραφική του τοποθεσία, εφόσον ο χρήστης επιτρέπει στην εφαρμογή την πρόσβαση σε αυτή.

Στην ουσία, τα βίντεο του TikTok μπορεί να είναι είτε επιμορφωτικά, είτε διασκεδαστικά, ακόμα και ανούσια ή “κρύα”. Πάντα, όμως, είναι προσωποποιημένα.

γυναίκα κοιτά απορημένη το κινητό της

Η απομάκρυνση του ανεπιθύμητου περιεχομένου

Το TikTok δεν εστιάζει μόνο στο να τροφοδοτεί τους χρήστες με περιεχόμενο που τους αρέσει, αλλά και στο να απομακρύνει το περιεχόμενο που δεν ανταποκρίνεται στα γούστα τους. Στην ουσία, κάθε χρήστης μπορεί με μερικά μόνο κλικ να ενημερώσει τη πλατφόρμα ότι ένα βίντεο δεν του άρεσε και, κατ’ αυτό τον τρόπο, ο αλγόριθμος δε θα εμφανίσει ποτέ ξανά αντίστοιχο περιεχόμενο. Όσο περισσότερο χρησιμοποιεί κανείς το TikTok, τόσο ο αλγόριθμός του μαθαίνει τα πάντα για τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά του.

Το μοτίβο των δημοφιλών βίντεο

Το πώς να γίνει ένα βίντεο δημοφιλές στο TikTok έχει σχεδόν αναχθεί σε επιστήμη. Ο μέσος χρήστης του μέσου κοινωνικής δικτύωσης, ωστόσο, εύκολα θα διαπιστώσει μία σειρά από κοινά στοιχεία που διακρίνει το δημοφιλές περιεχόμενο, τα λεγόμενα viral βίντεο. Τα κοινά στοιχεία είναι τα εξής:

  • Η απλότητα και σύντομη διάρκεια του περιεχομένου.
  • Η έναρξη του βίντεο με κάποιο στοιχείο που να εξάπτει την περιέργεια του χρήστη.
  • Η έμφαση στο συναίσθημα.
  • Η παρουσίαση του περιεχομένου με τη μορφή μιας ιστορίας.
  • Η συμπερίληψη μουσικής.

Η συνταγή του περιεχομένου του TikTok βασίζεται αρχικά στο συνδυασμό των παραπάνω στοιχείων. Από εκεί και πέρα, ο “δαιμόνιος” αλγόριθμος απλώς παρακολουθεί ποια είναι η μέση διάρκεια των βίντεο που προτιμά ο κάθε χρήστης, αν τον ιντριγκάρει περιεχόμενο με διάλογο ή μουσική, με χιούμορ ή με βαθύτερο νόημα, με εκπαιδευτικό ή συναισθηματικό χαρακτήρα, με ιστορία ή χωρίς. Παρακολουθώντας, γνωρίζει καλύτερα το χρήστη, μαθαίνει από τη δραστηριότητά του και του προτείνει αντίστοιχο περιεχόμενο.

Πηγές: www.ft.com, blog.hootsuite.com, influencermarketinghub.com