Ποιοι χρήστες προτιμούν το Instagram και ποιοι το Facebook

Related

Οι προετοιμασίες για το Advanced Telecoms & IoT Summit προχωρούν με γοργούς ρυθμούς

Με γοργούς ρυθμούς προχωρούν οι προετοιμασίες για το Advanced Telecoms & IoT Summit 2024, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 8 Οκτωβρίου 2024, στο Ζάππειο Μέγαρο, στην Αθήνα. Το Advanced Telecoms & IoT Summit αποτελεί το νέο ετήσιο ραντεβού όλων όσων ασχολούνται με την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών στις επιχειρήσεις και στην καθημερινότητα των πολιτών. H…

Προσφορές που… προκαλούν από Cosmote και Γερμανό

Δυναμική παρουσία στις θερινές εκπτώσεις θα έχουν η Cosmote και Γερμανός, συνεχίζοντας την παράδοση των τελευταίων ετών. Έτσι, έως και τις 31 Αυγούστου οι καταναλωτές μπορούν να αποκτήσουν αγοράσουν με έως 48 άτοκες δόσεις smartphones, tablets, laptops, τηλεοράσεις, smartwatches, προϊόντα smart home και gaming, ενώ στον ΓΕΡΜΑΝΟ θα βρουν και οικιακές μικροσυσκευές. Επιπλέον, όσοι επιθυμούν…

Έτοιμη η ελληνική αποστολή για την Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής 2024

Η ελληνική αποστολή που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στην Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής (World Robot Olympiad) αναδείχτηκε μέσα από τον προκριματικό διαγωνισμό που διοργανώθηκε από τον WRO Hellas με στρατηγικό συνεργάτη την COSMOTE σε συνέχεια του Πανελλήνιου Διαγωνισμού. Συνολικά συμμετείχαν πάνω από 80 ομάδες και 320 μαθητές και προπονητές από 8 περιφέρειες της Ελλάδας.  Η…

H Νοva αναπτύσσει τo έργο «Έξυπνο Δάσος Ρόδος», στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής υπευθυνότητας ύψους 1 εκατομμυρίου ευρώ

Ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θόδωρος Σκυλακάκης και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nova, Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, επισκέφθηκαν την Τρίτη 9 Ιουλίου 2024 τη Ρόδο, όπου ανακοίνωσαν μία σημαντική πρωτοβουλία για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και της βιοποικιλότητας του νησιού, με τίτλο: «Έξυπνο Δάσος Ρόδος».  Ειδικότερα, πρόκειται για ένα έργο, που υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος…

Samsung: Μας αφηγείται την “ιστορία σχεδιασμού” των Galaxy Z Fold6 και Galaxy Z Flip6

Την περασμένη Τετάρτη μαζεύτηκαν στην πόλη του φωτός,δηλ. στο Παρίσι, δεκάδες-εκαταντόδες εκπρόσωποι των media (ανάμεσά τους και εμείς) για να παρακολουθήσουν την νέα εκδήλωση παρουσίασης της Samsung που αφορούσε τα Galaxy Z Fold6 και Galaxy Z Flip6. Σήμερα, η εταιρεία κυκλοφόρησε τη “σχεδιαστική ιστορία” της για το νέο δίδυμο, ενημερώνοντάς μας πώς σχεδιάστηκαν και ποιος είναι ο σκοπός…

Εγκρίνει η ΕΕ τις παραχωρήσεις της Apple σχετικά με την πρόσβαση τρίτων στο NFC για mobile πληρωμές

Όπως ήταν αναμενόμενο, η ΕΕ έχει αποδεχθεί τις δεσμεύσεις της Apple να ανοίξει την πρόσβαση στα chip NFC των iPhone για να επιτρέψει σε εφαρμογές τρίτων να χρησιμοποιούν το “tap to pay”. Η Apple έχει δεσμευτεί να επιτρέψει σε εφαρμογές τρίτων τραπεζών να έχουν πρόσβαση στα chip NFC για να ενεργοποιήσουν το tap to pay.…

Οι τιμές των νέων Google Pixel 9, Pixel 9 Pro, Pixel 9 Pro XL και Pixel 9 Pro Fold

Στις 13 Αυγύστου θα διεξαχθεί ένα νέο event της Google όπου αναμένεται να αποκαλύψει την νέα σειρά Pixel 9. Αυτή θα είναι η μεγαλύτερη σειρά συσκευών Pixel που έχει υπάρξει ποτέ, με τα Pixel 9, Pixel 9 Pro, Pixel 9 Pro XL και Pixel 9 Pro Fold να σας δίνουν πολύ περισσότερες επιλογές προηγμένης τεχνολογίας από ποτέ. Αν…

Samsung Galaxy Z Fold 6 και Galaxy Z Flip 6: Ξεκίνησαν οι προ-παραγγελίες σε Cosmote και Γερμανό

Τα νέα αναδιπλούμενα smartphones Samsung Galaxy Z Fold 6 5G και Galaxy Z Flip 6 5G, η νέα σειρά Galaxy Watch 7, αλλά και τα νέα Galaxy Buds 3 & Buds 3 Pro, έρχονται στις 24 Ιουλίου στην Cosmote και τον Γερμανό. Οι προ-παραγγελίες για τα κορυφαία μοντέλα της Samsung, που ξεχωρίζουν για τις ισχυρές…

Μνημόνιο Συνεργασίας Netflix – ΕΟΤ: “Streaming” σε όλο τον κόσμο για το ελληνικό τουριστικό προϊόν

Μνημόνιο Συνεργασίας για την προβολή της Ελλάδας υπέγραψαν ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, με την Public Policy Vice President του Netflix για την περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, Madeleine de Cock Buning, ανοίγοντας νέες προοπτικές για κοινές ενέργειες, με στόχο την ανάδειξη της φυσικής ομορφιάς και του πολιτιστικού πλούτου…

Στην Samsung περιμένουν έως και 10% καλύτερες πωλήσεις για τα Galaxy Z Fold6 και Flip6 σε σύγκριση με τους προκατόχους

Α μη τι άλλο τα νέα Samsung Galaxy Z Fold6 και Galaxy Z Flip6 που παρουσιάστηκαν στις 10 Ιουλίου, δείχνουν άκρως εντυπωσιακά και βελτιωμένα συγκριτικά με τα περσινά μοντέλα. Είναι τα πρώτα πτυσσόμενα Samsung που κυκλοφορούν με Galaxy AI και η εταιρεία ελπίζει ότι τα χαρακτηριστικά AI θα τα βοηθήσουν να τα πάνε πολύ καλά σε πωλήσεις.…

Θες μεταχειρισμένο iPhone σε χαμηλή τιμή; Επισκέψου ένα κατάστημα Vodafone!

Έχεις την περιέργεια να μάθεις εάν μπορείς να συμβιώσεις με ένα iPhone στην κατοχή σου εγκαταλείποντας το Android smartphone σου; Kάνε αυτό το “τολμηρό σου” βήμα διαλέγοντας ένα ανακατασκευασμένο iPhone από τη Vodafone, ναι σωστά διαβάσατε, η γνωστή αλυσίδα πλέον προσφέρει την τη δυνατότητα στους πελάτες της να αγοράσουν μεταχειρισμένα iPhone. Μάλιστα μπορείτε να ολοκληρώστε…

Για να εξισορροπηθεί ο χρόνος φόρτισης, το iPhone 16 θα υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση 40 W

Με ένα σχόλιό του στο ΙΤ Ηome.com, ο Li Nan, o ιδρυτής του Angry Miao, ανακοίνωσε την είδηση ​​πως έρχεται αύξηση ισχύος φόρτισης στα νέα τηλέφωνα της σειράς iPhone 16 αγγίζοντας τα 40 W. Το IT Home ανέφερε προηγουμένως ότι το Apple iPhone 16 Pro /Max θα έχει 30 βελτιώσεις, όπως διαφορετικό μέγεθος, καλύτερη ευκρίνεια οθόνης,…

Δόθηκε το πλήρες σύνολο προδιαγραφών των Xiaomi 15 και Xiaomi 15 Pro

Στον όχι και τόσο μακρινό μήνα Οκτώβριο, έρχονται τα επόμενα αναβαθισμένα 15 και 15 Pro της Xiaomi που θα είναι τα πρώτα smartphones στον κόσμο που θα χρησιμοποιούν το επερχόμενο chipset Snapdragon 8 Gen 4 από την Qualcomm. Παρόλο που είμαστε ακόμα κάποιους ελάχιστους μήνες μακριά, έχουν ήδη κυκλοφορήσει αρκετές φήμες και τώρα υπάρχουν μερικά…

Ανακοίνωση για το Ίντερνετ στην Αθήνα – Τι θα γίνει σε όσους έχουν Cosmote

Με γοργούς ρυθμούς τρέχει η επέκταση της οπτικής ίνας που περνάει ο OΤΕ, με το ίντερνετ πλέον να πηγαίνει σφαίρα σε 32 νομούς, ανάμεσά τους και η Αττική. Η υποδομή Fiber To The Home (FTTH) από τον Όμιλο ΟΤΕ επεκτείνεται και πλέον έχει περαστεί σε 32 δήμους σε όλη τη χώρα. Η επέκταση του FTTH…

Όσο απίστευτο και αν ακούγεται, το Honor Magic V3 φέρει πάχος μόλις 9,2 mm!

Πέρυσι μείναμε άφωνοι με την αποκάλυψη του Honor Magic V2 που εκείνη την εποχή ήταν το λεπτότερο αναδιπλούμενο στην αγορά, με διαστάσεις 9,9 mm σε αναδιπλωμένη κατάσταση και 4,7 mm όταν ξεδιπλώνεται. Σήμερα η Honor ανακοίνωσε τον διάδοχό της – το Magic V3 που προσφέρει αναβαθμίσεις σε όλο το εύρος σε ένα ακόμη πιο λεπτό και…

Share

Μία νέα έρευνα δείχνει ότι περισσότεροι από τους μισούς χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θεωρούν ότι το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες είναι πιο αξιόπιστο και αυθεντικό από τις εικόνες των brand.

Σύμφωνα με τη νέα έρευνα της εταιρείας Olapic, το 44% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακολουθεί influencers, συμπεριλαμβανομένης της πλειοψηφίας των ερωτηθέντων από τις ΗΠΑ. Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες έχουν αναφέρει ή προσθέσει σε ετικέτες brands στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Οι συστάσεις από φίλους και συνομήλικους είναι πιο ρεαλιστικές και αυθεντικές από τις εικόνες που παράγονται από τα brands» δήλωσε ο Μπρετ Ζούκερ, επικεφαλής μάρκετινγκ στη Monotype, μητρική εταιρεία της Olapic στο luxury daily.

«Οι καταναλωτές θα μοιραστούν τα πραγματικά αφιλτράριστα συναισθήματά τους σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες που τους αρέσουν – και δεν τους αρέσουν – έτσι ώστε το περιεχόμενό τους να είναι πιο αξιόπιστο για άλλους καταναλωτές» διευκρίνισε, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Τα πορίσματα της Olapic βασίζονται σε έρευνα με δείγμα 5.000 χρήστες παγκόσμιων social media, συγκεκριμένα 1.000 χρήστες σε κάθε μία από πέντε χώρες (Ηνωμένο Βασίλειο, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Γαλλία και Γερμανία).

Σχεδόν όλοι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ποσοστό 95%, έχουν αλληλεπιδράσει με τις εικόνες που παράγονται από καταναλωτές. Περισσότεροι από έξι στους 10 βλέπουν δημιουργημένο από χρήστη περιεχόμενο αρκετές φορές την εβδομάδα.

Facebook και Instagram

Το Facebook είναι το κορυφαίο μέσο κοινωνικής δικτύωσης για παραγόμενο από χρήστη περιεχόμενο και ακολουθεί το Instagram. Το Instagram προτιμάται για θέματα μόδας και ομορφιάς και το Facebook για ταξιδιωτικές πληροφορίες.

Οι νεότερης ηλικίας ερωτηθέντες προτιμούν σθεναρά το Instagram, ενώ περισσότεροι από τους μισούς μεγαλύτερης ηλικίας χρήστες προτιμούν το Facebook. Η κρίσιμη ομάδα των χρηστών, 24 – 34 ετών είναι μοιρασμένη, με το 41% να αναφέρει το Facebook ως πρώτη επιλογή και το 37% να επιλέγει το Instagram.

Παρόλο που το 44% των χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακολουθούν influencers, οι συγκεκριμένες προσωπικότητες έχουν μεγαλύτερη επίδραση στους νεότερους καταναλωτές.

Το 64% της ηλικιακής ομάδας 16 έως 22 ετών ακολουθεί influencers των social media, όπως επίσης το 53% της ηλικιακής ομάδας 23-34 ετών. Οι ερωτηθέντες από τις ΗΠΑ είναι πιο πιθανό να ακολουθούν social media influencers, ενώ οι Γερμανοί είναι λιγότερο πιθανό να τους ακολουθούν με τα αντίστοιχα ποσοστά να είναι 53% και 36%.

Περίπου ένας στους τρεις χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που ακολουθούν influencers έχουν ανακαλύψει νέες μάρκες μέσω των δημοσιεύσεών τους.

Το 52%, των ερωτηθέντων έχει αναφέρει ένα εμπορικό σήμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πολλοί από αυτούς τους χρήστες υποκινούνται από την καλή άποψη, παρά την απογοήτευση για ένα brand. Το 39% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ανέφερε ότι η εκτίμηση για ένα προϊόν θα τους ενθάρρυνε να δημοσιεύσουν μια εικόνα που παραπέμπει σε μια μάρκα, ενώ το 37% δείχνει ότι απολαμβάνει ένα προϊόν με την ανάρτηση εικόνας και την επισήμανση της μάρκας. Το 25% των χρηστών ανέφερε επίσης ένα εμπορικό σήμα με την ελπίδα ότι οι εικόνες του θα κοινοποιηθούν.

«Τις πρώτες μέρες των αξιολογήσεων και των κριτικών, η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών συνδεόταν με ένα εμπορικό σήμα μόνο επειδή είχε αρνητική εμπειρία» δήλωσε ο κ. Ζούκερ. «Τώρα, με έναν πιο οπτικό τρόπο σύνδεσης και ανταλλαγής εμπειριών, οι καταναλωτές αναζητούν δυναμικά τρόπους για να δημιουργήσουν μια πιο προσωπική σύνδεση και να κοινοποιήσουν την προτίμησή τους σε ένα brand. Θέλουν να είναι μέρος της ιστορίας και της εξέλιξης ενός brand», ανέφερε.

Παρ’ όλο που οι influencers και οι συνομήλικοι μπορεί να θεωρούνται αξιόπιστοι και αμερόληπτοι, οι καταναλωτές εξακολουθούν να ανακαλύπτουν προϊόντα μέσω των social media των brand. Για παράδειγμα, το 48% των χρηστών πραγματοποίησε αγορά αφού παρακολούθησε βίντεο μιας μάρκας.

Τα brands πολυτελείας χρησιμοποιούν συχνά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της αυθεντικότητας και αύξησης της εμπλοκής του κοινού.

Η σελίδα @WeLoveCoco του οίκου Chanel αναπαράγει περιεχόμενο από το hashtag #WeLoveCoco στο Instagram. Ο σύνδεσμος του προφίλ ανακατευθύνει τους χρήστες στην αμερικανική σελίδα με προϊόντα μακιγιάζ και προβάλλει εκείνα με τις καλύτερες πωλήσεις στην κορυφή.

Ο Dior έχει επίσης μια σελίδα για περιεχόμενο καταναλωτών, @DiorBeautyLovers.

«Τα εμπορικά σήματα θα πρέπει να αξιοποιήσουν ένα συνδυασμό περιεχομένου καταναλωτών, brand και influencers στη στρατηγική μάρκετινγκ» είπε ο κ. Ζούκερ.