Ποιοι χρήστες προτιμούν το Instagram και ποιοι το Facebook

Related

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM – Πρωινός Λόγος – Η καθημερινή εφημερίδα της Ηπείρου

Μοναδικές εμπειρίες, πολυάριθμα προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης   Magenta   Moments  φέρνει σε όλους τους πελάτες της η COSMOTE  TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο

Generation Next: Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος δωρεάν μαθημάτων STEAM για 400 εκπαιδευτικούς

Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Σπουδών (STEAM) που υλοποιείται στο πλαίσιο του Προγράμματος Ανάπτυξης Ψηφιακών Δεξιοτήτων Generation Next του Ιδρύματος Vodafone , υπό την επιστημονική επίβλεψη του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ). Τα δωρεάν μαθήματα STEAM που ξεκίνησαν τον Φεβρουάριο του 2025 έδωσαν την ευκαιρία σε 400 εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να ενισχύσουν τις ψηφιακές

Η Meta «έκλεψε» από την Apple κορυφαίο στέλεχος του AI

FORTUNE GREECE 08/07/2025, 12:08 SHARE Meta logo and company CEO Mark Zuckerberg. December 4, 2024 Photo: Shutterstock Η Meta για να εξασφαλίσει το «ναι» του Ruoming Pang του προσέφερε πακέτο αποδοχών αξίας δεκάδων εκατομμυρίων δολαρίων ετησίως Νέο πλήγμα στις προσπάθειες της Apple να ξεχωρίσει στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης αποτελεί η αποχώρηση κορυφαίου στελέχους της

Τεχνολογική επανάσταση στη βιομηχανία του θεάματος; Η AI φέρνει δισεκατομμύρια επενδύσεις

FORTUNE GREECE 07/07/2025, 20:30 SHARE Ενώ οι μεγάλοι παίκτες του Χόλιγουντ επιτίθενται νομικά στην AI, στο παρασκήνιο τη χρησιμοποιούν για να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που γίνονται οι ταινίες, πιο φθηνά, πιο γρήγορα, πιο στοχευμένα.           Οι γίγαντες του Χόλιγουντ αντιδρούν απέναντι στην εισβολή της τεχνητής νοημοσύνης. Η Disney και η Universal

Ποιους οικονομικούς όρους αναζητά περισσότερο ο κόσμος στο ChatGPT;

ΜΑΡΙΑ ΑΚΡΙΒΟΥ 07/07/2025, 18:11 SHARE Η τεχνητή νοημοσύνη έρχεται να δώσει απαντήσεις και συμβουλές στις οικονομικές μας απορίες. Η έλευση του ChatGPT στη ζωή μας, θα έλεγε κανείς, ότι έχει δώσει τη δυνατότητα σε κάθε χρήστη να έχει δίπλα του, ανά πάσα ώρα και στιγμή, έναν προσωπικό βοηθό, ικανό να του λύσει οποιαδήποτε απορία σε

Apple: Προσφεύγει στο δικαστήριο για το πρόστιμο της ΕΕ

FORTUNE GREECE 07/07/2025, 15:41 SHARE Ποινή «άνευ προηγουμένου» χαρακτηρίζει η Apple το πρόστιμο που επέβαλε στην εταιρεία η ΕΕ, για το App Storea Η Apple άσκησε έφεση κατά του προστίμου ύψους 500 εκατ. ευρώ που της επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση, χαρακτηρίζοντας την ποινή «άνευ προηγουμένου» και τις αλλαγές που απαιτούσε η ρυθμιστική αρχή στο App

Έγκριση από το ΕΣΡ για το Cosmote Sport Start – Τυπολογίες – όλα γύρω από τα media

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook ΕΠΩΝΥΜΙΑ

COSMOTE και Vodafone στηρίζουν τους συνδρομητές στις περιοχές που πλήττονται από πυρκαγιές – Digitaltvinfo.gr – Τα πάντα για τη δορυφορική, ψηφιακή και HD TV

COSMOTE TELEKOM Η COSMOTE TELEKOM στηρίζει τους συνδρομητές της στα Σπάτα και τη Ραφήνα του Νομού Αττικής και στην Ιεράπετρα του Λασιθίου Κρήτης που πλήττονται από τις πυρκαγιές, και για τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας τους προσφέρει: δωρεάν 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα και δωρεάν απεριόριστο Internet από το κινητό για 15 ημέρες

Μια συζήτηση με έναν «ηθικό χάκερ»: Αυτό είναι το πραγματικό προφίλ των ψηφιακών εγκληματιών

Το Fortune Greece συνάντησε τον Clément Domingo, έναν από τους ελάχιστους ανθρώπους ο οποίος «ζει» μέσα στο Σκοτεινό Διαδίκτυο και γνωρίζει με κάθε λεπτομέρεια πώς είναι αυτός ο άγνωστος κόσμος που αποτελεί φιλικό πεδίο δράσης για κυβερνοεγκληματίες. Αποστολή στη Μαδρίτη Ξυπνά το πρωί. Φιλά τα παιδιά του πριν το σχολείο. Πάει στη δουλειά του. Επιστρέφει

Το μεγαλύτερο πρόβλημα του κλάδου των τηλεπικοινωνιών; Η αποτυχία αξιοποίησης του 5G

Καθώς η χορωδία χιλιάδων εταιρειών που επαινούν τα τελευταία...

Θα παντρευόσουν ένα ρομπότ; Το 80% της Gen Z λέει «ναι»

FORTUNE GREECE 05/07/2025, 19:00 SHARE Η νέα γενιά στρέφεται σε ψηφιακούς συντρόφους, με 8 στους 10 Gen Z να δηλώνουν πως θα έκαναν σχέση – ακόμη και γάμο – με τεχνητή νοημοσύνη. Το 80% των εκπροσώπων της Generation Z δηλώνει πως θα παντρευόταν μια τεχνητή νοημοσύνη, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας chatbots Joi AI. Επιπλέον

Μακριά από τα κινητά πιο κοντά στη μάθηση – Τι δείχνει νέα έρευνα σε 317 σχολεία

Νέα μελέτη δείχνει ότι η απαγόρευση κινητών τηλεφώνων στα...

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της η COSMOTE TELEKOM .   Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε

Η Meta στηρίζει την Ελλάδα – Πράσινο φως για ενιαία ψηφιακή ηλικία ενηλικίωσης

Η Meta, μητρική των Facebook και Instagram, δηλώνει επίσημα τη στήριξή της στην ελληνική πρόταση για καθιέρωση ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο.           Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της

Η Meta υπέρ του ελληνικού σχεδίου για την καθιέρωση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης

Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της ανακοίνωσε ότι στηρίζει αυτές τις προτάσεις. Στο non-paper που παρουσίασε πρόσφατα ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, για την προστασία των ανηλίκων από τον εθισμό στο διαδίκτυο, το

Share

Μία νέα έρευνα δείχνει ότι περισσότεροι από τους μισούς χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θεωρούν ότι το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες είναι πιο αξιόπιστο και αυθεντικό από τις εικόνες των brand.

Σύμφωνα με τη νέα έρευνα της εταιρείας Olapic, το 44% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακολουθεί influencers, συμπεριλαμβανομένης της πλειοψηφίας των ερωτηθέντων από τις ΗΠΑ. Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες έχουν αναφέρει ή προσθέσει σε ετικέτες brands στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Οι συστάσεις από φίλους και συνομήλικους είναι πιο ρεαλιστικές και αυθεντικές από τις εικόνες που παράγονται από τα brands» δήλωσε ο Μπρετ Ζούκερ, επικεφαλής μάρκετινγκ στη Monotype, μητρική εταιρεία της Olapic στο luxury daily.

«Οι καταναλωτές θα μοιραστούν τα πραγματικά αφιλτράριστα συναισθήματά τους σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες που τους αρέσουν – και δεν τους αρέσουν – έτσι ώστε το περιεχόμενό τους να είναι πιο αξιόπιστο για άλλους καταναλωτές» διευκρίνισε, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Τα πορίσματα της Olapic βασίζονται σε έρευνα με δείγμα 5.000 χρήστες παγκόσμιων social media, συγκεκριμένα 1.000 χρήστες σε κάθε μία από πέντε χώρες (Ηνωμένο Βασίλειο, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Γαλλία και Γερμανία).

Σχεδόν όλοι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ποσοστό 95%, έχουν αλληλεπιδράσει με τις εικόνες που παράγονται από καταναλωτές. Περισσότεροι από έξι στους 10 βλέπουν δημιουργημένο από χρήστη περιεχόμενο αρκετές φορές την εβδομάδα.

Facebook και Instagram

Το Facebook είναι το κορυφαίο μέσο κοινωνικής δικτύωσης για παραγόμενο από χρήστη περιεχόμενο και ακολουθεί το Instagram. Το Instagram προτιμάται για θέματα μόδας και ομορφιάς και το Facebook για ταξιδιωτικές πληροφορίες.

Οι νεότερης ηλικίας ερωτηθέντες προτιμούν σθεναρά το Instagram, ενώ περισσότεροι από τους μισούς μεγαλύτερης ηλικίας χρήστες προτιμούν το Facebook. Η κρίσιμη ομάδα των χρηστών, 24 – 34 ετών είναι μοιρασμένη, με το 41% να αναφέρει το Facebook ως πρώτη επιλογή και το 37% να επιλέγει το Instagram.

Παρόλο που το 44% των χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακολουθούν influencers, οι συγκεκριμένες προσωπικότητες έχουν μεγαλύτερη επίδραση στους νεότερους καταναλωτές.

Το 64% της ηλικιακής ομάδας 16 έως 22 ετών ακολουθεί influencers των social media, όπως επίσης το 53% της ηλικιακής ομάδας 23-34 ετών. Οι ερωτηθέντες από τις ΗΠΑ είναι πιο πιθανό να ακολουθούν social media influencers, ενώ οι Γερμανοί είναι λιγότερο πιθανό να τους ακολουθούν με τα αντίστοιχα ποσοστά να είναι 53% και 36%.

Περίπου ένας στους τρεις χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που ακολουθούν influencers έχουν ανακαλύψει νέες μάρκες μέσω των δημοσιεύσεών τους.

Το 52%, των ερωτηθέντων έχει αναφέρει ένα εμπορικό σήμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πολλοί από αυτούς τους χρήστες υποκινούνται από την καλή άποψη, παρά την απογοήτευση για ένα brand. Το 39% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ανέφερε ότι η εκτίμηση για ένα προϊόν θα τους ενθάρρυνε να δημοσιεύσουν μια εικόνα που παραπέμπει σε μια μάρκα, ενώ το 37% δείχνει ότι απολαμβάνει ένα προϊόν με την ανάρτηση εικόνας και την επισήμανση της μάρκας. Το 25% των χρηστών ανέφερε επίσης ένα εμπορικό σήμα με την ελπίδα ότι οι εικόνες του θα κοινοποιηθούν.

«Τις πρώτες μέρες των αξιολογήσεων και των κριτικών, η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών συνδεόταν με ένα εμπορικό σήμα μόνο επειδή είχε αρνητική εμπειρία» δήλωσε ο κ. Ζούκερ. «Τώρα, με έναν πιο οπτικό τρόπο σύνδεσης και ανταλλαγής εμπειριών, οι καταναλωτές αναζητούν δυναμικά τρόπους για να δημιουργήσουν μια πιο προσωπική σύνδεση και να κοινοποιήσουν την προτίμησή τους σε ένα brand. Θέλουν να είναι μέρος της ιστορίας και της εξέλιξης ενός brand», ανέφερε.

Παρ’ όλο που οι influencers και οι συνομήλικοι μπορεί να θεωρούνται αξιόπιστοι και αμερόληπτοι, οι καταναλωτές εξακολουθούν να ανακαλύπτουν προϊόντα μέσω των social media των brand. Για παράδειγμα, το 48% των χρηστών πραγματοποίησε αγορά αφού παρακολούθησε βίντεο μιας μάρκας.

Τα brands πολυτελείας χρησιμοποιούν συχνά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της αυθεντικότητας και αύξησης της εμπλοκής του κοινού.

Η σελίδα @WeLoveCoco του οίκου Chanel αναπαράγει περιεχόμενο από το hashtag #WeLoveCoco στο Instagram. Ο σύνδεσμος του προφίλ ανακατευθύνει τους χρήστες στην αμερικανική σελίδα με προϊόντα μακιγιάζ και προβάλλει εκείνα με τις καλύτερες πωλήσεις στην κορυφή.

Ο Dior έχει επίσης μια σελίδα για περιεχόμενο καταναλωτών, @DiorBeautyLovers.

«Τα εμπορικά σήματα θα πρέπει να αξιοποιήσουν ένα συνδυασμό περιεχομένου καταναλωτών, brand και influencers στη στρατηγική μάρκετινγκ» είπε ο κ. Ζούκερ.