Image default
TOP STORIES

Ποιες ήταν οι πιο συχνές αναζητήσεις των Ελλήνων στο Διαδίκτυο το 2022

Την ψηφιακή ταυτότητα της χρονιάς που κλείνει αποκαλύπτει το “Year In Search 2022 της Google”, το οποίο δείχνει ποιες ήταν οι πιο συχνές αναζητήσεις των Ελλήνων στο Διαδίκτυο το 2022. Στο report της Google αποτυπώνονται όλα όσα τράβηξαν την προσοχή των Ελλήνων και τα αναζήτησαν μέσα σε μια ακόμη χρονιά με έντονη επικαιρότητα.

Τι δείχνει το “Year In Search 2022” της GoogleΟι λίστες του Year In Search βασίζονται στις καθημερινές αναζητήσεις στο Search της Google, που δίνει πρόσβαση σε δισεκατομμύρια ανθρώπους του πλανήτη σε έναν οργανωμένο ωκεανό πληροφοριών, σχετικά με οτιδήποτε μπορεί να περάσει από το μυαλό μας.

Όπως προκύπτει από το συγκεκριμένο report, κυρίαρχη τάση το 2022 είναι η όλο και μεγαλύτερη εξοικείωση με την ψηφιακή καθημερινότητα, όπως αποδεικνύεται από τις αναζητήσεις για όλων των ειδών τα pass (fuel pass, edupass, power pass, κ.λπ.). Εύλογα, στη δεκάδα εμφανίζονται η Ουκρανία, κάποια θέματα υγείας – πιστοποιητικό εμβολιασμού, προσωπικός γιατρός – καθώς και η τηλεοπτική σειρά “Σασμός”.

Στα πρόσωπα που μας απασχόλησαν, πρωτιά έχει η Ρούλα Πισπιρίγκου, ενώ ακολουθεί ο Μάκης Κατμετζόγλου. Συνδετικός ιστός όλων των ονομάτων της λίστας – και των ελληνικών και των διεθνών –  είναι, όπως πάντα, η επικαιρότητα, όπως συμβαίνει με τον Will Smith και την Amber Heard,  η οποία πρωταγωνίστησε στην πολύκροτη δίκη με τον πρώην σύζυγό της, Johnny Depp.

Οι απώλειες του 2022  

H λίστα με τους εκλιπόντες, σύμφωνα πάντα με τις αναζητήσεις των Ελλήνων στο search της Google, ξεκινά από τη Βασίλισσα Ελισάβετ και περιλαμβάνει, κυρίως, αγαπημένους Έλληνες ηθοποιούς και τραγουδιστές, καθώς και την Αμερικανίδα ηθοποιό, κάτοχο βραβείων Emmy, Anne Heche.

Στον αθλητισμό, οι Έλληνες άφησαν τη λατρεία για τα τερέν του τένις (με κάποιες εξαιρέσεις) και επέστρεψαν το 2022 στα γνωστά μας ποδοσφαιρικά λημέρια, με μάλλον αναμενόμενες αναζητήσεις για το ελληνικό – και όχι μόνο – πρωτάθλημα.

Πολύ ενδιαφέρουσες (όπως κάθε φορά) είναι οι απορίες μας στην ενότητα “Τι είναι”. Πολιτική, οικονομία (κυρίως crypto) και επικαιρότητα κυριαρχούν, ενώ εμφανίζεται και ο όρος “αφασία”, με αφορμή μάλλον το πρόβλημα υγείας του γνωστού ηθοποιού, Bruce Willis. Επίσης, αξίζει να πούμε πως η ερώτηση για το τι είναι το ΝΑΤΟ δεν υπάρχει μόνο στις ελληνικές λίστες του Year in Search, αλλά και σε άλλων χωρών.

Στα τηλεοπτικά πράγματα, οι Έλληνες ψήφισαν το 2022 ελληνική μυθοπλασία αφήνοντας μόνο 3 θέσεις σε ξένες συμμετοχές! Αντίθετα, στις ταινίες, μεταξύ όλων των ξένων ξεχωρίζει μία μόνο ελληνική παραγωγή.

Στην αναζήτηση του “Πότε” – όπως και του “Γιατί” – η μεγάλη ποικιλία των θεμάτων αντανακλά ακριβώς τη λειτουργία του Search, στο οποίο καταφεύγουν οι χρήστες, για να λύνουν άπειρες και διαφορετικές μεταξύ τους, απορίες. Στο περίφημο “Γιατί” για παράδειγμα, εκτός από τις αναφορές στον πόλεμο της Ουκρανίας, πραγματικός πρωταγωνιστής είναι το… χταπόδι και γιατί δεν πρέπει να το τρώμε.

Related posts

Αυξήθηκαν οι επιθέσεις μέσω ιστοσελίδων πορνογραφικού περιεχομένου το 2018

fiber

Ξεπέρασε το $1 τρισ. ο αξία των συναλλαγών μέσω “mobile money”

fiber

Οι τεχνολογικές εταιρείες είναι οι νέες επενδυτικές τράπεζες

fiber

Σε υψηλότερες ταχύτητες σύνδεσης έστρεψε τους Έλληνες η πανδημία

fiber

Η Ελλάδα στα 50 κορυφαία οικοσυστήματα του κόσμου για startups

fiber

Το 85% των εργαζομένων φοβάται το robot hacking

fiber