Ποια brands προτιμούν οι hackers για τις επιθέσεις phishing

Related

Προστατευθείτε από απάτες στις καλοκαιρινές διακοπές: Παραμείνετε προσεκτικοί κατά τη διάρκεια των διακοπών σας

Καθώς πλησιάζει η καλοκαιρινή περίοδος, πολλοί από εμάς σχεδιάζουμε τις πολυαναμενόμενες διακοπές μας, περιμένοντας με ανυπομονησία στιγμές χαλάρωσης και περιπέτειας. Ωστόσο, μέσα στον ενθουσιασμό της κράτησης πτήσεων και καταλυμάτων, είναι ζωτικής σημασίας να παραμείνουμε σε εγρήγορση απέναντι στο αυξανόμενο κύμα κυβερνοαπειλών που στοχεύει τους παραθεριστές. Ενώ εμείς περιμένουμε με ανυπομονησία τις διακοπές, οι εγκληματίες του…

Πώς οι hackers μπορούν να σπάσουν τον κωδικό σου σε ένα λεπτό

Οι κυβερνοεγκληματίες μπορούν να μαντέψουν σχεδόν τους μισούς κωδικούς πρόσβασης που υπάρχουν σε λιγότερο από ένα λεπτό. Αυτό και άλλα – ιδιαιτέρως ανησυχητικά – ευρήματα αποκάλυψε μελέτη μεγάλης κλίμακας την οποία πραγματοποίησαν ειδικοί της Kaspersky σχετικά με την ανθεκτικότητα 193 εκατομμυρίων κωδικών πρόσβασης που παραβιάστηκαν από infostealers και είναι διαθέσιμοι στο darknet, σε επιθέσεις brute…

Work Trend Index 2024: Οι εργαζόμενοι ζητούν AI εργαλεία και δεν είναι διατεθειμένοι να περιμένουν τις εταιρείες που δε χρησιμοποιούν Τεχνητή Νοημοσύνη

Την ολοένα και μεγαλύτερη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στον χώρο εργασίας αναδεικνύει η νέα έρευνα της Microsoft σε συνεργασία με το LinkedIn. Ειδικότερα, σύμφωνα με την έρευνα «Work Trend Index», το 2024 εξελίσσεται σε χρονιά ορόσημο για τις τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης, καθώς η χρήση των εργαλείων έχει σχεδόν διπλασιαστεί κατά τους πρώτους έξι μήνες του…

ΔΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΟΜΙΛΙΑ COSMOTE ΑΞΙΑΣ 20 ΕΥΡΩ.

Πληροφορίες Κάνε μια ερώτηση Καλησπέρα! Δίνεται χρόνος ομιλίας(Μεταφορα υπολοιπου) καθαρής αξίας 20 ευρώ για whats up και cosmokarta λογω συσσωρευσης υπολοιπου στα 15 Ευρω. Γίνεται και από 10 ευρώ σε 2 διαφορετικά νούμερα. Προσοχή όχι κινητά με φραγές κτλ. Μεταφορα υπολοιπου κατοπιν καταθεσης σε λογαριασμό Πειραιως, IRIS, Revolut η Paypal. Ευχαριστώ πολύ!

Cosmote: Τρελή προσφορά για το τριήμερο – Δείτε τι δίνει δωρεάν

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data και αυτό το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος (22-24/06), προσφέρει η COSMOTE σε όλους τους πελάτες της, για να επικοινωνούν και να ψυχαγωγούνται ξέγνοιαστα όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς περιορισμούς, με το γρηγορότερο δίκτυο κινητής της χώρας. Όλοι οι πελάτες συμβολαίου COSMOTE -ιδιώτες και επαγγελματίες, Καρτοσυμβολαίου, Business Cost Control, COSMOTE Family, COSMOTE…

Cosmote Insurance: Αυτό είναι το δημοφιλέστερο πακέτο ασφάλισης κατοικίας στην Ελλάδα

Η ασφάλεια «Κτιρίου και Περιεχομένου» αποτελεί το δημοφιλέστερο πακέτο στην ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα, οι κάτοικοι των νησιών επιλέγουν περισσότερο πλήρη πακέτα ασφάλισης, ενώ η κάλυψη σεισμού είναι η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη, όπως προκύπτει από έρευνα του COSMOTE Insurance, που αναδεικνύει τις ανάγκες των καταναλωτών για πλήρη κάλυψη από φυσικές καταστροφές. Η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα…

Turbo-X TVs: οι τηλεοράσεις της Πλαίσιο συμπληρώνουν 10 χρόνια από τη δημιουργία τους

Το 1987, η Πλαίσιο δημιουργεί το πρώτο ελληνικό brand τεχνολογίας, το Turbo-X, το οποίο αρχικά έγινε συνώνυμο των PC στην Ελλάδα. Βασικό συστατικό της επιτυχίας του, ήταν εξαρχής, ο συνδυασμός υψηλής τεχνολογίας και προσιτής τιμής, αποτελώντας μια από τις πλέον διαχρονικές πρωτοβουλίες μιας ελληνικής επιχείρησης στο κόσμο της τεχνολογίας.  Με την ίδια ακριβώς φιλοσοφία, το…

Το Samsung Galaxy S24 Ultra στους Ολυμπιακούς Αγώνες Παρίσι 2024

 Η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, ανακοίνωσε με τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ) και την Υπηρεσία Αναμετάδοσης Ολυμπιακών Αγώνων (Olympic Broadcasting Services – OBS) μία μοναδική εμπειρία αναμετάδοσης των Ολυμπιακών Αγώνων Παρίσι 2024 για τους θεατές και τους φιλάθλους. Το νέο, μοναδικό στο είδος του υλικό, το οποίο θα καταγραφεί με…

Απόκτησε μοναδικά smartphone με Vodafone Flex, και πάρε δωροεπιταγή 20% της αξίας για την επόμενη αγορά!

Η Vodafone προσφέρει σε όλους όσοι θέλουν να αποκτήσουν το αγαπημένο τους Smartphone με την υπηρεσία Vodafone Flex, επιστροφή 20% της αξίας της συσκευής που θα επιλέξουν σε δωροεπιταγή για την επόμενη αγορά τους.  Συγκεκριμένα από σήμερα και έως την Κυριακή 7 Ιουλίου, με την αγορά επιλεγμένων Smartphone μέσω της υπηρεσίας Vodafone Flex, είτε με…

Redmi Pad Pro: Νέο επίπεδο ψυχαγωγίας με καθηλωτική οθόνη και άπαιχτες επιδόσεις

Η Xiaomi ανακοίνωσε τη διάθεση του Redmi Pad Pro στην ελληνική αγορά, του νέου tablet  που εμπλουτίζει την ήδη ευρύτατη γκάμα της εταιρείας. Σχεδιασμένο για τους χρήστες που αναζητούν μεγάλη επιφάνεια θέασης για καθηλωτική οπτικοακουστική εμπειρία, στο σερφάρισμα, αλλά και στο gaming, το Redmi Pad Pro διαθέτει μια μεγάλου μεγέθους οθόνη για ενισχυμένη απόδοση εικόνας…

Το trailer της COSMOTE TV για την αναμέτρηση των Legends 2004 απέναντι στους UEFA All Stars! (video)

Η COSMOTE TV ετοίμασε ένα εντυπωσιακό trailer, ώστε να προαναγγείλει τον φιλικό αγώνα των Legends 2004 απέναντι στους UEFA All Stars (11/07, 22:00), που θα διεξαχθεί στο Έσσεν της Γερμανίας. Οι Legends 2004 θα γιορτάσουν την συμπλήρωση 20 χρόνων από την κατάκτηση του EURO 2004, δίνοντας μία φιλική αναμέτρηση στο Έσσεν της Γερμανίας. Η COSMOTE…

Έρευνα COSMOTE Insurance: Η πλήρης ασφάλιση Κτιρίου & Περιεχομένου, το δημοφιλέστερο πακέτο για κάλυψη κατοικίας από φυσικές καταστροφές

Η ασφάλεια «Κτιρίου και Περιεχομένου» αποτελεί το δημοφιλέστερο πακέτο στην ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα, οι κάτοικοι των νησιών επιλέγουν περισσότερο πλήρη πακέτα ασφάλισης, ενώ η κάλυψη σεισμού είναι η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη, όπως προκύπτει από έρευνα του COSMOTE Insurance, που αναδεικνύει τις ανάγκες των καταναλωτών για πλήρη κάλυψη από φυσικές καταστροφές. Η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα…

Έρευνα COSMOTE Insurance: Η πλήρης ασφάλιση Κτηρίου & Περιεχομένου, το δημοφιλέστερο πακέτο για κάλυψη κατοικίας από φυσικές καταστροφές

Η ασφάλεια «Κτηρίου και Περιεχομένου» αποτελεί το δημοφιλέστερο πακέτο στην ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα, οι κάτοικοι των νησιών επιλέγουν περισσότερο πλήρη πακέτα ασφάλισης, ενώ η κάλυψη σεισμού είναι η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη, όπως προκύπτει από έρευνα του COSMOTE Insurance, που αναδεικνύει τις ανάγκες των καταναλωτών για πλήρη κάλυψη από φυσικές καταστροφές. Η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα…

Έρευνα COSMOTE Insurance: Η πλήρης ασφάλιση Κτιρίου & Περιεχομένου, το δημοφιλέστερο πακέτο για κάλυψη κατοικίας από φυσικές καταστροφές

Η ασφάλεια «Κτιρίου και Περιεχομένου» αποτελεί το δημοφιλέστερο πακέτο στην ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα, οι κάτοικοι των νησιών επιλέγουν περισσότερο πλήρη πακέτα ασφάλισης, ενώ η κάλυψη σεισμού είναι η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη, όπως προκύπτει από έρευνα του COSMOTE Insurance, που αναδεικνύει τις ανάγκες των καταναλωτών για πλήρη κάλυψη από φυσικές καταστροφές. Η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα…

Cosmote Insurance: Ποια είναι τα δημοφιλέστερα πακέτα ασφάλισης

Η ασφάλεια «Κτιρίου και Περιεχομένου» αποτελεί το δημοφιλέστερο πακέτο στην ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα, οι κάτοικοι των νησιών επιλέγουν περισσότερο πλήρη πακέτα ασφάλισης, ενώ η κάλυψη σεισμού είναι η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη, όπως προκύπτει από έρευνα του Cosmote Insurance, που αναδεικνύει τις ανάγκες των καταναλωτών για πλήρη κάλυψη από φυσικές καταστροφές. Η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα…

Share

Τα εμπορικά σήματα των δημοφιλών εταιρειών τεχνολογίας είναι αυτά που, κατά κύριο λόγο, προτιμά το ψηφιακό έγκλημα, προκειμένου να παραπλανά τους χρήστες και να αποκτά πρόσβαση στα προσωπικά τους δεδομένα. Τα brands, που οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου μιμήθηκαν συχνότερα στις προσπάθειές τους να υποκλέψουν προσωπικές πληροφορίες ή διαπιστευτήρια πληρωμών ατόμων στη διάρκεια του 2ου τριμήνου του 2023, ήταν η Microsoft, η Google και η Apple.

Η Microsoft είναι το κυρίαρχο εμπορικό σήμα, που χρησιμοποιείται περισσότερο για απάτες phishing το 2ο τρίμηνο του 2023Η τελευταία έκθεση “Brand Phishing Report” της Check Point Research αποκαλύπτει ότι τρεις εταιρείες τεχνολογίας κατέλαβαν τις τρεις πρώτες θέσεις αυτό το τρίμηνο, καθώς η Google αναρριχάται στη λίστα και η Apple κάνει την εμφάνισή της για πρώτη φορά φέτος.

Η Microsoft ανέβηκε στην κατάταξη, από την τρίτη θέση το 1ο τρίμηνο του 2023 στην πρώτη θέση το 2ο τρίμηνο. Ο τεχνολογικός γίγαντας αντιπροσώπευε το 29% όλων των αποπειρών phishing της μάρκας. Αυτό μπορεί να εξηγείται εν μέρει από μια εκστρατεία phishing, που είδε τους χάκερς να στοχεύουν τους κατόχους λογαριασμών με δόλια μηνύματα σχετικά με ασυνήθιστη δραστηριότητα στο λογαριασμό τους.

Η έκθεση κατέταξε τη Google στη δεύτερη θέση, αντιπροσωπεύοντας το 19% όλων των προσπαθειών και την Apple στην τρίτη θέση, η οποία εμφανίζεται στο 5% όλων των περιστατικών phishing κατά το τελευταίο τρίμηνο.

Όσον αφορά τη βιομηχανία, ο τομέας της τεχνολογίας ήταν ο τομέας με τις περισσότερες υποκλοπές, ακολουθούμενος από τις τράπεζες και τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης.

Σε άνοδο το phising

Στις αρχές του τρέχοντος έτους, η CPR προειδοποίησε για μια ανοδική, τάση που έβλεπε εκστρατείες phishing να αξιοποιούν τον χρηματοπιστωτικό κλάδο και αυτό συνεχίστηκε τους τελευταίους τρεις μήνες. Για παράδειγμα, ο αμερικανικός τραπεζικός οργανισμός Wells Fargo κατέλαβε την τέταρτη θέση αυτό το τρίμηνο, λόγω μιας σειράς κακόβουλων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ζητούσαν πληροφορίες λογαριασμού.

Παρόμοιες τακτικές παρατηρήθηκαν και σε άλλες απάτες που μιμήθηκαν εμπορικές επωνυμίες, όπως η Walmart και το LinkedIn, οι οποίες επίσης εμφανίστηκαν στην πρώτη δεκάδα αυτής της έκθεσης καταλαμβάνοντας την έκτη και την όγδοη θέση.

“Ενώ οι μάρκες, που μιμούνται περισσότερο, μεταβάλλονται από τρίμηνο σε τρίμηνο, οι τακτικές που χρησιμοποιούν οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου δεν μεταβάλλονται σχεδόν καθόλου. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η μέθοδος του να κατακλύζουν τα εισερχόμενα μας και να μας παρασύρουν σε μια ψευδή αίσθηση ασφάλειας χρησιμοποιώντας αξιόπιστα λογότυπα, έχει αποδειχθεί επιτυχής ξανά και ξανά”, εξηγεί η Check Point Software.

Πώς λειτουργούν

Σε μια επίθεση phishing για ένα εμπορικό σήμα, οι εγκληματίες προσπαθούν να μιμηθούν τον επίσημο ιστότοπο ενός γνωστού εμπορικού σήματος χρησιμοποιώντας ένα παρόμοιο όνομα τομέα ή διεύθυνση URL και ένα σχεδιασμό ιστοσελίδας, που μοιάζει με τον αυθεντικό ιστότοπο.

Ο σύνδεσμος προς τον ψεύτικο ιστότοπο μπορεί να σταλεί σε στοχευμένα άτομα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μηνύματος κειμένου, ο χρήστης μπορεί να ανακατευθυνθεί κατά τη διάρκεια της περιήγησης στον ιστό ή μπορεί να ενεργοποιηθεί από μια απατηλή εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα.

Ο ψεύτικος ιστότοπος περιέχει συχνά μια φόρμα, που αποσκοπεί στην κλοπή των διαπιστευτηρίων των χρηστών, των στοιχείων πληρωμής ή άλλων προσωπικών πληροφοριών.