Πέρα από όλα τα άλλα, η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι και ιδανική προξενήτρα;

Related

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:53 SHARE Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου μιλάει στην παρουσίαση του πολυγλωσσικού «Ψηφιακού Βοηθού - «mAigov», σε εκδήλωση, στο υπουργείο Εξωτερικών, Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/Αλέξανδρος Μπελτές Photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ Η Ελλάδα αποκτά Υπουργείο Τεχνητής Νοημοσύνης και

Θα μιλάμε με δελφίνια; Το νέο project της Google που υπόσχεται επανάσταση στη φύση

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:30 SHARE Η τεχνητή νοημοσύνη «σπάει τον κώδικα» της επικοινωνίας των δελφινιών — και ίσως φέρει την πιο βαθιά αναθεώρηση στη σχέση μας με τη φύση εδώ και αιώνες. Υπάρχουν επιστήμονες που χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να κατανοήσουν τους ήχους που παράγουν τα δελφίνια — και αυτό μπορεί να έχει κοσμοϊστορικές

Το Netflix «ανεβάζει τον πήχη»: Προσωποποιημένο περιεχόμενο, φτιαγμένο για τα γούστα των χρηστών

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:15 SHARE Netflix sign in page displayed on a laptop sscreen and Netflix logo displayed on a phone screen are seen in this illustration photo taken in Krakow, Poland on January 2, 2023. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Trailers και διαδραστικά

Ανησυχία στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη: 9 στους 10 δεν εμπιστεύονται τις έξυπνες συσκευές

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 16:45 SHARE AI (Artificial Intelligence) concept. Communication network. Photo: Shutterstock 9 στους 10 Έλληνες φοβούνται για την ιδιωτικότητά τους στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, με τη Samsung να κρούει τον κώδωνα για διαφάνεια, ασφάλεια και ενημέρωση, προκειμένου οι καταναλωτές να εμπιστευτούν τις έξυπνες τεχνολογίες.   Στην Ελλάδα, 9 στους 10 καταναλωτές ανησυχούν

Το Fortune Greece στο Microsoft AI Tour: Στρατηγικοί partners της Microsoft μιλούν για την επόμενη ημέρα της τεχνητής νοημοσύνης

Στο Microsoft AI Tour στην Αθήνα, το Fortune Greece συνομίλησε με στρατηγικούς συνεργάτες της Microsoft, καταγράφοντας πώς η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τις επιχειρηματικές πρακτικές και οδηγεί την καινοτομία στην πράξη. Μετά από επιτυχημένες στάσεις σε περισσότερες από 15 πόλεις ανά τον κόσμο, το Microsoft AI Tour κατέφθασε για πρώτη φορά στην Αθήνα, μετατρέποντας το Κέντρο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM . Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM – Τυπολογίες – όλα γύρω από τα media

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους[1] τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό

Magenta Moments: Νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές

Από την COSMOTE TELEKOM στην T-Mobile US: Η δύναμη του παγκόσμιου ομίλου TELEKOM

H εμπειρία ενός ταξιδιού στα κεντρικά της T-Mobile US στο Seattle μετατρέπεται σε απόδειξη του γιατί η εγχώρια COSMOTE TELEKOM, έχει πλέον παγκόσμιο αποτύπωμα.   Αποστολή στο Σιάτλ: Χρήστος Κάβουρας Τον περασμένο Απρίλιο ο όμιλος ΟΤΕ ανακοίνωσε τη μετονομασία της εμπορικής του μάρκας, COSMOTE, σε COSMOTE TELEKOM, σημειώνοντας πως πρόκειται για μία κίνηση που εδραιώνει

COSMOTE HISTORY HD: Η «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη φετινή σεζόν με τα καλύτερα στιγμιότυπα της χρονιάς

Με ένα επεισόδιο αφιερωμένο στα καλύτερα στιγμιότυπα και τις σημαντικότερες ιστορικές αφηγήσεις της φετινής σεζόν, η εκπομπή «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη Δευτέρα 30/6 στις 21.00, στο COSMOTE HISTORY HD. Η εκπομπή, με τον Χρίστο Βασιλόπουλο, ανανεώνει το ραντεβού της με τους συνδρομητές της COSMOTE TV για τη νέα τηλεοπτική σεζόν, με πλούσια δημοσιογραφική

Cosmote Telekom: Τι είναι το Perplexity που έφερε από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού

Mία από τις κορυφαίες ΑΙ μηχανές έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν οι πελάτες της COSMOTE TELEKOM καθώς η ελληνική θυγατρική του Ομίλου TELEKOM, μετά από την αλλαγή της επωνυμίας, αξιοποιεί όλο και περισσότερο προγράμματα, πολιτικές και λύσεις που έχουν δοκιμαστεί στον οργανισμό και έχουν δυνατότητα εφαρμογής και στην χώρα μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν τα προγράμματα MagentaONE που πριν

COSMOTE TELEKOM: Από την Αθήνα στο Σιάτλ – η παγκόσμια συμμαχία που απογειώνει την ελληνική τεχνολογία

Πρόκειται για μία παγκόσμια "συμμαχία" που δεν περιορίζεται απλώς στην ανάπτυξη δικτύων και υποδομών, αλλά πολύ περισσότερο, αποτελεί καταλύτη για τη δυναμική είσοδο της χώρας μας σε αυτή τη νέα εποχή. Σε μία εποχή προκλήσεων και εντάσεων, όταν το πράσινο το μπλε και το ματζέντα (φούξια) ενώνονται, ανοίγει ο δρόμος προς προς μία νέα εποχή

8 στις 10 εταιρείες τεχνολογίας στην Ελλάδα σχεδιάζουν προσλήψεις εντός του 2025

Τη μεγαλύτερη ζήτηση εργαζομένων στην εγχώρια αγορά εργασίας συνεχίζει...

Η ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες και τα data centers

Για ένα νέο κεφάλαιο στις τηλεπικοινωνίες της Ελλάδας έκανε λόγο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης, μιλώντας στους μετόχους κατά την ετήσια γενική συνέλευση της επιχείρησης: «Μόλις πριν μερικές ημέρες, αξιοποιώντας το υπερσύγχρονο και ταχύτατα αναπτυσσόμενο FTTH δίκτυό μας στην Ελλάδα, κάναμε την είσοδό μας στην λιανική αγορά τηλεπικοινωνιών, μέσω της διάθεσης

Γυαλιά μεταφράζουν σε πραγματικό χρόνο ό,τι βλέπεις και ακούς, λειτουργούν ως κινητά και απαντούν σε ερωτήσεις

Τα γυαλιά της Xiaomi Πραγματικότητα και όχι αποκύημα της φαντασίας αποτελούν τα νέα γυαλιά της Xiaomi που φωτογραφίζουν ό,τι βλέπεις, μεταφράζουν σε πραγματικό χρόνο ό,τι σου λένε σε άλλη γλώσσα και λειτουργούν και ως κινητά.  Ελαφριά, διακριτικά και εύχρηστα, ενσωματώνουν λειτουργίες που μέχρι τώρα είχαν μόνο τα τηλέφωνα αλλά χωρίς να πιάνεις τίποτα στα χέρια.

Share

Διεθνής έρευνα της Kaspersky σχετικά με τα ραντεβού και τον αντίκτυπο της τεχνολογίας στις σχέσεις διαπίστωσε ότι η πλειονότητα των χρηστών αντιλαμβάνεται θετικά τον ρόλο των «έξυπνων» αλγορίθμων στις υπηρεσίες γνωριμιών.

Πιο συγκεκριμένα, το 44% των ερωτηθέντων θα εμπιστευόταν την Τεχνητή Νοημοσύνη για επιλογή συντρόφου και το 64% σημείωσε ότι οι προτάσεις των αλγορίθμων ανταποκρίνονται πλήρως στις προτιμήσεις τους.

Αυτή η θετική αντίληψη για την Τεχνητή Νοημοσύνη σε γενικές γραμμές υποστηρίζεται από μια παγκόσμια έρευνα που ανέθεσε η ARM, όπου το 54% των ερωτηθέντων παραδέχτηκαν ότι ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν την Τεχνητή Νοημοσύνη ως προσωπικό σύντροφο ή βοηθό.

Οι διαδικτυακές γνωριμίες δεν διαφέρουν, με υπηρεσίες που χρησιμοποιούν «έξυπνους» αλγόριθμους για να βοηθήσουν τους ανθρώπους να βρουν ένα συμβατό ταίρι και να τους προτείνουν κατάλληλα προφίλ. Και περισσότεροι από τους μισούς (54%) συμφωνούν ότι οι εφαρμογές γνωριμιών γενικά έχουν κάνει τη διαδικασία πολύ πιο εύκολη. Επιπλέον, το 43% θα συναντιόταν μόνο με πιθανά ταίρια που τους προτείνει ο αλγόριθμος.

Αλλά είναι διαφορετικό το να εμπιστευόμαστε τις προτάσεις και άλλο το να επιλέγουμε ένα ταίρι μόνο με βάση τις συστάσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης. Πάνω από τους μισούς (56%) δεν είναι σίγουροι εάν οι αλγόριθμοι μπορούν να καλύψουν την πολυπλοκότητα των παραγόντων που προκαλούν έλξη στους ανθρώπους. Επιπλέον, το 39% βρίσκει την ανεύρεση ερωτικού συντρόφου με αλγόριθμους μη συμβατή με την ανθρώπινη φύση.

«Τα αποτελέσματα της έρευνάς μας δείχνουν ότι πολλοί άνθρωποι αντιλαμβάνονται θετικά την εισαγωγή της Τεχνητής Νοημοσύνης στις εφαρμογές γνωριμιών και ότι μπορεί να διευκολύνει πολλούς να βρουν το κατάλληλο ταίρι. Οι “έξυπνοι” αλγόριθμοι αναλύουν τα ενδιαφέροντα, τις προτιμήσεις και τις κινήσεις των χρηστών, για να προτείνουν κατάλληλους υποψήφιους βάσει αυτών. Ταυτόχρονα, παρά τα οφέλη και τις δυνατότητες των υπηρεσιών γνωριμιών, θα πρέπει να είστε πάντα προσεκτικοί και να θυμάστε ότι δεν μπορούμε να γνωρίζουμε με βεβαιότητα ποιος είναι στην άλλη πλευρά της οθόνης», σχολιάζει ο David Jacoby, ερευνητής ασφάλειας στην Kaspersky.

«Για να είμαστε ειλικρινείς, η ψηφιοποίηση και οι δυνατότητές της αλλάζουν μόνο την αναζήτηση για αληθινή αγάπη και όχι την ίδια την αληθινή αγάπη. Τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη, καθιστούν δυνατή την αναζήτηση με μεγαλύτερη ακρίβεια, γρήγορα και εύκολα. Ελαχιστοποιεί τους κινδύνους. Και αυτό είναι σημαντικό γιατί οι εφαρμογές γνωριμιών έχουν ως στόχο να βρουν τον τέλειο σύντροφο. Γι’ αυτό είμαστε τόσο πρόθυμοι να αφήσουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη να μας βοηθήσει. Κάνει πολύτιμη προκαταρκτική δουλειά – μέχρι την πρώτη συνάντηση».

«Δεν είναι διαφορετικό στην πραγματική ζωή. Όταν συναντάμε κάποιον στη δουλειά, σε ένα αθλητικό γεγονός ή σε ένα μπαρ, ελέγχουμε επίσης πρώτα για ομοιότητες. Και συνήθως προσποιούμαστε ότι είμαστε λίγο πιο ενδιαφέροντες από ό, τι θα μπορούσαμε να είμαστε. Αλλά πώς το ταίριασμα «βιώνεται» στην πραγματικότητα, δηλαδή, αν η σύνδεση είναι γνήσια ή τεχνητή, είτε το άτομο ενδιαφέρεται ή βαριέται, δε μπορεί ποτέ να αποκρυπτογραφηθεί πραγματικά από την Τεχνητή Νοημοσύνη και τις προτάσεις της. Ούτε μπορεί να μας πει πώς μυρίζει, γελάει ή φέρεται το άλλο άτομο».

«Γι’ αυτό η Τεχνητή Νοημοσύνη και η αγάπη δεν συνδυάζονται μόνο με την πρώτη ματιά. Οι αλγόριθμοι μπορεί να μην είναι ικανοί να αισθανθούν, αλλά κάνουν πιθανές σχέσεις που περιλαμβάνουν πολύ προσωπικές ιδιότητες, όπως η ενσυναίσθηση, η ειλικρίνεια και η συναισθηματική σταθερότητα», σχολιάζουν οι θεραπευτές Birgitt Hölzel και Stefan Ruzas από το Munich practice Liebling + Schatz.

«Και στη βιομηχανία μας, η Τεχνητή Νοημοσύνη και οι εφαρμογές βρίσκονται ήδη σε άνοδο σε πολλούς τομείς. Στην ανάπτυξη νέων σεξουαλικών παιχνιδιών, είναι επίσης χαρακτηριστικό γνώρισμα ότι τα παιχνίδια γίνονται όλο και πιο κατάλληλα για την πρόβλεψη των αναγκών των πελατών. Τα ανθρώπινα σώματα, οι οργασμοί, η ευχαρίστηση και η επιθυμία είναι πάντα διαφορετικά και μπορούν πραγματικά να εξαρτηθούν από τη διάθεση. Ένα εργαλείο εύρεσης παιχνιδιών, για παράδειγμα, που καθορίζει τον τέλειο δονητή εκ των προτέρων, χρησιμοποιώντας ορισμένους αλγόριθμους, θα μπορούσε να υποστηρίξει αυτήν τη διαδικασία. Για εμάς, όταν εφεύρουμε νέα προϊόντα, είναι σημαντικό να υπάρχει εμπιστοσύνη στην τεχνολογία, το υλικό, την ασφάλεια δεδομένων και, πάνω απ’ όλα, τη βιωσιμότητα και το μόνιμο όφελος. Ένα κουμπί ή μια εφαρμογή που χρησιμοποιείται μία φορά δεν φέρνει προστιθέμενη αξία ή διαρκή ικανοποίηση των πελατών. Και ενδιαφερόμαστε πάντα για αυτά τα σημεία όταν εισάγουμε καινοτομίες στην αγορά», σχολιάζει η Kristy Stahlberg, Επικεφαλής Εταιρικής Επικοινωνίας στο Fun Factory.