Ο αγώνας της μελλοντικής μορφής των τηλεπικοινωνιών έχει ξεκινήσει

Related

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:53 SHARE Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου μιλάει στην παρουσίαση του πολυγλωσσικού «Ψηφιακού Βοηθού - «mAigov», σε εκδήλωση, στο υπουργείο Εξωτερικών, Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/Αλέξανδρος Μπελτές Photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ Η Ελλάδα αποκτά Υπουργείο Τεχνητής Νοημοσύνης και

Θα μιλάμε με δελφίνια; Το νέο project της Google που υπόσχεται επανάσταση στη φύση

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:30 SHARE Η τεχνητή νοημοσύνη «σπάει τον κώδικα» της επικοινωνίας των δελφινιών — και ίσως φέρει την πιο βαθιά αναθεώρηση στη σχέση μας με τη φύση εδώ και αιώνες. Υπάρχουν επιστήμονες που χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να κατανοήσουν τους ήχους που παράγουν τα δελφίνια — και αυτό μπορεί να έχει κοσμοϊστορικές

Το Netflix «ανεβάζει τον πήχη»: Προσωποποιημένο περιεχόμενο, φτιαγμένο για τα γούστα των χρηστών

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:15 SHARE Netflix sign in page displayed on a laptop sscreen and Netflix logo displayed on a phone screen are seen in this illustration photo taken in Krakow, Poland on January 2, 2023. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Trailers και διαδραστικά

Ανησυχία στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη: 9 στους 10 δεν εμπιστεύονται τις έξυπνες συσκευές

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 16:45 SHARE AI (Artificial Intelligence) concept. Communication network. Photo: Shutterstock 9 στους 10 Έλληνες φοβούνται για την ιδιωτικότητά τους στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, με τη Samsung να κρούει τον κώδωνα για διαφάνεια, ασφάλεια και ενημέρωση, προκειμένου οι καταναλωτές να εμπιστευτούν τις έξυπνες τεχνολογίες.   Στην Ελλάδα, 9 στους 10 καταναλωτές ανησυχούν

Το Fortune Greece στο Microsoft AI Tour: Στρατηγικοί partners της Microsoft μιλούν για την επόμενη ημέρα της τεχνητής νοημοσύνης

Στο Microsoft AI Tour στην Αθήνα, το Fortune Greece συνομίλησε με στρατηγικούς συνεργάτες της Microsoft, καταγράφοντας πώς η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τις επιχειρηματικές πρακτικές και οδηγεί την καινοτομία στην πράξη. Μετά από επιτυχημένες στάσεις σε περισσότερες από 15 πόλεις ανά τον κόσμο, το Microsoft AI Tour κατέφθασε για πρώτη φορά στην Αθήνα, μετατρέποντας το Κέντρο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM . Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM – Τυπολογίες – όλα γύρω από τα media

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους[1] τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό

Magenta Moments: Νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές

Από την COSMOTE TELEKOM στην T-Mobile US: Η δύναμη του παγκόσμιου ομίλου TELEKOM

H εμπειρία ενός ταξιδιού στα κεντρικά της T-Mobile US στο Seattle μετατρέπεται σε απόδειξη του γιατί η εγχώρια COSMOTE TELEKOM, έχει πλέον παγκόσμιο αποτύπωμα.   Αποστολή στο Σιάτλ: Χρήστος Κάβουρας Τον περασμένο Απρίλιο ο όμιλος ΟΤΕ ανακοίνωσε τη μετονομασία της εμπορικής του μάρκας, COSMOTE, σε COSMOTE TELEKOM, σημειώνοντας πως πρόκειται για μία κίνηση που εδραιώνει

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους1 τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε χώρες

COSMOTE HISTORY HD: Η «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη φετινή σεζόν με τα καλύτερα στιγμιότυπα της χρονιάς

Με ένα επεισόδιο αφιερωμένο στα καλύτερα στιγμιότυπα και τις σημαντικότερες ιστορικές αφηγήσεις της φετινής σεζόν, η εκπομπή «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη Δευτέρα 30/6 στις 21.00, στο COSMOTE HISTORY HD. Η εκπομπή, με τον Χρίστο Βασιλόπουλο, ανανεώνει το ραντεβού της με τους συνδρομητές της COSMOTE TV για τη νέα τηλεοπτική σεζόν, με πλούσια δημοσιογραφική

Cosmote Telekom: Τι είναι το Perplexity που έφερε από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού

Mία από τις κορυφαίες ΑΙ μηχανές έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν οι πελάτες της COSMOTE TELEKOM καθώς η ελληνική θυγατρική του Ομίλου TELEKOM, μετά από την αλλαγή της επωνυμίας, αξιοποιεί όλο και περισσότερο προγράμματα, πολιτικές και λύσεις που έχουν δοκιμαστεί στον οργανισμό και έχουν δυνατότητα εφαρμογής και στην χώρα μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν τα προγράμματα MagentaONE που πριν

COSMOTE TELEKOM: Από την Αθήνα στο Σιάτλ – η παγκόσμια συμμαχία που απογειώνει την ελληνική τεχνολογία

Πρόκειται για μία παγκόσμια "συμμαχία" που δεν περιορίζεται απλώς στην ανάπτυξη δικτύων και υποδομών, αλλά πολύ περισσότερο, αποτελεί καταλύτη για τη δυναμική είσοδο της χώρας μας σε αυτή τη νέα εποχή. Σε μία εποχή προκλήσεων και εντάσεων, όταν το πράσινο το μπλε και το ματζέντα (φούξια) ενώνονται, ανοίγει ο δρόμος προς προς μία νέα εποχή

8 στις 10 εταιρείες τεχνολογίας στην Ελλάδα σχεδιάζουν προσλήψεις εντός του 2025

Τη μεγαλύτερη ζήτηση εργαζομένων στην εγχώρια αγορά εργασίας συνεχίζει...

Η ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες και τα data centers

Για ένα νέο κεφάλαιο στις τηλεπικοινωνίες της Ελλάδας έκανε λόγο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης, μιλώντας στους μετόχους κατά την ετήσια γενική συνέλευση της επιχείρησης: «Μόλις πριν μερικές ημέρες, αξιοποιώντας το υπερσύγχρονο και ταχύτατα αναπτυσσόμενο FTTH δίκτυό μας στην Ελλάδα, κάναμε την είσοδό μας στην λιανική αγορά τηλεπικοινωνιών, μέσω της διάθεσης

Share

Ο τομέας των τηλεπικοινωνιών αναμένεται να κάνει σύντομα ένα τεράστιο άλμα προς τα εμπρός. Η ανάπτυξη στον συγκεκριμένο τομέα αναμένεται να συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια, καθώς η ζήτηση για υπηρεσίες δεδομένων αυξάνεται. Οι ασφαλείς και γρήγορες συνδέσεις, το ίντερνετ των πραγμάτων, η αποθήκευση των δεδομένων είναι τα κεντρικά ζητήματα που απασχολούν τους καταναλωτές.

Στο συνέδριο Capacity Europe στο Λονδίνο, οι πολυεθνικοί γίγαντες του χώρου αποκάλυψαν τα επόμενα στάδια της επανάστασης. Δίκτυα 5G, νέοι τύποι cloud και οπτικές ίνες.

Το επίπεδο αλλά και οι επιδόσεις των τηλεπικοινωνιών αναμένεται να βελτιωθούν θεαματικά τα επόμενα χρόνια. Η άφιξη του 5G, κατά πάσα περίπτωση, το 2020 θα φέρει επανάσταση και θα δημιουργήσει προοπτικές που ούτε τις φανταζόμαστε αυτή την στιγμή. Κομβικό ρόλο θα παίξει επίσης η περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης.

«Προσπαθούμε να προβλέψουμε προς τα πού θα κατευθυνθεί η αγορά. Εμείς πιστεύουμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι μόνο λόγια, αλλά είναι κάτι αληθινό. Έρχεται και έχει ήδη εμπορική διάσταση σε πολλούς τομείς, ειδικά στον χρηματοπιστωτικό τομέα» εξηγεί η Βανέσα Μπαρμπέ, διευθύντρια προϊόντος, στο συνέδριο Capacity Europe.

Το 5G που βασίζεται στις οπτικές ίνες σημαίνει μεγαλύτερη ταχύτητα, πάνω από 10 φορές μεγαλύτερη από το 4G, μείωση του χρόνου αναμονής και μεγαλύτερες δυνατότητες. Για να διαχειριστούμε ένα τέτοιο σύνθετο οικοσύστημα πρέπει να έχουμε μεγαλύτερη δύναμη υπολογισμών και ικανότητα αποθήκευσης.

«Η τεχνολογική εξέλιξη, όπως το 5G και το Ίντερνετ των πραγμάτων για παράδειγμα, χρειάζεται μεγαλύτερη υπολογιστική δύναμη από την σκοπιά των επιδόσεων, καθώς χρησιμοποιούμε σταδιακά πιο έξυπνα μηχανήματα. Θα υπάρχουν λοιπόν και στο μέλλον μεγάλες υποδομές όπως τα κέντρα μεγάλων δεδομένων, που επεξεργάζονται τις περισσότερες πληροφορίες, αλλά θα χρειαζόμαστε μεγαλύτερη δύναμη υπολογισμών πέρα από αυτές τις υποδομές, στην περιφέρεια αυτού του δικτύου» εξηγεί ο Τζουζέπε Βαλεντίνο, αντιπρόεδρος της Sparkle.

Η τεχνολογία Blockchain είναι το εργαλείο του διαδικτύου που εγγυάται την ασφάλεια των οικονομικών συναλλαγών. Τώρα βρίσκει νέα πεδία εφαρμογής, όπως για παράδειγμα στον τομέα της προστασίας δεδομένων αναφέρει ο Κέβιν Βέιτσον, επικεφαλής λειτουργίας της MEF:

«Η τεχνολογία Blockchain παίζει τώρα ρόλο στον τρόπο που συνεργάζονται οι επιχειρήσεις. Πιο συγκεκριμένα, στο πώς οι εταιρίες τηλεπικοινωνίας συνεργάζονται επιχειρηματικά, και κάνουν συναλλαγές. Αναδεικνύει έναν νέο τύπο τεχνολογίας που θα διευκολύνει κάθε είδους επιχειρηματική συναλλαγή στον τηλεπικοινωνιακό χώρο».

Από τότε που τέθηκε σε ισχύ ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων στην Ε.Ε. η ανάγκη να διασφαλιστεί η ιδιωτικότητα των χρηστών έχει αυξηθεί. Το ίδιο και ο αγώνας να περιοριστούν οι διαδικτυακές απάτες.

«Η προστασία των δεδομένων είναι μια ισχυρή τάση αυτή την στιγμή με τον Γενικό Κανονισμό να εφαρμόζεται στην Ε.Ε. και την Ευρώπη. Όλοι για αυτό συζητούν. Οι πελάτες μας στο τέλος θέλουν να προστατεύονται οι χρήστες που τους εμπιστεύονται» τονίζει η Βανέσα Μπαρμπέ.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, των μεγαλύτερων μεταφορικών εταιριών στον κόσμο, οι απάτες στον τηλεπικοινωνιακό τομέα κοστίζουν κάθε χρόνο 18 δις ευρώ. Μέχρι στιγμή η παγκόσμια βιομηχανία δεν έχει καταφέρει να βρει τον τρόπο να αντιμετωπίσει από κοινού αυτό το πρόβλημα.

«Οι διεθνείς απάτες αντιπροσωπεύουν στον συγκεκριμένο τομέα πάνω από το 50% των συνολικών απωλειών στις τηλεπικοινωνίες. Οι διεθνείς απάτες που σχετίζονται με τις τηλεπικοινωνίες αποτελούν την πλειοψηφία, καθώς αποφέρουν μεγαλύτερο κέρδος από τις εγχώριες απάτες:

Η άποψή μου είναι ότι χρειαζόμαστε μια παγκόσμια στρατηγική, μια στρατηγική συνεργασίας ανάμεσα στα διαφορετικά μέρη, από τις εταιρίες τηλεφώνων, μέχρι τις μεταφορικές και τους παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Εάν συνεργαστούμε όλοι μας, θα λύσουμε το πρόβλημα. Εάν όμως ο καθένας λειτουργήσει μόνος του θα είναι πολύ δύσκολο» υπογραμμίζει η Κάτια Γκονζάλες-Γκουτιέρες, επικεφαλής υπηρεσιών και λειτουργιών πρόληψης της απάτης στην BICS.

Ο αγώνας της μελλοντικής μορφής των τηλεπικοινωνιών έχει ξεκινήσει. Σύντομα θα βιώσουμε ένα νέο παγκόσμιο οικοσύστημα που θα αλλάξει ριζικά τη ζωή μας.