ΟΤΕ:Ο μάνατζερ κάνει την εταιρεία ή η εταιρία τον μάνατζερ;

Related

Ηλεκτρονικές απάτες: Τι πρέπει να προσέξετε όταν κάνετε κράτηση για τις διακοπές σας

Από τα SMS για δήθεν ξεχασμένα δέματα στα ΕΛΤΑ μέχρι την υποτιθέμενη επιστροφή φόρου από την εφορία, οι επιτήδειοι σκαρφίζονται συνεχώς νέους τρόπους για ηλεκτρονικές απάτες, βάζοντας στο στόχαστρο τους τραπεζικούς λογαριασμούς ανυποψίαστων πολιτών. Με αφορμή, λοιπόν, τις καλοκαιρινές διακοπές, οι ηλεκτρονικές απάτες αυξάνονται κατακόρυφα, λόγω των κρατήσεων σε ξενοδοχεία και καταλύματα.  Από τις πιο…

Έκτακτη αλλαγή της Cosmote – Διαβάστε τη νέα ανακοίνωση

Η Cosmote προχώρησε σε ανακοίνωση για τις αλλαγές στις υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας με σκοπό να ενημερώσει τους πελάτες της για τα νέα δεδομένα που θα υπάρξουν.Από εκεί και πέρα η Cosmote σε δελτίο τύπου που δημοσίευσε πριν από λίγες ημέρες αναφέρεται στις αλλαγές στις υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας χαρακτηρίζοντας ως αναβάθμιση τις τροποποιήσεις.Τέλος, στο πλαίσιο της…

Η Samsung Electronics έλαβε την πιστοποίηση ISO 27001 για το SmartThings

 Η Samsung Electronics Co., Ltd., ανακοίνωσε σήμερα ότι η εφαρμογή SmartThings της εταιρείας έλαβε την πιστοποίηση του διεθνούς προτύπου ISO/IEC 27001:2022 για συστήματα διαχείρισης ασφάλειας πληροφοριών (ISMS). Το ISO 27001 είναι το παγκόσμιο πρότυπο για το Συστήματα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών (ΣΔΑΠ) και θεσπίστηκε από τον Διεθνή Οργανισμό Τυποποίησης (ISO). Το πρότυπο παρέχει στις εταιρείες καθοδήγηση…

COSMOTE: Επενδύσεις που χτίζουν το μέλλον μιας συνδεδεμένης Ελλάδας

Η ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού στη χώρα, αποτελεί αδιαμφισβήτητα εχέγγυο για την ανάπτυξη της οικονομικής δραστηριότητας και της κοινωνίας. Όσο προχωράει η ψηφιακοποίηση, η καθημερινότητα των πολιτών βελτιώνεται, ενώ ακόμα και μικρομεσαίες, τοπικές επιχειρήσεις μπορούν πλέον να επεκταθούν και να γίνουν παγκόσμιες. Στη διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού, κινητήριος δύναμη είναι τα υπερσύγχρονα δίκτυα που θα…

Cosmote: Nationwide 5G population coverage surpasses 99%

Nationwide population coverage of Cosmote 5G, the country’s largest fifth-generation network, has surpassed 99%, with Cosmote achieving its goal ahead of schedule.The rapid development of the 5G network, is, according to the company, “another proof that Cosmote’s priority is the experience enjoyed by customers from its networks, steadily building the future of a connected Greece.”Cosmote,…

Συνολικά 33 βραβεία στα φετινά Effie και DΙΜΕ Awards και Digital Brand of the Year η COSMOTE

 3 βραβεία στα Effie Awards 2024 και 30 βραβεία στα Digital Media Awards 2024   Τριάντα τρία βραβεία απέσπασε συνολικά ο Όμιλος ΟΤΕ στα φετινά Effie Awards και Digital Media (DIME) Awards. Ειδικότερα, ο Όμιλος ΟΤΕ έλαβε 3 βραβεία (1 Gold, 2 Silver) στα Effie Awards, τα οποία αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο…

Συνολικά 33 βραβεία στα φετινά Effie και DΙΜΕ Awards και Digital Brand of the Year η COSMOTE

3 βραβεία στα Effie Awards 2024 30 βραβεία στα Digital Media Awards 2024 Τριάντα τρία βραβεία απέσπασε συνολικά ο Όμιλος ΟΤΕ στα φετινά Effie Awards και Digital Media (DIME) Awards. Ειδικότερα, ο Όμιλος ΟΤΕ έλαβε 3 βραβεία (1 Gold, 2 Silver) στα Effie Awards, τα οποία αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο…

Η HP οδηγεί την ηγεσία της τεχνητής νοημοσύνης σε επόμενο επίπεδο

Η HP παρουσίασε δύο νέες καινοτομίες – το AI PC με τις υψηλότερες επιδόσεις στον κόσμο και την πρώτη ενσωμάτωση ενός πλαισίου εμπιστοσύνης σε μια πλατφόρμα ανάπτυξης μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης. Και οι δύο ανακοινώσεις επεκτείνουν τις προσπάθειες της HP να κάνει την τεχνητή νοημοσύνη πραγματικότητα για τις εταιρείες και τους ανθρώπους με νέες και μετασχηματιστικές…

«Εμένα ψάχνετε;» Πώς οι απατεώνες αποκτούν τον αριθμό του τηλεφώνου σας

Ποιος θα μπορούσε να είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους να εξαπατήσετε κάποιον για να του πάρετε τα χρήματά;  Θα τσιμπούσατε το δόλωμα;  Φανταστείτε ότι δέχεστε ένα τηλεφώνημα από την τράπεζά σας που σας ενημερώνει ότι ο λογαριασμός σας έχει παραβιαστεί και ότι για να διατηρήσετε τα χρήματά σας ασφαλή, πρέπει να επιβεβαιώσετε τα προσωπικά…

Η αδρεναλίνη των Ολυμπιακών Αγώνων 2024 ζωντανά στο Vodafone TV

Oι Ολυμπιακοί Αγώνες Παρίσι 2024, το πιο ιστορικό αθλητικό γεγονός, έρχεται ζωντανά στο Vodafone TV μέσω 7+1 ειδικών pop-up καναλιών από το κανάλι Eurosport που προσφέρει πάνω από 820 ώρες συναρπαστικής αθλητικής δράσης. Από τις 18 Ιουλίου έως τις 14 Αυγούστου, τα 7+1 Eurosport pop-up κανάλια θα είναι διαθέσιμα σε όλους τους συνδρομητές του Vodafone…

Η Kaspersky επεκτείνει τo Automated Security Awareness Platform με ενότητα που εστιάζει στην τεχνητή νοημοσύνη

Η Kaspersky ανακοίνωσε την κυκλοφορία μιας νέας ενότητας που εστιάζει στην τεχνητή νοημοσύνη στο πλαίσιο της πλατφόρμας Kaspersky Automated Security Awareness Platform (ASAP). Αυτή η τελευταία προσθήκη έχει ως στόχο να εξοπλίσει τους επαγγελματίες με τις απαραίτητες δεξιότητες για την καταπολέμηση των εξελισσόμενων απειλών που δημιουργούν οι κυβερνοεπιθέσεις με βάση την τεχνητή νοημοσύνη. Η επιτακτική…

Παγκόσμιες τάσεις, τοπικές προτιμήσεις

Έχει σημασία πού ψωνίζουμε; Η παγκοσμιοποίηση έχει μετατρέψει τον κόσμο σε ένα παγκόσμιο χωριό. Η μεταβίβαση πληροφοριών και αγαθών και η μετακίνηση ανθρώπων δεν υπήρξαν ποτέ πιο εύκολες και γρήγορες. Δυσκολευόμαστε πλέον να φανταστούμε ότι θα πρέπει να περιμένουμε ώρες για τη λήψη ενός μηνύματος ή έναν ολόκληρο μήνα για την παραλαβή ενός προϊόντος. Σήμερα…

Σεμινάριο πρώτων βοηθειών στο e-shop.gr: Be the Hero!

Το e-shop.gr σε συνεργασία με την Ανθρωπιστική Οργάνωση KIDS SAVE LIVES – Τα Παιδιά Σώζουν Ζωές διοργάνωσε στις κεντρικές του εγκαταστάσεις, “https://www.youtube.com/watch?v=ZB-B-ZgSF6A” σεμινάριο πρώτων βοηθειών. Όσοι από τους  εργαζομένους του e-shop.gr δήλωσαν ενδιαφέρον, παρακολούθησαν το συγκεκριμένο σεμινάριο,  συμμετέχοντας σε 6 σταθμούς πρακτικής εξάσκησης που βασίζονται σε νέες τεχνολογίες διάσωσης μιας ζωής.  Η Οργάνωση KIDS SAVE…

Ξεπέρασε το 99% η πανελλαδική πληθυσμιακή κάλυψη του COSMOTE 5G

Ξεπέρασε το 99% η πανελλαδική πληθυσμιακή κάλυψη του COSMOTE 5G, του μεγαλύτερου δικτύου πέμπτης γενιάς της χώρας, με την COSMOTE να πετυχαίνει τον στόχο της νωρίτερα από το αρχικό χρονοδιάγραμμα. Η ταχεία ανάπτυξη του δικτύου 5G, το οποίο πρώτη έφερε στην Ελλάδα, αποτελεί μία ακόμα απόδειξη ότι προτεραιότητα της COSMOTE είναι η εμπειρία που απολαμβάνουν…

Από πολιτευτές… γραμματείς, οι smart cities του Παπαστεργίου, που ξοδεύουν οι τουρίστες, αργεί ο Αναπτυξιακός, η «ρήτρα» της Cosmote, με εκπλήξεις η Στοά Αρσακείου...

Γενικοί γραμματείς Θέμα ημερών… ίσως και ωρών είναι οι αλλαγές των γενικών γραμματέων των υπουργείων.  Και όπως μαθαίνω, τουλάχιστον οι μισοί από τους 63 που υπάρχουν τώρα θα δουν την πόρτα της εξόδου.Από το Μαξίμου διαρρέεται ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης θέλει να δώσει το μήνυμα ότι όποιος δεν αποδίδει θα αντικαθίσταται.Αλλά αυτό που μαθαίνω εγώ είναι…

Share

Ένα ερώτημα που βασανίζει πολλούς στα χρόνια της παγκοσμιοποίησης και της έντονης κοινωνικής παρουσίας μεγάλων εταιρειών στην εποχή που διανύουμε.

Σε πολλές εταιρείες η φίρμα ξεπερνάει το όνομά του CEO ενώ σε άλλες το όνομα του CEO ξεπερνάει εκείνο της φίρμας.

Ότι αν μία εταιρεία περνάει από το πρώτο στάδιο στο δεύτερο σημαίνει ότι έχει βρει ένα χαρισματικό ηγέτη που μπορεί να την οδηγήσει με ασφάλεια στο μέλλον.

Αν ρωτήσει κανείς ανθρώπους που έχουν την οποιαδήποτε σχέση με την τηλεπικοινωνιακή αγορά να θυμηθούν ονόματα διευθύνοντων συμβούλων του ΟΤΕ θα θυμηθούν 1-2 με δυσκολία…

Ευτυχώς για τον ΟΤΕ αλλά και τον Έλληνα Καταναλωτή το δεύτερο και τελευταίο όνομα θα παραμείνει στο τιμόνι του ΟΤΕ για τρία ακόμα χρόνια.

O Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών της Ελλάδος Α.Ε. (ΟΤΕ Α.Ε. ή Εταιρεία) ανακοινώνει ότι το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε κατά τη συνεδρίαση της 2ας Απριλίου 2020, την ανανέωση της διάρκειας της σύμβασης του Διευθύνοντος Συμβούλου, κ. Μιχάλη Τσαμάζ μέχρι την 30ή Ιουνίου του 2023, με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις.

Ο κ. Μιχάλης Τσαμάζ είναι επικεφαλής του Ομίλου ΟΤΕ, της μεγαλύτερης εταιρείας τεχνολογίας στην Ελλάδα, από το Νοέμβριο του 2010.

Υπό τη διοίκησή του, ο Όμιλος ΟΤΕ εξυγίανε τα οικονομικά του, δημιούργησε νέες πηγές εσόδων, και μετασχηματίστηκε σε μια σύγχρονη εταιρεία τεχνολογίας με τον πελάτη στο επίκεντρο και την COSMOTE ως ενιαία εμπορική μάρκα για τα προϊόντα του Ομίλου σε σταθερή, κινητή, internet και τηλεόραση.

Η υγιής χρηματοοικονομική του θέση, επιτρέπει στον Όμιλο ΟΤΕ να εφαρμόζει ένα εκτεταμένο, πολυετές σχέδιο επενδύσεων σε δίκτυα οπτικών ινών, κινητής νέας γενιάς, υπηρεσιών πληροφορικής και συνδρομητικής τηλεόρασης εκσυγχρονίζοντας τις υποδομές της χώρας και συμβάλλοντας στη βιώσιμη ανάπτυξη της οικονομίας, της κοινωνίας και του περιβάλλοντος.

Από το 2001, ο κ. Τσαμάζ κατείχε σειρά θέσεων ευθύνης στον ΟΤΕ, επιβλέποντας την πορεία των θυγατρικών του Ομίλου εκτός Ελλάδος και συνεισφέροντας στην εξυγίανση των διεθνών δραστηριοτήτων. Έχει διατελέσει μέλος Διοικητικών Συμβουλίων θυγατρικών του ΟΤΕ και της COSMOTE στο εξωτερικό και μέλος του ΔΣ της ΕΕ, στην Μεγάλη Βρετανία. Πριν την ένταξή του στον ΟΤΕ, ο κ. Τσαμάζ είχε αναλάβει διαδοχικά υψηλόβαθμες διοικητικές θέσεις στους τομείς του Marketing και των Πωλήσεων, αλλά και Γενικής Διεύθυνσης σε πολυεθνικές εταιρείες όπως η Vodafone και η Philip Morris.

Ο Μιχάλης Τσαμάζ είναι ένθερμος υποστηρικτής της τεχνολογίας ως μέσου για τη βιώσιμη ανάπτυξη. Από το 2016, έθεσε ως όραμα για τον Όμιλο ΟΤΕ να γίνει παράδειγμα ψηφιακού μετασχηματισμού στην Ελλάδα, αλλά και την Ευρώπη. Από τη θέση του ως Επικεφαλής της Επιτροπής Ψηφιακής Οικονομίας του ΣΕΒ και ως μέλος του Athens Digital Council, επικεντρώνεται στη δημιουργία προτάσεων και τη χάραξη πολιτικών που θα συμβάλλουν στη γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος στην Ελλάδα και την ευαισθητοποίηση της Κοινωνίας για τα οφέλη της νέας ψηφιακής εποχής.

Ο κ. Τσαμάζ έχει πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο του New Brunswick του Καναδά.

Μιχάλης Τσαμάζ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ: «Υπάρχουν δύο τρόποι αντιμετώπισης της κρίσης: είτε παίζεις άμυνα και ελπίζεις για το καλύτερο, είτε αντιμετωπίζεις την κρίση ως ευκαιρία, καταλήγεις σε μια συγκεκριμένη στρατηγική και βγαίνεις στην επίθεση».

Ο Όμιλος ΟΤΕ αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα επιχείρησης που κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης επέλεξε στρατηγικά να βγει στην επίθεση. Ως πρώην κρατικό μονοπώλιο, ο Όμιλος ΟΤΕ είχε κληρονομήσει βαριές δομές και διαδικασίες με συνέπεια να λειτουργεί με πολύ υψηλό κόστος και να μην είναι ανταγωνιστικός στο περιβάλλον της απελευθερωμένης αγοράς:

  • Το 2010 ο όμιλος ΟΤΕ είχε μείωση εσόδων 8%.
  • Μόνο εκείνη τη χρονιά έχασε 500.000 πελάτες.
  • Ο καθαρός δανεισμός ανερχόταν σε 4,3 δισ. ευρώ.
  • Το ετήσιο κόστος προσωπικού στην Ελλάδα ήταν 1 δισ. ευρώ.

Για να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητά του, ο Όμιλος ΟΤΕ, υπό τη διοίκηση Τσαμάζ, υλοποίησε μια σειρά ενεργειών μείωσης και ανανέωσης των δανειακών του υποχρεώσεων, προκειμένου να διασφαλίσει την υγιή οικονομική του θέση και να επενδύσει στην ανάπτυξη. Εν μέσω κρίσης, ο Όμιλος επένδυσε σχεδόν 5 δισ. ευρώ στην Ελλάδα, κυρίως για δίκτυα νέας γενιάς.

Παράλληλα, χρειάστηκε να αλλάξει, και μάλιστα ριζικά. Υλοποίησε με επιτυχία το πρόγραμμα μετασχηματισμού του σε μια σύγχρονη, αποδοτική και ανταγωνιστική εταιρεία τεχνολογίας. Εκσυγχρόνισε τα συστήματα και τις διαδικασίες του, απλοποίησε τις εσωτερικές δομές, άλλαξε την κουλτούρα του, έβαλε τον πελάτη στο επίκεντρο. Μείωσε το εργασιακό κόστος με κοινωνικά υπεύθυνο τρόπο (σχήματα εθελουσίας εξόδου συνολικού κόστους €1 δις για την περίοδο 2010-2019) και ανανέωσε το προσωπικό, προσφέροντας εργασία σε ταλαντούχους νέους.

Θέτοντας τις ανάγκες του πελάτη ως προτεραιότητα, σχεδιάστηκαν και λανσαρίστηκαν καινοτόμα προϊόντα και υψηλές ταχύτητες internet (VDSL, 4G/4G+), ενώ ο ΟΤΕ δραστηριοποιήθηκε σε νέες αγορές (τηλεόραση, ICT, κ.λπ.). Παράλληλα, επιτεύχθηκε μείωση των τιμών των προϊόντων με αποτέλεσμα ο ΟΤΕ να γίνει πιο ανταγωνιστικός. Τα καταστήματα εκσυγχρονίστηκαν και βελτιώθηκε η εξυπηρέτηση σε όλα τα σημεία επαφής με τους πελάτες. Τέλος, προχώρησε η λειτουργική ενοποίηση της οργάνωσης Σταθερής και Κινητής και καθιερώθηκε το ενιαίο brand COSMOTE για όλες τις υπηρεσίες του Ομίλου.

Επόμενη μεγάλη πρόκληση για τον Όμιλο ΟΤΕ είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός. Ήδη από το 2016, ο Μιχάλης Τσαμάζ έθεσε ως όραμα για τον Όμιλο ΟΤΕ να γίνει παράδειγμα ψηφιακού μετασχηματισμού στην Ελλάδα, αλλά και την Ευρώπη. Ο Όμιλος προχωρά ταχύτατα το δικό του digital transformation μέσα από ένα στρατηγικό πρόγραμμα 360°, που κινείται σε τρεις κατευθύνσεις: την εμπειρία του πελάτη, τα δίκτυα και την εσωτερική λειτουργία του. Παράλληλα, με τα υπερσύγχρονα δίκτυά του και τα έργα ICT που υλοποιεί, ο Όμιλος ΟΤΕ είναι δύναμη ψηφιακού μετασχηματισμού για την κοινωνία, τις επιχειρήσεις και την χώρα. 

Ο μετασχηματισμός του ΟΤΕ, case study στο Harvard

Ο επιτυχημένος μετασχηματισμός του ΟΤΕ εν μέσω κρίσης υπό την ηγεσία Τσαμάζ, προσέλκυσε το ενδιαφέρον της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Harvard (Harvard Business School). H κορυφαία Σχολή στο είδος της πραγματοποίησε πρόσφατα μια μελέτη περίπτωσης (case study), η οποία εστίασε στην κατάσταση και τα δεδομένα που αντιμετώπιζε ο Όμιλος OTE το 2010, όταν ξεκινούσε η οικονομική κρίση στην Ελλάδα (μέρος A), καθώς και στη στρατηγική της Διοίκησης και την υλοποίησή της για τη διασφάλιση της βιωσιμότητας της εταιρείας και της δυναμικής ανάπτυξής της (μέρος B).

Η μελέτη περίπτωσης «OTE: Managing in Times of National Crisis» είναι διαθέσιμη για φοιτητές και καθηγητές ώστε να διδάσκεται στη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Harvard και σε άλλα πανεπιστήμια ανά τον κόσμο, ως παράδειγμα διοίκησης σε δυσμενή οικονομικά περιβάλλοντα.

Σημαντικά μεγέθη δεκαετίας

  • Market Capitalization: €6,8 δις στα τέλη του 2019 από €1,4 δις το 2011, σχεδόν 5 φορές επάνω
  • Πορεία μετοχής OTE ‘11-‘19: +402%, η καλύτερη επίδοση στην Ευρώπη, και με διαφορά
 20102019Δ
Καθαρός δανεισμός (GROUP)€4,3 δις  €0,655 δις-85%
Κόστος προσωπικού (GR)€0,97 δις€0,47 δις-52%
Ευρυζωνικοί πελάτες (GR)1,11 εκατ.2 εκατ.+80%
Πελάτες TV (GR)50.000555.000 
  • Επενδύσεις ’10-’19: €4,7 δις
  • Κόστος εθελουσιών ’10-’19: €1 δις

Έμφαση στην βιώσιμη ανάπτυξη (sustainability)

Μιχάλης Τσαμάζ: «Αν θέλουμε να κληροδοτήσουμε στα παιδιά μας έναν κόσμο καλύτερο για όλους, πρέπει να αναλάβουμε όλοι δράση. Πρέπει να βρούμε τρόπους ώστε να καλύπτουμε τις ανάγκες μας, χωρίς να θέτουμε σε κίνδυνο το μέλλον των επόμενων γενιών. Αυτό είναι το νόημα της βιώσιμης ανάπτυξης.»

Με όχημα την τεχνολογία και την καινοτομία, ο Όμιλος ΟΤΕ επιδιώκει να δημιουργήσει έναν κόσμο καλύτερο για όλους. Προϋπόθεση για να το πετύχει, είναι το υπεύθυνο επιχειρείν. Με πρωτοβουλία του Μιχάλη Τσαμάζ, ο Όμιλος ΟΤΕ έγινε η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που ενσωμάτωσε πλήρως στη λειτουργία της τη βιώσιμη ανάπτυξη, ως αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρηματικής στρατηγικής. Από τα προϊόντα που διαθέτει για τους πελάτες του, μέχρι τη διαφάνεια στις συναλλαγές με τους συνεργάτες του και τη θωράκιση των οικονομικών επιδόσεων, η βιώσιμη ανάπτυξη βρίσκεται στο επίκεντρο κάθε δραστηριότητας.

Τα τελευταία χρόνια, ο Όμιλος ΟΤΕ δίνει προτεραιότητα σε δράσεις βιώσιμης ανάπτυξης, ενισχύοντας τη θετική του επίδραση στην οικονομία, την κοινωνία, το περιβάλλον. Από αυτές ξεχωρίζουν κάποιες που φέρουν την «προσωπική σφραγίδα» του Μιχάλη Τσαμάζ. Το 2016, σε μια περίοδο που η χώρα μας βρισκόταν στο επίκεντρο για τους λάθος λόγους, δημιουργήθηκε το COSMOTE HISTORY, το μοναδικό κανάλι ντοκιμαντέρ στην ελληνική τηλεόραση, με επίκεντρο την ιστορία και τον πολιτισμό της Ελλάδας, που έκανε πράξη το όραμά του να περάσει στους νέους την ιστορία μας.

Έχοντας ιδιαίτερη ευαισθησία απέναντι στα παιδιά, με απόφασή του ο ΟΤΕ έχει χρηματοδοτήσει έως σήμερα την κατασκευή 15 Τμημάτων Επειγόντων Περιστατικών για παιδιά σε Δημόσια Νοσοκομεία της χώρας, όπου έχουν ήδη λάβει ιατρική φροντίδα πάνω από 200.000 παιδιά. Βλέποντας το μέλλον της χώρας στα μάτια των νέων ανθρώπων, μια από τις σημαντικότερες δράσεις του Ομίλου ΟΤΕ είναι οι υποτροφίες COSMOTE. Κατά τη διάρκεια της θητείας του, έχουν δοθεί 550 Υποτροφίες και τιμητικές διακρίσεις σε πρωτοετείς φοιτητές με οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα συνολικής αξίας 5,3 εκατ. ευρώ.

Το 2019, η κοινωνική συνεισφορά του Ομίλου ανήλθε σε περίπου €3,7 εκατ. Επίκεντρο των δράσεών του ήταν η ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων ανθρώπων όλων των ηλικιών, αλλά και η κάλυψη καίριων αναγκών της κοινωνίας, στηρίζοντας ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, τα παιδιά, την εκπαίδευση, την επιχειρηματικότητα, τις τοπικές κοινωνίες, τον πολιτισμό και τον αθλητισμό.

Το περιβάλλον έχει κεντρική θέση στη στρατηγική του Ομίλου ΟΤΕ για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη. Βασικοί άξονες της περιβαλλοντικής στρατηγικής του, είναι η μείωση του περιβαλλοντικού του αποτυπώματος, η ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών που συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος, μέσα από τεχνολογικές λύσεις όπως το Internet of Things (ΙοΤ), αλλά και η ευαισθητοποίηση του κοινού. Το 2019, για πρώτη φορά, ο Όμιλος ΟΤΕ μείωσε δραστικά τη χρήση των πλαστικών μίας χρήσης σε κτίρια και καταστήματα, ενώ έθεσε φιλόδοξους στόχους που αφορούν στην εκπομπή άμεσων και έμμεσων εκπομπών αερίων θερμοκηπίου.