Οι εργαζόμενοι δαπανούν περίπου 2 εργάσιμες ημέρες ετησίως τακτοποιώντας τα spam email τους

Related

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:53 SHARE Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου μιλάει στην παρουσίαση του πολυγλωσσικού «Ψηφιακού Βοηθού - «mAigov», σε εκδήλωση, στο υπουργείο Εξωτερικών, Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/Αλέξανδρος Μπελτές Photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ Η Ελλάδα αποκτά Υπουργείο Τεχνητής Νοημοσύνης και

Θα μιλάμε με δελφίνια; Το νέο project της Google που υπόσχεται επανάσταση στη φύση

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:30 SHARE Η τεχνητή νοημοσύνη «σπάει τον κώδικα» της επικοινωνίας των δελφινιών — και ίσως φέρει την πιο βαθιά αναθεώρηση στη σχέση μας με τη φύση εδώ και αιώνες. Υπάρχουν επιστήμονες που χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να κατανοήσουν τους ήχους που παράγουν τα δελφίνια — και αυτό μπορεί να έχει κοσμοϊστορικές

Το Netflix «ανεβάζει τον πήχη»: Προσωποποιημένο περιεχόμενο, φτιαγμένο για τα γούστα των χρηστών

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:15 SHARE Netflix sign in page displayed on a laptop sscreen and Netflix logo displayed on a phone screen are seen in this illustration photo taken in Krakow, Poland on January 2, 2023. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Trailers και διαδραστικά

Ανησυχία στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη: 9 στους 10 δεν εμπιστεύονται τις έξυπνες συσκευές

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 16:45 SHARE AI (Artificial Intelligence) concept. Communication network. Photo: Shutterstock 9 στους 10 Έλληνες φοβούνται για την ιδιωτικότητά τους στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, με τη Samsung να κρούει τον κώδωνα για διαφάνεια, ασφάλεια και ενημέρωση, προκειμένου οι καταναλωτές να εμπιστευτούν τις έξυπνες τεχνολογίες.   Στην Ελλάδα, 9 στους 10 καταναλωτές ανησυχούν

Το Fortune Greece στο Microsoft AI Tour: Στρατηγικοί partners της Microsoft μιλούν για την επόμενη ημέρα της τεχνητής νοημοσύνης

Στο Microsoft AI Tour στην Αθήνα, το Fortune Greece συνομίλησε με στρατηγικούς συνεργάτες της Microsoft, καταγράφοντας πώς η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τις επιχειρηματικές πρακτικές και οδηγεί την καινοτομία στην πράξη. Μετά από επιτυχημένες στάσεις σε περισσότερες από 15 πόλεις ανά τον κόσμο, το Microsoft AI Tour κατέφθασε για πρώτη φορά στην Αθήνα, μετατρέποντας το Κέντρο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM . Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM – Τυπολογίες – όλα γύρω από τα media

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους[1] τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό

Magenta Moments: Νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές

Από την COSMOTE TELEKOM στην T-Mobile US: Η δύναμη του παγκόσμιου ομίλου TELEKOM

H εμπειρία ενός ταξιδιού στα κεντρικά της T-Mobile US στο Seattle μετατρέπεται σε απόδειξη του γιατί η εγχώρια COSMOTE TELEKOM, έχει πλέον παγκόσμιο αποτύπωμα.   Αποστολή στο Σιάτλ: Χρήστος Κάβουρας Τον περασμένο Απρίλιο ο όμιλος ΟΤΕ ανακοίνωσε τη μετονομασία της εμπορικής του μάρκας, COSMOTE, σε COSMOTE TELEKOM, σημειώνοντας πως πρόκειται για μία κίνηση που εδραιώνει

COSMOTE HISTORY HD: Η «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη φετινή σεζόν με τα καλύτερα στιγμιότυπα της χρονιάς

Με ένα επεισόδιο αφιερωμένο στα καλύτερα στιγμιότυπα και τις σημαντικότερες ιστορικές αφηγήσεις της φετινής σεζόν, η εκπομπή «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη Δευτέρα 30/6 στις 21.00, στο COSMOTE HISTORY HD. Η εκπομπή, με τον Χρίστο Βασιλόπουλο, ανανεώνει το ραντεβού της με τους συνδρομητές της COSMOTE TV για τη νέα τηλεοπτική σεζόν, με πλούσια δημοσιογραφική

Cosmote Telekom: Τι είναι το Perplexity που έφερε από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού

Mία από τις κορυφαίες ΑΙ μηχανές έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν οι πελάτες της COSMOTE TELEKOM καθώς η ελληνική θυγατρική του Ομίλου TELEKOM, μετά από την αλλαγή της επωνυμίας, αξιοποιεί όλο και περισσότερο προγράμματα, πολιτικές και λύσεις που έχουν δοκιμαστεί στον οργανισμό και έχουν δυνατότητα εφαρμογής και στην χώρα μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν τα προγράμματα MagentaONE που πριν

COSMOTE TELEKOM: Από την Αθήνα στο Σιάτλ – η παγκόσμια συμμαχία που απογειώνει την ελληνική τεχνολογία

Πρόκειται για μία παγκόσμια "συμμαχία" που δεν περιορίζεται απλώς στην ανάπτυξη δικτύων και υποδομών, αλλά πολύ περισσότερο, αποτελεί καταλύτη για τη δυναμική είσοδο της χώρας μας σε αυτή τη νέα εποχή. Σε μία εποχή προκλήσεων και εντάσεων, όταν το πράσινο το μπλε και το ματζέντα (φούξια) ενώνονται, ανοίγει ο δρόμος προς προς μία νέα εποχή

8 στις 10 εταιρείες τεχνολογίας στην Ελλάδα σχεδιάζουν προσλήψεις εντός του 2025

Τη μεγαλύτερη ζήτηση εργαζομένων στην εγχώρια αγορά εργασίας συνεχίζει...

Η ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες και τα data centers

Για ένα νέο κεφάλαιο στις τηλεπικοινωνίες της Ελλάδας έκανε λόγο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης, μιλώντας στους μετόχους κατά την ετήσια γενική συνέλευση της επιχείρησης: «Μόλις πριν μερικές ημέρες, αξιοποιώντας το υπερσύγχρονο και ταχύτατα αναπτυσσόμενο FTTH δίκτυό μας στην Ελλάδα, κάναμε την είσοδό μας στην λιανική αγορά τηλεπικοινωνιών, μέσω της διάθεσης

Γυαλιά μεταφράζουν σε πραγματικό χρόνο ό,τι βλέπεις και ακούς, λειτουργούν ως κινητά και απαντούν σε ερωτήσεις

Τα γυαλιά της Xiaomi Πραγματικότητα και όχι αποκύημα της φαντασίας αποτελούν τα νέα γυαλιά της Xiaomi που φωτογραφίζουν ό,τι βλέπεις, μεταφράζουν σε πραγματικό χρόνο ό,τι σου λένε σε άλλη γλώσσα και λειτουργούν και ως κινητά.  Ελαφριά, διακριτικά και εύχρηστα, ενσωματώνουν λειτουργίες που μέχρι τώρα είχαν μόνο τα τηλέφωνα αλλά χωρίς να πιάνεις τίποτα στα χέρια.

Share

Οι εργαζόμενοι που λαμβάνουν 30 με 60 email από εξωτερικές πηγές την ημέρα μπορεί να δαπανούν 11 ώρες κάθε χρόνο τακτοποιώντας τα spam emails τους.

Για τους εργαζόμενους που λαμβάνουν 60 με 100 email την ημέρα, ο αριθμός αυτός αυξάνεται σε 18 ώρες ανά έτος, δηλαδή περισσότερες από δύο εργάσιμες ημέρες. Αυτά είναι τα ευρήματα από την ανάλυση που πραγματοποίησε η Kaspersky σχετικά με την ποσότητα των spam που βομβαρδίζουν τα εταιρικά email, καθώς και τον τρόπο που επηρεάζουν την παραγωγικότητα των εργαζομένων [1]. 

Σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις τρίτων πηγών, το 45%-85% των email συνολικά που συντάσσονται κάθε μέρα είναι spam. Πέραν των «δολωμάτων», των κακόβουλων links και των συνημμένων που αυτά τα email θα μπορούσαν να περιέχουν, η ροή των spam ενδέχεται να είναι ενοχλητική, φράζοντας τα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία των χρηστών αν δεν υπάρχει εγκατεστημένη λύση anti-spam. 

Οι ερευνητές της Kaspersky ανέλυσαν την ποσότητα των ανεπιθύμητων μηνυμάτων ανά υπάλληλο και, χρησιμοποιώντας μία μελέτη τρίτης πηγής, [2] προσέγγισαν τον αριθμό των ωρών που οι υπάλληλοι γραφείου ενδέχεται να ξοδεύουν για την ανάγνωση ή απλώς την περιήγηση μέσα σε αυτά τα μηνύματα. Οι εργαζόμενοι χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες ανάλογα με τον αριθμό των email που λάμβαναν καθημερινά εκτός του οργανισμού τους (τα email από αποστολείς εντός του ίδιου οργανισμού δεν υπολογίζονταν). 

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς, όσοι λαμβάνουν έως και 30 email την ημέρα δέχονται επίσης περίπου 30 spam μηνύματα την εβδομάδα και δαπανούν συνολικά περίπου πέντε ώρες κάθε χρόνο για την ταξινόμησή τους. Οι εργαζόμενοι που λαμβάνουν 30 με 60 email κάθε μέρα περνούν 11 ώρες τον χρόνο κάνοντας το ίδιο πράγμα, γεγονός που ισούται με περισσότερο από μία εργάσιμη ημέρα. Και όσοι λαμβάνουν έως και 100 email καθημερινά μπορούν να περάσουν 18 ώρες τακτοποιώντας τα – δηλαδή περισσότερες από δύο εργάσιμες ημέρες τον χρόνο. Για email που λαμβάνουν περισσότερα από 100 εισερχόμενα μηνύματα ανά ημέρα, ο αριθμός των ωρών που απαιτούνται για την ταξινόμηση των spam email ισούται με 80 ανά έτος. Αλλά το γεγονός αυτό θα μπορούσε να αφορά τη γενική κατηγορία εισερχομένων, τα οποία συνήθως δεν καθαρίζονται. 

«Πέντε ώρες μέσα σε ένα ολόκληρο έτος μπορεί να μην ακούγονται πολλές για έναν εργαζόμενο. Αλλά όταν υπολογίζονται συνολικά στο πλαίσιο ενός οργανισμού με εκατοντάδες υπαλλήλους, αυτό μπορεί να αναχθεί σε ένα σημαντικό ποσό ατόμων και ωρών. Ο αριθμός αυτός ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος στις επιχειρήσεις που επικεντρώνονται στην παροχή υπηρεσιών, όπου οι εργαζόμενοι επικοινωνούν πιο ενεργά με εξωτερικά μέρη. Οι εργαζόμενοι μπορούν επίσης να σπαταλήσουν χρόνο για να επιστρέψουν στη δουλειά αφού διαβάσουν και διαγράψουν ανεπιθύμητα μηνύματα, καθώς το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο λειτουργεί ως ένας τεράστιος περισπασμός. Αυτές οι αρνητικές επιπτώσεις του spam μπορεί να μην είναι τόσο προφανείς, αλλά οι οργανισμοί θα πρέπει να τις γνωρίζουν και να προστατεύουν τους υπαλλήλους τους με ειδικά εργαλεία κατά του spam και του phishing», σχολιάζει ο Andrey Kovtun, Email Threats Protection Group Manager στην Kaspersky. 

Για να διατηρηθεί η παραγωγικότητα των εργαζομένων σε υψηλά επίπεδα και να αποφευχθούν οι αρνητικές συνέπειες των spam και των απειλών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η Kaspersky συνιστά στους οργανισμούς να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα: 

  • Ενεργοποιήστε την anti-spam ή junk email λειτουργία στην υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας εάν δεν υπάρχει add-on ειδική λύση ασφαλείας. Με αυτόν τον τρόπο θα μειωθεί η ροή spam. 
  • Εκπαιδεύστε τους υπαλλήλους να αναγνωρίζουν τα μηνύματα spam και ειδικά τα μηνύματα ηλεκτρονικού phishing, εστιάζοντας σε σημεία όπως η διεύθυνση του αποστολέα, τα εκτελέσιμα αρχεία ή τα αρχεία με μακροεντολές σε συνημμένα και παραινέσεις για δράση. Αυτό θα μειώσει την πιθανότητα μιας επίθεσης και θα βοηθήσει τους υπαλλήλους να απαλλαγούν από ανεπιθύμητα μηνύματα πιο γρήγορα.
  • Εφαρμόστε ειδική προστασία για mail servers, όπως το Kaspersky Security for Mail Server με ένα βασικό σύνολο λειτουργιών anti-phising, anti-spam και ανίχνευσης κακόβουλου λογισμικού. Για υπηρεσίες cloud, όπως το Microsoft 365, προσφέρεται η εξειδικευμένη λύση Kaspersky Security for Microsoft Office 365.