Οι «έξυπνες» και πιο αποδοτικές πόλεις βελτιώνουν την καθημερινή μετακίνηση

Related

Παγκόσμια Διάκριση για την Intracom Telecom στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης

 Η Intracom Telecom, διεθνής κατασκευαστής τεχνολογικών συστημάτων & λύσεων, διακρίθηκε με το Βραβείο  «Αριστεία Τεχνητής Νοημοσύνης (AI Excellence)» στα 2024 WITSA Global Innovation & Tech Excellence Awards, στο Παγκόσμιο Συνέδριο Πληροφορικής (WCIT 2024), που πραγματοποιήθηκε στο Γερεβάν της Αρμενίας. Αυτή η παγκόσμια αναγνώριση αναδεικνύει, τόσο το ρόλο της Intracom Telecom, όσο και της πλατφόρμας NFV…

Η LG ανακοινώνει προκαταρκτικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2024

Η LG Electronics Inc. (LG) ανακοίνωσε σήμερα τα προκαταρκτικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2024, όπου κατέγραψε ενοποιημένα έσοδα ύψους 22,17 τρισεκατομμυρίων KRW (16,384 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη 751,1 δισεκατομμυρίων KRW (555,063 εκατομμύρια USD). Η εταιρεία πέτυχε ρεκόρ υψηλών εσόδων τριμήνου, καταγράφοντας αύξηση των εσόδων της σε ετήσια βάση για τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο…

First Global Challenge: Διαγωνισμός ρομποτικής με «όχημα» τα γρήγορα δίκτυα της COSMOTE

Περισσότεροι από 3.000 μαθητές και μέντορες από 193 χώρες αξιοποίησαν τα γρήγορα δίκτυα της COSMOTE με ταχύτητες έως 1 Gbps, στο πλαίσιο του διεθνούς διαγωνισμού μαθητικής ρομποτικής FIRST Global Challenge 2024, που φιλοξένησε η Αθήνα για πρώτη φορά. Η COSMOTE, ως χορηγός τηλεπικοινωνιών κάλυψε με υπερσύγχρονες δικτυακές υποδομές κινητής και σταθερής τις ανάγκες διεξαγωγής του.…

Έγινε γνωστή η ημερομηνία κυκλοφορίας του Apple Intelligence, έρχεται και αλλάζουν πολλά

Με ελλείψεις κυκλοφόρησε από την Apple μόλις τον περασμένο μήνα το iOS 18 και αναφερόμαστε στο γεγονός πως το νέο software δεν έφερε μαζί τους το σύνολο νέων χαρακτηριστικών που βασίζεται στην τεχνολογία Apple Intelligence. Τώρα, λοιπόν, περιμένουμε το iOS 18.1, όπου η πρώτη παρτίδα υλικού Apple Intelligence θα κάνει επιτέλους το ντεμπούτο της –…

Λίγο η φαντασία μας, λίγο η τεχνολογία και έχουμε νέα εικόνα από το κέντρο εντολών του One UI 7

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε τις κατάλληλες γνώσεις για να δημιουργήσουμε ένα οπτικό περιεχόμενο όπως θέλουμε και σε συνδυασμό με την φαντασία μας μπορούμε να δημιουργήσουμε μια εικόνα του Galaxy S25 Ultra να τρέχει το νέο UI 7 της Samsung.Βέβαια αυτό δεν το κάναμε εμείς αλλά μπήκε στον κόπο να το δημιουργήσει ο tipster Ice Universe στο…

Apple: Μας πείθει πως το iPhone 16 Pro θα μας κάνει κινηματογραφιστές του Hollywood

Σαν νέο προιόν, το iPhone 16 πρέπει να λάβει περισσότερης δημοσιότητας και γι΄αυτό η Apple φροντίζει μετά το σποτ μέσω του οποίου πρόβαλε τις δυνατότητες του ολοκαίνουργιου πλήκτρου Camera Control, τώρα η εταιρεία ανέβασε μια ολοκαίνουργια νέα διαφήμιση. Αυτό το νέο τηλεοπτικό σποτ έχει να κάνει με τη λήψη βίντεο σε αργή κίνηση, Cinematic 4K…

An Autistic Woman’s Guide to Asking for Help: Self-advocacy in the Workplace When Living With a Non-visible Disability

As part of the DisAbility Affinity Group's spotlight month, Trisha Matthews, the AG's professional development chair, reflects on her experience advocating for herself as a woman engineer with autism.

Φοιτητικό Σπίτι: Στα Public σε περιμένουν μοναδικές προσφορές και προνόμια

H νέα ακαδημαϊκή χρονιά ξεκινά για όλους τους φοιτητές και μαζί της έρχεται η ιδανική ευκαιρία να διαμορφώσεις τον προσωπικό σου χώρο όπως πάντα ονειρευόσουν. Και για το φοιτητικό σπίτι, τα Public είναι εδώ για να σου προσφέρουν όλα όσα θα χρειαστείς για το νέο ξεκίνημα, μέσα από μία μεγάλη ποικιλία προϊόντων τεχνολογίας, οικιακών συσκευών,…

Νέα εκπαιδευτικά προγράμματα και ιστορίες επικοινωνίας από το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ

Το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών του Ομίλου ΟΤΕ συνεχίζει για 14η χρονιά με νέα εκπαιδευτικά προγράμματα και δράσεις για σχολεία και οικογένειες, που συνδυάζουν τεχνολογία, ψυχαγωγία, μάθηση και δημιουργικότητα. Όπως κάθε χρόνο έτσι και για τα φετινά εκπαιδευτικά προγράμματα «Ένας Κόσμος Ιστορίες» η συμμετοχή είναι δωρεάν για όλους και οι κρατήσεις γίνονται online στο www.otegroupmuseum.gr. Τα περισσότερα…

Cosmote – Nova: Τα κέρδη από τη συνεργασία τους δείχνουν ποιος ήταν ο μεγάλος νικητής

Επικαιρότητα Η «επανάσταση» στη συνδρομητική τηλεόρασηΗ συνεργασία της Nova με την Cosmote φαίνεται πως έχει θετικό πρόσημο για τις δύο εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη συνδρομητική τηλεόραση.Αναλυτικά εδώ To Panathinaikos24.gr είναι δίπλα σε κάθε άθλημα και κάθε στιγμή του Παναθηναϊκού. Είτε πρόκειται για μπάλα ποδοσφαίρου είτε για μπάλα μπάσκετ, είτε για το παρκέ του βόλεϊ, αλλά…

Θετικά βλέπει η Google το σενάριο χρήσης ενός επεξεργαστή MediaTek για το Galaxy S25

Για τις αρχές του 2025 έχει προγραμαμτιστεί από την Samsung η επικείμενη κυκλοφορία της σειράς Galaxy S25 και ήδη έχουν τεθεί ερωτήματα σχετικά με την επιλογή του chipset. Ωστόσο, ο ιστότοπος DeepMind της Google μπορεί να υπαινίσσεται την χρήσης ενός νέου κορυφαίου chipset της MediaTek για ένα μελλοντικό τηλέφωνο Samsung. Η τεχνολογία AlphaChip αποτελεί μέρος…

TCL 50 PRO NXTPAPER 5G & TCL 50 NXTPAPER 5G: Έφτασαν με ενισχύμενα AI features!

Η TCL, πρωτοπόρος στην τεχνολογία οθονών σε smartphones, tablet και connected devices πλούσιες σε χαρακτηριστικά, ανακοινώνει τη διαθεσιμότητα των TCL 50 PRO NXTPAPER 5G και TCL 50 NXTPAPER 5G που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στην IFA 2024 στο Βερολίνo. Αυτά τα smartphones με AI ενίσχυση πρόκειται να επαναπροσδιορίσουν την αγορά συνδυάζοντας μια μοναδική αντιθαμβωτική οθόνη…

Μάχη δίνει η Samsung με την παραγωγή του chipset Exynos 2500 για τη σειρά Galaxy S25

Μέχρι τον Ιανουάριο η Samsung θα έχει τα πάντα έτοιμα για να τη σειρά Galaxy S25 με chip Exynos για τις εκδόσεις vanilla και Plus και Snapdragon για το ανώτερο μοντέλο Ultra. Αναφορές από την Κορέα αποκάλυψαν ότι αυτό μπορεί να μην ισχύει τίποτα και η εταιρεία μπορεί να χρειαστεί να χρησιμοποιήσει chip’s Snapdragon σε…

Η Samsung ξεκινά τη μαζική παραγωγή του πιο ισχυρού SSD στον κλάδο των PC, ειδικά σχεδιασμένου για εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης

Η Samsung Electronics, ανακοίνωσε ότι έχει αρχίσει να παράγει μαζικά τον PM9E1, έναν SSD PCle 5.0 με την υψηλότερη απόδοση και τη μεγαλύτερη χωρητικότητα του κλάδου των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Βασισμένος στον εσωτερικό controller 5nm και στην τεχνολογία V-NAND (V8) όγδοης γενιάς, ο PM9E1 θα προσφέρει ισχυρές αποδόσεις και καλύτερη ισχύ, καθιστώντας τον τη βέλτιστη λύση…

Exploring SWE Affinity Groups: SWE Athletes

Each month, we spotlight a SWE Affinity Group. This month, we are excited to highlight the SWE Athletes Affinity Group.

Share

Η Visa και το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ δημοσιεύουν μία από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες μελέτες για τις μεταφορές – συμμετείχαν περισσότεροι από 19.000 επιβάτες σε 19 χώρες το 2019.

Η Visa, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, δημοσιεύουν μία από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες μελέτες που εξετάζει την αυξανόμενη ζήτηση δημόσιων και ιδιωτικών μεταφορών και το σημαντικό ρόλο που παίζει το ψηφιακό εμπόριο στην προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης.

Σύμφωνα με τον ΟΗΕ, μέχρι το 2050 το 68% του παγκόσμιου πληθυσμού θα ζει σε αστικά κέντρα – και ο αριθμός των “μεγαλουπόλεων” με πληθυσμούς άνω των 10 εκατομμυρίων ανθρώπων θα αυξηθεί από 43 σήμερα σε 51 μέσα στην ίδια περίοδο.

Με βάση τη συνεργασία της Visa με φορείς Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, αυτοκινητοβιομηχανίες και νεοφυείς επιχειρήσεις τεχνολογίας, η Visa ανέθεσε μια παγκόσμια μελέτη με θέμα  “Το Μέλλον των Μεταφορών: Η Μετακίνηση στην Εποχή των Μεγαλουπόλεων” για την κατανόηση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι επιβάτες σήμερα αλλά και στο μέλλον. Τα βασικά ευρήματα συνδυάστηκαν με τις καινοτομίες του σήμερα και αυτές που θα γίνουν σύντομα διαθέσιμες τις οποίες αξιολόγησαν οι επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Στάνφορντ, προκειμένου να αντιληφθούν τα τεχνολογικά κενά και την αντιμετώπιση των προβληματικών σημείων.

Οι πληρωμές βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε μορφής μετακίνησης και θα συνεχίσουν να γίνονται όλο και πιο σημαντικές καθώς περισσότερες πόλεις χρησιμοποιούν συστήματα ανέπαφων συναλλαγών στα δημόσια μέσα μεταφοράς, ψηφιακές πληρωμές για υπηρεσίες στάθμευσης και ενοικίασης όπως ποδήλατα ή σκούτερ.

Ο Mike Lemberger, SVP, Product Solutions Europe, Visa εξηγεί: “Η μελλοντική επιτυχία των πόλεων μας είναι συνυφασμένη με και βασίζεται στο μέλλον των μεταφορών και της μετακίνησης. Η Visa και οι συνεργάτες μας έχουν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο, τόσο για την διαμόρφωση της εμπειρίας πληρωμών για εκατομμύρια μετακινούμενους σε όλο τον κόσμο όσο και για την υποστήριξη των φορέων μαζικής μεταφοράς στην προσπάθειά τους να δημιουργήσουν βιώσιμες και βολικές λύσεις μεταφοράς που βελτιώνουν τη ζωή των ανθρώπων που τις χρησιμοποιούν”.

Ο Herman Donner, PhD και Postdoctoral Researcher, από το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ συνυπέγραψε την έκθεση και συνοψίζει: “Όταν κοιτάζουμε σε όλο το τεχνολογικό τοπίο, υπάρχουν ήδη πολλά προϊόντα που θα μπορούσαν εύκολα να αντιμετωπίσουν τις καθημερινές δυσκολίες των ανθρώπων στις μετακινήσεις τους. Ωστόσο, καμία από αυτές τις λύσεις δεν πρέπει να αναπτυχθεί μεμονωμένα. Ως εκ τούτου, μια σημαντική πρόκληση έγκειται στον εντοπισμό πρώτα των σχετικών τεχνολογιών που παρέχουν τα κατάλληλα προϊόντα στην αγορά, και στη συνέχεια στη διαχείριση της εφαρμογής τους σε συνδυασμό με ένα ευρύ φάσμα εμπλεκόμενων φορέων συμπεριλαμβανομένου των παρόχων υπηρεσιών μετακίνησης, εταιρειών τεχνολογίας, ιδιοκτητών υποδομών, και οργανισμών Μέσων Μαζικής Μεταφορά. Με βάση την έρευνά μας, πιστεύουμε ότι πολλές από αυτές τις μικρές και προστιθέμενες αλλαγές έχουν τη δυνατότητα να κάνουν σημαντική διαφορά στην καθημερινή μετακίνηση των ανθρώπων, είτε πρόκειται για βοήθεια στην εύρεση χώρου στάθμευσης, η την χαμηλότερη τιμή για να ανεφοδιάσουν το αυτοκίνητό τους είτε να σχεδιάσουν τις μετακινήσεις τους με τις δημόσιες συγκοινωνίες”.

Η μελέτη αντικατοπτρίζει την γνώμη 19.000 καταναλωτών σε 19 χώρες και ανέδειξε σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα αναπτυσσόμενα αστικά κέντρα, όπως:

Κύριες τάσεις (παγκοσμίως)

Χρόνος Μετακινήσεων

  • Το 46% των επιβατών παγκοσμίως έχουν δει τους χρόνους μετακίνησης τους να αυξάνεται
  • Οι μισοί (52%) απογοητεύονται από την εμπειρία της χρήσης δημόσιων συγκοινωνιών
  • Το ένα τρίτο των ερωτηθέντων (37%) αναμένουν ότι ο χρόνος μετακίνησης τους θα αυξηθεί κατά τα επόμενα πέντε χρόνια

Χρήση αυτοκινήτου:

  • Το αυτοκίνητο παραμένει ο σημαντικότερος τρόπος μεταφοράς τόσο για τη μετακίνηση (60%) όσο και για το προσωπικό ταξίδι (61%).
  • Μόνο το 42% των ερωτηθέντων ηλικίας 18-25 ετών αποκαλούμενοι και Generation Z χρησιμοποιούν αυτοκίνητο για να φτάσουν στη δουλειά, στο σχολείο ή στο πανεπιστήμιο ή για προσωπικό ταξίδι
  • Η πιο δυσάρεστη πτυχή της οδήγησης είναι προσπάθεια ανεύρεσης χώρου στάθμευσης αναφέρουν το 64% των ερωτηθέντων
    • Ακολουθούμενη από τον κίνδυνο προστίμου σε περίπτωση στάθμευσης περισσότερης ώρας από το επιτρεπτό (44%) και
    • Το 42% ανέφερε ότι πληρώνουν για χώρο στάθμευσης περισσότερο από ό,τι χρειάζονται

Χρήση των Mέσων Mαζικής Mεταφοράς:

  • Λιγότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες χρησιμοποιούν τις δημόσιες συγκοινωνίες για να φτάσουν στην εργασία, το σχολείο ή το πανεπιστήμιο (44%),
  • Αυτός ο αριθμός αυξάνεται στο 54% για προσωπικές μετακινήσεις όπως η ψυχαγωγία.
  • Οι επιβάτες επιλέγουν τύπο μεταφοράς με βάση τρεις παράγοντες: ευκολία, αξιοπιστία και συνωστισμό. Η σημασία κάθε παράγοντα διαφέρει ανάλογα με την ηλικία:
    • Ερωτηθέντες ηλικίας 56+- (αποκαλούμενοι και Baby Boomers) απάντησαν: Ευκολία (82%), Αξιοπιστία (84%) και Συνωστισμός (72%)
    • Ερωτηθέντες ηλικίας 46-55 (αποκαλούμενοι και GenX) απάντησαν: – Ευκολία (79%), Αξιοπιστία (82%) και Συνωστισμός (71%)
    • Ερωτηθέντες ηλικίας 26-45 (αποκαλούμενοι και Millennials) απάντησαν: – Ευκολία (74%), Αξιοπιστία (76%) και Συνωστισμός (67%)
    • Ερωτηθέντες ηλικίας 18-25 (αποκαλούμενοι και GenZ) απάντησαν: – Ευκολία (62%), Αξιοπιστία (67%) και Συνωστισμός (55%)

Πληρωμές:

  • Η πολυπλοκότητα στις πληρωμές κόμιστρου είναι κοινή και συχνή αναφορά ανάμεσα στους ερωτηθέντες
  • Αν ήταν ευκολότερη η πληρωμή για τις δημόσιες συγκοινωνίες, η μέση χρήση θα παρουσίαζε άνοδο κατά 27%.
  • Το 47% δήλωσε ότι η ανάγκη για διαφορετικά εισιτήρια για διαφορετικούς τρόπους μετακίνησης είναι ένα ζήτημα,
  • Το 44% δήλωσε ότι το να μη γνωρίζει το ποσό που πρέπει να πληρώσει είναι ένα πρόβλημα, και
  • Το 41% των υπηρεσιών που αναφέρονται ως “Mόνο μετρητά” είναι ένα ζήτημα. Σύμφωνα με τους ερωτηθέντες, αυτές οι παράμετροι καθιστούν λιγότερο πιθανή τη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς και πιο πιθανή τη χρήση του αυτοκίνητου
  • Για τους χρήστες αυτοκινήτων, το 47% θα ήθελε να δει καινοτομίες που θα συμβουλεύουν για το φθηνότερο διαθέσιμο καύσιμο
  • Το 35% θα ήθελε μια εφαρμογή που αναγνωρίζει τη θέση στην οποία προσπαθούν να ανεφοδιάσουν με καύσιμο το αυτοκίνητο και να πληρώνουν μέσω της εφαρμογής

Οι 5 σημαντικότερες προτάσεις από τη Visa

  • Επένδυση στη συνδεσιμότητα. Οι δήμοι πρέπει να επενδύσουν σε μια υποδομή δεδομένων αδιάκοπης λειτουργίας η οποία είναι θεμελιώδης για τις τεχνολογικές λύσεις που ζητούν οι καταναλωτές. Υποστηρίζει τις ανταλλαγές δεδομένων σε πραγματικό χρόνο που μπορούν να ενημερώσουν τους ανθρώπους για τις μετακινήσεις τους, καθώς και να δώσουν πληροφορίες στις πόλεις, ώστε να διασφαλιστεί ότι οι υπηρεσίες τους πληρούν τη μεταβαλλόμενη ζήτηση.
  • Δημιουργία μιας απρόσκοπτης εμπειρίας πληρωμής για την υποστήριξη των μετακινήσεων των επιβατών με πολλαπλά “μέσα“. Οι Δήμοι και οι πολεοδόμοι πρέπει να συνεργαστούν με ομάδες προβληματισμού,  με αυτοκινητοβιομηχανίες και εταιρείες τεχνολογίας και παρόχους πληρωμών όπως η Visa. Καθώς μια και μόνο μετακίνηση θα περιλαμβάνει όλο και περισσότερες μεταφορές (π.χ. αυτοκίνητο + μετρό + ποδήλατο), καθίσταται επιτακτική η δημιουργία μιας απλής και απλουστευμένης εμπειρίας πληρωμών για τον επιβάτη, από τις ανέπαφες πληρωμές ως τις πληρωμές εντός εφαρμογής ή τις λύσεις πλατφόρμας.
  • Ενσωμάτωση προσωπικού έλεγχο ταυτότητας στην εμπειρία πληρωμής. Καθώς οι εταιρείες και οι δήμοι ενσωματώνουν όλο και περισσότερο τις ψηφιακές πληρωμές, πρέπει επίσης να ενσωματώσουν την άμεση πιστοποίηση ταυτότητας. Ο ρόλος της ψηφιακής ταυτότητας (Digital ID) στο οικοσύστημα είναι κρίσιμος για την αντιμετώπιση των αλλαγών στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, διασφαλίζοντας ότι τόσο η πληρωμή όσο και ο προσωπικός έλεγχος ταυτότητας είναι εύκολοι και απρόσκοπτοι.
  • Σχεδιασμός συστημάτων εμπορίου λαμβάνοντας υπόψη όλα τα μέλη της κοινωνίας. Κατά το σχεδιασμό του οικοσυστήματος του εμπορίου, όλα τα μέλη του οικοσυστήματος των μεταφορών πρέπει να προβλέψουν στη μελέτη τους ότι θα περιλαμβάνονται όλα τα μέλη της κοινωνίας, διασφαλίζοντας ότι κανείς δεν θα μείνει αποκλεισμένος.
  • Προώθηση στρατηγικών συνεργασιών για την ανάπτυξη σημαντικών πληροφοριών. Οι πόλεις πρέπει να συνεργάζονται με οργανισμούς που μπορούν να έχουν ευρύτερες πληροφορίες βοηθώντας στον σχεδιασμό. Η Τεχνητή Νοημοσύνη σε συνδυασμό με τα Big Data μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάλυση δεδομένων σχετικά με την κατανάλωση, την κυκλοφορία και την αλλαγή τάσεων για την πρόβλεψη των αναγκών σε πραγματικό χρόνο καθώς και για την παροχή πληροφοριών στις πόλεις που μπορούν να βοηθήσουν στο μελλοντικό σχεδιασμό

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να κατεβάσετε τη μελέτη από εδώ.