Image default
Uncategorized

Νέο white paper από την Ogilvy Greece: “Τhe Impact of AI on Marketing: From Algorithms to Artistry”

Η Ogilvy Greece δημοσιεύει ακόμα ένα πρωτότυπο white paper, αυτήν τη φορά σχετικά με την Τεχνητή Νοημοσύνη και τις εφαρμογές της στο marketing. 

Το ΑΙ έχει μονοπωλήσει πρόσφατα το ενδιαφέρον της διαφημιστικής αγοράς και το αντικείμενο των συζητήσεων για τις τεχνολογικές εξελίξεις σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο. Η ταχύτατη ανάπτυξη εύχρηστων εργαλείων που βασίζονται σε τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης ή υποβοηθούνται από αυτήν, συμβάλλει ολοένα και περισσότερο στην ενσωμάτωση της τάσης αυτής στην καθημερινότητά μας. Ταυτόχρονα, αναδεικνύονται σημεία που χρήζουν συζήτησης και αυστηρότερων πλαισίων, ειδικότερο στον χώρο της διαφήμισης.

Μέσα από το πρόσφατο virality του ChatGPT και του DALL·E, γινόμαστε ‘μάρτυρες’ μίας νέας κατηγορίας τεχνητής νοημοσύνης, αυτής του Generative AI – ένα μηχάνημα παράγει κάτι νέο, αντί να αναλύει κάτι που ήδη υπάρχει. Η έλευση του Generative AI και τα καινοτόμα εργαλεία που μας παρουσιάζει, δίνουν τη δυνατότητα για εντυπωσιακά πρωτότυπα έργα, αποδεικνύοντας πόσο η τεχνητή νοημοσύνη απελευθερώνει τις έννοιες της δημιουργικότητας και της τέχνης.

Διαβάζοντας το νέο, διαφωτιστικό white paper της Ogilvy Greece, μπορείτε να ανακαλύψετε την αναδρομή της τεχνητής νοημοσύνης, να κατανοήσετε τις πρακτικές χρήσεις και εφαρμογές του Generative AI, να γνωρίσετε το «τρομακτικά καλό» ChatGPT της OpenAI αλλά και τις κινήσεις των μεγάλων παικτών της αγοράς, καθώς και να δείτε τους ποικίλους τρόπους που το Generative AI αλλάζει το marketing. Ακόμα, η Ogilvy συγκέντρωσε επιτυχημένα case studies με εφαρμογές AI τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, εκτενή ανάλυση για την αναδυόμενη τάση των virtual influencers, καθώς και το δικό της POV σε σχέση με τα κυριότερες ηθικές και νομικές ανησυχίες που προκύπτουν γύρω από την εφαρμογή του AI στον χώρο της επικοινωνίας.

Κατεβάστε εδώ το νέο White Paper και ακούστε εδώ το συνοδευτικό Ogilvy Podcast για να ενημερωθείτε γύρω από τις ευκαιρίες του AI που αναδύονται για τις μάρκες. Καθώς το ενημερωτικό περιεχόμενο συνεχίζει να βασιλεύει, η Ogilvy Greece επιχειρεί διαρκώς να συμβουλεύει τους καταναλωτές, τις εταιρείες και τους πελάτες, μέσα από πολύτιμες intelligence και thought leadership πηγές, προσθέτοντας συνολική αξία και παρακολουθώντας τον συνεχή μετασχηματισμό του marketing στο ψηφιακό τοπίο. 

Related posts

Η Canon κυκλοφορεί ενημερώσεις firmware για τις EOS R3 και R5

fiber

Διαθέσιμο στην Ελλάδα το HUAWEI Mobile Cloud PC Client και δώρο 200GB

fiber

5ετής εγγύηση πάνελ για τις LG Premium OLED Z2 & G2

fiber

Παγκόσμια Ημέρα WiFi 2022: Πέντε tips από την devolo για καλύτερο WiFi

fiber

Η «τρομοκρατία» των trolls: «Δολοφονίες χαρακτήρων» με 100 ευρώ!

fiber

Ρεκόρ επιθέσεων DDoS το τέταρτο τρίμηνο του 2021

fiber