Νέες υπηρεσίες ΑΧΑ: Απλά και γρήγορα για μια μοναδική εμπειρία ασφάλισης

Related

Μια συζήτηση με έναν «ηθικό χάκερ»: Αυτό είναι το πραγματικό προφίλ των ψηφιακών εγκληματιών

Το Fortune Greece συνάντησε τον Clément Domingo, έναν από τους ελάχιστους ανθρώπους ο οποίος «ζει» μέσα στο Σκοτεινό Διαδίκτυο και γνωρίζει με κάθε λεπτομέρεια πώς είναι αυτός ο άγνωστος κόσμος που αποτελεί φιλικό πεδίο δράσης για κυβερνοεγκληματίες. Αποστολή στη Μαδρίτη Ξυπνά το πρωί. Φιλά τα παιδιά του πριν το σχολείο. Πάει στη δουλειά του. Επιστρέφει

Το μεγαλύτερο πρόβλημα του κλάδου των τηλεπικοινωνιών; Η αποτυχία αξιοποίησης του 5G

Καθώς η χορωδία χιλιάδων εταιρειών που επαινούν τα τελευταία...

Θα παντρευόσουν ένα ρομπότ; Το 80% της Gen Z λέει «ναι»

FORTUNE GREECE 05/07/2025, 19:00 SHARE Η νέα γενιά στρέφεται σε ψηφιακούς συντρόφους, με 8 στους 10 Gen Z να δηλώνουν πως θα έκαναν σχέση – ακόμη και γάμο – με τεχνητή νοημοσύνη. Το 80% των εκπροσώπων της Generation Z δηλώνει πως θα παντρευόταν μια τεχνητή νοημοσύνη, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας chatbots Joi AI. Επιπλέον

Μακριά από τα κινητά πιο κοντά στη μάθηση – Τι δείχνει νέα έρευνα σε 317 σχολεία

Νέα μελέτη δείχνει ότι η απαγόρευση κινητών τηλεφώνων στα...

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της η COSMOTE TELEKOM .   Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε

Η Meta στηρίζει την Ελλάδα – Πράσινο φως για ενιαία ψηφιακή ηλικία ενηλικίωσης

Η Meta, μητρική των Facebook και Instagram, δηλώνει επίσημα τη στήριξή της στην ελληνική πρόταση για καθιέρωση ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο.           Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της

Η Meta υπέρ του ελληνικού σχεδίου για την καθιέρωση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης

Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της ανακοίνωσε ότι στηρίζει αυτές τις προτάσεις. Στο non-paper που παρουσίασε πρόσφατα ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, για την προστασία των ανηλίκων από τον εθισμό στο διαδίκτυο, το

Η COSMOTE TELEKOM διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της σε Σπάτα, Ραφήνα & Ιεράπετρα

Η COSMOTE TELEKOM διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της σε Σπάτα, Ραφήνα & Ιεράπετρα Newsroom ακρόαση άρθρου ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Όλοι οι δικαιούχοι συνδρομητές ενημερώνονται για την ενεργοποίηση των δωρεάν πακέτων μέσω γραπτών μηνυμάτων (SMS) Η COSMOTE TELEKOM στηρίζει τους συνδρομητές της στα Σπάτα και τη Ραφήνα του Νομού Αττικής και στην Ιεράπετρα του Λασιθίου Κρήτης

Η Apple κάνει εκατομμυριούχο όποιον «σπάσει» το iPhone σου

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 18:45 SHARE epa11615092 A customer checks the new iPhone 16 model before buying at an Apple Store in Bangkok, Thailand, 20 September 2024. According to Apple Inc, the new iPhone 16 features Apple Intelligence - the new platform for artificial intelligence (AI) capability, larger display sizes, new creative capabilities as well as

Νέα πιστοποίηση ISO για το Cosmote eValue

Η Cosmote eValue, μέλος του ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV Nord Ελλάδας, όπως επισημαίνει σχετική ανακοίνωση. Σημειώνεται ότι είναι η 14η πιστοποίηση ISO που λαμβάνει η Cosmote eValue (διαθέτει μεταξύ άλλων τα ISO 9001, ISO 27701, ISO 27001, ISO

Δωρεάν μαθήματα τεχνολογίας για 65+ και ΑμεΑ – Όλες οι λεπτομέρειες του νέου προγράμματος

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 16:15 SHARE Με στόχο την ενίσχυση της ψηφιακής ισότητας, ξεκινά πιλοτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης για 6.400 ηλικιωμένους και άτομα με αναπηρία, μέσω του «Ελλάδα 2.0». Πιλοτικό πρόγραμμα για την ψηφιακή ενδυνάμωση 3.600 ατόμων ηλικίας άνω των 65 και 2.800 ατόμων με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 6,8 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα

Ψηφιακή ασφάλεια στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Μια αποκάλυψη που αλλάζει τα πάντα

Το Fortune Greece παρακολούθησε από κοντά το συνέδριο Kaspersky Horizons στη Μαδρίτη και μίλησε με τους ανθρώπους οι οποίοι ζουν καθημερινά την πραγματική εικόνα του κόσμου του cyber security. Αποστολή στη Μαδρίτη Στην εποχή των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, κάθε μέρα μας φέρνει καινούριες ανακαλύψεις, αποκαλύψεις αλλά και εκπλήξεις. Όσο κι αν ακόμα και οι πιο

Η Meta γίνεται ο πρώτος tech γίγαντας που στηρίζει το ελληνικό Kids Wallet

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 14:45 SHARE (FILES) A logo of US company's Meta is displayed during the Vivatech technology startups and innovation fair, at the Porte de Versailles exhibition center in Paris, on May 22, 2024. Social media giant Meta announced on January 7, 2025, a significant rollback of its content moderation policies, including the termination

Το case study της T-Mobile US και η στρατηγική μετάβαση της COSMOTE TELEKOM

Οι συνεργασίες, η είσοδος σε νέα retail προϊόντα και η υιοθέτηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης τοποθετούν τον πελάτη στο επίκεντρο ενός οικοσυστήματος που αλλάζει ριζικά την εμπειρία επικοινωνίας. Και η Cosmote, χάρη στη στρατηγική υποστήριξη του ομίλου, φέρνει πρώτη στην Ελλάδα τις υπηρεσίες του αύριο: 5G slicing, τεχνητή νοημοσύνη, loyalty προγράμματα και συνέργειες. Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά

Στα 1,226 δισ. ευρώ η αξία του χαρτοφυλακίου ακινήτων του ΟΤΕ

Καθώς η αγορά των ακινήτων κινείται διαρκώς με αυξητικούς ρυθμούς η αξία του χαρτοφυλακίου ακινήτων του ΟΤΕ το 2024 αυξήθηκε 6,8% και διαμορφώθηκε σε 1,226 δισ. ευρώ. Το χαρτοφυλάκιο του ΟΤΕ περιλαμβάνει περίπου 2.300 ακίνητα (200 εξ αυτών αντιπροσωπεύουν περίπου το 80% της εύλογης αξίας του). Το διαχειρίζεται για λογαριασμό του Ομίλου η 100% θυγατρική

Share

Πιστή στην αποστολή της να βοηθά τους ανθρώπους να ζουν καλύτερα, η ΑΧΑ παρουσίασε τις νέες υπηρεσίες της που υποστηρίζουν τον αγώνα της για απλή και γρήγορη ασφάλιση. Με το πακέτο των νέων λύσεων -και βασικό σύνθημα «απλά και γρήγορα»-, η AXA αποδεικνύει ότι μετατρέπει τις υποσχέσεις της σε πράξεις, προσφέροντας στους πελάτες της μια σύγχρονη και αποδοτική εμπειρία ασφάλισης.

20191022140244_5w1a9365_1

Η παρουσίαση των νέων υπηρεσιών και της καμπάνιας επικοινωνίας έγινε την Τρίτη, 22 Οκτωβρίου, στο The HUB Events, με εκατοντάδες συνεργάτες, πελάτες και δημοσιογράφους να δίνουν το «παρών» και να βλέπουν σε βίντεο demo τον καινοτόμο τρόπο με τον οποίο, πλέον, οι χρήστες των νέων λύσεων της AXA θα μπορούν να εξυπηρετούν καλύτερα και αποδοτικότερα τις καθημερινές τους ανάγκες. Μάλιστα, το κοινό είχε την ευκαιρία να περιηγηθεί σε μια ιδιότυπη «έκθεση», όπου τη θέση των εκθεμάτων είχαν πάρει οι υπηρεσίες της ΑΧΑ. Σε μορφή πινάκων, οι υπηρεσίες της ασφαλιστικής εταιρείας παρουσιάστηκαν -με χρονολογική σειρά εξέλιξης- στους παρευρισκόμενους, οι οποίοι μάλιστα απήλαυσαν και σχετική ηχητική «ξενάγηση» με την ιστορία κάθε έργου-υπηρεσίας μέσα από τα κινητά τους τηλέφωνα.

20191022114856_c57a9453

Η καμπάνια επικοινωνίας των νέων υπηρεσιών βρίσκεται, ήδη, στον αέρα με βασικούς πρωταγωνιστές τους γνωστούς αθλητικούς δημοσιογράφους, Χρήστο Σωτηρακόπουλο και Λίλα Κουντουριώτη, οι οποίοι προσωποποιούν τον αγώνα της ΑΧΑ ώστε όλα να γίνονται απλά και γρήγορα στον τομέα της ασφάλισης.

Μπορείτε να δείτε τa videos της καμπάνιας εδώ.

Αναλυτικότερα οι νέες υπηρεσίες:

  • MyAXAway – Αυτοκίνητο: Σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος, ο ασφαλισμένος δεν χρειάζεται να περιμένει τους ειδικούς συνεργάτες να βρεθούν στο σημείο του περιστατικού για την καταγραφή της ζημιάς, αφού πλέον μπορεί να επικοινωνήσει ο ίδιος μέσω της ειδικής εφαρμογής της ΑΧΑ με την εταιρεία, να δηλώσει το συμβάν μέσω της κάμερας του κινητού του, να καταγράψει τις ζημιές των εμπλεκόμενων οχημάτων, να σταλούν οι φωτογραφίες της άδειας κυκλοφορίας στην εταιρεία, να λάβει τη δήλωση ατυχήματος και να την αποδεχτεί από την οθόνη του κινητού του και να ξεκινήσει η διαδικασία αποζημίωσης. Όλη η διαδικασία διαρκεί 10’.
  • MyAXAway – Κατοικία: Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, ο πελάτης της ΑΧΑ μπορεί να επικοινωνήσει με την εταιρεία, σε περίπτωση ζημιάς στην κατοικία του. Ο εκπρόσωπος της ΑΧΑ καθοδηγεί κατάλληλα τον ασφαλισμένο ώστε να τραβηχτούν οι κατάλληλες φωτογραφίες στο σημείο όπου έγινε η ζημιά για να προχωρήσει σε άμεση εκτίμηση της, χωρίς να χρειάζεται να κλειστεί ειδικό ραντεβού με τον αντίστοιχο εμπειρογνώμονα. Με αυτόν τον τρόπο, ο πελάτης της ΑΧΑ εξοικονομεί χρόνο, αφού αμέσως μετά την κλήση μπορεί να αρχίσει η διαδικασία επισκευής της ζημιάς και η αποζημίωση. Μετά το τέλος των εργασιών αποκατάστασης, ο ειδικός συνεργάτης της ΑΧΑ χρησιμοποιεί και ο ίδιος την υπηρεσία MyAXAway για την πιστοποίηση της επισκευής.
  • MyAXA Doctor:  Η νέα υπηρεσία τηλεϊατρικής της ΑΧΑ έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να διευκολύνει τον ασφαλισμένο τη στιγμή που χρειάζεται μια ιατρική συμβουλή, χωρίς να απαιτείται να μεταβεί στο ιατρείο του γιατρού. Η σύνδεση με τον ιατρό γίνεται με βιντεοκλήση ή και με τηλεφωνική επικοινωνία μέσα από ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή για smartphones, ώστε οι ασφαλισμένοι της ΑΧΑ να μπορούν να επικοινωνούν με Γιατρό από όπου και αν βρίσκονται. Η υπηρεσία δεν αφορά την αντιμετώπιση επείγοντος περιστατικού. Ωστόσο, ο γιατρός της ΑΧΑ μπορεί να καθοδηγήσει τον ασφαλισμένο σε θέματα πρόληψης ή και να προχωρήσει σε διάγνωση και σύσταση θεραπείας για κοινές ασθένειες εφόσον αυτό είναι εφικτό, παρέχοντες τις αντίστοιχες  οδηγίες και συμβουλές προς τον ασφαλισμένο της ΑΧΑ.

Οι υπηρεσίες αυτές εξυπηρετούν απλά και γρήγορα τους πελάτες της ΑΧΑ, ακριβώς ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ που το έχουν πραγματικά ανάγκη.

Παράλληλα με τις συγκεκριμένες υπηρεσίες, η ΑΧΑ παρουσίασε ακόμη ένα πακέτο λύσεων το οποίο προσφέρει επιπλέον επιλογές στους ασφαλισμένους της.

Συγκεκριμένα, με το MyAXA Frequent Check-Up Discount επιβραβεύει τους ασφαλισμένους με έκπτωση ασφαλίστρων στην ετήσια ανανέωση, εφόσον πραγματοποιούν το προληπτικό ετήσιο check-up τους, παροτρύνοντάς τους έτσι να βάλουν την πρόληψη στη ζωή τους.  Αντίστοιχα, το MyAXA Check-In προσφέρει στους ασφαλισμένους «εισιτήριο άμεσης επιβίβασης» για προγραμματισμένη εισαγωγή σε συμβεβλημένο νοσηλευτήριο της επιλογής τους, γνωρίζοντας, πριν ακόμα νοσηλευθεί την κάλυψη των εξόδων, μειώνοντας την έγνοια τους από τα διαδικαστικά της νοσηλείας τους.

Η υπηρεσία MyAXA Healthy Habits παρέχει προσωποποιημένες συμβουλές για τη διατήρηση της καλής υγείας των εν δυνάμει ασφαλισμένων, πριν ακόμα ολοκληρώσουν τη διαδικασία ασφάλισής τους και συγκεκριμένα με την ολοκλήρωση της τηλεφωνικής ιατρικής συνέντευξής τους.

kv_axa

«Η φετινή ημέρα είναι ξεχωριστή για την οικογένεια της ΑΧΑ, αφού δεν παρουσιάζουμε απλώς νέες υπηρεσίες στη διάθεση των ασφαλισμένων μας και των συνεργατών μας, αλλά κάτι πολύ περισσότερο: Συστήνουμε υπηρεσίες με αξία – υπηρεσίες που χτίζουν ιστορίες εμπιστοσύνης μεταξύ της ΑΧΑ και των ανθρώπων της, Πλέον, 37.000 ασφαλισμένοι αποκτούν πρόσβαση στο MyAXA Doctor, ενώ χρειάζονται μόλις 15’ για μια δήλωση ατυχήματος με το MyAXAway. Στην ΑΧΑ αντιμετωπίζουμε τους ασφαλισμένους μας ως συμμάχους και αυτή η φιλοσοφία διαπνέει τις νέες μας υπηρεσίες», τόνισε στην ομιλία του ο Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της AXA Ασφαλιστικής.