Κυβερνοασφάλεια – Μεγαλύτερη προστασία από τις αρχές ζητούν οι επιχειρήσεις

Related

Το WNBA κάνει τζάμπολ στην COSMOTE TV – Δωρεάν το Λίμπερτι-Έισις

Το κορυφαίο γυναικείο πρωτάθλημα μπάσκετ γυναικών του κόσμου, το WNBA, κάνει τζάμπολ και αυτή τη σεζόν στην COSMOTE TV. Δείτε ζωντανά τον αγώνα ανάμεσα στις πρωταθλήτριες του 2024 Νιου Γιορκ Λίμπερτι και τις Λας Βέγκας Έισις, το Σάββατο (17/5) στις 20:00:

Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ: 4ήμερο δωρεάν δράσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών και τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων 

Δωρεάν δράσεις και ξεναγήσεις για μικρούς και μεγάλους διοργανώνει, για μία ακόμη χρονιά, το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Τηλεπικοινωνιών (17/05) και της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων (18/05). Οι δράσεις θα πραγματοποιηθούν από την Παρασκευή 16 Μαΐου έως και τη Δευτέρα 19 Μαΐου 2025, και θα περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, διαδραστικά παιχνίδια, ομαδικές

ΟΟΣΑ: Η Ελλάδα στην τελευταία θέση για τις συνδέσεις ασύρματου internet (FWA)

Μια πρακτική και οικονομικά αποδοτική εναλλακτική λύση, ιδίως σε υποεξυπηρετούμενες περιοχές όπου η πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας συνδεσιμότητα μπορεί να είναι δύσκολη. Η Ελλάδα βρέθηκε στην τελευταία θέση των χωρών του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Σταθερότητας για τις συνδέσεις σταθερής ασύρματης πρόσβασης (FWA), στο σύνολο των σταθερών ευρυζωνικών συνδρομών. Σύμφωνα με έκθεση του ΟΟΣΑ (με

Παγκόσμιο «μαύρο» για το Fortnite στο iOS της Apple – Η σύγκρουση με την Epic Games

FORTUNE GREECE 16/05/2025, 16:24 epa08621917 The Fortnite app icon displayed on an iPhone in Miami, Florida, USA, 24 August 2020. US tech giant Apple and game developer Epic Games are in a dispute over the distribution of income from in-app purchases of the game Fortnite. EPA/CRISTOBAL HERRERA-ULASHKEVICH Photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ «Εκτός λειτουργίας παγκοσμίως μέχρι να το

Πρώην διαιτητής SL1 πουλούσε «μαύρες κάρτες» Nova-Cosmote!

www.sport-fm.gr ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ: 16/05/2025, 13:23 Πρώην διαιτητής της Super League 1 βρίσκεται μεταξύ των εμπλεκομένων σε μεγάλο κύκλωμα πειρατικής συνδρομητικής τηλεόρασης, όπως αναφέρει η Δίκη! Η… εξειδίκευσή του; Τα κανάλια αθλητικού περιεχομένου! Το κύκλωμα είχε έδρα την Άρτα, δρούσε στη Δυτική Ελλάδα και το εξάρθρωσε η Ελληνική Αστυνομία. Αποδείχτηκε ότι έστησε ολόκληρο δίκτυο διανομής διαδικτυακών

Bloomberg: Η Ελλάδα θέλει ηλικιακούς περιορισμούς σε Facebook και X

FORTUNE GREECE 16/05/2025, 14:24 A blue verification checkmark on Facebook page on Facebook displayed on a laptop screen and Facebook logo displayed on a phone screen are seen in this illustration photo taken in Poland on February 19, 2023. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP

Cosmote Telecom: Η νέα «οικογένεια» πακέτων που φέρνει διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό – KEFALONITIS – Το online περιοδικό για την Κεφαλονιά

Η Cosmote Telekom εγκαινιάζει μια νέα εποχή στο τηλεπικοινωνιακό τοπίο, παρουσιάζοντας το MagentaONE — μια «οικογένεια» προϊόντων και υπηρεσιών που σηματοδοτεί την αρχή συνεργιών με τη μητρική Telekom και στοχεύει σε σημαντική διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό. Το νέο πακέτο αντικαθιστά το προηγούμενο Cosmote One, προσφέροντας εκτενέστερο φάσμα προσφορών και προνομίων για τους πελάτες οικιακών υπηρεσιών.

Δυτική Ελλάδα: Πρώην διαιτητής της Super League πουλούσε «μαύρες κάρτες» Nova-Cosmote

Πρώην διαιτητής της Super League 1 βρίσκεται μεταξύ των εμπλεκομένων σε μεγάλο κύκλωμα πειρατικής συνδρομητικής τηλεόρασης, όπως αναφέρει η Δίκη! Η… εξειδίκευσή του; Τα κανάλια αθλητικού περιεχομένου! Το κύκλωμα είχε έδρα την Άρτα, δρούσε στη Δυτική Ελλάδα και το εξάρθρωσε η Ελληνική Αστυνομία. Αποδείχτηκε ότι έστησε ολόκληρο δίκτυο διανομής διαδικτυακών κλειδιών για αποκωδικοποιητές στο ευρύ πελατολόγιο που ανέπτυξε.

MagentaONE από την COSMOTE TELEKOM: Ένας κόσμος όπου όλα συνδέονται και όλοι κερδίζουν

Το MagentaO NE, ένας «κόσμος» προϊόντων και υπηρεσιών με πολλαπλά οφέλη για όλους, έρχεται από την COSMOTE TELEKOM. Το MagentaONE απευθύνεται σε όλους τους οικιακούς πελάτες της εταιρείας, οικογένειες, νέους, αλλά και άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, και για πρώτη φορά, συνδέει τα τηλεπικοινωνιακά και τα μη τηλεπικοινωνιακά προϊόντα: σταθερή, κινητή, τηλεόραση, παραγγελίες φαγητού, πληρωμές λογαριασμών, ασφάλιση

Cosmote Telekom: Πώς χτίζει την επόμενη μέρα- Το νέο MagentaONE

Σε μία πρώτη κίνηση η Cosmote Telekom φερνει επίσημα το όνομα Magenta στην ελληνική αγορά. To Magenta One, που παρουσιάστηκε χθες αποτελεί, βέβαια, μόνο την αρχή, με τα στελέχη της επιχείρησης να δηλώνουν ότι θα ακολουθήσουν τόσο υπηρεσίες όσο και προϊόντα, τα οποία θα ενισχύσουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας σε μια αγορά που

16 Μαίου – Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Αναλυτικά οι μεταδόσεις : 14:30 ΑΝΤ1+ Formula 1 GP Emlia Romagna, Practice 1 16:15 COSMOTE SPORT 1 HD Ώρα Τελικού Κύπελλο Ελλάδος Συνέντευξη Τύπου 16:30 COSMOTE SPORT 6 HD ATP Masters 1000 2025 Ρώμη (1ος Ημιτελικός) 18:00 ΑΝΤ1+ Formula 1 GP Emlia Romagna, Practice 2 18:55 COSMOTE SPORT 3 HD Αλ Φατέχ – Αλ Χιλάλ

COSMOTE TELEKOM: Πώς το MagentaONE αλλάζει τα δεδομένα, αναβαθμίζοντας την εμπειρία του χρήστη

Όσα περισσότερα συνδέεις, τόσα περισσότερα κερδίζεις. Με μια κίνηση … ματ η COSMOTE TELEKOM συνδέει για πρώτη φορά σταθερή, κινητή, τηλεόραση, παραγγελίες φαγητού, πληρωμές λογαριασμών, ασφάλιση και έξυπνο σπίτι κάτω από το MagentaONE, δημιουργώντας έναν «κόσμο» προϊόντων και υπηρεσιών με πολλαπλά οφέλη για όλους. Επί της ουσίας το MagentaONE, αντικαθιστά το COSMOTE ONE, και αποτελεί

HUAWEI WATCH FIT 4 Pro: Το smartwatch που «ακούει» το σώμα σου και καταλαβαίνει όσα αγνοείς

Η ευεξία δεν μετριέται μόνο σε βήματα και θερμίδες. Μετριέται στο πώς νιώθεις όταν σταματάς να μετράς. Στο αν κοιμάσαι καλά. Αν το σώμα σου αναρρώνει. Αν το μυαλό σου ηρεμεί. Κι εκεί, κάπου ανάμεσα στην ένταση της καθημερινότητας και την ανάγκη για φροντίδα, μπήκε στη ζωή μου το HUAWEI WATCH FIT 4 Pro. Δεν

Cosmote: Ξεκλειδώνει τις συνέργειες με την Telecom κι ενισχύει τις θυγατρικές

Τα σχέδια και οι συνέργειες της Cosmote – Telekom μετά το νέο MagentaONE. Η πορεία των payzy, Cosmote Insurance και ΒΟΧ και το αποτύπωμα τους στην αγορά. Τη βεντάλια συνεργασιών που ξεκινά με την αφορμή της μετονομασίας της Cosmote σε Cosmote Telekom αρχίσει να ξεδιπλώνει ο ΟΤΕ, παρουσιάζοντας το πρώτο προϊόν που φέρει επίσημα το

Cosmote Telekom: Νέα υπηρεσία MagentaONE – Η πρώτη μετά το rebranding – Οικονομικός Ταχυδρόμος

Η Cosmote Telekom ανακοίνωσε το MagentaONE, την πρώτη της νέα υπηρεσία που «γεννήθηκε» μετά το rebranding και την στενότερη συνεργασία με την μητρική Telekom. Υπενθυμίζεται ότι το brand Magenta αποτελεί διεθνώς κατοχυρωμένη εμπορική ονομασία, μαζί με το αντίστοιχο χρώμα, της Telekom. Ουσιαστικά, το MagentaONE αποτελεί μία αναβαθμισμένη εκδοχή του προγενέστερου CosmoteONE προσφέροντας παράλληλα περισσότερα οφέλη

Share

Αν μας ληστέψουν στην πραγματική ζωή, μπορούμε να καλέσουμε την αστυνομία και να διεκδικήσουμε νομική αποκατάσταση. Διαθέτουμε τη δυνατότητα να το κάνουμε αυτό λόγω των νόμων που έχουν θεσπιστεί από τις κυβερνήσεις εδώ και πολύ καιρό. Η νομοθεσία υπάρχει ούτως ώστε όλοι στην κοινωνία να γνωρίζουν ποιες συμπεριφορές είναι αποδεκτές και ποιες όχι. Οι νόμοι καλύπτουν όλες τις πτυχές της ζωής μας, συμπεριλαμβανομένης της προστασίας της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων καθώς και εκείνων που επηρεάζονται από τις εργασιακές δραστηριότητες, όπως αυτοί που λαμβάνουν φροντίδα και υποστήριξη. Δεν ισχύει όμως το ίδιο όταν πρόκειται για κυβερνοεπιθέσεις εναντίον οργανισμών.

Η εισαγωγή του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) σημαίνει ότι οι εταιρείες καλούνται πλέον να αντιμετωπίσουν κυβερνοεπιθέσεις που απειλούν τα δικά τους δεδομένα και τα δεδομένα των πελατών τους, με τους Διευθύνοντες Συμβούλους να αντιμετωπίζουν σοβαρές επιπτώσεις σε περίπτωση που δεν το πράξουν. Η Gartner προβλέπει ότι, μέχρι το 2024, τρεις στους τέσσερις CEOs θα θεωρηθούν προσωπικά υπεύθυνοι για οποιοδήποτε περιστατικό κυβερνοασφάλειας.

Με το βάρος της προστασίας των δεδομένων τους να πέφτει πάνω στις ίδιες τις εταιρείες, οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων στην Ευρώπη ζητούν περισσότερη υποστήριξη και αστυνομική προστασία από το έγκλημα στον κυβερνοχώρο.

Σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky, το 63% των στελεχών επιχειρήσεων στην Ευρώπη πιστεύει ότι οι οργανισμοί δεν λαμβάνουν το ίδιο επίπεδο αστυνομικής προστασίας ή βοήθειας για περιστατικά ασφάλειας στον κυβερνοχώρο σε σύγκριση με τα εγκλήματα στον πραγματικό κόσμο. Ως εκ τούτου, οι εταιρείες πρέπει να λάβουν περισσότερα μέτρα για να ανακτήσουν την κυριαρχία στα ψηφιακά τους περιουσιακά στοιχεία.

«Καθώς όλο και περισσότερες κυβερνοεπιθέσεις είναι σοβαρές και διαταράσσουν την καθημερινή ζωή – μερικές φορές απειλούν ακόμη και την ασφάλεια των ανθρώπων όταν πρόκειται για επιθέσεις σε βιομηχανικούς οργανισμούς – οι ρυθμιστικές αρχές και οι κυβερνήσεις θα αρχίσουν να αντιδρούν σε αυτό με τη θέσπιση νόμων και κανονισμών», αναφέρει ο Βασίλης Βλάχος, Channel Manager για την Ελλάδα και την Κύπρο στην Kaspersky.

Η έρευνα της Kaspersky δείχνει ότι αποτελεί πρόβλημα για τα στελέχη επιχειρήσεων στην Ευρώπη η έλλειψη κανονισμών κυβερνοπροστασίας στους ακόλουθους τομείς:

  • Το 61% πιστεύει ότι η κυβέρνησή τους δεν παρέχει αρκετή υποστήριξη ή βοήθεια σε οργανισμούς που επηρεάζονται από εγκλήματα στον κυβερνοχώρο.
  • Το 70% απαιτεί το ίδιο επίπεδο αστυνομικής προστασίας και τιμωρίας για τα εγκλήματα στον κυβερνοχώρο όπως και για άλλα είδη εγκλημάτων.Περιηγηθείτε στα γυαλιά που χορηγούνται από τους συνεργάτες μας, http://www.fakewatch.is με μια ποικιλία επιλογών που ταιριάζουν σε κάθε γούστο και προϋπολογισμό, διαθέσιμα για αγορά στο διαδίκτυο
  • Το 62% εκφράζει δυσαρέσκεια που γνωρίζει ότι μπορεί να θεωρηθεί προσωπικά υπεύθυνος/-η εάν συμβεί περιστατικό κυβερνοασφάλειας στον οργανισμό τους στο μέλλον, καθώς οι κανονισμοί αρχίζουν να εστιάζουν στα ανώτερα στελέχη.

«Οι εταιρείες πρέπει να δράσουν περισσότερο προληπτικά από ποτέ για να διασφαλίσουν ότι τα ψηφιακά τους περιουσιακά στοιχεία προστατεύονται τόσο ισχυρά όσο και τα φυσικά τους περιουσιακά στοιχεία. Η απουσία ή η αναποτελεσματικότητα των ισχυόντων νόμων σχετικά με τον κυβερνοχώρο παραμένουν πρόκληση για τις εταιρείες. Καθώς τα στελέχη επιμερίζονται όλο και μεγαλύτερο μερίδιο ευθυνών, η προστασία στον κυβερνοχώρο πρέπει να αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για τα C-level στελέχη μιας επιχείρησης. Οι εταιρείες μπορούν να κάνουν περισσότερα για να ενισχύσουν εκ των προτέρων τα μέτρα κυβερνοασφάλειάς τους και πρέπει να παραμείνουν ένα βήμα μπροστά για να εξασφαλίσουν ένα ασφαλές μέλλον για την εταιρεία τους», σχολιάζει ο Βασίλης Βλάχος, Channel Manager για την Ελλάδα και την Κύπρο στην Kaspersky.

Πώς να αντιμετωπίσετε έναν απαιτητικό κανονισμό

«Οι εταιρείες θα πρέπει να σκέφτονται πολύ σοβαρά τη στρατηγική τους για την προστασία στον κυβερνοχώρο και να δρουν προληπτικά. Η συνεργασία με έναν εξωτερικό πάροχο τεχνογνωσίας στον τομέα της κυβερνοασφάλειας, για παράδειγμα, μπορεί να αποτελέσει μια ισχυρή προσθήκη – και σε επίπεδο επιχείρησης, τα Κέντρα Επιχειρήσεων Ασφαλείας (SOC) θα αποκομίσουν τεράστια κέρδη από την τεχνογνωσία τρίτων. Ιδιαίτερα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο να ενσωματώσουν έναν αξιόπιστο συνεργάτη ασφαλείας για υψηλού επιπέδου προστασία στον κυβερνοχώρο. Ένας εξωτερικός πάροχος καλύπτει τόσο τη διάσταση της τεχνολογίας όσο και την ανθρώπινη τεχνογνωσία. Διότι εάν όλα τα στοιχεία είναι ενσωματωμένα, αποκτούν ορατότητα σε όλη την επιχείρηση, η οποία εξοικονομεί χρόνο και επιτρέπει στους υπεύθυνους να είναι πιο αποτελεσματικοί», συνέχισε ο κος Βλάχος

Για να αντισταθμιστεί η έλλειψη πόρων και τεχνογνωσίας και να ενισχυθεί η αντίδραση έναντι πολύπλοκων και προηγμένων απειλών, οι εταιρείες θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο χρήσης εξωτερικής τεχνογνωσίας στον τομέα της κυβερνοασφάλειας – σε συνδυασμό με τη χρήση αξιόπιστης και αναγνωρισμένης τεχνολογίας. Η υιοθέτηση της προσέγγισης ενός μοναδικού συνεργάτη κυβερνοασφάλειας προσφέρει επόπτευση όλων των τερματικών σημείων του εταιρικού δικτύου και των ανώτερων αμυνών, επιτρέποντας την αυτοματοποίηση των εργασιών ρουτίνας για την ανακάλυψη, την ιεράρχηση, τη διερεύνηση και την εξουδετέρωση πολύπλοκων απειλών και επιθέσεων τύπου APT.

*Η έρευνα διεξήχθη από την Arlington Research για λογαριασμό της Kaspersky τον Αύγουστο του 2021. Περιλάμβανε μια διαδικτυακή έρευνα με 1.500 υπεύθυνους λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων στην Ευρώπη – 250 από καθεμία από τις παρακάτω χώρες: Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ιταλία, Iσπανία και τη Τσεχική Δημοκρατία. Το 62% των ερωτηθέντων απασχολείται σε εταιρείες και οργανισμούς με μέγεθος από 50 έως 999 υπαλλήλους και το 38% σε εταιρείες με περισσότερους από 1.000.