Στο πλαίσιο της IFA Global Press Conference 2019 που πραγματοποιήθηκε πριν λίγες εβδομάδες, εκτός από μια καλή “γεύση” του τι θα δούμε στην IFA του Βερολίνου το Σεπτέμβριο, είχαμε τη δυνατότητα να μάθουμε και για τα πλάνα της TCL, η οποία έχει ισχυροποιήσει τη θέση της στην αγορά τηλεοράσεων και επεκτείνεται δυναμικές σε πολλές, ακόμη, κατηγορίες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών.
Την παρουσίαση πραγματοποίησαν οι κ.Frederic Langin, Vice President Sales & Marketing της TCL για την Ευρώπη και Marek Maciejewski, Product Development Director για την Ευρώπη. Η TCL είναι το πλέον ταχέως αναπτυσσόμενο TV brand σε παγκόσμιο επίπεδο, με 28,6 εκατομμύρια τεμάχια να έχουν διατεθεί μέσα στο 2018, παρουσιάζοντας άνοδο 23,1% σε σχέση με το 2017 και κατέχοντας τη 2η θέση σε πωλήσεις τηλεοράσεων παγκοσμίως. Η TCL εισήλθε στην αγορά αυτή σταδιακά από το 2004, όταν προχώρησε στην εξαγορά της Thomson και το 2011 ξεπέρασε για πρώτη φορά τα 10 εκατομμύρια τεμάχια σε πωλήσεις.
Πλέον, δραστηριοποιείται σε πολλές χώρες του κόσμου και μάλιστα, το 2018 ήρθε και στην Ελλάδα, μεταξύ άλλων (Ηνωμένου Βασιλείου, Σλοβενίας και Κροατίας), ενώ το 2019 θα ξεκινήσει τη διάθεση τηλεοράσεων σε 12 ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων η Κύπρος, η Πορτογαλία, η Ολλανδία και η Αυστρία. Η εταιρεία παρουσίασε 43% άνοδο πωλήσεων στην Ευρώπη σε σχέση με το 2017, διατηρεί γραφεία σε 10 ευρωπαϊκές χώρες, εργοστάσιο κατασκευής τηλεοράσεων, κέντρο διανομής αλλά και R&D τμήμα στην Πολωνία.
Πέρα από την αγορά των TVs, όμως, η TCL σχεδιάζει, παράγει και διαθέτει προϊόντα τεχνολογίας που απευθύνονται σε δισεκατομμύρια καταναλωτές, όπως προϊόντα ήχου, smarthome, chipsets για ηλεκτρονικές συσκευές, λευκές συσκευές και φυσικά, smartphones. Οι φιλοδοξίες της εταιρείας είναι αρκετά υψηλές και “βλέπουν” την 3η θέση στις πωλήσεις τηλεοράσεων στην Ευρώπη μέχρι το 2020, αλλά και την απόκτηση σημαντικού μεριδίου στις αγορές των προϊόντων ήχου και κλιματιστικών μέχρι το 2022.
Η TCL αναπτύσσει το δικό της οικοσύστημα συσκευών που θα αξιοποιεί και δυνατότητες AI για να επικοινωνούν μεταξύ τους και να κάνουν πιο εύκολη τη ζωή του χρήστη. Σημαντικοί πόροι διατίθονται για την εξέλιξη τεχνολογιών στην κατηγορία των τηλεοράσεων και των οθονών, με δυνατότητα παραγωγής εκατοντάδων χιλιάδων panels σε μηνιαία βάση ανά γραμμή παραγωγής, με έμφαση στις διαγωνίους 49″, 55″, 65″ και 75″. Η TCL παράγει P-OLED και QLED panels, κάνοντας χρήση και της mini LED τεχνολογίας, προσφέροντας έτσι 1000 ζώνες φωτισμού μέσω 20.000 LEDs μέσα στο panel, διατηρώντας το μικρό του πάχος και εξασφαλίζοντας υψηλή χρωμαατική πιστότητα, υψηλή φωτεινότητα (1000 nits) και μεγάλη γωνία θέασης. Τέλος, δεν παραβλέπει και τη χρησιμότητα των digital assistants που κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος, έτσι ενσωματώνει αντίστοιχες δυνατότητες στις συσκευές της, ενώ όλες οι τηλεοράσεις που θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2019 θα τρέχουν το Android 9.0, τη νεότερη έκδοση του λειτουργικού της Google.
Όλα τα νέα προϊόντα της TCL θα βρίσκονται στο booth της στην IFA 2019 τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.