Η Vodafone καινοτομεί με υπηρεσίες Τεχνητής Νοημοσύνης για επιχειρήσεις

Related

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:53 SHARE Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου μιλάει στην παρουσίαση του πολυγλωσσικού «Ψηφιακού Βοηθού - «mAigov», σε εκδήλωση, στο υπουργείο Εξωτερικών, Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/Αλέξανδρος Μπελτές Photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ Η Ελλάδα αποκτά Υπουργείο Τεχνητής Νοημοσύνης και

Θα μιλάμε με δελφίνια; Το νέο project της Google που υπόσχεται επανάσταση στη φύση

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:30 SHARE Η τεχνητή νοημοσύνη «σπάει τον κώδικα» της επικοινωνίας των δελφινιών — και ίσως φέρει την πιο βαθιά αναθεώρηση στη σχέση μας με τη φύση εδώ και αιώνες. Υπάρχουν επιστήμονες που χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να κατανοήσουν τους ήχους που παράγουν τα δελφίνια — και αυτό μπορεί να έχει κοσμοϊστορικές

Το Netflix «ανεβάζει τον πήχη»: Προσωποποιημένο περιεχόμενο, φτιαγμένο για τα γούστα των χρηστών

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:15 SHARE Netflix sign in page displayed on a laptop sscreen and Netflix logo displayed on a phone screen are seen in this illustration photo taken in Krakow, Poland on January 2, 2023. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Trailers και διαδραστικά

Ανησυχία στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη: 9 στους 10 δεν εμπιστεύονται τις έξυπνες συσκευές

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 16:45 SHARE AI (Artificial Intelligence) concept. Communication network. Photo: Shutterstock 9 στους 10 Έλληνες φοβούνται για την ιδιωτικότητά τους στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, με τη Samsung να κρούει τον κώδωνα για διαφάνεια, ασφάλεια και ενημέρωση, προκειμένου οι καταναλωτές να εμπιστευτούν τις έξυπνες τεχνολογίες.   Στην Ελλάδα, 9 στους 10 καταναλωτές ανησυχούν

Το Fortune Greece στο Microsoft AI Tour: Στρατηγικοί partners της Microsoft μιλούν για την επόμενη ημέρα της τεχνητής νοημοσύνης

Στο Microsoft AI Tour στην Αθήνα, το Fortune Greece συνομίλησε με στρατηγικούς συνεργάτες της Microsoft, καταγράφοντας πώς η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τις επιχειρηματικές πρακτικές και οδηγεί την καινοτομία στην πράξη. Μετά από επιτυχημένες στάσεις σε περισσότερες από 15 πόλεις ανά τον κόσμο, το Microsoft AI Tour κατέφθασε για πρώτη φορά στην Αθήνα, μετατρέποντας το Κέντρο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM . Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM – Τυπολογίες – όλα γύρω από τα media

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους[1] τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό

Magenta Moments: Νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές

Από την COSMOTE TELEKOM στην T-Mobile US: Η δύναμη του παγκόσμιου ομίλου TELEKOM

H εμπειρία ενός ταξιδιού στα κεντρικά της T-Mobile US στο Seattle μετατρέπεται σε απόδειξη του γιατί η εγχώρια COSMOTE TELEKOM, έχει πλέον παγκόσμιο αποτύπωμα.   Αποστολή στο Σιάτλ: Χρήστος Κάβουρας Τον περασμένο Απρίλιο ο όμιλος ΟΤΕ ανακοίνωσε τη μετονομασία της εμπορικής του μάρκας, COSMOTE, σε COSMOTE TELEKOM, σημειώνοντας πως πρόκειται για μία κίνηση που εδραιώνει

COSMOTE HISTORY HD: Η «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη φετινή σεζόν με τα καλύτερα στιγμιότυπα της χρονιάς

Με ένα επεισόδιο αφιερωμένο στα καλύτερα στιγμιότυπα και τις σημαντικότερες ιστορικές αφηγήσεις της φετινής σεζόν, η εκπομπή «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη Δευτέρα 30/6 στις 21.00, στο COSMOTE HISTORY HD. Η εκπομπή, με τον Χρίστο Βασιλόπουλο, ανανεώνει το ραντεβού της με τους συνδρομητές της COSMOTE TV για τη νέα τηλεοπτική σεζόν, με πλούσια δημοσιογραφική

Cosmote Telekom: Τι είναι το Perplexity που έφερε από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού

Mία από τις κορυφαίες ΑΙ μηχανές έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν οι πελάτες της COSMOTE TELEKOM καθώς η ελληνική θυγατρική του Ομίλου TELEKOM, μετά από την αλλαγή της επωνυμίας, αξιοποιεί όλο και περισσότερο προγράμματα, πολιτικές και λύσεις που έχουν δοκιμαστεί στον οργανισμό και έχουν δυνατότητα εφαρμογής και στην χώρα μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν τα προγράμματα MagentaONE που πριν

COSMOTE TELEKOM: Από την Αθήνα στο Σιάτλ – η παγκόσμια συμμαχία που απογειώνει την ελληνική τεχνολογία

Πρόκειται για μία παγκόσμια "συμμαχία" που δεν περιορίζεται απλώς στην ανάπτυξη δικτύων και υποδομών, αλλά πολύ περισσότερο, αποτελεί καταλύτη για τη δυναμική είσοδο της χώρας μας σε αυτή τη νέα εποχή. Σε μία εποχή προκλήσεων και εντάσεων, όταν το πράσινο το μπλε και το ματζέντα (φούξια) ενώνονται, ανοίγει ο δρόμος προς προς μία νέα εποχή

8 στις 10 εταιρείες τεχνολογίας στην Ελλάδα σχεδιάζουν προσλήψεις εντός του 2025

Τη μεγαλύτερη ζήτηση εργαζομένων στην εγχώρια αγορά εργασίας συνεχίζει...

Η ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες και τα data centers

Για ένα νέο κεφάλαιο στις τηλεπικοινωνίες της Ελλάδας έκανε λόγο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης, μιλώντας στους μετόχους κατά την ετήσια γενική συνέλευση της επιχείρησης: «Μόλις πριν μερικές ημέρες, αξιοποιώντας το υπερσύγχρονο και ταχύτατα αναπτυσσόμενο FTTH δίκτυό μας στην Ελλάδα, κάναμε την είσοδό μας στην λιανική αγορά τηλεπικοινωνιών, μέσω της διάθεσης

Γυαλιά μεταφράζουν σε πραγματικό χρόνο ό,τι βλέπεις και ακούς, λειτουργούν ως κινητά και απαντούν σε ερωτήσεις

Τα γυαλιά της Xiaomi Πραγματικότητα και όχι αποκύημα της φαντασίας αποτελούν τα νέα γυαλιά της Xiaomi που φωτογραφίζουν ό,τι βλέπεις, μεταφράζουν σε πραγματικό χρόνο ό,τι σου λένε σε άλλη γλώσσα και λειτουργούν και ως κινητά.  Ελαφριά, διακριτικά και εύχρηστα, ενσωματώνουν λειτουργίες που μέχρι τώρα είχαν μόνο τα τηλέφωνα αλλά χωρίς να πιάνεις τίποτα στα χέρια.

Share

Η Vodafone διοργάνωσε ειδική εκδήλωση για τους εταιρικούς της πελάτες, όπου παρουσίασε καινοτόμες λύσεις Τεχνητής Νοημοσύνης, με αιχμή του δόρατος το Microsoft 365 Copilot, που ενσωματώνεται αρμονικά στο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών που προσφέρει το Vodafone Business, με επίκεντρο την επιχείρηση και τις ανάγκες της. Στην εκδήλωση συμμετείχε πλήθος στελεχών από όλο το φάσμα της αγοράς, που ενημερώθηκε από εκπροσώπους της Vodafone και της Microsoft για την αναμόρφωση της αγοράς εργασίας από το AI και τα πολλαπλά οφέλη αυτής της τεχνολογίας για την ανταγωνιστικότητα και παραγωγικότητα ανθρώπινου δυναμικού και των οργανισμών μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα.

Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα με στοιχεία πρόσφατων ερευνών,  περίπου το 54% των εργαζομένων στην Ελλάδα χρησιμοποιεί ήδη εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στην εργασία του, ωστόσο λιγότεροι από τους μισούς είναι εκπαιδευμένοι για αυτό. To Vodafone Business, παραμετροποιεί τα ψηφιακά εργαλεία προκειμένου να ανταποκρίνονται ακριβώς στις ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης, και διαθέτει το πλέον εξειδικευμένο προσωπικό που λειτουργεί συμβουλευτικά και καθοδηγεί τους επαγγελματίες για την υιοθέτηση ολοκληρωμένων και ασφαλών λύσεων.

Με την τεχνητή νοημοσύνη να εξελίσσεται ραγδαία, η συνεργασία με τους κατεξοχήν ειδικούς είναι κρίσιμη για την επιτυχή ενσωμάτωση και αξιοποίηση αυτής της τεχνολογίας, ώστε να προστατεύονται επαρκώς  τα δεδομένα και να εφαρμόζονται αποτελεσματικά οι πολιτικές ασφαλείας της επιχείρησης. Το Microsoft 365 Copilot ξεχωρίζει ακριβώς σε αυτό το πεδίο, προσφέροντας ένα πολύ πιο ολοκληρωμένο και ασφαλές περιβάλλον σε σύγκριση με τις λύσεις Bring Your Own AI (BYOAI).

Ο Νίκος Κορωνέλλος, Vodafone Business Director, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Οι εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης αλλάζουν δραστικά την εργασία και τη ζωή όπως τις γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Το Generative AI δεν είναι απλώς ένα σύνθημα, αλλά  καταλύτης για την καινοτομία, την παραγωγικότητα και την ανάπτυξη. Είτε πρόκειται για βελτιστοποίηση της επιχειρησιακής ικανότητας των εταιρειών ή τη μεγιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη, αυτή η τεχνολογία έχει τη δύναμη να αναδιαμορφώσει όλους τους κλάδους της οικονομίας και να δημιουργήσει ένα μέλλον πιο έξυπνο, πιο γρήγορο και πιο συνδεδεμένο. Στο Vodafone Business, έχουμε δεσμευτεί να βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή αυτής της επανάστασης με λύσεις αιχμής που εκτοξεύουν την ανταγωνιστικότητα και την παραγωγικότητα των εταιρικών μας πελατών, εμπλουτίζοντας τους ρόλους των εργαζόμενων με γνώμονα εκείνοι να πετυχαίνουν περισσότερα σε λιγότερο χρόνο, και να επικεντρώνονται σε εργασίες υψηλής αξίας και δημιουργικότητας.

Την επόμενη μέρα στην εξυπηρέτηση των πελατών και τη στρατηγική συνεργασία της Vodafone με τη Microsoft, περιέγραψε η Χριστίνα Παρασκευοπούλου, Head of Commercial Operations της Vodafone Ελλάδας. Συγκεκριμένα, υπογράμμισε πως τα επόμενα 10 χρόνια Vodafone και Microsoft θα επενδύσουν περί τα 1,5 δισ. δολάρια σε πελατοκεντρικές υπηρεσίες cloud και AI, ενώ  παρουσίασε τον ψηφιακό βοηθό της Vodafone, τoν TOBi, ο οποίος μόνο στην Ελλάδα διεκπεραιώνει 250.000 ερωτήσεις πελατών το μήνα και επιλύει περίπου 2 στα 3 ζητήματα χωρίς να χρειάζεται να μεταβιβάσει την κλήση σε εκπρόσωπο. Όπως σημείωσε η ίδια: «Φέτος, προχωρήσαμε και στην υλοποίηση της Gen AI εκδοχής του Τobi, τον Super TOBi, η οποία βασίζεται σε τεχνολογία Μicrosoft Αzure ΟpenAI, και τα πρώτα αποτελέσματα είναι πολύ ενθαρρυντικά. Ο Super TOBi  κατανοεί σε μεγαλύτερο βάθος έχει πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια απαντήσεων και μπορεί να διαχειριστεί αποτελεσματικότερα και πιο σύνθετα αιτήματα πελατών, προσφέροντας μια πιο φυσική συνομιλία, γρήγορες απαντήσεις και πιο εξατομικευμένες απαντήσεις».