Image default
NEWS

Η SpaceX και μία καναδική start-up οραματίζονται διαφημίσεις στο διάστημα

Μέχρι τώρα ξέραμε ότι στο διάστημα ταξιδεύουν πύραυλοι, διαστημικά οχήματα, δορυφόροι και εσχάτως δισεκατομμυριούχοι. Πλέον, το διάστημα γίνεται και χώρος προβολής διαφημίσεων.

Η Geometric Energy Corporation (GEC) είναι μία καναδική start-up που παρέχει τεχνολογικές υπηρεσίες και σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο Tech Insider, η εταιρεία θα κάνει πραγματικότητα την… διαστημική διαφήμιση με τη βοήθεια της SpaceX.

Ο Σάμιουελ Ριντ, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της GEC, δήλωσε ότι η εταιρεία είναι σε διαδικασία δημιουργίας ενός νέου τύπου δορυφόρου. Του CubeSat. Η μία πλευρά του εν λόγω δορυφόρου θα διαθέτει μία επιφάνεια προβολής, μία οθόνη πρακτικά, στην οποία θα προβάλλονται διαφημίσεις, λογότυπα ή έργα τέχνης, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Ριντ.

Σύμφωνα με τα σχέδια της εταιρείας ένας CubeSat θα φορτωθεί σε έναν πύραυλο Falcon 9 της SpaceX, με τη βοήθεια του οποίου θα τεθεί σε τροχιά πριν ο πύραυλος συνεχίσει το ταξίδι του προς τη Σελήνη. Από τη στιγμή που ο δορυφόρος βρεθεί σε τροχιά ένα selfie-stick προσαρμοσμένο στο πλευρό του CubeSat θα αναλάβει να καταγράφει τα όσα προβάλλονται στην οθόνη. Αυτό ακριβώς το περιεχόμενο θα μεταδίδεται ζωντανά σε πλατφόρμες όπως το YouTube ή το Twitch ώστε οποιοσδήποτε να μπορεί να βλέπει τα όσα προβάλλονται.

Σύμφωνα με τον Σάμιουελ Ριντ, ο CubeSat αναμένεται να εκτοξευτεί εντός του 2021, τονίζοντας παράλληλα ότι οποιοσδήποτε θα μπορεί να αγοράσει διαφημιστικό «χωροχρόνο» πληρώνοντας σε κρυπτονόμισμα. Για την ακρίβεια, για να διαφημιστεί κάποιος στον CubeSat θα πρέπει να αγοράσει μάρκες για να μπορεί να διεκδικήσει, εντοπίσει και να σχεδιάσει ένα pixel στην οθόνη του δορυφόρου.

Θα υπάρχουν πέντε μάρκες για να επιλέξει ο ενδιαφερόμενος – Beta για τη συντεταγμένη X, Rhoe για τη συντεταγμένη Y, Gamma για τη φωτεινότητα, Kappa για το χρώμα και XI για το χρόνο. Με τα μάρκες Beta και Rhoe, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να αποφασίσουν πού θα τοποθετήσουν το pixel τους. Οι μάρκες Gamma και Kappa επιτρέπουν τον έλεγχο για το πώς θα είναι το pixel τους, ενώ το διακριτικό XI καθορίζει πόσο θα διαρκέσει.

Ενδιαφέρον πάντως παρουσιάζει και ο τρόπος προσέγγισης ανάμεσα στην GEC και την SpaceX. Ο Ριντ επιδίωξε μία αρχική επαφή το 2018, χωρίς ωστόσο να βρει ανταπόκριση. Σύμφωνα με τον ίδιο, χρειάστηκε αρκετός χρόνος μέχρι η SpaceX να δει σοβαρά το εγχείρημα και να κανονιστεί μία συνάντηση στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.

Ο Ριντ δίδαξε κάποια από τα παιδιά του Μασκ στο σχολείο του δισεκατομμυριούχου Ad Astra στα γραφεία της SpaceX στην Καλιφόρνια, κάτι που όπως είπε βοήθησε τελικά να το προσέξουν, όπως και την GEC. Πάντως ο Ριντ δεν είχε την ευκαιρία να συναντηθεί με τον ίδιο τον Ίλον Μασκ, αλλά υποθέτει ότι θα μιλήσει και απευθείας μαζί του κατά την εξέλιξη του project.

Related posts

Το νέο μισογύνικο trend που σοκάρει το TikTok – Άντρες μοιράζονται το πώς θα σκότωναν γυναίκες σε ραντεβού

fiber

Πόσο ζει ένα νετρόνιο; Νέο πείραμα πλησιάζει τη λύση του μυστηρίου

fiber

Η Αρχαία Ολυμπία ζωντανεύει με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης

fiber

«Ksou – ksou»: Η εφαρμογή στο κινητό που διώχνει τα κουνούπια

fiber

Αν θέλετε ακόμα πιο προσωποποιημένες φωτογραφίες, αυτή την εφαρμογή χρειάζεστε

fiber

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Είσοδος στην αγορά των οικιακών μικροσυσκευών

fiber