Η Salesforce ενδυναμώνει τις επιχειρήσεις με τη δωρεάν αναβάθμιση του Foundations

Related

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:53 SHARE Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου μιλάει στην παρουσίαση του πολυγλωσσικού «Ψηφιακού Βοηθού - «mAigov», σε εκδήλωση, στο υπουργείο Εξωτερικών, Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/Αλέξανδρος Μπελτές Photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ Η Ελλάδα αποκτά Υπουργείο Τεχνητής Νοημοσύνης και

Θα μιλάμε με δελφίνια; Το νέο project της Google που υπόσχεται επανάσταση στη φύση

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:30 SHARE Η τεχνητή νοημοσύνη «σπάει τον κώδικα» της επικοινωνίας των δελφινιών — και ίσως φέρει την πιο βαθιά αναθεώρηση στη σχέση μας με τη φύση εδώ και αιώνες. Υπάρχουν επιστήμονες που χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να κατανοήσουν τους ήχους που παράγουν τα δελφίνια — και αυτό μπορεί να έχει κοσμοϊστορικές

Το Netflix «ανεβάζει τον πήχη»: Προσωποποιημένο περιεχόμενο, φτιαγμένο για τα γούστα των χρηστών

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:15 SHARE Netflix sign in page displayed on a laptop sscreen and Netflix logo displayed on a phone screen are seen in this illustration photo taken in Krakow, Poland on January 2, 2023. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Trailers και διαδραστικά

Ανησυχία στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη: 9 στους 10 δεν εμπιστεύονται τις έξυπνες συσκευές

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 16:45 SHARE AI (Artificial Intelligence) concept. Communication network. Photo: Shutterstock 9 στους 10 Έλληνες φοβούνται για την ιδιωτικότητά τους στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, με τη Samsung να κρούει τον κώδωνα για διαφάνεια, ασφάλεια και ενημέρωση, προκειμένου οι καταναλωτές να εμπιστευτούν τις έξυπνες τεχνολογίες.   Στην Ελλάδα, 9 στους 10 καταναλωτές ανησυχούν

Το Fortune Greece στο Microsoft AI Tour: Στρατηγικοί partners της Microsoft μιλούν για την επόμενη ημέρα της τεχνητής νοημοσύνης

Στο Microsoft AI Tour στην Αθήνα, το Fortune Greece συνομίλησε με στρατηγικούς συνεργάτες της Microsoft, καταγράφοντας πώς η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τις επιχειρηματικές πρακτικές και οδηγεί την καινοτομία στην πράξη. Μετά από επιτυχημένες στάσεις σε περισσότερες από 15 πόλεις ανά τον κόσμο, το Microsoft AI Tour κατέφθασε για πρώτη φορά στην Αθήνα, μετατρέποντας το Κέντρο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM . Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM – Τυπολογίες – όλα γύρω από τα media

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους[1] τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό

Magenta Moments: Νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές

Από την COSMOTE TELEKOM στην T-Mobile US: Η δύναμη του παγκόσμιου ομίλου TELEKOM

H εμπειρία ενός ταξιδιού στα κεντρικά της T-Mobile US στο Seattle μετατρέπεται σε απόδειξη του γιατί η εγχώρια COSMOTE TELEKOM, έχει πλέον παγκόσμιο αποτύπωμα.   Αποστολή στο Σιάτλ: Χρήστος Κάβουρας Τον περασμένο Απρίλιο ο όμιλος ΟΤΕ ανακοίνωσε τη μετονομασία της εμπορικής του μάρκας, COSMOTE, σε COSMOTE TELEKOM, σημειώνοντας πως πρόκειται για μία κίνηση που εδραιώνει

COSMOTE HISTORY HD: Η «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη φετινή σεζόν με τα καλύτερα στιγμιότυπα της χρονιάς

Με ένα επεισόδιο αφιερωμένο στα καλύτερα στιγμιότυπα και τις σημαντικότερες ιστορικές αφηγήσεις της φετινής σεζόν, η εκπομπή «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη Δευτέρα 30/6 στις 21.00, στο COSMOTE HISTORY HD. Η εκπομπή, με τον Χρίστο Βασιλόπουλο, ανανεώνει το ραντεβού της με τους συνδρομητές της COSMOTE TV για τη νέα τηλεοπτική σεζόν, με πλούσια δημοσιογραφική

Cosmote Telekom: Τι είναι το Perplexity που έφερε από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού

Mία από τις κορυφαίες ΑΙ μηχανές έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν οι πελάτες της COSMOTE TELEKOM καθώς η ελληνική θυγατρική του Ομίλου TELEKOM, μετά από την αλλαγή της επωνυμίας, αξιοποιεί όλο και περισσότερο προγράμματα, πολιτικές και λύσεις που έχουν δοκιμαστεί στον οργανισμό και έχουν δυνατότητα εφαρμογής και στην χώρα μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν τα προγράμματα MagentaONE που πριν

COSMOTE TELEKOM: Από την Αθήνα στο Σιάτλ – η παγκόσμια συμμαχία που απογειώνει την ελληνική τεχνολογία

Πρόκειται για μία παγκόσμια "συμμαχία" που δεν περιορίζεται απλώς στην ανάπτυξη δικτύων και υποδομών, αλλά πολύ περισσότερο, αποτελεί καταλύτη για τη δυναμική είσοδο της χώρας μας σε αυτή τη νέα εποχή. Σε μία εποχή προκλήσεων και εντάσεων, όταν το πράσινο το μπλε και το ματζέντα (φούξια) ενώνονται, ανοίγει ο δρόμος προς προς μία νέα εποχή

8 στις 10 εταιρείες τεχνολογίας στην Ελλάδα σχεδιάζουν προσλήψεις εντός του 2025

Τη μεγαλύτερη ζήτηση εργαζομένων στην εγχώρια αγορά εργασίας συνεχίζει...

Η ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες και τα data centers

Για ένα νέο κεφάλαιο στις τηλεπικοινωνίες της Ελλάδας έκανε λόγο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης, μιλώντας στους μετόχους κατά την ετήσια γενική συνέλευση της επιχείρησης: «Μόλις πριν μερικές ημέρες, αξιοποιώντας το υπερσύγχρονο και ταχύτατα αναπτυσσόμενο FTTH δίκτυό μας στην Ελλάδα, κάναμε την είσοδό μας στην λιανική αγορά τηλεπικοινωνιών, μέσω της διάθεσης

Γυαλιά μεταφράζουν σε πραγματικό χρόνο ό,τι βλέπεις και ακούς, λειτουργούν ως κινητά και απαντούν σε ερωτήσεις

Τα γυαλιά της Xiaomi Πραγματικότητα και όχι αποκύημα της φαντασίας αποτελούν τα νέα γυαλιά της Xiaomi που φωτογραφίζουν ό,τι βλέπεις, μεταφράζουν σε πραγματικό χρόνο ό,τι σου λένε σε άλλη γλώσσα και λειτουργούν και ως κινητά.  Ελαφριά, διακριτικά και εύχρηστα, ενσωματώνουν λειτουργίες που μέχρι τώρα είχαν μόνο τα τηλέφωνα αλλά χωρίς να πιάνεις τίποτα στα χέρια.

Share

Η Salesforce, ο παγκόσμιος ηγέτης στο AI CRM, ανακοίνωσε πρόσφατα το Salesforce Foundations, μια σημαντική δωρεάν αναβάθμιση που ενσωματώνει βασικές διατμηματικές λειτουργίες για Πωλήσεις, Εξυπηρέτηση, Μάρκετινγκ, Εμπόριο και Data Cloud, διαθέσιμη χωρίς επιπλέον κόστος σε όλους τους πελάτες του Sales και Service Cloud.

Η νέα αυτή αναβάθμιση στοχεύει στην ενοποίηση δεδομένων και εμπειριών στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να δημιουργούν απρόσκοπτες εμπειρίες, ενισχυμένες με Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ), σε κάθε σημείο επαφής.

Το Salesforce Foundations βελτιώνει την εμπειρία των χρηστών με μια νέα, διαισθητική διεπαφή (UI), διευκολύνοντας τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα των πελατών τους. Τα νέο περιβάλλον συγκεντρώνει χαρακτηριστικά όπως η διαχείριση ευκαιριών, η διαχείριση υποθέσεων, οι στοχευμένες καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και οι ασφαλείς σύνδεσμοι πληρωμών. Τα εργαλεία αυτά είναι ειδικά σχεδιασμένα για τον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών και την αύξηση των εσόδων, χωρίς να απαιτούνται πρόσθετες δαπάνες ή πολύπλοκες ενσωματώσεις δεδομένων.

Επίσης, οι χρήστες του Salesforce Foundations αποκτούν πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα επεκτάσεων και ενοποιήσεων τρίτων μέσω του AppExchange –της μεγαλύτερης αγοράς επιχειρησιακών εφαρμογών στον κόσμο–, συμπεριλαμβανομένων παρατεταμένων δωρεάν δοκιμαστικών περιόδων σε περισσότερους από 25 κορυφαίους συνεργάτες, όπως οι Docusign, RingCentral και ZoomInfo.

Σημειώνεται πως, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Salesforce, σχεδόν το 80% των πελατών αναμένει απρόσκοπτες αλληλεπιδράσεις μεταξύ των τμημάτων. Ωστόσο περισσότεροι από τους μισούς (55%) πελάτες δηλώνουν ότι συχνά αισθάνονται πως επικοινωνούν με ξεχωριστά τμήματα αντί για μια ενιαία εταιρεία. Το Salesforce Foundations αντιμετωπίζει αυτήν την πρόκληση προσφέροντας ενοποιημένη λειτουργικότητα σε Sales και Service Cloud, ενοποιώντας δεδομένα πωλήσεων, εξυπηρέτησης, μάρκετινγκ και εμπορίου σε μία πλατφόρμα, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες λαμβάνουν συνεπείς, εξατομικευμένες εμπειρίες.

Επιπλέον, το Foundations απλοποιεί τις διαδικασίες πληρωμών επιτρέποντας στις ομάδες πωλήσεων να μετατρέπουν γρήγορα τις κλεισμένες συμφωνίες σε πληρωμές μέσω ασφαλών συνδέσμων πληρωμής. Η πλατφόρμα επίσης ενισχύει την εμπιστοσύνη των πελατών, καθώς οι ομάδες εξυπηρέτησης βελτιώνουν την εμπειρία ενσωμάτωσης και εντοπίζουν τις ευκαιρίες για πωλήσεις, ενώ ταυτόχρονα παρέχουν στοχευμένες εκστρατείες μάρκετινγκ αξιοποιώντας δεδομένα από το Salesforce Data Cloud.

«Με το Salesforce Foundations, οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών και κλάδων μπορούν πλέον να αυτοματοποιήσουν και να ενσωματώσουν ολόκληρο το front office τους σε μια ενιαία πλατφόρμα», δήλωσε ο David Schmaier, Πρόεδρος και Chief Product Officer της Salesforce. «Αυτή η αναβάθμιση δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να παρέχουν, σε πραγματικό χρόνο, εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών που αυξάνουν τα έσοδα, απλοποιούν τις πληρωμές, επιλύουν ζητήματα εξυπηρέτησης και δημιουργούν καμπάνιες μάρκετινγκ με απήχηση».