Η Microsoft και η Google βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των επιθέσεων Phishing το 1ο τρίμηνο του 2024: Η έρευνα της Check Point αναδεικνύει έξαρση κυβερνοαπειλών

Related

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζεται το event YOU. MADE BY YOU.

Μετά την Αθήνα, το βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, «YOU. MADE BY YOU.», συνεχίζεται στη Θεσσαλονίκη (18/5), στη Λάρισα (25/5) και στην Πάτρα (1/6), στο πλαίσιο των κοινωνικών δράσεων της Cosmote. Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στην ιστοσελίδα του Whatsup.gr. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο The Responder και τον 2ο κύκλο του Anne Rice’s Interview With The Vampire

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

«UNDERWONDER»: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

30/04/2024  Κυριακή του Πάσχα στις 21.00 στο COSMOTE HISTORY HD   Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire»

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

Motorola edge 50 series ή όταν το smartphone μεταμορφώνεται σε καθαρή… τέχνη!

Ψήφισε τη συλλογή φωτογραφιών που προτιμάς και κέρδισε!  Τα smartphones αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι του εαυτού μας, μια συσκευή που μας συντροφεύει 24/7 και μας βοηθάει να ανταποκρινόμαστε σε κάθε πτυχή της καθημερινότητάς μας. Μια από τις πολλές πτυχές ενός smartphone είναι και η δυνατότητα του για δημιουργία, καθώς μια συσκευή υψηλής τεχνολογίας μπορεί να…

“UNDERWONDER”: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που “βουτά” στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

Πόσο γιγαντιαίο δείχνει σε αυτή την νέα εικόνα το νέο iPhone 16 Pro Max!

Παρατεταγμένές δίπλα-δίπλα βρέθηκαν να φωτογραφίζονται οι εικονικές μονάδες iPhone 16 και το υλικό δημοσιεύτηκε ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης X για να αντιληφθούμε τυχόν διαφορές μεταξύ τους. Αν και φημολογείται ότι τα νέα τηλέφωνα έχουν τον ίδιο γενικό σχεδιασμό με την τρέχουσα σειρά, η Apple φημολογείται ότι θα κάνει μερικές αλλαγές που θα επηρεάσουν την εμφάνιση και την αίσθηση…

«UNDERWONDER»: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

HP και Ίδρυμα Χατζηγάκη αποδεικνύουν πως η τεχνολογία δεν είναι ανδρικό προνόμιο!

Με αφορμή τη «Διεθνή Ημέρα για τα Κορίτσια στην Τεχνολογία» (International Girls in ICT Day) η HP και το Ίδρυμα Χατζηγάκη προσκάλεσαν στο «Κέντρο Ψηφιακής Εκπαίδευσης & Επιμόρφωσης» του Δήμου Κορυδαλλού κορίτσια από 14 έως 17 ετών με ελάχιστες τεχνολογικές γνώσεις, προκειμένου να τα βοηθήσουν μέσα από δύο εκπαιδευτικά σεμινάρια να μάθουν περισσότερα για τον…

Η LG κυριαρχεί στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων για 11η συνεχή χρονιά

 Στον διαρκώς εξελισσόμενο κόσμο της οικιακής ψυχαγωγίας, η LG αποτελεί αδιαμφισβήτητο ηγέτη με την πρωτοποριακή συμβολή της στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων, κυριαρχώντας στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων OLED για 11 συνεχόμενα χρόνια. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Omdia, η LG κατέκτησε την πρώτη θέση στην παγκόσμια αγορά OLED το 2023, με πωλήσεις συνολικού ύψους 3 εκατομμυρίων…

Sunlight Group: Εντυπωσιακές επιδόσεις για τρίτη συνεχόμενη χρονιά

Η Sunlight Group, μέλος του διεθνούς επενδυτικού Oμίλου Olympia παρουσίασε ισχυρές λειτουργικές και οικονομικές επιδόσεις το 2023. Με τα έσοδα να ανέρχονται σε 1.087,7 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας σημαντική αύξηση από 416,5 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος και άνω των 120 εκατ. ευρώ σε ετησίως συγκρίσιμη βάση, η ανάπτυξη του Ομίλου Sunlight προήλθε από μια σειρά…

Η COSMOTE παρουσίασε ιστορίες τεχνολογίας και καινοτομίας στο Athens Science Festival

Τα ανθρωποειδή ρομπότ Dinno, Inno και ο ρομποτικό σκύλος Spot | Cosmote Συμμετείχε με τρία ρομπότ τελευταίας τεχνολογίας από το IT Innovation Center της και παρουσίασε την πρωτοβουλία COSMOTE BLUE καθώς και την εφαρμογή COSMOTE CHRONOS Τα ανθρωποειδή ρομπότ Dinno, Inno και ο ρομποτικό σκύλος Spot |Cosmote Συμμετείχε με τρία ρομπότ τελευταίας τεχνολογίας από το…

Η ESET ενισχύει το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών MDR

Η ESET ανακοίνωσε ότι προσθέτει δύο νέα επίπεδα συνδρομής της λύσης Managed Detection and Response (MDR), ένα για τις  μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) και ένα για τις μεγάλες. Τα δυο αυτά νέα επίπεδα συνδρομής βασίζονται στη λύση ESET PROTECT Elite και προσφέρουν στις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών σφαιρικές δυνατότητες ανίχνευσης και αντιμετώπισης απειλών μέσω τεχνητής νοημοσύνης…

Πολλά τρωτά σημεία εντοπίστηκαν σε δημοφιλείς εφαρμογές πληκτρολογίου για smartphones

Μυστικά χωρίς να προδοθεί μέχρι σήμρα, η ομάδα του Citizen Lab έκανε μια μικρή έρευνα και ανακάλυψε πως υπάρχει μια ευπάθεια σε ευρέως χρησιμοποιούμενες εφαρμογές πληκτρολογίου που εκτιμά ότι επηρέασε έναν ανησυχητικό αριθμό χρηστών. Το ελάττωμα εντοπίστηκε σε εφαρμογές πληκτρολογίου που χρησιμοποιούνται για την εισαγωγή κινεζικών χαρακτήρων χρησιμοποιώντας το σύστημα γραφής pinyin. Οι ερευνητές ανέλυσαν…

Share

Η Check Point Research (CPR), ο τομέας Threat Intelligence της Check Point Software Technologies Ltd. ( και κορυφαίος πάροχος πλατφόρμας ασφάλειας στον κυβερνοχώρο που βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη και παρέχεται μέσω cloud, δημοσίευσε την τελευταία κατάταξη Brand Phishing Ranking για το 1ο τρίμηνο του 2024.

Η κατάταξη αναδεικνύει τις μάρκες που μιμούνται συχνότερα οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου στις προσπάθειές τους να εξαπατήσουν άτομα και να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες ή διαπιστευτήρια πληρωμών.

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, η Microsoft συνέχισε να είναι το εμπορικό σήμα που μιμήθηκαν περισσότερο στις επιθέσεις phishing, αντιπροσωπεύοντας το εντυπωσιακό 38% όλων των προσπαθειών. Η Google σημείωσε μια μικρή άνοδο στη δεύτερη θέση, καταλαμβάνοντας το 11% σημειώνοντας μικρή άνοδο από την προηγούμενη τρίτη θέση. Ομοίως, το LinkedIn σημείωσε επίσης άνοδο στην τρίτη θέση, με 11% των εν λόγω προσπαθειών, σημειώνοντας αξιοσημείωτη αύξηση από το προηγούμενο τρίμηνο.

Αξίζει να σημειωθεί η σημαντική άνοδος που σημείωσε η Airbnb, σκαρφαλώνοντας στη 10η θέση, σηματοδοτώντας την είσοδό της στη λίστα με τα μεγαλύτερα προς μίμηση εμπορικά σήματα για πρώτη φορά. Αυτή η εντυπωσιακή άνοδος είναι πιθανό να επηρεάζεται από την περίοδο του Πάσχα, μια περίοδο που συνδέεται με αυξημένα ταξίδια και κρατήσεις για διακοπές. Η εποχιακή έξαρση στον προγραμματισμό διακοπών θα μπορούσε να ενισχύσει την προβολή και την ελκυστικότητα της Airbnb, ιδίως μεταξύ των ταξιδιωτών που αναζητούν μοναδικά καταλύματα.

Ο τομέας της Τεχνολογίας παρέμεινε αμετάβλητος ως ο κλάδος με τη μεγαλύτερη προσποίηση στο brand phishing, ακολουθούμενος από τα Κοινωνικά Δίκτυα και τις Τράπεζες. Τα brand τεχνολογίας κατέχουν την πρώτη θέση στις επιθέσεις phishing, πιθανότατα λόγω της ευρείας χρήσης τους σε εταιρικά και απομακρυσμένα περιβάλλοντα εργασίας, γεγονός που τα καθιστά προσοδοφόρο σημείο εισόδου στα περιουσιακά στοιχεία μιας εταιρείας. Σε πολλές περιπτώσεις χρησιμοποιούνται με τα εσωτερικά διαπιστευτήρια του εργαζομένου και η έκθεσή τους αποτελεί ακόμη μεγαλύτερο κίνδυνο από την αποκάλυψη των προσωπικών στοιχείων ενός ατόμου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στις πλατφόρμες αποστολής ή στις τραπεζικές πλατφόρμες.

Ο Omer Dembinsky, Data Group Manager της Check Point Software, τόνισε την συνεχή απειλή των επιθέσεων phishing, αναφέροντας: “Υπό το πρίσμα της συνεχιζόμενης απειλής από την πλαστοπροσωπία εμπορικών σημάτων, είναι επιτακτική ανάγκη οι χρήστες να διατηρούν αυξημένο επίπεδο επαγρύπνησης και να είναι προσεκτικοί όταν ασχολούνται με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μηνύματα που υποτίθεται ότι προέρχονται από αξιόπιστες μάρκες. Παραμένοντας σε εγρήγορση και υιοθετώντας προληπτικές πρακτικές κυβερνοασφάλειας, τα άτομα μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο να πέσουν θύματα τακτικών κυβερνοεγκληματιών”.

Κορυφαίες μάρκες phishing για το 1ο τρίμηνο του 2024:

  • Microsoft (38%)
  • Google (11%)
  • LinkedIn (11%)
  • Apple (5%)
  • DHL (5%)
  • Amazon (3%)
  • Facebook (2%)
  • Roblox (2%)
  • Wells Fargo (2%)
  • Airbnb (1%)

DHL Phishing Email – Απάτη με πληροφορίες αποστολής

Το πρώτο τρίμηνο του 2024, παρατηρήσαμε μια εκστρατεία ηλεκτρονικού “ψαρέματος” που περιλάμβανε ένα παραπλανητικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δήθεν από την DHL EXPRESS, το οποίο ισχυριζόταν ότι παρείχε κρίσιμες ενημερώσεις σχετικά με τις αποστολές της DHL. Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που εστάλη από τη διεύθυνση message-system-express@shipping.com, προέτρεπε τους παραλήπτες να αναλάβουν άμεση δράση, ενώ η γραμμή θέματος υποδείκνυε τη σημασία των πληροφοριών που περιείχε: “Σημαντικό: DHL”.

Ο σύνδεσμος phishing που ήταν ενσωματωμένος στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κατεύθυνε τους παραλήπτες σε έναν απατηλό ιστότοπο: nangrong.ac.th/shiping. Αυτός ο ιστότοπος, που ισχυρίζεται ότι είναι νόμιμη υπηρεσία της DHL, παρουσιάζεται με τον τίτλο “Κέντρο προστασίας πακέτων”. Εμφανίζει μια προσομοιωμένη διαδικασία αποστολής για ένα πακέτο που υποτίθεται ότι βρίσκεται σε κατάσταση “Pending” και ζητά μια μικρή πληρωμή για να συνεχιστεί η παράδοση (εικόνα).

Εκστρατεία Phishing της Microsoft – Παραπλανητικές ειδοποιήσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Αυτή η εκστρατεία phishing χρησιμοποιεί μια ποικιλία ψευδών θεμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ταυτότητας αποστολέα για να εξαπατήσει τους παραλήπτες. Τα παραπλανητικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περιλαμβάνουν θέματα όπως “Message Failure Delivery Notice”, “Outlook Info Replacement”, “Annual Leave Compliance Report for 2024” και “Please Complete: Τιμολόγιο από την υπηρεσία ηλεκτρονικής υπογραφής DocuSign”.

Ο ιστότοπος phishing (b542df20-c26b-4c27-8ab9-9584ed34b2f4-00-16s5vbpwefi3f.riker.replit.dev) μοιάζει με μια τυπική σελίδα σύνδεσης στο Outlook, με στόχο να εξαπατήσει τους χρήστες ώστε να δώσουν τα διαπιστευτήριά τους (βλ. εικόνα). Αυτή η εκστρατεία έχει σκοπό να εξαπατήσει τους παραλήπτες ώστε να αποκαλύψουν ευαίσθητες πληροφορίες, αποτελώντας σημαντική απειλή για την ασφάλεια των οργανισμών.