Η LG μοιράζεται το στρατηγικό όραμά της για την επέκταση του οικοσυστήματος «AI webOS»

Related

Sberbank: Παρά τις κυρώσεις της Δύσης, η Ρωσία μπορεί να πρωταγωνιστήσει στην τεχνητή νοημοσύνη μέχρι το 2030

FORTUNE GREECE 12/12/2024, 19:00 Η Μόσχα δεν θα ανταγωνιστεί τις ΗΠΑ και την Κίνα στην κατασκευή γιγαντιαίων κέντρων δεδομένων. Η Ρωσία έχει τη δυνατότητα να βελτιώσει σημαντικά τη θέση της στις παγκόσμιες αξιολογήσεις τεχνητής νοημοσύνης μέχρι το 2030, παρά τις δυτικές κυρώσεις,, δήλωσε στο Reuters ο Αλεξάντερ Βεντιάχιν, πρώτος αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της μεγαλύτερης ρωσικής

Telekom, Skylo και Qualcomm υλοποίησαν μέσω του δικτύου της COSMOTE, την αποστολή και λήψη SMS μέσω δορυφόρου, απευθείας από smartphones

Η Telekom,σε συνεργασία με τις Qualcomm και Skylo, ανακοίνωσαν την επιτυχημένη ολοκλήρωση των δοκιμών ανταλλαγής SMS μέσω γεωστατικού δορυφόρου (GEO). Οι δοκιμές αυτές, που αποτελούν σημαντικό βήμα προς την εμπορική διάθεση υπηρεσιών NTN (Non-Terrestrial-Networks) στην Ευρώπη,πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα, μέσω του δικτύου της COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom.Για την υλοποίηση, το επίγειο δίκτυο κινητής της COSMOTE

Το «Εxperience AI» της Google έρχεται να εκπαιδεύσει τους εκπαιδευτικούς σε θέματα Τεχνητής Νοημοσύνης

Από τις πρώτες χώρες που θα υιοθετήσουν το πρόγραμμα «Εxperience AI» της Google θα είναι η Ελλάδα, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Κυριάκος Πιερρακάκης από κοινού με την Πέγκυ Αντωνάκου, γενική διευθύντρια της Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου της εταιρείας, «ΑΙ Connect», χθες, Τετάρτη. Το πρόγραμμα «Experience AI», που

Η Apple εγκαινιάζει την ενσωμάτωση του ChatGPT στη Siri

Η Apple κάνει ένα ακόμη βήμα προς το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης, παρουσιάζοντας την ενσωμάτωση του ChatGPT στη Siri μέσα από τις τελευταίες ενημερώσεις λογισμικού για iPhone, iPad και Mac. Με στόχο να ενισχύσει την εμπειρία των χρηστών, η νέα λειτουργία υπόσχεται πιο έξυπνες και στοχευμένες απαντήσεις, ενισχύοντας τη θέση της Apple ως πρωτοπόρου στην

Προ των πυλών το Kids Wallet – Πώς θα μπλοκάρεται η πρόσβαση στα social media σε όσους είναι κάτω από 15 ετών

Μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2025 θα ξεκινήσει η λειτουργία του Kids Wallet, του παιδικού πορτοφολιού που θα περιορίζει την πρόσβαση των ανηλίκων, κάτω των 15 ετών, στα social media, ενώ η εφαρμογή αυτή μπορεί να εγκατασταθεί τόσο στα κινητά των παιδιών, όσο και στα τάμπλετς. «Νομίζω πως όλοι όσοι έχουμε παιδιά ή έχουμε παιδιά

Telekom, Skylo και Qualcomm υλοποίησαν μέσω δικτύου COSMOTE, την αποστολή και λήψη SMS μέσω δορυφόρου

Η Telekom, σε συνεργασία με τις Qualcomm και Skylo, ανακοίνωσαν την επιτυχημένη ολοκλήρωση των δοκιμών ανταλλαγής SMS μέσω γεωστατικού δορυφόρου (GEO). Οι δοκιμές αυτές, που αποτελούν σημαντικό βήμα προς την εμπορική διάθεση υπηρεσιών NTN (Non- Terrestrial-Networks) στην Ευρώπη, πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα, μέσω του δικτύου της COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom. Για την υλοποίηση, το επίγειο

Πρώτες αποστολές SMS μέσω δορυφόρου από το δίκτυο της Cosmote

Η Telekom, σε συνεργασία με τις Qualcomm και Skylo, ανακοίνωσαν την επιτυχημένη ολοκλήρωση των δοκιμών ανταλλαγής SMS μέσω γεωστατικού δορυφόρου (GEO). Οι δοκιμές αυτές, που αποτελούν σημαντικό βήμα προς την εμπορική διάθεση υπηρεσιών NTN (Non- Terrestrial-Networks) στην Ευρώπη, πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα, μέσω του δικτύου της COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom. Για την υλοποίηση, το επίγειο δίκτυο

Δωρεάν για 1 χρόνο: 2 ακόμα μέρες για το deal-φωτιά Cosmote Tv και ANT1+

Media 12 Δεκεμβρίου 2024 10:24 Μέσα από την εφαρμογή MyCosmote, ορισμένοι χρήστες έχουν πρόσβαση σε μια ειδική προσφορά που τους παρέχει το premium Ant1+ εντελώς δωρεάν για 12 μήνες. Η προσφορά αυτή αποτελεί μέρος προωθητικής ενέργειας της Cosmote TV και απαιτεί την καταχώρηση κάρτας για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, καθώς μετά τη λήξη των 12

Telekom, Skylo και Qualcomm υλοποίησαν μέσω του δικτύου της COSMOTE, την αποστολή και λήψη SMS μέσω δορυφόρου, απευθείας από smartphones

Η Telekom, σε συνεργασία με τις Qualcomm και Skylo, ανακοίνωσαν την επιτυχημένη ολοκλήρωση των δοκιμών ανταλλαγής SMS μέσω γεωστατικού δορυφόρου (GEO). Οι δοκιμές αυτές, που αποτελούν σημαντικό βήμα προς την εμπορική διάθεση υπηρεσιών NTN (Non- Terrestrial-Networks) στην Ευρώπη, πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα, μέσω του δικτύου της COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom. Για την υλοποίηση, το επίγειο

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας(12/12) – Πού θα δείτε Ολυμπιακό, ΠΑΟΚ και Παναθηναϊκό στην Ευρώπη

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2024 Intime Onsports Team 12 Δεκεμβρίου 2024, 10:06 Δείτε το πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων της Πέμπτης (12/12). Κρίσιμη… στροφή για το ευρωπαϊκό μέλλον των τριών εκπροσώπων της Ελλάδας στα ευρωπαϊκά Κύπελλα. Για το Europa League, ο Ολυμπιακός και ο ΠΑΟΚ θα… πέσουν στις «μάχες» τους στις 19:45. Στο «Γ. Καραϊσκάκης», οι κάτοικοι

Ολυμπιακός – Τβέντε (19:45, ANT1, Cosmote Sport 3): Θέλει τρίποντο για να ισχυροποιήσει το μέλλον του στο Europa League

Intime UEFA EUROPA LEAGUE Με στόχο τη νίκη, που θα του δώσει μια μεγαλύτερη βεβαιότητα, για παρουσία στην επόμενη φάση του Europa League, ο Ολυμπιακός υποδέχεται στο κατάμεστο «Καραϊσκάκης» την Τβέντε (19:45, ANT1, Cosmote Sport 3 HD), για την 6η αγωνιστική της League Phase της διοργάνωσης. Με νίκη κόντρα στην Τβέντε, ο Ολυμπιακός θα ανέβει στους 11 βαθμούς

Δε Νιου Σεντς – Παναθηναϊκός (22:00, Cosmote Sport 5): Με ανεβασμένη ψυχολογία για τη νίκη μισή-πρόκριση

UEFA EUROPA CONFERENCE LEAGUE Ο Παναθηναϊκός αντιμετωπίζει απόψε (22:00, Cosmote Sport 5) την ουαλική ομάδα Δε Νιου Σεντς στο Σρούσμπερι, για την 5η αγωνιστική της League Phase του UEFA Conference League. Με φόντο τη νίκη, οι «πράσινοι» έχουν την ευκαιρία να ισχυροποιήσουν τη θέση τους στη βαθμολογία και να κάνουν καθοριστικό βήμα προς την πρόκριση

ΠΑΟΚ – Φερεντσβάρος (19:45, COSMOTE SPORT 4 HD): Με φόρα από τη Ρίγα για να μπει σε τροχιά playoffs

Intime UEFA EUROPA LEAGUE Μεγάλη ευκαιρία να μπει στις θέσεις που οδηγούν στα playoffs έχει απόψε ο ΠΑΟΚ, ο οποίος υποδέχεται στην Τούμπα τη Φερεντσβάρος (19:45, Cosmote TV, ) για την 6η αγωνιστική της League Phase του Europa League. Ο Δικέφαλος του Βορρά την προηγούμενη αγωνιστική πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στη φετινή διοργάνωση, περνώντας

12 Δεκεμβρίου – Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

15:00 COSMOTE SPORT 3 HD Βίκινγκουρ – Τζουργκάρντεν UEFA Conference League Ποδόσφαιρο 17:30 COSMOTE SPORT 9 HD Αστάνα – Τσέλσι UEFA Conference League Ποδόσφαιρο 19:45 Novasports 5HD Φενέρμπαχτσε – Μονακό Euroleague Μπάσκετ 19:45 COSMOTE SPORT 4 HD ΠΑΟΚ – Φερεντσβάρος UEFA Europa League Ποδόσφαιρο 19:45 COSMOTE SPORT 9 HD Φιορεντίνα – Λίντσερ UEFA Conference League

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Πέμπτης 12 Δεκεμβρίου

Οι αθλητικές μεταδόσεις σήμερα, Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου, έχουν ως ακολούθως: 17:30 Αστάνα – Τσέλσι Ποδόσφαιρο – UEFA Conference League 2024-25 COSMOTE SPORT 9 HD 18:00 European Football Show 2024 -25 Ποδόσφαιρο COSMOTE SPORT 2 HD 19:45 European Football Show Greek Edition 2024-25 Ποδόσφαιρο – Η εκπομπή European Football Show Greek Edition βρίσκεται στη διάθεση των

Share

Η LG Electronics (LG) διοργάνωσε την περασμένη εβδομάδα το webOS Summit 2024 στο Incheon της Νότιας Κορέας, μοιράζοντας το στρατηγικό της όραμα και τις μελλοντικές πρωτοβουλίες για την επέκταση του οικοσυστήματος webOS AI και την ανάπτυξη της επιχειρηματικής της πλατφόρμας.

Με θέμα «Ενδυνάμωση του webOS με AI», το δεύτερο webOS Summit φιλοξένησε περίπου 300 συμμετέχοντες που εκπροσωπούσαν 140 συνεργαζόμενες εταιρείες – συμπεριλαμβανομένων προγραμματιστών περιεχομένου, παραγωγών και παρόχων – από 24 χώρες. Η εκδήλωση σηματοδότησε επίσης ένα σημαντικό ορόσημο: τη δέκατη επέτειο από την κυκλοφορία του webOS στις έξυπνες τηλεοράσεις LG.

Το AI webOS διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στον φιλόδοξο επιχειρηματικό μετασχηματισμό της LG, μεταβαίνοντας από κατασκευαστής ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης σε εταιρεία λύσεων Smart Life. Με μια στρατηγική επένδυση άνω του 1 τρισεκατομμυρίου KRW (740 εκατομμύρια USD), η LG στοχεύει να βελτιώσει σημαντικά τις δυνατότητες της πλατφόρμας webOS της και των συναφών επιχειρήσεων.

Για να επιτύχει το στρατηγικό της όραμα και να ανυψώσει την αξία των μοναδικών προσφορών της, η LG διευρύνει συνεχώς την εκτεταμένη επιλογή περιεχομένου και υπηρεσιών που είναι προσβάσιμες στο AI webOS. Η πλατφόρμα, η οποία προσφέρει εξαιρετικές εμπειρίες σε χρήστες LG TV σε περισσότερες από 180 χώρες, παρέχει επί του παρόντος περισσότερες από 4.000 εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένων εκείνων για ψυχαγωγία, γυμναστική στο σπίτι, εκπαίδευση και παιχνίδια.

Φέτος, η LG ενισχύει τη φήμη του AI webOS ως προηγμένης πλατφόρμας gaming προσθέτοντας μια ποικιλία νέων υπηρεσιών και καινοτομιών εμπειρίας. Προς το παρόν, η πλατφόρμα αιχμής προσφέρει περίπου 4.500 παιχνίδια σε δημοφιλείς υπηρεσίες παιχνιδιών cloud, όπως το GeForce NOW και το Amazon Luna. Για να κάνει το gaming στις τηλεοράσεις της ακόμα πιο αποδοτικό, η LG συνεργάστηκε με την MediaTek και τη Razer, αξιοποιώντας τη νέα τεχνολογία Bluetooth Ultra-Low Latency (BT ULL) για να μειώσει την καθυστέρηση εισόδου σε ανεπαίσθητο 1ms κατά τη χρήση παιχνιδιών Bluetooth. Αυτή η εντυπωσιακή λειτουργεία, που ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια του webOS Summit 2024, ενισχύει την εμπειρία παιχνιδιού στο cloud, δίνοντας στους χρήστες πιο ακριβή έλεγχο και κάνοντας το παιχνίδι πιο καθηλωτικό.

Η LG ενισχύει επίσης το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα σε περιεχόμενο και υπηρεσίες αναζητώντας ενεργά και εξασφαλίζοντας κορυφαία ταλέντα στον κλάδο. Η εταιρεία φιλοξένησε πρόσφατα ένα παγκόσμιο hackathon για την ανακάλυψη συναρπαστικών νέων παιχνιδιών και περιεχομένου που υποστηρίζεται από AI, κατάλληλο για AI webOS και συνεργάζεται επίσης στην ανάπτυξη παιχνιδιών με αναγνωρισμένα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, όπως το Πανεπιστήμιο Sungkyunkwan και το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης.

Επιπλέον, με την εισαγωγή του webOS Pay, η LG κατέστησε ταχύτερη και πιο βολική για τους χρήστες την αγορά περιεχομένου και υπηρεσιών στο AI webOS. Η απλή στη χρήση υπηρεσία πληρωμών συμβάλλει στην απρόσκοπτη, εξατομικευμένη εμπειρία αγορών στην έξυπνη πλατφόρμα της LG.

Την τελευταία δεκαετία, η LG έχει πουλήσει 220 εκατομμύρια έξυπνες τηλεοράσεις και ενίσχυσε με συνέπεια τη δραστηριότητα της πλατφόρμας webOS μέσω συμφωνιών αδειοδότησης με μια σειρά από τοπικές και παγκόσμιες εταιρείες. Η LG έκανε για πρώτη φορά διαθέσιμο το webOS σε άλλους κατασκευαστές τηλεοράσεων το 2021 και από τότε, η ευέλικτη πλατφόρμα έχει υιοθετηθεί από περισσότερες από 400 μάρκες. Η εταιρεία είναι τώρα έτοιμη να επεκτείνει περαιτέρω το οικοσύστημα webOS μέσω μιας σειράς λύσεων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας αυτοκινήτου που υποστηρίζονται από webOS, ψηφιακής σήμανσης, έξυπνων οθονών, οθονών παιχνιδιών και προβολέων.

Επιπλέον, η πλατφόρμα webOS ενισχύει την ισχυρή ανταγωνιστικότητα της LG στη διαφημιστική αγορά. Το 2024, τα έσοδα που παράγονται από διαφημίσεις και υπηρεσίες στο webOS προβλέπεται να ξεπεράσουν το 1 τρισεκατομμύριο KRW, γεγονός που σηματοδοτεί τετραπλάσια αύξηση από το 2021.

Σημαντική συμβολή σε αυτήν την εξαιρετική απόδοση είναι τα LG Channels, μια δωρεάν υπηρεσία streaming που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και παρέχει πάνω από 3.800 κανάλια και είναι πλέον διαθέσιμη σε 29 χώρες. Η εταιρεία αύξησε την ήδη εντυπωσιακή της προσφορά κορυφαίων επιλογών προβολής στη δωρεάν υπηρεσία της με την κυκλοφορία του LG Channels Showcase και του LG 1 – νέα κανάλια που διαθέτουν μια επιλεγμένη επιλογή υψηλής ποιότητας ψυχαγωγίας. Επιπλέον, η LG προσθέτει αξία στην εμπειρία του χρήστη μέσω της παροχής λύσεων διαφημίσεων που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη που κάνουν τις προτάσεις περιεχομένου ακόμη πιο σχετικές με τις προτιμήσεις των χρηστών.

Με το όραμά της στο Affectionate Intelligence για μια πιο προσεκτική με ενσυναίσθηση τεχνολογία AI, η LG εμπλουτίζει και βελτιώνει συνεχώς την εμπειρία του πελάτη. Η εφαρμογή Affectionate Intelligence επιτρέπει στους χρήστες του webOS να απολαμβάνουν ευκολότερο έλεγχο, καθώς και εξατομικευμένες προτάσεις περιεχομένου και υπηρεσιών που ταιριάζουν στα ατομικά γούστα και τον τρόπο ζωής τους. Μέσω συνεργασιών με καινοτόμες συνεργαζόμενες εταιρείες και την απρόσκοπτη ενσωμάτωση των πιο πρόσφατων τεχνολογιών, η LG βελτιώνει συνεχώς την πρωτοποριακή της πλατφόρμα.

Μαζί με ενημερωτικές παρουσιάσεις και επιδείξεις, το webOS Summit 2024 περιελάμβανε έναν χώρο εμπειριών, όπου οι συμμετέχοντες μπορούσαν να δουν από πρώτο χέρι πώς οι ισχυρές τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης προάγουν την καινοτομία στην εμπειρία των πελατών στο webOS. Ένα από τα πολλά έξυπνα χαρακτηριστικά που προσφέρονται στην πλατφόρμα της LG, το AI Concierge χρησιμοποιεί αναγνώριση φωνής, ιστορικό αναζήτησης και δεδομένα χρήστη, για να παρέχει προσαρμοσμένες προτάσεις εφαρμογής και προβολής. Χάρη στην ικανότητά του να αναγνωρίζει διαφορετικές φωνές, το AI webOS μπορεί να μεταφέρει κάθε χρήστη έξυπνης τηλεόρασης LG κατευθείαν στη δική του εξατομικευμένη Αρχική οθόνη, χωρίς να χρειάζεται να επιλέξει το προφίλ του με μη αυτόματο τρόπο.

«Η επιχείρηση της πλατφόρμας webOS συνεχίζει να εξελίσσεται συνεχώς με βάση τη στενή συνεργασία με τους πολύτιμους συνεργάτες μας και την αδιάκοπη εστίαση στην κάλυψη των διαφορετικών αναγκών των πελατών μας», δήλωσε ο Park Hyoung-sei, πρόεδρος της LG Home Entertainment Company. «Γιορτάζοντας μια δεκαετία καινοτομίας webOS και εμπλουτίζοντας τώρα την καθημερινή ζωή των πελατών με το AI webOS, η LG επιταχύνει τη μεταμόρφωσή της σε κορυφαία εταιρεία μέσων ενημέρωσης και πλατφόρμα ψυχαγωγίας».