Η LG μοιράζεται το στρατηγικό όραμά της για την επέκταση του οικοσυστήματος «AI webOS»

Related

Η COSMOTE φέρνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα συνδεσιμότητα μέσω κινητής στο Apple Watch

Η COSMOTE ανακοίνωσε ότι η συνδεσιμότητα μέσω κινητής στο Apple Watch είναι πλέον διαθέσιμη για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Μέσω της υπηρεσίας COSMOTE MultiSim, οι χρήστες ενός cellular μοντέλου Apple Watch, θα μπορούν να παραμένουν συνδεδεμένοι στο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας, ακόμα και όταν δεν έχουν μαζί τους το κινητό τους. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Η αναμέτρηση Ρεάλ Μαδρίτης – Μπάγερν Μονάχου για τη Euroleague ξεχωρίζει στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά το πρόγραμμα: 10:15 ΕΡΤ Sports 2 Ελλάδα – Ιταλία FINA World Cup πόλο γυναικών 12:00 COSMOTE SPORT 7 HD ATP 500 Μόναχο 12:00 COSMOTE SPORT 6 HD ATP 500 Βαρκελώνη 14:00 COSMOTE SPORT 7 HD

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση, σήμερα Παρασκευή, 18 Απριλίου 2025

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις της τηλεόρασης για σήμερα Παρασκευή, 18 Απριλίου 2025 10:15 ΕΡΤ Sports 2 Ελλάδα – Ιταλία FINA World

Η COSMOTE TV φέρνει τη σειρά που περιμένουν όλοι!

Μια εξαιρετικά αναμενόμενη σειρά εξασφάλισε να προσφέρει η COSMOTE TV στους συνδρομητές της. Ο λόγος για το Dexter: Resurrection, το sequel της θρυλικής σειράς που θα μεταδοθεί στη χώρα μας από την συνδρομητική πλατφόρμα της COSMOTE, στο πλαίσιο της συνεργασία με την Paramount και το Paramount+. Στο Dexter: Resurrection, o Michael C. Hall επιστρέφει στον

Τα NBA Playoffs κάνουν «τζάμπολ» στην COSMOTE TV

Τα NBA Playoffs ξεκινούν το Μ. Σάββατο 19/4, έχοντας για ακόμα μία χρονιά ως απόλυτο προορισμό την COSMOTE TV. Το πρώτο «τζάμπολ» θα γίνει το βράδυ του Μ. Σαββάτου με τους Πέισερς να υποδέχονται τους Μπακς του Γιάννη Αντετοκούνμπο. Η αναμέτρηση θα ξεκινήσει στις 20.00 και θα μεταδοθεί ζωντανά από το COSMOTE SPORT 4 HD

Tα playoffs του ΝΒA στην COSMOTE TV

Τα NBA Playoffs αρχίζουν το Μ. Σάββατο 19/4, έχοντας για ακόμα μία χρονιά ως απόλυτο προορισμό την COSMOTE TV.

Αρχική

Το Marketing Week κατατάσσεται στα κορυφαία και πλέον έγκυρα κλαδικά επιχειρηματικά και συνδρομητικά περιοδικά της χώρας. Πρόκειται για το καθιερωμένο δεκαπενθήμερο περιοδικό για ολόκληρο το οικοσύστημα της εμπορικής επικοινωνίας και τους επιμέρους κλάδους του (Marketing, Διαφήμιση, Ψηφιακά και Offline Μέσα). Καλύπτει θέματα της ελληνικής και διεθνούς επικαιρότητας και ενημερώνει τα στελέχη της αγοράς για όλες

Η Cosmote Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ

Μεγάλος χορηγός του Συνδέσμου Ελληνικών Γυμναστικών & Αθλητικών Σωματείων (ΣΕΓΑΣ) για τα επόμενα 3 χρόνια (2025-2028) θα είναι η Cosmote. Μέσα από τη νέα συνεργασία, η εταιρεία θα είναι: Μεγάλος Χορηγός της Εθνικής Ομάδας Στίβου, Μεγάλος Χορηγός του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, Ονομαστικός Χορηγός των 5km του Αυθεντικού Μαραθωνίου, Χορηγός του Run Greece, Μεγάλος Χορηγός

Τα NBA Playoffs κάνουν «τζάμπολ» στην Cosmote TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Τα NBA Playoffs ξεκινούν το Μ. Σάββατο 19/4, έχοντας για ακόμα μία χρονιά ως απόλυτο προορισμό την COSMOTE TV. Το πρώτο «τζάμπολ» θα γίνει το βράδυ του Μ. Σαββάτου με τους Πέισερς να υποδέχονται τους Μπακς του Γιάννη Αντετοκούνμπο. Η αναμέτρηση θα ξεκινήσει στις 20.00 και θα μεταδοθεί ζωντανά από το COSMOTE SPORT

Οι αθλητικές μεταδόσεις 17/4/2025

07:28, Πέμπτη 17 Απριλίου 2025 Media Τα ματς του Europa και του Congerence League ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις: 12:00 ATP 500 Βαρκελώνη COSMOTE SPORT 6 12:00 ATP 500 Μόναχο COSMOTE SPORT 7 14:00 Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός (Πόλο) MEGA PLAY 14:00-19:00 Elite Neon Cup Τελική φάση & Απονομές

Οι ποδοσφαιρικές μεταδόσεις της Μεγάλης Πέμπτης (17/4): Που θα δείτε τις ρεβάνς των προημιτελικών σε Europa και Conference League

Media Οι ρεβάνς των προημιτελικών σε Europa και Congerence League ξεχωρίζουν από το σημερινό τηλεοπτικό «μενού» των ποδοσφαιρικών μεταδόσεων. Αναλυτικά οι επιλογές σας για σήμερα Μεγάλη Πέμπτη (17/4): 19:45 Φιορεντίνα-Τσέλιε Conference League COSMOTE SPORT 4 19:45 Γιαγκελόνια-Μπέτις Conference League COSMOTE SPORT 5 22:00 Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ-Λιόν Europa League ANT1, COSMOTE SPORT 2 22:00 Άιντραχτ Φρανκφούρτης-Τότεναμ Europa

Συνεχίζουν Cosmote TV– ΕΡΤ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας

Συμφωνία-φωτιά για την Cosmote TV!

CREATE IMAGE Επικαιρότητα Ταράζει τα νερά η cosmote tv! Ταράζει τα νερά η cosmote tv! Μια από τις πιο καυτές σειρές της χρονιάς έρχεται στην Cosmote TV, και οι φαν έχουν κάθε λόγο να πανηγυρίζουν. Δείτε περισσότερα εδώ To Panathinaikos24.gr είναι δίπλα σε κάθε άθλημα και κάθε στιγμή του Παναθηναϊκού. Είτε πρόκειται για μπάλα ποδοσφαίρου

Συμφωνία-φωτιά για την Cosmote TV! Φέρνει τη σειρά που όλοι περιμένουν

Σειρές 16 Απριλίου 2025 20:03 Μια από τις πιο καυτές σειρές της χρονιάς έρχεται στην Cosmote TV, και οι φαν του Dexter έχουν κάθε λόγο να πανηγυρίζουν. Το Dexter: Resurrection, το πολυαναμενόμενο sequel της θρυλικής σειράς, εξασφαλίστηκε και επίσημα για την Ελλάδα μέσω της streaming πλατφόρμας, χάρη στη συνεχιζόμενη συνεργασία της Cosmote TV με την

UEFA Europa & Conference League: Η προημιτελική φάση ολοκληρώνεται στην COSMOTE TV

Onsports Team 16 Απριλίου 2025, 19:56 Στα κανάλια COSMOTE SPORT και τα 8 ματς των δύο διοργανώσεων Τα UEFA Europa League και UEFA Conference League επιστρέφουν με τη 2η αγωνιστική της προημιτελικής φάσης, η οποία θα διεξαχθεί την Μ. Πέμπτη 17/4, με την COSMOTE TV να μεταδίδει και τα 8 ματς. Η δημοσιογραφική ομάδα των

Share

Η LG Electronics (LG) διοργάνωσε την περασμένη εβδομάδα το webOS Summit 2024 στο Incheon της Νότιας Κορέας, μοιράζοντας το στρατηγικό της όραμα και τις μελλοντικές πρωτοβουλίες για την επέκταση του οικοσυστήματος webOS AI και την ανάπτυξη της επιχειρηματικής της πλατφόρμας.

Με θέμα «Ενδυνάμωση του webOS με AI», το δεύτερο webOS Summit φιλοξένησε περίπου 300 συμμετέχοντες που εκπροσωπούσαν 140 συνεργαζόμενες εταιρείες – συμπεριλαμβανομένων προγραμματιστών περιεχομένου, παραγωγών και παρόχων – από 24 χώρες. Η εκδήλωση σηματοδότησε επίσης ένα σημαντικό ορόσημο: τη δέκατη επέτειο από την κυκλοφορία του webOS στις έξυπνες τηλεοράσεις LG.

Το AI webOS διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στον φιλόδοξο επιχειρηματικό μετασχηματισμό της LG, μεταβαίνοντας από κατασκευαστής ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης σε εταιρεία λύσεων Smart Life. Με μια στρατηγική επένδυση άνω του 1 τρισεκατομμυρίου KRW (740 εκατομμύρια USD), η LG στοχεύει να βελτιώσει σημαντικά τις δυνατότητες της πλατφόρμας webOS της και των συναφών επιχειρήσεων.

Για να επιτύχει το στρατηγικό της όραμα και να ανυψώσει την αξία των μοναδικών προσφορών της, η LG διευρύνει συνεχώς την εκτεταμένη επιλογή περιεχομένου και υπηρεσιών που είναι προσβάσιμες στο AI webOS. Η πλατφόρμα, η οποία προσφέρει εξαιρετικές εμπειρίες σε χρήστες LG TV σε περισσότερες από 180 χώρες, παρέχει επί του παρόντος περισσότερες από 4.000 εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένων εκείνων για ψυχαγωγία, γυμναστική στο σπίτι, εκπαίδευση και παιχνίδια.

Φέτος, η LG ενισχύει τη φήμη του AI webOS ως προηγμένης πλατφόρμας gaming προσθέτοντας μια ποικιλία νέων υπηρεσιών και καινοτομιών εμπειρίας. Προς το παρόν, η πλατφόρμα αιχμής προσφέρει περίπου 4.500 παιχνίδια σε δημοφιλείς υπηρεσίες παιχνιδιών cloud, όπως το GeForce NOW και το Amazon Luna. Για να κάνει το gaming στις τηλεοράσεις της ακόμα πιο αποδοτικό, η LG συνεργάστηκε με την MediaTek και τη Razer, αξιοποιώντας τη νέα τεχνολογία Bluetooth Ultra-Low Latency (BT ULL) για να μειώσει την καθυστέρηση εισόδου σε ανεπαίσθητο 1ms κατά τη χρήση παιχνιδιών Bluetooth. Αυτή η εντυπωσιακή λειτουργεία, που ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια του webOS Summit 2024, ενισχύει την εμπειρία παιχνιδιού στο cloud, δίνοντας στους χρήστες πιο ακριβή έλεγχο και κάνοντας το παιχνίδι πιο καθηλωτικό.

Η LG ενισχύει επίσης το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα σε περιεχόμενο και υπηρεσίες αναζητώντας ενεργά και εξασφαλίζοντας κορυφαία ταλέντα στον κλάδο. Η εταιρεία φιλοξένησε πρόσφατα ένα παγκόσμιο hackathon για την ανακάλυψη συναρπαστικών νέων παιχνιδιών και περιεχομένου που υποστηρίζεται από AI, κατάλληλο για AI webOS και συνεργάζεται επίσης στην ανάπτυξη παιχνιδιών με αναγνωρισμένα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, όπως το Πανεπιστήμιο Sungkyunkwan και το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης.

Επιπλέον, με την εισαγωγή του webOS Pay, η LG κατέστησε ταχύτερη και πιο βολική για τους χρήστες την αγορά περιεχομένου και υπηρεσιών στο AI webOS. Η απλή στη χρήση υπηρεσία πληρωμών συμβάλλει στην απρόσκοπτη, εξατομικευμένη εμπειρία αγορών στην έξυπνη πλατφόρμα της LG.

Την τελευταία δεκαετία, η LG έχει πουλήσει 220 εκατομμύρια έξυπνες τηλεοράσεις και ενίσχυσε με συνέπεια τη δραστηριότητα της πλατφόρμας webOS μέσω συμφωνιών αδειοδότησης με μια σειρά από τοπικές και παγκόσμιες εταιρείες. Η LG έκανε για πρώτη φορά διαθέσιμο το webOS σε άλλους κατασκευαστές τηλεοράσεων το 2021 και από τότε, η ευέλικτη πλατφόρμα έχει υιοθετηθεί από περισσότερες από 400 μάρκες. Η εταιρεία είναι τώρα έτοιμη να επεκτείνει περαιτέρω το οικοσύστημα webOS μέσω μιας σειράς λύσεων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας αυτοκινήτου που υποστηρίζονται από webOS, ψηφιακής σήμανσης, έξυπνων οθονών, οθονών παιχνιδιών και προβολέων.

Επιπλέον, η πλατφόρμα webOS ενισχύει την ισχυρή ανταγωνιστικότητα της LG στη διαφημιστική αγορά. Το 2024, τα έσοδα που παράγονται από διαφημίσεις και υπηρεσίες στο webOS προβλέπεται να ξεπεράσουν το 1 τρισεκατομμύριο KRW, γεγονός που σηματοδοτεί τετραπλάσια αύξηση από το 2021.

Σημαντική συμβολή σε αυτήν την εξαιρετική απόδοση είναι τα LG Channels, μια δωρεάν υπηρεσία streaming που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και παρέχει πάνω από 3.800 κανάλια και είναι πλέον διαθέσιμη σε 29 χώρες. Η εταιρεία αύξησε την ήδη εντυπωσιακή της προσφορά κορυφαίων επιλογών προβολής στη δωρεάν υπηρεσία της με την κυκλοφορία του LG Channels Showcase και του LG 1 – νέα κανάλια που διαθέτουν μια επιλεγμένη επιλογή υψηλής ποιότητας ψυχαγωγίας. Επιπλέον, η LG προσθέτει αξία στην εμπειρία του χρήστη μέσω της παροχής λύσεων διαφημίσεων που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη που κάνουν τις προτάσεις περιεχομένου ακόμη πιο σχετικές με τις προτιμήσεις των χρηστών.

Με το όραμά της στο Affectionate Intelligence για μια πιο προσεκτική με ενσυναίσθηση τεχνολογία AI, η LG εμπλουτίζει και βελτιώνει συνεχώς την εμπειρία του πελάτη. Η εφαρμογή Affectionate Intelligence επιτρέπει στους χρήστες του webOS να απολαμβάνουν ευκολότερο έλεγχο, καθώς και εξατομικευμένες προτάσεις περιεχομένου και υπηρεσιών που ταιριάζουν στα ατομικά γούστα και τον τρόπο ζωής τους. Μέσω συνεργασιών με καινοτόμες συνεργαζόμενες εταιρείες και την απρόσκοπτη ενσωμάτωση των πιο πρόσφατων τεχνολογιών, η LG βελτιώνει συνεχώς την πρωτοποριακή της πλατφόρμα.

Μαζί με ενημερωτικές παρουσιάσεις και επιδείξεις, το webOS Summit 2024 περιελάμβανε έναν χώρο εμπειριών, όπου οι συμμετέχοντες μπορούσαν να δουν από πρώτο χέρι πώς οι ισχυρές τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης προάγουν την καινοτομία στην εμπειρία των πελατών στο webOS. Ένα από τα πολλά έξυπνα χαρακτηριστικά που προσφέρονται στην πλατφόρμα της LG, το AI Concierge χρησιμοποιεί αναγνώριση φωνής, ιστορικό αναζήτησης και δεδομένα χρήστη, για να παρέχει προσαρμοσμένες προτάσεις εφαρμογής και προβολής. Χάρη στην ικανότητά του να αναγνωρίζει διαφορετικές φωνές, το AI webOS μπορεί να μεταφέρει κάθε χρήστη έξυπνης τηλεόρασης LG κατευθείαν στη δική του εξατομικευμένη Αρχική οθόνη, χωρίς να χρειάζεται να επιλέξει το προφίλ του με μη αυτόματο τρόπο.

«Η επιχείρηση της πλατφόρμας webOS συνεχίζει να εξελίσσεται συνεχώς με βάση τη στενή συνεργασία με τους πολύτιμους συνεργάτες μας και την αδιάκοπη εστίαση στην κάλυψη των διαφορετικών αναγκών των πελατών μας», δήλωσε ο Park Hyoung-sei, πρόεδρος της LG Home Entertainment Company. «Γιορτάζοντας μια δεκαετία καινοτομίας webOS και εμπλουτίζοντας τώρα την καθημερινή ζωή των πελατών με το AI webOS, η LG επιταχύνει τη μεταμόρφωσή της σε κορυφαία εταιρεία μέσων ενημέρωσης και πλατφόρμα ψυχαγωγίας».