Η Kaspersky Lab αποκαλύπτει την άσχημη αλήθεια για το online dating

Related

Αντίο λέει η Apple στις θήκες FineWoven

Στην οριστική κατάργηση των δερμάτινων αξεσουάρ για χάρη ενός νέου υλικού FineWoven προέβη η Apple από τον περασμένο Σεπτέμβριο, τότε δηλαδή που ανακοίνωσε και την σειρά iPhone 15. Επίσημα υπάρχουν δύο παραλλαγές θηκών του iPhone που μοιράζονται την ίδια τιμή 59 $, όμως η εμφάνιση, η αίσθηση και η μακροζωία τους δεν ταιριάζουν απόλυτα. Ως αποτέλεσμα,…

Από τα ακουστικά και τον ήχο, η Moondrop τώρα και στον χώρο των smartphones με το MIAD 01

Μήπως σας λέει κάτι το όνομα Moondrop; Είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται σε προϊόντα ήχου high end, όπως ακουστικά και in-ear monitors (IEMs), όμως λόγω των εμπορικών της ανησυχιών, ασχολήθηκε και με την mobile τεχνολογία και έτσι κυκλοφορεί τώρα το πρώτο της smartphone, το MIAD 01. Το όνομα σημαίνει Mobile Internet Audio Device και όπως μπορείτε…

Κατασκευή νέου φωτοβολταϊκού πάρκου 171ΜW από την κοινοπραξία Intrakat – Amaresco – RES Invest για λογαριασμό του Ομίλου ΔΕΗ στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής...

Την κατασκευή ενός νέου φωτοβολταϊκού πάρκου 171ΜW στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας στην Κοζάνη, ξεκινά o όμιλος Intrakat για λογαριασμό του Ομίλου ΔΕΗ, ο οποίος προχωρά δυναμικά την οργανική ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου ΑΠΕ. Συγκεκριμένα, η Κοινοπραξία εταιρειών «Intrakat – Ameresco – RES INVEST PV 171MW», στην οποία ο όμιλος Intrakat είναι επικεφαλής και συμμετέχει με…

H KRAFT Paints λανσάρει την ΑΙ εφαρμογή «Chat in Color»

Το πρώτο εργαλείο Τεχνητής Νοημοσύνης για την κατηγορία των χρωμάτων (A.I. Color Generator) στην Ελλάδα, που καθοδηγεί τους χρήστες να επιλέξουν το χρώμα που πραγματικά επιθυμούν, ακόμη και αν αυτό προέρχεται από τη φαντασία, τις αναμνήσεις ή τα συναισθήματά τους!  Το προηγμένο εργαλείο «Chat in Color» είναι από σήμερα διαθέσιμο δωρεάν για όλους μέσω της…

Ίσως αυτές τις ημέρες να δούμε το HMD Pulse να κυκλοφορεί στην Ευρώπη!

Οι γνώσεις της HMD Global πάνω στην κατασκευή smartphones είναι πάρα πολλές μετά την πολύχρονη ενασχόλησή της με τα τηλέφωνα της Nokia και τώρα κάνει το επόμνο δικό της βήμα ξεκινώντας να κυκλοφορεί μοντέλα με την δική της επωνυμία. Ένα από τα πρώτα smartphones με την επωνυμία HMD, θα είναι το Pulse, το οποίο διέρρευσε εκτενώς νωρίτερα…

Το Paramount+ έρχεται στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV

Μια από τις μεγάλες streaming υπηρεσίες στην Αμερική φέρνει το περιεχόμενό της και στην Ελλάδα, μέσω της COSMOTE TV. Ένα από τα μεγάλα legacy στούντιο του Χόλιγουντ, η Paramount, συγκεντρώνει στην Αμερική την πλούσια βιβλιοθήκη τίτλων της στην δική της streaming πλατφόρμα Paramount+, με τίτλους από το Star Trek μέχρι Mission: Impossible. Το Paramount+ έρχεται…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

Οι νικητές των Stoiximan Super League, Κύπελλο Ελλάδας Betsson, UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, NBA και FIBA Champions League θα αναδειχθούν μέσα από τα κανάλια COSMOTE SPORT  Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές των…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

- Οι νικητές των Stoiximan Super League, Κύπελλο Ελλάδας Betsson, UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, NBA και FIBA Champions League θα αναδειχθούν μέσα από τα κανάλια COSMOTE SPORT Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές των καναλιών COSMOTE SPORT θα «βάλουν τα αθλητικά τους» για να παρακολουθήσουν τα μεγαλύτερα ντέρμπι των playoffs της Stoiximan Super League, τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος Betsson, όλους τους αγώνες των διασυλλογικών διοργανώσεων…

ΔΕΗ blue: Με ανανεωμένη κοινή εφαρμογή ηλεκτροκίνησης «PPC blue» σε Ελλάδα και Ρουμανία

Σηματοδοτώντας τη νέα εποχή της Ηλεκτροκίνησης του Ομίλου ΔΕΗ, η ΔΕΗ blue ανανεώνει και αναβαθμίζει την εφαρμογή της, κάνοντας την εμπειρία της φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων ακόμη πιο εύκολη και ευχάριστη για τους οδηγούς. Η εφαρμογή ηλεκτροκίνησης, διαθέσιμη για συσκευές iOS και Android, αλλάζει και μετονομάζεται σε PPC blue, καθώς πλέον είναι κοινή για τους οδηγούς…

Πώς μπορούμε να μειώσουμε τα ψηφιακά μας απόβλητα

Η Ημέρα της Γης λειτουργεί ως υπενθύμιση της ευθύνης μας για την προστασία του περιβάλλοντος. Ενώ οι παραδοσιακές προσεγγίσεις όπως η μείωση της κατανάλωσης πλαστικού είναι γνωστές, υπάρχουν λιγότερο προφανείς μέθοδοι που έχουν επίσης σημαντικό αντίκτυπο. Μια τέτοια μέθοδος είναι η ελαχιστοποίηση των προσωπικών μας ψηφιακών αποβλήτων. Αν και μπορεί να μην είναι τόσο απτά…

Paramount+: Διαθέσιμο στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV

Το περιεχόμενο του Paramount+, είναι πλέον διαθέσιμο στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV, σε ειδικά διαμορφωμένη περιοχή στη streaming υπηρεσία της. Έτσι, στο πλαίσιο διευρυμένης, πολυετούς συμφωνίας της COSMOTE TV με την Paramount Global Content Distribution, οι συνδρομητές της μπορούν να βρουν εύκολα όλο το δημοφιλές περιεχόμενο των Paramount Pictures, Showtime © , CBS…

COSMOTE HISTORY: Ντοκιμαντέρ για τα Πράσινα & Έξυπνα Νησιά του Ν. Αιγαίου

Τα επιτυχημένα επιχειρησιακά πράσινα μοντέλα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και πιο συγκεκριμένα στα νησιά Ρόδο, Αστυπάλαια, Σύρο, Χάλκη και Τήλο, προσελκύοντας κολοσσούς των νέων τεχνολογιών και των επιχειρήσεων, παρουσιάστηκαν στο ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε από το COSMOTE HISTORY χθες 22 Απριλίου 2024, Ημέρα της Γης. Το ωριαίο ντοκιμαντέρ, σε σκηνοθεσία του βραβευμένου σκηνοθέτη Πάνου…

Public: Υπηρεσία “Τα πάντα Άτοκα” που στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού

Σε μια εποχή όπου οι τιμές αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Public ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας άτοκα και χωρίς κάρτα όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας. Με επίκεντρο τον πελάτη, αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό σήμερα και δεσμεύονται να διατηρήσουν τα προϊόντα τους προσιτά μέσα από…

Η ESET Hellas στη διεθνή έκθεση τεχνολογίας BEYOND στη Θεσσαλονίκη

Η ESET Hellas θα λάβει μέρος στη διεθνή έκθεση τεχνολογίας BEYOND υπό την αιγίδα της Πρεσβείας της Σλοβακικής Δημοκρατίας, στο Περίπτερο 15, Stand D09. Με επίκεντρο την επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης και τις αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως το IoT και η κβαντική πληροφορική, η διεθνής έκθεση τεχνολογίας BEYOND, που θα πραγματοποιηθεί φέτος στις 25-27 Απριλίου στη…

Share

  • Written by Super User
  • Published in TECH

Η Kaspersky Lab αποκαλύπτει την άσχημη αλήθεια για το online dating

Παρόλο που περίπου ένας στους τρεις χρησιμοποιεί πλατφόρμες και εφαρμογές διαδικτυακών γνωριμιών, δεν απολαμβάνουν όλοι μία θετική εμπειρία.

Η πρόσφατη έρευνα της Kaspersky Lab δείχνει ότι οι χρήστες που αναζητούν online “τον ένα και μοναδικό” μπορεί να απογοητευτούν – πολλοί έχουν έρθει σε επαφή με ψεύτικες πληροφορίες και φωτογραφίες, κακόβουλα links, απατεώνες που προσπαθούν να αποσπάσουν πληροφορίες από αυτούς, ή ανθρώπους που ψεύδονται για το τι πραγματικά αναζητούν από μια σχέση.

Η έρευνα έδειξε ότι αυτοί που ψάχνουν για την «αδελφή ψυχή» τους στις πλατφόρμες διαδικτυακών γνωριμιών, όπως Tinder, Bumble, OK Cupid, Badoo και άλλες – ανήκουν στη μειονότητα, με μόλις το 11% να χρησιμοποιεί τα διαδικτυακά ραντεβού για να βρει το σύντροφο που θα παντρευτεί. Ακόμα, σχεδόν οι μισοί χρήστες (48%) τέτοιων εφαρμογών παραδέχονται ότι το κάνουν απλά για διασκέδαση και ένας στους δέκα (13%) ψάχνει απλά για σεξ.

Ο κόσμος των διαδικτυακών ραντεβού είναι επίσης γεμάτος με ψεύτικες πληροφορίες – κάτι το οποίο ενδέχεται να δημιουργήσει ακόμα περισσότερα προβλήματα σε αυτούς που αναζητούν την αγάπη. Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες (57%) παραδέχονται ότι ψεύδονται όταν φλερτάρουν διαδικτυακά – παραποιώντας πληροφορίες για να κάνουν τους εαυτούς τους να δείχνουν καλύτεροι από την πραγματική ζωή, ή ακόμα προσπαθούν να πιάσουν τους συντρόφους τους να απατούν.

Ο πολλαπλασιασμός των ψεύτικων δεδομένων (fake data) αποτελεί τροχοπέδη για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες online dating, με έναν στους πέντε (19%) να δηλώνει ότι αποθαρρύνεται από τη χρήση online dating εφαρμογών λόγω των ψεύτικων φωτογραφιών, έναν στους δέκα λόγω ψεύτικων προσδοκιών για σχέση (12%) και έναν στους δέκα (11%) λόγω ανέντιμων καταστάσεων σχέσης. Είναι ενδιαφέρον – και μάλλον ειρωνικό – το γεγονός ότι η εύρεση ψευδών πληροφοριών αποτελεί μεγαλύτερο αντικίνητρο για όσους χρήστες ψεύδονται παρά για τους ειλικρινείς χρήστες.

Παρά το γεγονός ότι αποθαρρύνονται από τις ψεύτικες πληροφορίες, οι χρήστες σε όλο τον κόσμο απομακρύνονται επίσης από τη χρήση online dating εφαρμογών λόγω των απειλών της διαδικτυακής τους ασφάλειας. Ένας στους δέκα καταδεικνύει παράγοντες όπως απατεώνες που προσπαθούν να αποσπάσουν προσωπικές ή οικονομικές πληροφορίες από αυτούς, να αποστείλουν κακόβουλα links ή κακόβουλα προγράμματα που «μολύνουν» τη συσκευή τους. Όταν έρχονται αντιμέτωποι με αυτές τις απειλές, αυτοί που «προσποιούνται» τείνουν να προσέχουν περισσότερο την ασφάλειά τους — π.χ. το 16% εκείνων που μοιράζονται ψευδείς πληροφορίες είχαν «μολύνει» τη συσκευή τους με κακόβουλο λογισμικό, spyware ή ransomware μέσω μιας πλατφόρμας διαδικτυακών γνωριμιών, σε σύγκριση με μόλις το 5% εκείνων που δεν μοιράζονται ψευδείς πληροφορίες.

Για να βοηθήσει τους χρήστες να προστατευτούν από τους απατεώνες και τους δυσάρεστους χαρακτήρες όταν «βγαίνουν διαδικτυακό ραντεβού», η Kaspersky Lab προσφέρει μια σειρά από λύσεις ασφάλειας βασισμένες σε εις βάθος Πληροφόρηση απειλών και τεχνογνωσία ασφάλειας. Η λύση Kaspersky Internet Security προσφέρει προηγμένα χαρακτηριστικά για να προστατεύσει κάθε πτυχή της ψηφιακής ζωής ενός χρήστη.

Η Kaspersky Lab αποκαλύπτει την άσχημη αλήθεια για το online dating