Image default
NEWS

Η Facebook ανακοίνωσε τα «έξυπνα» γυαλιά Ray-Ban Stories

Τα γυαλιά Ray-Ban Stories, με τιμή που ξεκινά από τα 299 δολάρια, επιτρέπουν στον κάτοχό τους να τραβάει φωτογραφίες και βίντεο μέσω φωνητικών εντολών ή απλά πιέζοντας ένα πλήκτρο στον δεξιό βραχίονα.

Επιπρόσθετα, έχουν ενσωματωμένα μικρά ηχεία τα οποία ουσιαστικά μετατρέπουν το σετ γυαλιών σε σετ ακουστικών για την ακρόαση μουσικής και podcasts μέσω του κινητού τηλεφώνου και σύνδεσης Bluetooth. Επιπλέον, τα ενσωματωμένα μικρόφωνα επιτρέπουν την πραγματοποίηση τηλεφωνικών συνομιλιών.

Τα Ray-Ban Stories αποτελούν το τελευταίο παράδειγμα της γενικότερης προσπάθειας της Facebook να δημιουργήσει νέες κατηγορίες προϊόντων hardware, ενώ προφανώς αντιπροσωπεύουν άλλο ένα βήμα προς το μέλλον όπως το οραματίζεται η αμερικανική εταιρεία. Ένα μέλλον στο οποίο οι άνθρωποι θα «φοράνε» τον υπολογιστή στο πρόσωπο, είτε πρόκειται για μία μάσκα εικονικής πραγματικότητας Oculus ή κάτι λιγότερο φουτουριστικό όπως ένα ζευγάρι γυαλιών ηλίου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Facebook δεν είναι η πρώτη εταιρεία που δημιουργεί «έξυπνα» γυαλιά. Είχε προηγηθεί η ανταγωνίστριά της στο χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Snap η οποία είχε λανσάρει τη συσκευή Spectacles το 2016, ωστόσο τον δρόμο είχε ανοίξει η Google το 2013 με το Google Glass.

Τα Ray-Ban Stories είναι διαθέσιμα μέσω των καταστημάτων της Ray-Ban και του Ray-Ban.com σε Ηνωμένες Πολιτείες, Βρετανία, Ιταλία, Αυστραλία, Ιρλανδία και Καναδά. Περισσότεροι μεταπωλητές περιλαμβανομένων των Amazon, Best Buy, Sunglass Hut και LensCrafters θα προστεθούν από την ερχόμενη Δευτέρα.

Related posts

Πώς και γιατί πήρε το όνομά του ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου Amazon;

fiber

Άρης: Πιθανός εντοπισμός παγετώνων σε πεδινό έδαφος

fiber

Η Huawei παρουσιάζει το AirEngine ως νέα Wi-Fi μάρκα

fiber

To ελάττωμα στις κάμερες ασφαλείας που επιτρέπει στους χάκερ να τις ελέγχουν – Το πείραμα σε ένα σκοτεινό στούντιο

fiber

Η Κωτσόβολος αλλάζει την αγορά με 3 νέες πρωτοποριακές υπηρεσίες & μετατρέπεται στο απόλυτο one stop shop

fiber

Πώς η McDonald’s επιδιώκει να μειώσει τα κόστη και να αυξήσει την παραγωγή

fiber