Image default
MARKET

Η Deutsche Telekom είναι το πολυτιμότερο ευρωπαϊκό brand – Στην κορυφή η Apple

Η Deutsche Telekom, της οποίας η αξία του brand παρουσίασε αύξηση κατά 17%, φτάνοντας στα 73,3, δισεκατομμύρια δολάρια, κατέκτησε τον τίτλο του πιο πολύτιμου brand στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, ξεπερνώντας τη Verizon (αξία brand αυξημένη κατά 6%, στα 71,8 δισ. δολάρια). Κατατάσσεται στην 9η θέση παγκοσμίως, αποτελώντας, επίσης, το πιο πολύτιμο ευρωπαϊκό brand.

Όπως αναφέρει μελέτη της Brand Finance, «η δυναμική της Deutsche Telekom, η οποία οφείλεται στην ισχύ του δικτύου, έχει ενισχύσει τα έσοδα από υπηρεσίες του ομίλου, ενώ η επιτυχής ανάπτυξη οπτικών ινών στην Ευρώπη, παράλληλα με την ηγετική θέση στο 5G στις ΗΠΑ, έχουν ενισχύσει την αντίληψη για τη συνδεσιμότητα. Η έρευνα της Brand Finance αναδεικνύει την ηγετική θέση της Deutsche Telekom στις μετρήσεις ικανοποίησης του πελάτη, οδηγώντας σε αύξηση του δείκτη Brand Strength Index σε 83/100.

Υπενθυμίζεται πως, εδώ και μερικούς μήνες, στην εμπρόσθια όψη του Μεγάρου του ΟΤΕ και ακριβώς κάτω από το λογότυπο του Ομίλου, εμφανίζεται πλέον και το «T» της γερμανικής Deutsche Telekom. Η συγκεκριμένη εξέλιξη αποτελεί μέρος της στρατηγικής που είχε ήδη ανακοινωθεί, όταν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, μιλώντας στους μετόχους κατά την ετήσια γενική συνέλευση, ανακοίνωνε τη σταδιακή ενσωμάτωση του.

Την ίδια στιγμή, η Apple κατάφερε μια σημαντική ανάπτυξη του brand της, καθώς η αξία του αυξήθηκε κατά 219 δισεκατομμύρια δολάρια (74%), φτάνοντας σε 517 δισεκατομμύρια δολάρια, ανακτώντας τον τίτλο του πιο πολύτιμου brand στον κόσμο.

Η Apple, όπως αναφέρει η Brand Finance, έχει επιτύχει μια αξιοσημείωτη αύξηση της αξίας του brand της, «καθώς η στρατηγική της για την εξεύρεση νέων αγορών, την επέκταση του οικοσυστήματός της και την ενθάρρυνση των αναβαθμίσεων σε iPhone υψηλότερης αξίας, ήταν εξαιρετικά αποτελεσματική». Η Apple διατήρησε τη θέση της ως ο κυρίαρχος παίκτης στην αγορά των premium smartphone, με μερίδιο 71%.

Η Nvidia, της οποίας η αξία του brand της αυξήθηκε κατά 163% φτάνοντας τα 44,5 δισεκατομμύρια δολάρια, έγινε το ταχύτερα αναπτυσσόμενο brand στον κόσμο. Ως βασικός προμηθευτής chip στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, η Nvidia «εμφανίζεται ως εξαιρετικά καινοτόμος, ενώ τα επίπεδα εξοικείωσης, εκτίμησης και σύστασης αυξήθηκαν όλα σε ετήσια βάση».

Η Tesla (η αξία του brand της μειώθηκε κατά 12% στα 58,3 δισ. δολάρια) έπεσε από την πρώτη 10άδα, στην 18η θέση, ενώ η BYD (η αξία του brand της αυξήθηκε κατά 20%, στα 12,1 δισ. δολάρια) ξεπέρασε την Tesla και έγινε ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο.

Αναλυτικά, η πρώτη 15άδα των brand έχει ως εξής: Apple, Microsoft, Google, Amazon, Samsung, Walmart, TikTok, Facebook, Deutsche Telekom, Industrial and Commercial Bank of China, Verizon, State Gid, Instagram, China Construction Bank και Starbucks.

Φωτογραφία από Bin im Garten υπό Creative Commons

Related posts

Τα Καλύτερα Τατουάζ με θέμα την Ποπ Κουλτούρα – Εμβληματικοί Χαρακτήρες, Ταινίες, Σειρές

fiber

Η Κωτσόβολος λέει «Πάμε όλοι Κέντρο» και φέρνει ξανά την τεχνολογία στην Αθήνα

fiber

Το Samsung Galaxy Fold κυκλοφορεί στην Κορέα. Σύντομα και σε άλλες χώρες

fiber

«Back to school» για όλους με απίθανες προσφορές από την WIND

fiber

Ανεπίσημη πρώτη εμφάνιση για το νέο 16πύρηνο κτήνος της AMD, Threadripper 3000!

fiber

Xiaomi Mi Band 4: Με οθόνη 0,95 ιντσών και αντοχή στο νερό έως τα 50 μέτρα

fiber