Η Allianz Direct κέρδισε τα πρώτα της βραβεία μετά τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό και την αρωγή της Globe One Digital

Related

Το MAD TV αξιοποιεί τις δυνατότητες του Amazon Bedrock και προσφέρει την απόλυτη εικαστική εμπειρία στα φετινά MAD Video Music Awards από την ΔΕΗ

Το MAD TV, το κορυφαίο μουσικό δίκτυο της Ελλάδας, προετοιμάζει το κοινό για μια συναρπαστική εικαστική εμπειρία στα επερχόμενα ΜAD Video Music Awards  από την ΔΕΗ μέσω της χρήσης των μοναδικών εργαλείων ΑΙ, του Amazon Bedrock. Η τελευταία λέξη της τεχνολογίας και η μουσική συνδυάζονται αρμονικά και η δημιουργική ομάδα του MAD TV, εμπνεόμενη από…

ΟΤΕ: ξανά στις “The 50 Most Sustainable Companies in Greece”

Από την έναρξη του δείκτη βιώσιμης ανάπτυξης «The ESG Index in Greece» και για 7η συνεχή χρονιά, ο Όμιλος ΟΤΕ συμπεριλαμβάνεται στη λίστα «The 50 Most Sustainable Companies in Greece», που δημοσίευσε πρόσφατα το Quality Net Foundation. Η διαμόρφωση της λίστας βασίζεται στη μεθοδολογία του Sustainability Performance Directory, που αξιολογεί τις επιδόσεις των επιχειρήσεων σε…

Δωρεάν απεριόριστα data το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος από την Cosmote

Δωρεάν απεριόριστα data και αυτό το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος (22-24/06), προσφέρει η COSMOTE σε όλους τους πελάτες της. Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, οι πελάτες συμβολαίου COSMOTE -ιδιώτες και επαγγελματίες, Καρτοσυμβολαίου, Business Cost Control, COSMOTE Family, COSMOTE Neo, COSMOKAΡΤΑ και Frog μπορούν να ενεργοποιήσουν την προσφορά οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμούν, έως και τις 24 Ιουνίου…

Η Nikon κυκλοφορεί την εξαιρετική ισχυρή Ζ6ΙΙΙ

Σήμερα η Nikon επεκτείνει τη βραβευμένη σειρά φωτογραφικών μηχανών Z με την υβριδική φωτογραφική μηχανή πλήρους κάδρου Z6III. Κατασκευασμένη στο ίδιο πνεύμα με τη Z8 και τη Z9, η μικρή αλλά ανθεκτική Z6III είναι μια ευέλικτη και δημιουργική φωτογραφική μηχανή μεγάλων επιδόσεων που εξασφαλίζει εξαιρετικά λεπτομερείς φωτογραφίες καθώς και δυνατότητα εγγραφής video 6K/60P (RAW).  Η…

COSMOTE> Δωρεάν απεριόριστα data και φέτος το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος

Δωρεάν απεριόριστα data και αυτό το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος (22-24/06), προσφέρει η COSMOTE σε όλους τους πελάτες της, για να επικοινωνούν και να ψυχαγωγούνται ξέγνοιαστα όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς περιορισμούς, με το γρηγορότερο δίκτυο κινητής της χώρας. Όλοι οι πελάτες συμβολαίου COSMOTE -ιδιώτες και επαγγελματίες, Καρτοσυμβολαίου, Business Cost Control, COSMOTE Family, COSMOTE Neo,…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data και φέτος το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος

Δωρεάν απεριόριστα data και αυτό το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος (22-24/06), προσφέρει η COSMOTE σε όλους τους πελάτες της, για να επικοινωνούν και να ψυχαγωγούνται ξέγνοιαστα όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς περιορισμούς, με το γρηγορότερο δίκτυο κινητής της χώρας.  Όλοι οι πελάτες συμβολαίου COSMOTE -ιδιώτες και επαγγελματίες, Καρτοσυμβολαίου, Business Cost Control, COSMOTE Family, COSMOTE Neo,…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data και φέτος το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος

Δωρεάν απεριόριστα data και αυτό το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος (22-24/06), προσφέρει η COSMOTE σε όλους τους πελάτες της, για να επικοινωνούν και να ψυχαγωγούνται ξέγνοιαστα όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς περιορισμούς, με το γρηγορότερο δίκτυο κινητής της χώρας. Όλοι οι πελάτες συμβολαίου COSMOTE -ιδιώτες και επαγγελματίες, Καρτοσυμβολαίου, Business Cost Control, COSMOTE Family, COSMOTE Neo,…

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος

Δωρεάν απεριόριστα data το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, 22 έως 24 Ιουνίου, προσφέρει η Cosmote σε όλους τους πελάτες της, για να επικοινωνούν και να ψυχαγωγούνται ξέγνοιαστα όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς περιορισμούς.Όλοι οι πελάτες συμβολαίου Cosmote – ιδιώτες και επαγγελματίες, Καρτοσυμβολαίου, Business Cost Control, Cosmote Family, Cosmote Neo, Cosmoκάρτα και Frog – μπορούν να…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data και φέτος το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος

Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH Ισχύει για όλους τους πελάτες COSMOTE από 22-24/06. Δωρεάν απεριόριστα data και αυτό το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος (22-24/06), προσφέρει η COSMOTE σε όλους τους πελάτες της, για να επικοινωνούν και να ψυχαγωγούνται ξέγνοιαστα όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς περιορισμούς, με το γρηγορότερο δίκτυο κινητής της χώρας. Όλοι οι πελάτες συμβολαίου COSMOTE -ιδιώτες και…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data και φέτος το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος

Δωρεάν απεριόριστα data και αυτό το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος (22-24/06), προσφέρει η COSMOTE σε όλους τους πελάτες της, για να επικοινωνούν και να ψυχαγωγούνται ξέγνοιαστα όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς περιορισμούς, με το γρηγορότερο δίκτυο κινητής της χώρας. Όλοι οι πελάτες συμβολαίου COSMOTE -ιδιώτες και επαγγελματίες, Καρτοσυμβολαίου, Business Cost Control, COSMOTE Family, COSMOTE Neo,…

O σημαντικός ρόλος των ψαράδων στην προστασία των θαλασσών γίνεται ντοκιμαντέρ στο πλαίσιο του COSMOTE BLUE

Μέχρι σήμερα έχουν εκπαιδευτεί 216 επαγγελματίες ψαράδες και έχουν συγκεντρωθεί 57 τόνοι πλαστικού. 17.06.2024 - 15:08 «Ψαρεύοντας για το Μπλε» Το ντοκιμαντέρ «Ψαρεύοντας για το Μπλε» παρουσιάζει η COSMOTE αποκλειστικά στο κανάλι της COSMOTE στο YouTube με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος. PGRpdiBzdHlsZT0iaGVpZ2h0OjYwMHB4IWltcG9ydGFudDt6LWluZGV4OjEwMCIgY2xhc3M9InN0aWNreS1iYW5uZXIiPg0KICAgICAgPGRpdiBpZD0ic2FzXzgwMjY4Ij48L2Rpdj4gICAgICA8L2Rpdj4= Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας COSMOTE BLUE και σε συνεργασία με την κοινωνική…

Ναι, σύντομα τα smartphones θα μπορούσαν να αποκτήσουν ακτίνες Χ!

Η δυνατότητα ενός smartphone να… “βλέπει” μέσα από τοίχους, θα μπορούσε κάλλιστα να φιλοξενηθεί στις σελίδες ενός βιβλίου επιστημονικής φαντασίας. Ωστόσο, η εποχή όπου τα κινητά μας θα έχουν τη δυνατότητα να κοιτάζουν ακόμη και μέσα από τοίχους μάλλον δεν… απέχει και πολύ! Σύμφωνα με το IEEE Xplore, ένα πρωτοποριακό project που βρίσκεται στα σκαριά…

«LIFE’S GOOD, LET’S PLAY» – Η LG συστήνει την κουλτούρα της Κορέας στους νεαρούς Παριζιάνους

Η LG Electronics (LG) διεξήγαγε πρόσφατα την εκδήλωση «Life’s Good» για τον εορτασμό του κορεατικού gaming στο Espot Paris – το μεγαλύτερο γήπεδο e-sports στην Ευρώπη – στο Παρίσι της Γαλλίας. Σε συνεργασία μεταξύ της LG και του Κορεάτικου Πολιτιστικού Κέντρου με έδρα το Παρίσι και με θέμα «Life’s Good, Let’s Play», η μοναδική εκδήλωση…

Υποψήφια για τα Βραβεία Ψηφιακών Δεξιοτήτων της Ευρωπαϊκής΄Ενωσης 2024 η European Leadership Academy της HUAWEI

Η European Leadership Academy (ELA), μια πρωτοβουλία της Huawei για την ανάπτυξη νέων γυναικείων ταλέντων στην Ευρώπη, είναι υποψήφια για τα Βραβεία Ψηφιακών Δεξιοτήτων 2024 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.   Η European Leadership Academy (ELA) έχει ως στόχο να μειώσει το χάσμα μεταξύ των δύο φύλων, εφοδιάζοντας τις γυναίκες με τις κατάλληλες δεξιότητες προκειμένου να διαδραματίσουν ενεργό…

Όμιλος ΟΤΕ: Για 7η συνεχή χρονιά στη λίστα “The 50 Most Sustainable Companies in Greece”

Από την έναρξη του Δείκτη Βιώσιμης Ανάπτυξης “The ESG Index in Greece” και για 7η συνεχή χρονιά, ο Όμιλος ΟΤΕ συμπεριλαμβάνεται στη λίστα “The 50 Most Sustainable Companies in Greece”, που δημοσίευσε πρόσφατα το Quality Net Foundation.  Η διαμόρφωση της λίστας βασίζεται στη μεθοδολογία του Sustainability Performance Directory, που αξιολογεί τις επιδόσεις των επιχειρήσεων σε…

Share

Στη σημαντική αύξηση στις online πωλήσεις, καθώς και γενικότερα της παρουσίας της Allianz Direct στο Διαδίκτυο συνεισέφερε η Globe One Digital, εκ των κορυφαίων digital marketing agencies στην Ελλάδα.

Η Allianz Direct αποτελεί το κανάλι απευθείας πωλήσεων της Allianz Ελλάδος, ενός από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς ομίλους που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Η συνεργασία της Allianz Direct με την Globe One Digital ξεκίνησε το 2019, θέτοντας ως βασικούς στόχους την ενδυνάμωση της ψηφιακής παρουσίας της, καθώς και την αύξηση των online πωλήσεων και των οργανικών αποτελεσμάτων. Η συνεργασία εξελίχθηκε γρήγορα σε στρατηγική σύμπραξη καθοριστικής σημασίας, όταν η Globe One Digital έθεσε τις βάσεις για να γίνει ένας πλήρης ψηφιακός μετασχηματισμός της Allianz Direct. Το αποτέλεσμα ήταν να αναπτυχθούν και να υλοποιηθούν όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες που οδήγησαν στον τριπλασιασμό των αποτελεσμάτων του συγκεκριμένου καναλιού πωλήσεων μέσα σε διάστημα μόλις τριών ετών.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, σχεδιάστηκε ένα εξειδικευμένο και ολοκληρωμένο πλάνο δράσης. Η Globe One Digital επιστράτευσε την εμπειρία και εξειδίκευση 25 ετών που έχει αποκτήσει στη διαχείριση έργων για το χώρο των ασφαλιστικών εταιρειών, αξιοποιώντας καινοτόμες πρακτικές performance marketing και εξελιγμένες ψηφιακές λύσεις. Η εφαρμογή πρακτικών και στρατηγικών που βασίζονται στην απόδοση της επένδυσης (ROI), σε συνδυασμό με ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα που ακολουθούν τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις στην παγκόσμια ασφαλιστική αγορά, έφεραν αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Είναι χαρακτηριστικό ότι η Allianz Direct μαζί με την Globe One Digital κατάφεραν να πετύχουν με ακρίβεια τα αποτελέσματα των ετήσιων προβλέψεών τους, σημειώνοντας απόκλιση μικρότερη του 5%.

Η συνεργασία δεν περιορίστηκε μόνο στις online πωλήσεις, αλλά διευρύνθηκε και στη δημιουργία υποδομών για το εταιρικό website, τη διαχείριση των social media, την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών, την εφαρμογή πρακτικών SEO, την ανάλυση δεδομένων, καθώς και στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη. Επιπλέον, αναβαθμίστηκαν οι υποδομές για συστήματα υποστήριξης πωλήσεων μέσω Call Center και υλοποιήθηκε σύστημα παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο των online πωλήσεων, ενώ η Globe One Digital παρείχε και συμβουλευτικές υπηρεσίες προς την Allianz Direct. 

Η πετυχημένη συνεργασία επιβραβεύτηκε στα πρόσφατα Growth Hacking Awards, όπου η Allianz Direct απέσπασε 7 βραβεία, μεταξύ αυτών και το μεγάλο βραβείο του «Most Awarded Growth Hacking Brand» για τη συνεργασία της με την Globe One Digital.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Globe One Digital, Δημήτρης Παπουτσής, μετά την απονομή των βραβείων δήλωσε σχετικά: «Είναι ιδιαίτερη χαρά για εμάς που η συμμετοχή μας στα φετινά Growth Hacking Αwards, στέφθηκε με 7 σημαντικές επιτυχίες και βραβεύσεις, αντανακλώντας το πάθος μας για δημιουργική και στρατηγική σκέψη. Η βράβευση της Allianz Direct ως το “Most Awarded Growth Hacking Brand” αποτυπώνει με τον καλύτερο τρόπο την αποτελεσματικότητα των καινοτόμων πρακτικών που θέσαμε σε εφαρμογή, για να μετατρέψουμε ένα πολύπλευρο και πολύπλοκο case study σε ένα πραγματικά ανατρεπτικό success story. Ένα από τα βασικά συστατικά της επιτυχίας μας είναι σαφώς η εμπειρία των 25 ετών που έχουμε ως Globe One Digital στον ψηφιακό μετασχηματισμό ασφαλιστικών εταιρειών και η εξειδίκευσή μας στη δημιουργία ευκαιριών ανάπτυξης για την απελευθέρωση της ψηφιακής δυναμικής τους».

Ο Θωμάς Βασιλάκος, Bancassurance, Direct & Alternative Channels Manager της Allianz Direct, δήλωσε σχετικά με τις 7 σημαντικές διακρίσεις που έλαβε το Brand: «Η στρατηγική ψηφιακή ανάπτυξη της Allianz Direct είναι ο στόχος που έχουμε θέσει εξαρχής, γνωρίζοντας πως για να το πετύχουμε θα πρέπει να στραφούμε σε συστηματική ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων και υπηρεσιών. Αυτή η επιλογή εκφράζει την αποφασιστικότητά μας να είμαστε στο πλευρό των πελατών μας, με εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου, μέσα από καινοτόμες και έξυπνες λύσεις, οι οποίες συμβάλλουν παράλληλα και ουσιαστικά στην ανάπτυξη της εταιρείας. Είναι μεγάλη χαρά που η συνεργασία μας με την ομάδα της Globe One Digital οδήγησε σε σημαντικά αποτελέσματα online ανάπτυξης, γεγονός το οποίο αναγνωρίζεται και αναδεικνύεται και μέσα από αυτές τις 7 τιμητικές βραβεύσεις».

Σήμερα, ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Allianz Direct συνεχίζεται, με προγραμματισμό μέσα στο επόμενο εξάμηνο να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο στο online δίκτυο πωλήσεων. Η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει μια νέα πλατφόρμα online πωλήσεων, η οποία έχει σχεδιαστεί με την αιχμή των καλύτερων πρακτικών παγκοσμίως αναφορικά με την εμπειρία του πελάτη (user experience) και το user interface (UI). Βασικός στόχος είναι οι πελάτες της Allianz Direct, πέρα από την ανταγωνιστική τιμή των υπηρεσιών της, να απολαμβάνουν και μια εξαιρετική online εμπειρία.