Η μεταμόρφωση της LG σε εταιρεία Smart Life Solutions μέσα από τη νέα της καμπάνια

Related

Η BEWISE κατακτά το Identity and Access Management Specialization της Microsoft στον τομέα του Cyber Security!

Η BEWISE ξεχωρίζει για τις επιδόσεις και την τεχνογνωσία της στις λύσεις και τα εργαλεία της Microsoft όντας ο μοναδικός System Integrator στην Ελλάδα με 6 στα 6 Microsoft Designations σε όλες τις περιοχές ανάπτυξης. Ως αποτέλεσμα η εταιρεία έχει καταφέρει να «ξεκλειδώσει» τον τίτλο του Microsoft Solutions Partner για το Microsoft Cloud, συνολικά. Πρόσφατα,…

Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του Ε.Κ.Π.Α. και της Google στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης

Μνημόνιο Συνεργασίας για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων της Ακαδημαϊκής Κοινότητας στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης υπέγραψαν την Τρίτη, 1 Οκτωβρίου 2024, ο Πρύτανης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, καθηγητής κ.  Γεράσιμος Σιάσος, και η Γενική Διευθύντρια της Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης, κα. Πέγκυ Αντωνάκου. Στην τελετή υπογραφής στην Παλαιά Αίθουσα Συγκλήτου συμμετείχαν, επίσης, από το…

Εξαλείψτε κάθε αντανάκλαση σε κάθε σας λήψη με το νέο Oppo Find X8

Χωρίς ενδιάμεσες διακοπές, η Oppo συνεχίζει τα “πειράγματα” όσον αφορά την επερχόμενη σειρά Find X8 και σήμερα μέσω εκπροσώπου της ανακοίνωσε ένα χρήσιμο χαρακτηριστικό που θα έχουν οι συσκευές της. Θα μπορούν να αφαιρέσουν τις αντανακλάσεις από τις φωτογραφίες σας και παρακάτω μπορείτε να ρίξετε μια ματιά σε σχετικό βίντεο για να δείτε τη διαδικασία στην…

Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός: Το «ντέρμπι αιωνίων» στην COSMOTE TV- Business Voice

Με πρωταγωνιστή το «ντέρμπι των αιωνίων», κορυφαία αθλητικά γεγονότα έρχονται την εβδομάδα 4 έως 10 Οκτωβρίου στην COSMOTE TV. Tο παιχνίδι ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό, θα διεξαχθεί την Κυριακή 06/10 στις 20:30, στο COSMOTE SPORT 1HD. Επιπλέον, η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη της νέας αγωνιστικής περιόδου του ΝΒΑ ξεκινάει με τα NBA Global…

Η κατασκευή του iPhone 16 Pro Max κοστίζει σχεδόν το 1/3 της λιανικής του τιμής

Καθόλου ασήμαντο δεν θεωρείται για πολλούς από εμάς το συνολικό κόστος κατασκευής ενός iPhone 16 Pro Max 256 GB και μάλιστα η εταιρεία ερευνών αγοράς TD Cowen αποκάλυψε το ακριβές κόστος που αφορά τα εξαρτήματα, τη συναρμολόγηση προϊόντος και τη συσκευασία του τηλεφώνου. Σύμφωνα με την έρευνά τους, το συνολικό κόστος για την κατασκευή της έκδοσης…

Το δημοφιλές Palworld μπαίνει και στα κινητά

Το παιχνίδια φαινόμενο, Palworld, έχει καταιγίσει τον κόσμο του gaming και ήδη θεωρείται ένα από τα πιο δημοφιλή παιχνίδια δράσης περιπέτειας, επιβίωσης και δαμασμού τεράτων που δημιουργήθηκε ποτέ! Παρά το γεγονός ότι το παιχνίδι κυκλοφόρησε σε Early Access, οπότε δεν έχει καν τελειώσει, το Palworld ξεχωρίζει από παρόμοια παιχνίδια που αναπτύχθηκαν κυρίως από τη Nintendo.…

Συναρπαστικές εμπειρίες σε όλο τον κόσμο από την COSMOTE, με τη δύναμη της Telekom

Οι τυχεροί νικητές από την Ελλάδα ταξίδεψαν στην μεγαλύτερη έκθεση τεχνολογίας και καινοτομίας στην Γερμανία.  Ρομπότ που μαζεύει αποτσίγαρα, ποδόσφαιρο με drones (!), και μια κοινότητα που είναι έτοιμη να καλωσορίσει σήμερα, όσα συναρπαστικά φέρνει η τεχνολογία του αύριο. Αυτά συνάντησαν οι υπερτυχεροί νικητές που χάρη στην COSMOTE και το World Pass powered by Telekom,…

Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός: Το «ντέρμπι αιωνίων» κάνει σέντρα στην COSMOTE TV

04/10/2024@14:57 «Ζέσταμα» πριν την έναρξη του NBA με τα NBA Global Games Όλη η δράση του MotoGP Ιαπωνίας στο COSMOTE SPORT 5HD Κορυφαία αθλητικά γεγονότα έρχονται την εβδομάδα 4-10/10 στην COSMOTE TV. Ξεχωρίζει το «ντέρμπι αιωνίων» ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό, το οποίο θα διεξαχθεί την Κυριακή 6/10 στις 20.30, στο COSMOTE SPORT 1HD. Επιπλέον,…

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: 20% payzy cashback για αγορά μικροσυσκευών

Το 20% της αξίας των αγορών τους σε ευρώ (cashback) κερδίζουν οι καταναλωτές που θα αποκτήσουν στον ΓΕΡΜΑΝΟ οικιακές μικροσυσκευές με payzy by COSMOTE. Η προσφορά ισχύει μέχρι και τις 17 Οκτωβρίου αποκλειστικά για αγορά οικιακών μικροσυσκευών συνολικής αξίας, ανά συναλλαγή, 79€ και άνω, στα φυσικά καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα ή online στο…

ΓΕΡΜΑΝΟΣ> 20% payzy cashback για αγορά οικιακών μικροσυσκευών

Το 20% της αξίας των αγορών τους σε ευρώ (cashback) κερδίζουν οι καταναλωτές που θα αποκτήσουν στον ΓΕΡΜΑΝΟ οικιακές μικροσυσκευές με payzy by COSMOTE. Η προσφορά ισχύει μέχρι και τις 17 Οκτωβρίου αποκλειστικά για αγορά οικιακών μικροσυσκευών συνολικής αξίας, ανά συναλλαγή, 79€ και άνω, στα φυσικά καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα ή online στο…

Οι τρεις κορυφαίες ψηφιακές απειλές για τις σύγχρονες σχέσεις

Η ψηφιακή εποχή έχει κάνει πιο εύκολη τη γνωριμία με νέους ανθρώπους, αλλά μαζί φέρνει και νέους κινδύνους. Οι εφαρμογές διαδικτυακών γνωριμιών, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ανταλλαγής μηνυμάτων μπορούν να ανοίξουν την πόρτα τόσο στην εκμετάλλευση όσο και στην κακοποίηση στις σχέσεις. Η Kaspersky επισημαίνει τους αυξανόμενους κινδύνους που παρουσιάζει η τεχνολογία για τις…

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: 20% payzy cashback για αγορά οικιακών μικροσυσκευών

Το 20% της αξίας των αγορών τους σε ευρώ (cashback) κερδίζουν οι καταναλωτές που θα αποκτήσουν στον ΓΕΡΜΑΝΟ οικιακές μικροσυσκευές με payzy by COSMOTE. Η προσφορά ισχύει μέχρι και τις 17 Οκτωβρίου αποκλειστικά για αγορά οικιακών μικροσυσκευών συνολικής αξίας, ανά συναλλαγή, 79€ και άνω, στα φυσικά καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα ή online στο…

«Πάγωσαν» συσκευές Galaxy μετά την ενημέρωση ενός app

Άτυχοι είναι αρκετοί ιδιοκτήτες συσκευών Galaxy καθώς από το πρωί περνούν μια όχι και τόσο διασκεδαστική μέρα σήμερα, με τα τηλέφωνα τους να έχουν κολλήσει σε ατελείωτα bootloop μετά από μια ενημέρωση εφαρμογής συστήματος του SmartThings. Οι συσκευές που επηρεάζονται περιλαμβάνουν τη σειρά Galaxy S10, καθώς και τη σειρά Galaxy Note 10. Η πλήρης λίστα…

ΟΤΕ: Οπτικές ίνες, 5G και οι πέντε προτεραιότητες του κ. Νεμπή

Ποιος θα είναι ο ΟΤΕ το 2030 μετά από υλοποίηση επενδύσεων 3 δισ. ευρώ και πως θα φθάσει ως εκεί; Τους στόχους και τον οδικό χάρτη, μοιράστηκε με όλους τους εργαζομένους του Ομίλου ο νέος επικεφαλής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού, Κώστας Νεμπής. Ταυτόχρονα περιέγραψε περιεκτικά το σχέδιό του, για τα χαρακτηριστικά που θέλει να…

Νέες ταινίες της Disney διαθέσιμες για αγορά στο Movies Club της COSMOTE TV

Τη δυνατότητα να αγοράσουν ταινίες της Disney, λίγο μετά την προβολή τους στις κινηματογραφικές αίθουσες, και να τις παρακολουθήσουν όποτε και όσες φορές επιθυμούν, έχουν για πρώτη φορά οι συνδρομητές της COSMOTE TV, μέσω της on demand υπηρεσίας Movies Club. Οι πρώτες ταινίες που είναι διαθέσιμες για αγορά, είναι το blockbuster του φετινού καλοκαιριού, «Deadpool…

Share

Από τότε που ο Διευθύνων Σύμβουλος William Cho ανακοίνωσε το όραμα της εταιρείας να μεταμορφωθεί σε εταιρεία «Smart Life Solutions», η LG έχει κάνει σημαντικές αλλαγές σε διάφορα τμήματα της επιχείρησής της και έχει επεκτείνει νέους τομείς. Για να γιορτάσει έναν χρόνο από αυτή την τολμηρή κίνηση, η εταιρεία ξεκίνησε μια διαφημιστική καμπάνια που δείχνει την αξιοσημείωτη πρόοδο που έχει σημειώσει μέχρι στιγμής.

Με τίτλο «Connecting Spaces and Future», η καμπάνια υπογραμμίζει αυτό το όραμα και επιδεικνύει την ισχυρή αφοσίωση στην καινοτομία, με στόχο να ενισχύσει τη φήμη της ως κορυφαίας εταιρίας σε διάφορους τομείς. Η καμπάνια περιλαμβάνει videos που δείχνουν τη συνεχή μεταμόρφωση της LG σε εταιρεία «Smart Life Solutions» μέσω ενός συνεχώς εξελισσόμενου χαρτοφυλακίου προϊόντων. Από τις 27 Ιουλίου, θα κυκλοφορήσουν τρία videos με επίκεντρο τις λύσεις κινητικότητας, τις λύσεις κλιματισμού και πολλά άλλα.

Αυτό σηματοδοτεί την πρώτη καμπάνια videos της LG που εστιάζει στην εταιρεία στο σύνολό της μετά το “Digitally Yours” το 2000. Το νέο περιεχόμενο επιδιώκει να υπογραμμίσει τις λύσεις mobility της LG και τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρουν, καθώς και AI λύσεις έξυπνων κατοικιών που παρέχουν εξατομικευμένo περιβάλλον, λύσεις webOS που συνδέουν διάφορες συσκευές σε μια ενιαία πλατφόρμα και τις βασικές τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των λύσεων HVAC που θα κατευθύνουν τις μελλοντικές βιομηχανίες.

Το video λύσεων mobility απεικονίζει τις προσπάθειες της LG να επεκτείνει τις οικιακές εμπειρίες στο δρόμο και να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες πελατών που βασίζονται σε τρία κύρια θέματα: Μεταμόρφωση, Εξερεύνηση και Χαλάρωση. Διαθέτει επίσης την ανερχόμενη λύση φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων (EV) της εταιρείας. Το video για τις λύσεις κλιματισμού, υπογραμμίζει την εξαιρετική τεχνολογία HVAC, συμπεριλαμβανομένων ψυκτών και αντλιών θερμότητας, και τη δέσμευση για καινοτόμες παγκόσμιες λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή των πελατών σε κάθε χώρο, από οικιακό έως επιχειρηματικό.

Αυτή η καμπάνια συνάδει με την επιθυμία της LG να παρουσιάσει τις καινοτόμες προσπάθειές της πέρα ​​από τον χώρο των οικιακών συσκευών. Αναδεικνύοντας άλλες κατηγορίες και τομείς που πρωτοπορεί, η LG στοχεύει να έχει απήχηση στο νεότερο κοινό και να δημιουργήσει μια νεανική, δυναμική εικόνα.

Στην πρώτη επέτειο της ανακοίνωσης του μετασχηματισμού της «Smart Life Solutions», η LG επεκτείνει τα επιτεύγματά της σε τρεις νέους πυλώνες ανάπτυξης: επιτάχυνση B2B (συμπεριλαμβανομένων εξαρτημάτων οχημάτων και HVAC), επιδίωξη υπηρεσιών που βασίζονται σε πλατφόρμα (συνδρομές, διαφήμιση στο webOS και περιεχόμενο, κ.λπ.) και την εξερεύνηση νέων επιχειρηματικών τομέων όπως η φόρτιση EV.

Συγκεκριμένα, αφού ξεπέρασε τα 10 τρισεκατομμύρια KRW σε πωλήσεις πέρυσι, η δραστηριότητα εξαρτημάτων οχημάτων της LG συνέχισε με την ίδια πορεία φέτος, σημειώνοντας υψηλή απόδοση το δεύτερο τρίμηνο. Η εμπορική δραστηριότητα HVAC της εταιρείας, η οποία επίσης αναπτύσσεται ραγδαία, διαφοροποιεί περαιτέρω το επιχειρηματικό της χαρτοφυλάκιο. Η LG αξιοποιεί συνεχώς τις παγκοσμίως ανταγωνιστικές λύσεις HVAC της σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας, από προϊόντα, τεχνολογία, παραγωγή και υπηρεσίες, ενώ στοχεύει ενεργά σε βιομηχανίες υποστήριξης που υποστηρίζουν υποδομές τεχνητής νοημοσύνης, όπως κέντρα δεδομένων.

Φέτος, η LG ξεκίνησε την επιχείρηση smart factory solutions, ενσωματώνοντας την τεχνητή νοημοσύνη και τον ψηφιακό μετασχηματισμό με τα δεδομένα κατασκευής και παραγωγής της εταιρείας. Αυτή η επιχείρηση αναλαμβάνει συμβουλευτικές υπηρεσίες, αναπτύσσει μεθόδους παραγωγής, εξοπλισμό και συστήματα λειτουργίας και εκπαιδεύει προσωπικό για τις νέες τεχνολογίες παραγωγής. Επιπλέον, η εταιρεία αναμένει να εξασφαλίσει παραγγελίες αξίας περίπου 300 δισεκατομμυρίων KRW για την παροχή έξυπνων εργοστασιακών λύσεων σε επιχειρηματικούς πελάτες. Εν τω μεταξύ, η εταιρεία επεκτείνει ενεργά τη διαφήμιση και το περιεχόμενο που βασίζεται στο webOS από τηλεοράσεις στην ενημέρωση και ψυχαγωγία αυτοκινήτων, με τις πωλήσεις να ξεπερνούν το 1 τρισεκατομμύριο KRW φέτος.

Η LG επιταχύνει τη στροφή της από ένα παραδοσιακό προϊοντικό επιχειρηματικό μοντέλο σε ένα ανανεωμένο μοντέλο που παράγει συνεχώς έσοδα μέσω άυλων λύσεων, όπως συνδρομές, περιεχόμενο και υπηρεσίες.

Μείνετε συντονισμένοι στο LG Newsroom για να ανακαλύψετε το όραμα της LG με περισσότερες λεπτομέρειες και να λάβετε τις τελευταίες ενημερώσεις σχετικά με τη συνεχιζόμενη μετατροπή της εταιρείας σε εταιρεία Smart Life Solutions.