Η μεταμόρφωση της LG σε εταιρεία Smart Life Solutions μέσα από τη νέα της καμπάνια

Related

Θα παντρευόσουν ένα ρομπότ; Το 80% της Gen Z λέει «ναι»

FORTUNE GREECE 05/07/2025, 19:00 SHARE Η νέα γενιά στρέφεται σε ψηφιακούς συντρόφους, με 8 στους 10 Gen Z να δηλώνουν πως θα έκαναν σχέση – ακόμη και γάμο – με τεχνητή νοημοσύνη. Το 80% των εκπροσώπων της Generation Z δηλώνει πως θα παντρευόταν μια τεχνητή νοημοσύνη, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας chatbots Joi AI. Επιπλέον

Μακριά από τα κινητά πιο κοντά στη μάθηση – Τι δείχνει νέα έρευνα σε 317 σχολεία

FORTUNE GREECE 05/07/2025, 14:02 SHARE Teenage boys using smartphone in living room. (Photo by Sam Edwards/CAIA IMAGE/SCIENCE P / NEW / Science Photo Library via AFP) Photo: AFP Νέα μελέτη δείχνει ότι η απαγόρευση κινητών τηλεφώνων στα σχολεία της Ολλανδίας οδήγησε σε αυξημένη συγκέντρωση, καλύτερη κοινωνική αλληλεπίδραση και ενισχυμένη σχολική απόδοση. Απαγόρευση κινητών και άλλων

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της η COSMOTE TELEKOM .   Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε

Παναθηναϊκός – Νόρτζελαντ (5/7, 15:00, Cosmote Sport 1HD): Δεύτερο «πράσινο» τεστ τριών… ημιχρόνων

STOIXIMAN SUPERLEAGUE Ο Παναθηναϊκός συνεχίζει την καλοκαιρινή του προετοιμασία στο Μπαντ Χάρινγκ της Αυστρίας, όπου πραγματοποιεί το βασικό στάδιο των προπονήσεών του ενόψει της νέας σεζόν. Η αναμέτρηση με τη Νόρτζελαντ είναι προγραμματισμένη να διεξαχθεί στο γήπεδο «Kaiserwinkl Arena Kössen» στις 15:00 (Cosmote Sport 1 HD), σε έναν σαφώς πιο «νορμάλ» αγωνιστικό χώρο σε σχέση με το

Η Meta στηρίζει την Ελλάδα – Πράσινο φως για ενιαία ψηφιακή ηλικία ενηλικίωσης

Η Meta, μητρική των Facebook και Instagram, δηλώνει επίσημα τη στήριξή της στην ελληνική πρόταση για καθιέρωση ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο.           Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της

Η Meta υπέρ του ελληνικού σχεδίου για την καθιέρωση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης

Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της ανακοίνωσε ότι στηρίζει αυτές τις προτάσεις. Στο non-paper που παρουσίασε πρόσφατα ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, για την προστασία των ανηλίκων από τον εθισμό στο διαδίκτυο, το

Η Apple κάνει εκατομμυριούχο όποιον «σπάσει» το iPhone σου

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 18:45 SHARE epa11615092 A customer checks the new iPhone 16 model before buying at an Apple Store in Bangkok, Thailand, 20 September 2024. According to Apple Inc, the new iPhone 16 features Apple Intelligence - the new platform for artificial intelligence (AI) capability, larger display sizes, new creative capabilities as well as

Νέα πιστοποίηση ISO για το Cosmote eValue

Η Cosmote eValue, μέλος του ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV Nord Ελλάδας, όπως επισημαίνει σχετική ανακοίνωση. Σημειώνεται ότι είναι η 14η πιστοποίηση ISO που λαμβάνει η Cosmote eValue (διαθέτει μεταξύ άλλων τα ISO 9001, ISO 27701, ISO 27001, ISO

Δωρεάν μαθήματα τεχνολογίας για 65+ και ΑμεΑ – Όλες οι λεπτομέρειες του νέου προγράμματος

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 16:15 SHARE Με στόχο την ενίσχυση της ψηφιακής ισότητας, ξεκινά πιλοτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης για 6.400 ηλικιωμένους και άτομα με αναπηρία, μέσω του «Ελλάδα 2.0». Πιλοτικό πρόγραμμα για την ψηφιακή ενδυνάμωση 3.600 ατόμων ηλικίας άνω των 65 και 2.800 ατόμων με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 6,8 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα

Ψηφιακή ασφάλεια στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Μια αποκάλυψη που αλλάζει τα πάντα

Το Fortune Greece παρακολούθησε από κοντά το συνέδριο Kaspersky Horizons στη Μαδρίτη και μίλησε με τους ανθρώπους οι οποίοι ζουν καθημερινά την πραγματική εικόνα του κόσμου του cyber security. Αποστολή στη Μαδρίτη Στην εποχή των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, κάθε μέρα μας φέρνει καινούριες ανακαλύψεις, αποκαλύψεις αλλά και εκπλήξεις. Όσο κι αν ακόμα και οι πιο

Η Meta γίνεται ο πρώτος tech γίγαντας που στηρίζει το ελληνικό Kids Wallet

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 14:45 SHARE (FILES) A logo of US company's Meta is displayed during the Vivatech technology startups and innovation fair, at the Porte de Versailles exhibition center in Paris, on May 22, 2024. Social media giant Meta announced on January 7, 2025, a significant rollback of its content moderation policies, including the termination

Πιστοποίηση ISO από TÜV NORD Ελλάδας για την εξυπηρέτηση πελατών της Cosmote eValue

Η Cosmote eValue είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που ανέπτυξε Σύστημα Διαχείρισης και Πιστοποιείται με το συγκεκριμένο Διεθνές Πρότυπο, γεγονός που καθιστά τη διαδικασία ιδιαίτερα σημαντική, τόσο για τον κλάδο των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, όσο και για τη συνολική ενίσχυση της ποιότητας στις επιχειρησιακές λειτουργίες των Contact Centres στη χώρα μας. Η Πιστοποίηση αυτή

Το case study της T-Mobile US και η στρατηγική μετάβαση της COSMOTE TELEKOM

Οι συνεργασίες, η είσοδος σε νέα retail προϊόντα και η υιοθέτηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης τοποθετούν τον πελάτη στο επίκεντρο ενός οικοσυστήματος που αλλάζει ριζικά την εμπειρία επικοινωνίας. Και η Cosmote, χάρη στη στρατηγική υποστήριξη του ομίλου, φέρνει πρώτη στην Ελλάδα τις υπηρεσίες του αύριο: 5G slicing, τεχνητή νοημοσύνη, loyalty προγράμματα και συνέργειες. Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά

Η COSMOTE TELEKOM στηρίζει τους συνδρομητές σε Σπάτα, Ραφήνα και Ιεράπετρα

Σε έμπρακτη υποστήριξη των συνδρομητών της σε Σπάτα, Ραφήνα και Ιεράπετρα, που πλήττονται από πυρκαγιές, προχωρά η COSMOTE TELEKOM. Για τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας των παραπάνω συνδρομητών, η εταιρεία προσφέρει δωρεάν 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα και δωρεάν απεριόριστο internet από το κινητό για 15 ημέρες. Διακαιούχοι είναι όλοι οι συνδρομητές κινητής

Cosmote Telecom και Vodafone στηρίζουν τους συνδρομητές τους σε Αττική και Ιεράπετρα

Μέτρα στήριξης των πυρόπληκτων συνδρομητών τους σε Αττική και Ιεράπετρα ανακοίνωσαν οι Cosmote Telecom και Vodafone. Ειδικότερα, η Cosmote Telecom ανακοίνωσε ότι προσφέρει στους συνδρομητές της στα Σπάτα και τη Ραφήνα του Νομού Αττικής και στην Ιεράπετρα του Λασιθίου Κρήτης που πλήττονται από τις πυρκαγιές, δωρεάν 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα και

Share

Από τότε που ο Διευθύνων Σύμβουλος William Cho ανακοίνωσε το όραμα της εταιρείας να μεταμορφωθεί σε εταιρεία «Smart Life Solutions», η LG έχει κάνει σημαντικές αλλαγές σε διάφορα τμήματα της επιχείρησής της και έχει επεκτείνει νέους τομείς. Για να γιορτάσει έναν χρόνο από αυτή την τολμηρή κίνηση, η εταιρεία ξεκίνησε μια διαφημιστική καμπάνια που δείχνει την αξιοσημείωτη πρόοδο που έχει σημειώσει μέχρι στιγμής.

Με τίτλο «Connecting Spaces and Future», η καμπάνια υπογραμμίζει αυτό το όραμα και επιδεικνύει την ισχυρή αφοσίωση στην καινοτομία, με στόχο να ενισχύσει τη φήμη της ως κορυφαίας εταιρίας σε διάφορους τομείς. Η καμπάνια περιλαμβάνει videos που δείχνουν τη συνεχή μεταμόρφωση της LG σε εταιρεία «Smart Life Solutions» μέσω ενός συνεχώς εξελισσόμενου χαρτοφυλακίου προϊόντων. Από τις 27 Ιουλίου, θα κυκλοφορήσουν τρία videos με επίκεντρο τις λύσεις κινητικότητας, τις λύσεις κλιματισμού και πολλά άλλα.

Αυτό σηματοδοτεί την πρώτη καμπάνια videos της LG που εστιάζει στην εταιρεία στο σύνολό της μετά το “Digitally Yours” το 2000. Το νέο περιεχόμενο επιδιώκει να υπογραμμίσει τις λύσεις mobility της LG και τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρουν, καθώς και AI λύσεις έξυπνων κατοικιών που παρέχουν εξατομικευμένo περιβάλλον, λύσεις webOS που συνδέουν διάφορες συσκευές σε μια ενιαία πλατφόρμα και τις βασικές τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των λύσεων HVAC που θα κατευθύνουν τις μελλοντικές βιομηχανίες.

Το video λύσεων mobility απεικονίζει τις προσπάθειες της LG να επεκτείνει τις οικιακές εμπειρίες στο δρόμο και να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες πελατών που βασίζονται σε τρία κύρια θέματα: Μεταμόρφωση, Εξερεύνηση και Χαλάρωση. Διαθέτει επίσης την ανερχόμενη λύση φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων (EV) της εταιρείας. Το video για τις λύσεις κλιματισμού, υπογραμμίζει την εξαιρετική τεχνολογία HVAC, συμπεριλαμβανομένων ψυκτών και αντλιών θερμότητας, και τη δέσμευση για καινοτόμες παγκόσμιες λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή των πελατών σε κάθε χώρο, από οικιακό έως επιχειρηματικό.

Αυτή η καμπάνια συνάδει με την επιθυμία της LG να παρουσιάσει τις καινοτόμες προσπάθειές της πέρα ​​από τον χώρο των οικιακών συσκευών. Αναδεικνύοντας άλλες κατηγορίες και τομείς που πρωτοπορεί, η LG στοχεύει να έχει απήχηση στο νεότερο κοινό και να δημιουργήσει μια νεανική, δυναμική εικόνα.

Στην πρώτη επέτειο της ανακοίνωσης του μετασχηματισμού της «Smart Life Solutions», η LG επεκτείνει τα επιτεύγματά της σε τρεις νέους πυλώνες ανάπτυξης: επιτάχυνση B2B (συμπεριλαμβανομένων εξαρτημάτων οχημάτων και HVAC), επιδίωξη υπηρεσιών που βασίζονται σε πλατφόρμα (συνδρομές, διαφήμιση στο webOS και περιεχόμενο, κ.λπ.) και την εξερεύνηση νέων επιχειρηματικών τομέων όπως η φόρτιση EV.

Συγκεκριμένα, αφού ξεπέρασε τα 10 τρισεκατομμύρια KRW σε πωλήσεις πέρυσι, η δραστηριότητα εξαρτημάτων οχημάτων της LG συνέχισε με την ίδια πορεία φέτος, σημειώνοντας υψηλή απόδοση το δεύτερο τρίμηνο. Η εμπορική δραστηριότητα HVAC της εταιρείας, η οποία επίσης αναπτύσσεται ραγδαία, διαφοροποιεί περαιτέρω το επιχειρηματικό της χαρτοφυλάκιο. Η LG αξιοποιεί συνεχώς τις παγκοσμίως ανταγωνιστικές λύσεις HVAC της σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας, από προϊόντα, τεχνολογία, παραγωγή και υπηρεσίες, ενώ στοχεύει ενεργά σε βιομηχανίες υποστήριξης που υποστηρίζουν υποδομές τεχνητής νοημοσύνης, όπως κέντρα δεδομένων.

Φέτος, η LG ξεκίνησε την επιχείρηση smart factory solutions, ενσωματώνοντας την τεχνητή νοημοσύνη και τον ψηφιακό μετασχηματισμό με τα δεδομένα κατασκευής και παραγωγής της εταιρείας. Αυτή η επιχείρηση αναλαμβάνει συμβουλευτικές υπηρεσίες, αναπτύσσει μεθόδους παραγωγής, εξοπλισμό και συστήματα λειτουργίας και εκπαιδεύει προσωπικό για τις νέες τεχνολογίες παραγωγής. Επιπλέον, η εταιρεία αναμένει να εξασφαλίσει παραγγελίες αξίας περίπου 300 δισεκατομμυρίων KRW για την παροχή έξυπνων εργοστασιακών λύσεων σε επιχειρηματικούς πελάτες. Εν τω μεταξύ, η εταιρεία επεκτείνει ενεργά τη διαφήμιση και το περιεχόμενο που βασίζεται στο webOS από τηλεοράσεις στην ενημέρωση και ψυχαγωγία αυτοκινήτων, με τις πωλήσεις να ξεπερνούν το 1 τρισεκατομμύριο KRW φέτος.

Η LG επιταχύνει τη στροφή της από ένα παραδοσιακό προϊοντικό επιχειρηματικό μοντέλο σε ένα ανανεωμένο μοντέλο που παράγει συνεχώς έσοδα μέσω άυλων λύσεων, όπως συνδρομές, περιεχόμενο και υπηρεσίες.

Μείνετε συντονισμένοι στο LG Newsroom για να ανακαλύψετε το όραμα της LG με περισσότερες λεπτομέρειες και να λάβετε τις τελευταίες ενημερώσεις σχετικά με τη συνεχιζόμενη μετατροπή της εταιρείας σε εταιρεία Smart Life Solutions.