Η μελλοντικη ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ LG: Ομαδική συνεργασία για οικολογικά βιώσιμες λύσεις

Related

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:53 SHARE Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου μιλάει στην παρουσίαση του πολυγλωσσικού «Ψηφιακού Βοηθού - «mAigov», σε εκδήλωση, στο υπουργείο Εξωτερικών, Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/Αλέξανδρος Μπελτές Photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ Η Ελλάδα αποκτά Υπουργείο Τεχνητής Νοημοσύνης και

Θα μιλάμε με δελφίνια; Το νέο project της Google που υπόσχεται επανάσταση στη φύση

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:30 SHARE Η τεχνητή νοημοσύνη «σπάει τον κώδικα» της επικοινωνίας των δελφινιών — και ίσως φέρει την πιο βαθιά αναθεώρηση στη σχέση μας με τη φύση εδώ και αιώνες. Υπάρχουν επιστήμονες που χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να κατανοήσουν τους ήχους που παράγουν τα δελφίνια — και αυτό μπορεί να έχει κοσμοϊστορικές

Το Netflix «ανεβάζει τον πήχη»: Προσωποποιημένο περιεχόμενο, φτιαγμένο για τα γούστα των χρηστών

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:15 SHARE Netflix sign in page displayed on a laptop sscreen and Netflix logo displayed on a phone screen are seen in this illustration photo taken in Krakow, Poland on January 2, 2023. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Trailers και διαδραστικά

Ανησυχία στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη: 9 στους 10 δεν εμπιστεύονται τις έξυπνες συσκευές

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 16:45 SHARE AI (Artificial Intelligence) concept. Communication network. Photo: Shutterstock 9 στους 10 Έλληνες φοβούνται για την ιδιωτικότητά τους στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, με τη Samsung να κρούει τον κώδωνα για διαφάνεια, ασφάλεια και ενημέρωση, προκειμένου οι καταναλωτές να εμπιστευτούν τις έξυπνες τεχνολογίες.   Στην Ελλάδα, 9 στους 10 καταναλωτές ανησυχούν

Το Fortune Greece στο Microsoft AI Tour: Στρατηγικοί partners της Microsoft μιλούν για την επόμενη ημέρα της τεχνητής νοημοσύνης

Στο Microsoft AI Tour στην Αθήνα, το Fortune Greece συνομίλησε με στρατηγικούς συνεργάτες της Microsoft, καταγράφοντας πώς η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τις επιχειρηματικές πρακτικές και οδηγεί την καινοτομία στην πράξη. Μετά από επιτυχημένες στάσεις σε περισσότερες από 15 πόλεις ανά τον κόσμο, το Microsoft AI Tour κατέφθασε για πρώτη φορά στην Αθήνα, μετατρέποντας το Κέντρο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM . Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM – Τυπολογίες – όλα γύρω από τα media

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους[1] τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό

Magenta Moments: Νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές

Από την COSMOTE TELEKOM στην T-Mobile US: Η δύναμη του παγκόσμιου ομίλου TELEKOM

H εμπειρία ενός ταξιδιού στα κεντρικά της T-Mobile US στο Seattle μετατρέπεται σε απόδειξη του γιατί η εγχώρια COSMOTE TELEKOM, έχει πλέον παγκόσμιο αποτύπωμα.   Αποστολή στο Σιάτλ: Χρήστος Κάβουρας Τον περασμένο Απρίλιο ο όμιλος ΟΤΕ ανακοίνωσε τη μετονομασία της εμπορικής του μάρκας, COSMOTE, σε COSMOTE TELEKOM, σημειώνοντας πως πρόκειται για μία κίνηση που εδραιώνει

COSMOTE HISTORY HD: Η «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη φετινή σεζόν με τα καλύτερα στιγμιότυπα της χρονιάς

Με ένα επεισόδιο αφιερωμένο στα καλύτερα στιγμιότυπα και τις σημαντικότερες ιστορικές αφηγήσεις της φετινής σεζόν, η εκπομπή «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη Δευτέρα 30/6 στις 21.00, στο COSMOTE HISTORY HD. Η εκπομπή, με τον Χρίστο Βασιλόπουλο, ανανεώνει το ραντεβού της με τους συνδρομητές της COSMOTE TV για τη νέα τηλεοπτική σεζόν, με πλούσια δημοσιογραφική

Cosmote Telekom: Τι είναι το Perplexity που έφερε από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού

Mία από τις κορυφαίες ΑΙ μηχανές έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν οι πελάτες της COSMOTE TELEKOM καθώς η ελληνική θυγατρική του Ομίλου TELEKOM, μετά από την αλλαγή της επωνυμίας, αξιοποιεί όλο και περισσότερο προγράμματα, πολιτικές και λύσεις που έχουν δοκιμαστεί στον οργανισμό και έχουν δυνατότητα εφαρμογής και στην χώρα μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν τα προγράμματα MagentaONE που πριν

COSMOTE TELEKOM: Από την Αθήνα στο Σιάτλ – η παγκόσμια συμμαχία που απογειώνει την ελληνική τεχνολογία

Πρόκειται για μία παγκόσμια "συμμαχία" που δεν περιορίζεται απλώς στην ανάπτυξη δικτύων και υποδομών, αλλά πολύ περισσότερο, αποτελεί καταλύτη για τη δυναμική είσοδο της χώρας μας σε αυτή τη νέα εποχή. Σε μία εποχή προκλήσεων και εντάσεων, όταν το πράσινο το μπλε και το ματζέντα (φούξια) ενώνονται, ανοίγει ο δρόμος προς προς μία νέα εποχή

8 στις 10 εταιρείες τεχνολογίας στην Ελλάδα σχεδιάζουν προσλήψεις εντός του 2025

Τη μεγαλύτερη ζήτηση εργαζομένων στην εγχώρια αγορά εργασίας συνεχίζει...

Η ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες και τα data centers

Για ένα νέο κεφάλαιο στις τηλεπικοινωνίες της Ελλάδας έκανε λόγο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης, μιλώντας στους μετόχους κατά την ετήσια γενική συνέλευση της επιχείρησης: «Μόλις πριν μερικές ημέρες, αξιοποιώντας το υπερσύγχρονο και ταχύτατα αναπτυσσόμενο FTTH δίκτυό μας στην Ελλάδα, κάναμε την είσοδό μας στην λιανική αγορά τηλεπικοινωνιών, μέσω της διάθεσης

Γυαλιά μεταφράζουν σε πραγματικό χρόνο ό,τι βλέπεις και ακούς, λειτουργούν ως κινητά και απαντούν σε ερωτήσεις

Τα γυαλιά της Xiaomi Πραγματικότητα και όχι αποκύημα της φαντασίας αποτελούν τα νέα γυαλιά της Xiaomi που φωτογραφίζουν ό,τι βλέπεις, μεταφράζουν σε πραγματικό χρόνο ό,τι σου λένε σε άλλη γλώσσα και λειτουργούν και ως κινητά.  Ελαφριά, διακριτικά και εύχρηστα, ενσωματώνουν λειτουργίες που μέχρι τώρα είχαν μόνο τα τηλέφωνα αλλά χωρίς να πιάνεις τίποτα στα χέρια.

Share

 Οι εταιρείες δίνουν προτεραιότητα στη βιωσιμότητα, λαμβάνοντας υπόψη το κέρδος, τους καταναλωτές και τον πλανήτη. Η LG συνάπτει στρατηγικές συνεργασίες με εταιρείες που έχουν οικολογική συνείδηση για βιώσιμες λύσεις. Οι συνεργασίες της LG επηρεάζουν την αγορά της ΕΕ με βιώσιμες πρωτοβουλίες, ενώ οι προσπάθειες της για ένα μέλλον καινοτόμων λύσεων και προϊόντων, προάγουν μια βιώσιμη βιομηχανία.

Κατά την τελευταία δεκαετία, πολλές εταιρείες έχουν αναγνωρίσει τη σημασία της βιωσιμότητας και τις δυνατότητές της για καινοτομία, ανάπτυξη και περιορισμό των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Μέσω στρατηγικών συμπράξεων και συνεργασιών με γνώμονα την οικολογική συνείδηση, η LG είναι αφοσιωμένη στην επίτευξη ενός βιώσιμου μέλλοντος. Αυτό περιλαμβάνει την προσπάθεια για την επίτευξη ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα, την επανεκτίμηση των κύκλων ζωής των προϊόντων, τη μείωση των αποβλήτων και την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών φιλικών προς το περιβάλλον.

Γιατί οι επιχειρήσεις νοιάζονται για την βιωσιμότητα 

Η βιωσιμότητα είναι σημαντική για τις επιχειρήσεις λόγω διαφόρων παραγόντων, όπως οι κρατικοί κανονισμοί, η αυξανόμενη ζήτηση από τους καταναλωτές και η αυξημένη ευαισθητοποίηση σχετικά με τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο. 

Οι καταναλωτές έπαιξαν τον δικό τους ρόλο, με μια έρευνα του 2021 να διαπιστώνει ότι το 75% των καταναλωτών στην Ευρώπη είναι διατεθειμένο να πληρώσει περισσότερα για βιώσιμα προϊόντα. 

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους νεότερους καταναλωτές, οι οποίοι ενδιαφέρονται για το περιβάλλον και επιδιώκουν να αγοράζουν προϊόντα από βιώσιμες εταιρείες.

Μια κοινή προσέγγιση προς την πρόοδο

Η συνεργασία είναι απαραίτητη για το μέλλον. Η LG διαμορφώνει συνεργασίες με εταιρείες με παρόμοια οικολογική συνείδηση. Οι συνεργασίες αυτές αποσκοπούν στη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης, στη μείωση των ρύπων κατά τον κύκλο ζωής των προϊόντων και στην προώθηση ανακύκλωσης. 

Αυτό φάνηκε στην IFA 2023, όταν η LG έστειλε 200 κιλά χρησιμοποιημένου υφάσματος στο βιώσιμο χωριό της στο Lichtenberger Werkstätten gemeinnützige (LWB) στο Βερολίνο. Το LWB, το οποίο παρέχει επαγγελματική κατάρτιση σε πάνω από 600 άτομα με αναπηρίες, μετέτρεψε στη συνέχεια το ύφασμα σε περίπου 3.000 ανακυκλωμένα αντικείμενα.

Οι συνεργασίες της LG για ένα καλύτερο μέλλον

Πιστή στην δέσμευση της να συμβάλει στη δημιουργία καλύτερων πρακτικών στο μέλλον, που θα έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση των εκπομπών, τη διατήρηση των πόρων και τη βιώσιμη διαβίωση, η LG έχει συνάψει διάφορες συνεργασίες, όπως: 

Diversey και LG Electronics στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία

Σε μια στρατηγική συνεργασία που έγινε το 2022, η LG συνδύασε την κορυφαία τεχνολογία πλυντηρίων με τις χημικές, δοσομετρικές και μηχανολογικές λύσεις της Diversey. Το αποτέλεσμα ήταν μια σειρά από νέα προγράμματα πλυντηρίων για τις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιρλανδίας που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του κόστους χρήσης μέσω της κατανάλωσης ενέργειας, χημικών και νερού.

Ενίσχυση των παγκόσμιων εταίρων και προμηθευτών

Σε μια δέσμευση που ανέλαβε το 2023, η LG επιβεβαίωσε ότι θα παρέχει υποστήριξη σε 50 από τους προμηθευτές της για να υποβληθούν σε αξιολόγηση από την Société Générale de Surveillance, έναν αναγνωρισμένο πάροχο υπηρεσιών ελέγχου, δοκιμών και πιστοποίησης, για την αξιολόγηση των περιβαλλοντικών, κοινωνικών και διακυβερνητικών κινδύνων (ESG).

Δέσμευση για αλλαγή

Η LG έχει λάβει εκτεταμένα μέτρα για να διασφαλίσει ότι θα επιτύχει τον στόχο της για ουδέτερες εκπομπές άνθρακα έως το 2030. Από τον σχεδιασμό των προϊόντων μέχρι την κατασκευή, ενσωματώνει καινοτόμες τεχνολογίες για να παρέχει πιο ενεργειακά αποδοτικούς τρόπους λειτουργίας. Επίσης, έχει θέσει ως στόχο τη χρήση αθροιστικά 600.000 τόνων ανακυκλωμένων πλαστικών από το 2021 έως το 2030.

Η LG συμμετέχει επίσης ενεργά σε προγράμματα απόσυρσης και ανακύκλωσης στην Ευρώπη από το 2005, ενώ όλο και περισσότερα γραφεία και κτίρια παραγωγής της λειτουργούν με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Η LG στοχεύει όλοι οι χώροι της διεθνώς να χρησιμοποιούν εξ ολοκλήρου ανανεώσιμες πηγές ενέργειας μέχρι το 2050.

Βιώσιμη ανάπτυξη και επιπτώσεις στον κλάδο

Καθώς η LG συνεχίζει να εργάζεται για την κυκλοφορία προϊόντων αιχμής και τη βελτίωση του περιβαλλοντικού αντίκτυπου των προϊόντων της, διασφαλίζει επίσης ότι οι συνεργάτες της θέτουν τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο των σχεδίων τους.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής ESG της LG, η LG Electronics έχει ενταχθεί στην ομάδα RE100 για το κλίμα, μια παγκόσμια εκστρατεία που συγκεντρώνει σχεδόν 300 από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο. Στόχος της RE100 είναι η χρήση 100% ανανεώσιμων πηγών ενέργειας μέχρι το 2050, και η LG στοχεύει μέχρι το 2030 να χρησιμοποιεί το 60% της ηλεκτρικής της ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Μέχρι το 2040, η LG στοχεύει να χρησιμοποιεί 90% ηλεκτρική ενέργεια και τέλος, μέχρι το 2050, η LG στοχεύει να χρησιμοποιεί 100%.

Ένας άλλος τρόπος με τον οποίο η LG συμβάλλει στην πρόοδο του κλάδου είναι η δημοσίευση έκθεσης βιωσιμότητας κάθε χρόνο, η οποία καλύπτει στρατηγικές, επιτεύγματα και σχέδια της εταιρείας σχετικά με τις δραστηριότητες ESG.

Λύσεις καινοτομίας της LG

Η ανάπτυξη νέων τεχνολογιών ήταν πάντα ύψιστης σημασίας για την LG και , πλέον, η καινοτομία συμβαδίζει με τη βιωσιμότητα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η εταιρεία έγινε ιδρυτικό μέλος της Consumer Technology Circularity Initiative (CTCI), ενός πρωτοποριακού προγράμματος του κλάδου.

Το CTCI αναδεικνύει τις καινοτομίες του κλάδου σε όλο τον κύκλο ζωής των προϊόντων που αποσκοπούν στον περιορισμό των αποβλήτων, στην προώθηση της επαναχρησιμοποίησης προϊόντων, στην ενίσχυση της ανακύκλωσης, στη μείωση των κλιματικών επιπτώσεων και της απόρριψης των ηλεκτρικών συσκευών.

Ένα εξαιρετικό παράδειγμα της καινοτομίας της LG σε αυτόν τον τομέα είναι η χρήση ανακυκλωμένων πλαστικών σε 19 κατηγορίες προϊόντων και η ανάπτυξη υλικών συσκευασίας το 50% των οποίων προέρχεται από ανακυκλωμένο πολυστυρένιο, ενώ παράλληλα επεκτείνεται η χρήση ανακυκλωμένου βινυλίου.

Η LG εργάζεται σκληρά για να διασφαλίσει ότι τα προϊόντα της συμβάλλουν σε έναν πιο βιώσιμο κόσμο, αναπτύσσοντας νέες τεχνολογίες, υιοθετώντας την κυκλική οικονομία συνεργαζόμενη με εταιρείες με οικολογική συνείδηση.