Η επιστήμη αποκαθηλώνει τους influencers

Related

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Οι αναμετρήσεις Άρης-ΑΕΚ για το Κύπελλο Ελλάδας και Παναθηναϊκός-Μπαρτσελόνα για τη Euroleague ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων της ημέρας. Αναλυτικά το πρόγραμμα: 17:00 COSMOTE SPORT 2 HD Παναχαϊκή – ΚηφισιάΚύπελλοΕλλάδας 19:00 COSMOTE SPORT 8 HD Ιράκ – Βέλγιο Socca World Cup 19:30 Novasports Extra 1 Μπολόνια – Μόντσα Ιταλικό Κύπελλο 19:30 Novasports 5HD Αναντολού

Ένα μοναδικό διήμερο γεμάτο gaming, με τη δύναμη της Telekom

H COSMOTE για άλλη μία φορά προσφέρει στους συνδρομητές της απίθανες εμπειρίες και δώρα, με το World Pass Powered by Telekom. Δύο τυχεροί νικητές με τους συνοδούς τους ταξίδεψαν στη Βουδαπέστη για να παρακολουθήσουν από κοντά το πανευρωπαϊκό τουρνουά gaming που διοργάνωσε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η  Telekom. Και πιο συγκεκριμένα τους μεγάλους τελικούς της

H COSMOTE έστειλε 4 τυχερούς στο πανευρωπαϊκό T-esports Championship της Telekom στη Βουδαπέστη

Οι τελευταίες τρεις δεκαετίες «βρίσκουν» τον σύγχρονο άνθρωπο συνδεδεμένο με έναν παγκόσμιο ιστό, το Internet, κάνοντας πράξη τη θεωρία για μία «παγκόσμια κοινωνία». Και καθώς, η εξέλιξη της τεχνολογίας άρχισε να φέρνει συνεχώς νέα δεδομένα, με τον «ψηφιακό αλφαβητισμό» και τους «ψηφιακούς ιθαγενείς» να ακούγονται όλο και περισσότερο στην παγκόσμια συζήτηση, η διεθνής σκηνή «καλωσόρισε»

Δωρεάν επικοινωνία για τους συνδρομητές Κινητής Nova που πλήττονται από την σφοδρή κακοκαιρία στα νησιά της Λήμνου και της Ρόδου

Η Nova, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και Media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στα νησιά της Λήμνου και της Ρόδου, που έχουν πληγεί από τις καταστροφικές πλημμύρες, ενημερώνει τους συνδρομητές της ότι βρίσκεται κοντά τους με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας.   Προσφέρει δωρεάν, στους συνδρομητές  της στα εν λόγω νησιά

Η Vodafone καινοτομεί με υπηρεσίες Τεχνητής Νοημοσύνης για επιχειρήσεις

Η Vodafone διοργάνωσε ειδική εκδήλωση για τους εταιρικούς της πελάτες, όπου παρουσίασε καινοτόμες λύσεις Τεχνητής Νοημοσύνης, με αιχμή του δόρατος το Microsoft 365 Copilot, που ενσωματώνεται αρμονικά στο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών που προσφέρει το Vodafone Business, με επίκεντρο την επιχείρηση και τις ανάγκες της. Στην εκδήλωση συμμετείχε πλήθος στελεχών από όλο το φάσμα της αγοράς, που

Συνδρομητική τηλεόραση: Cosmote και Nova κάνουν πάρτι, ήρθε το τέλος των πειρατών;

Σημαντική ανάπτυξη σημειώνει στην ελληνική αγορά η συνδρομητική τηλεόραση, καθώς οι μεγάλοι πάροχοι επενδύουν σε περιεχόμενο και υπηρεσίες που προσελκύουν νέους συνδρομητές. Παράλληλα, η πειρατεία παραμένει μια σοβαρή πρόκληση, με την ανάγκη αυστηρότερου νομοθετικού πλαισίου να καθίσταται πιο επιτακτική από ποτέ. Οι Νέες Συμφωνίες που Αλλάζουν το Τοπίο Η πρόσφατη συνεργασία μεταξύ Cosmote και Nova

Cosmote: Το ταξίδι στη Βουδαπέστη που έγινε παιχνίδι

Τέσσερεις τυχεροί νικητές ταξίδεψαν στη Βουδαπέστη για να παρακολουθήσουν live gaming Κάθε ταξίδι είναι κι ένα νέο παιχνίδι, μια ευκαιρία για εξερεύνηση νέων κόσμων πέρα από τα σύνορα της καθημερινότητας. Όταν το πάθος για αναζήτηση συναντά την αγάπη για το gaming, το αποτέλεσμα είναι συναρπαστικό, αποδεικνύοντας πως το παιχνίδι και τα ταξίδια μοιράζονται την ίδια μαγεία:

Το τηλεοπτικό αθλητικό πρόγραμμα της Δευτέρας 2 Δεκεμβρίου

Time to read less than 1 minute Δημοσιευμένο 1 ώρα ago Τελευταία ενημέρωση 1 ώρα ago Το τηλεοπτικό αθλητικό πρόγραμμα της Δευτέρας 2 Δεκεμβρίου Δεκέμβριος 02, 2024 - 11:00 Φτωχό είναι το αθλητικό πρόγραμμα της Δευτέρας με το πρόγραμμα να περιλαμβάνει λίγα παιχνίδια. Αναλυτικά: Δευτέρα, 02/12/2024 16:00 COSMOTE SPORT 8 HD Γαλλία – Πολωνία Socca

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (2/12)

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας Αναλυτικά: 16:00 COSMOTE SPORT 8 HD Γαλλία – Πολωνία Socca World Cup Oman 19:00 COSMOTE SPORT 8 HD Ελλάδα – Ιράκ Socca World Cup Oman 19:00 COSMOTE SPORT 1 HD Πάφος – Ομόνοια Cyprus League 20:00 COSMOTE SPORT 8 HD Αγγλία – Ουρουγουάη Socca World Cup Oman 21:30 Novasports Start

Ποιό είναι το φιλόδοξο όραμα του Ομίλου ΟΤΕ έως το 2030 – Ποιός ο ρόλος της Telekom

Το νέο όραμα, τις δεσμεύσεις και τις στρατηγικές κατευθύνσεις του Ομίλου ΟΤΕ με ορίζοντα το 2030, παρουσίασε, πριν λίγες ημέρες σε εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Κώστας Νεμπής. Στο επίκεντρο οι επενδύσεις του Ομίλου σε Gigabit δίκτυα και τις τεχνολογίες του αύριο, καθώς και η Telekom και οι μεγάλες

Αθλητικές μεταδόσεις με ματς από Serie A και La Liga (02/12)

Μετά από ένα σαββατοκύριακο με «μεγάλα» ματς, το τηλεοπτικό πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της Δευτέρας (02.12.2024) δείχνει μάλλον «φτωχό». Οι αθλητικές μεταδόσεις 16:00 COSMOTE SPORT 8 HD Γαλλία – Πολωνία Socca World Cup Oman 19:00 COSMOTE SPORT 8 HD Ελλάδα – Ιράκ Socca World Cup Oman 19:00 COSMOTE SPORT 1 HD Πάφος – Ομόνοια Cyprus League

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (02/12)

Κλίβελαντ Καβαλίερς - Μπόστον ΣέλτικςNBA COSMOTE Sport 501:00COSMOTE Sport 7Νιου Γιορκ Νικς - Νιου Ορλίνς ΠέλικανςNBA COSMOTE Sport 701:00COSMOTE Sport 9ΜΠΑΦΑΛΟ ΜΠΙΛΣ-ΣΑΝ ΦΡΑΝΣΙΣΚΟ 49ersNFL COSMOTE Sport 903:20COSMOTE Sport 7Λος Άντζελες Κλίπερς - Ντένβερ ΝάγκετςNBA COSMOTE Sport 705:00COSMOTE Sport 8Γαλλία - ΠολωνίαSocca World Cup COSMOTE Sport 816:00COSMOTE Sport 8Ελλάδα - ΙράκSocca World Cup COSMOTE Sport 819:00COSMOTE

Το Σημερινό Πρόγραμμα Αθλητικών Μεταδόσεων στην TV

16:00 COSMOTE SPORT 8 HD Γαλλία – Πολωνία Socca World Cup Oman 19:00 COSMOTE SPORT 8 HD Ελλάδα – Ιράκ Socca World Cup Oman 19:00 COSMOTE SPORT 1 HD Πάφος – Ομόνοια Cyprus League 20:00 COSMOTE SPORT 8 HD Αγγλία – Ουρουγουάη Socca World Cup Oman 21:30 Novasports Start Έιμπαρ – Καρταχένα La Liga 2

Cosmote: Στηρίζει τις γυναίκες gamers

Ενεργή στήριξη στις γυναίκες gamers παρέχει η COSMOTE, υπό την καθοδήγηση του βασικού μετόχου της Deutsche Telekom, δίνοντας τους τη δυνατότητα να κυνηγήσουν το όνειρο τους και να γίνουν eSports Pro Players. Μέσα από ένα ολοήμερο gaming τουρνουά League of Legends, που θα διεξαχθεί στις 3 Δεκεμβρίου σε 4 καταστήματα COSMOTE σε Αθήνα (The Mall

Οι κυβερνοεπιθέσεις κόστισαν στις βρετανικές επιχειρήσεις 55 δισεκατομμύρια δολάρια τα τελευταία πέντε χρόνια

Οι κυβερνοεπιθέσεις κόστισαν στις βρετανικές επιχειρήσεις περίπου 44 δισεκατομμύρια λίρες (55,08 δισεκατομμύρια δολάρια) σε διαφυγόντα έσοδα τα τελευταία πέντε χρόνια, με το 52% των εταιρειών του ιδιωτικού τομέα να αναφέρουν τουλάχιστον μία επίθεση σε αυτό το διάστημα. Οι κυβερνοεπιθέσεις κοστίζουν στις επιχειρήσεις κατά μέσο όρο το 1,9% των εσόδων τους, σύμφωνα με τον επιχειρηματικό μεσίτη

Share

Οι «influencers», δηλαδή τα άτομα τα οποία ακολουθούνται από ένα ευρύ κοινό, δεν είναι πάντα η καλύτερη λύση για να ευαισθητοποιηθεί το κοινό γύρω από ένα ζήτημα ή μια ιδέα. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξαν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας στο Μπέρκλεϊ και από το Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια στη Φιλαδέλφεια με πρόσφατη έρευνά τους, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύτηκαν στην επιστημονική επιθεώρηση Nature Communications.

Πολύτιμη η ανάλυση των κοινωνικών δικτύων

Η ανάλυση των κοινωνικών δικτύων (είτε του διαδικτύου είτε του φυσικού δημόσιου χώρου) έχει καταδείξει ότι υπάρχουν μερικά άτομα τα οποία αποτελούν σημαντικούς κόμβους για τη διάδοση μίας πληροφορίας στα υπόλοιπα άτομα τα οποία συμμετέχουν στο ίδιο δίκτυο. Μέχρι σήμερα, η πληροφορία αυτή αξιοποιείται τόσο από εταιρείες και οργανισμούς για λόγους προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, όσο και από δημόσιες υπηρεσίες για να οργανώσουν στρατηγικές ευαισθητοποίησης του κοινού σε διάφορα θέματα, όπως παραδείγματος χάριν στην ανάγκη εμβολιασμού του πληθυσμού.

Η πληροφορία καθορίζει τους «influencers»

Ωστόσο, η παρούσα έρευνα φέρνει στην επιφάνεια ένα εύρημα το οποίο είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την επιστημονική –και όχι μόνο- κοινότητα: τα άτομα τα οποία έχουν κομβικό ρόλο στη διάδοση της πληροφορίας εξαρτώνται από το είδος της πληροφορίας. Έτσι, ενώ πρόσωπα τα οποία απασχολούν σταθερά την επικαιρότητα (όπως τηλεοπτικές περσόνες) είναι κρίσιμα για τη διάδοση «ακίνδυνων» πληροφοριών, όπως παραδείγματος χάριν φήμες για τις προσωπικές υποθέσεις τρίτων προσώπων, στην περίπτωση ζητημάτων τα οποία διεγείρουν διαφωνίες ή καινοτόμων για την κοινωνία ιδεών, τα πρόσωπα αυτά μπορούν να αποδειχθούν αναποτελεσματικά στη διάδοση της πληροφορίας. «Όταν οι “influencers” παρουσιάζουν ιδέες οι οποίες είναι ασύμβατες με την ευρύτερη κοσμοθεώρηση του κοινού τους, ενδέχεται να έρθουν σε ανταγωνισμό με το κοινό αυτό, αφού το κοινό τείνει να ακολουθεί ανθρώπους οι οποίοι επιβεβαιώνουν τις πεποιθήσεις του», σημείωσε σε σχετικές δηλώσεις του ο δρ. Ντέιμον Σεντόλα, καθηγητής Επικοινωνίας, Κοινωνιολογίας και Μηχανικής και ένας εκ των δύο συγγραφέων της δημοσίευσης.

Θησαυρός στο περιθώριο των κοινωνικών δικτύων

Αντίθετα, τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι συγκεκριμένοι άνθρωποι οι οποίοι βρίσκονται στην περιφέρεια των κοινωνικών δικτύων, λειτουργούν πολύ πιο αποτελεσματικά ως κόμβοι διάδοσης της πληροφορίας, όταν οι πληροφορίες αυτές αφορούν σύνθετα ζητήματα, όπως παραδείγματος χάριν ο εμβολιασμός του πληθυσμού. «Το μεγάλο μας εύρημα είναι ότι κάθε δίκτυο έχει μία κρυμμένη κοινότητα στην περιφέρειά του η οποία δύναται να αυξήσει δραματικά τη διάδοση μιας καινούριας ιδέας», σημείωσε ο δρ. Ντέιμον Σεντόλα.

Αναλύοντας τα κοινωνικά δίκτυα

Για να καταλήξουν σε αυτά τα συμπεράσματα οι ερευνητές εφάρμοσαν τεχνικές ανάλυσης δικτύων χρησιμοποιώντας τη βάση δεδομένων «Add Health», η οποία συγκεντρώνει δεδομένα για την ψυχική υγεία και τις διαπροσωπικές σχέσεις αμερικανών εφήβων από περισσότερες από 70 κοινότητες. Για να επαληθεύσουν τα ευρήματά τους, οι επιστήμονες έστρεψαν το βλέμμα τους στην Ινδία. Χρησιμοποιώντας ένα δίκτυο ανθρώπων από 43 κοινότητες, επιχείρησαν να προβλέψουν με ποιον τρόπο θα διαδίδονταν πληροφορίες οι οποίες αφορούσαν τη χρηματοδότηση ενός εγχειρήματος από το κοινό. Όπως σημειώνουν οι ερευνητές στη δημοσίευση, οι προβλέψεις τους αναγνώρισαν τα πρόσωπα τα οποία πράγματι έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο να πείσουν την υπόλοιπη κοινότητα για τη σημασία χρηματοδότησης του συγκεκριμένου εγχειρήματος.

Τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας είναι ιδιαίτερα σημαντικά τόσο για την ερευνητική κοινότητα της οποίας το αντικείμενο είναι τα κοινωνικά δίκτυα, όσο και οργανισμούς οι οποίοι χρησιμοποιούν τέτοιου είδους αναλύσεις για να οργανώσουν προωθητικές στρατηγικές.