Η ανάγκη να είμαστε μέσα σε όλα και οι αρνητικές επιπτώσεις της

Related

Στην Cosmote TV η κλήρωση του πρωταθλήματος της Super League

H Super League ανακοίνωσε ότι η κλήρωσης του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου στον Άλιμο. Η διαδικασία μέσω της οποίας θα προκύψει το πρόγραμμα της νέας σεζόν θα προβληθεί ζωντανά από την Cosmote TV. Η ανακοίνωση αναφέρει: «Η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου και

Cosmote Telekom: Ενα νέο σύμπαν υπηρεσιών για τους συνδρομητές της

Περισσότερη Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) στα δίκτυα και τις υπηρεσίες της, περιλαμβάνει η νέα στρατηγική της Cosmote Telekom, η οποία είναι βασισμένη στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Ομίλου Telekom, με κυρίαρχη θέση στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Η πρόσφατη επίσημη ένταξη της Cosmote στο “οικοσύστημα” του παγκόσμιου brand Telekom, φέρνει άμεσα και στους Έλληνες συνδρομητές μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες, όπως η  πρόσβαση στον ψηφιακό βοηθό Perplexity, που θα κάνει κρατήσεις

Η Microsoft θέλει να δημιουργήσει τον «super γιατρό» – Μπορεί η ΑΙ να σώσει την Υγεία;

FORTUNE GREECE 01/07/2025, 20:00 SHARE Question for AI on tablet screen. What is the role of. AI in personalised healthcare? (Photo by WLADIMIR BULGAR/SCIENCE PHOTO LI / WBU / Science Photo Library via AFP) Photo: AFP Η Microsoft προκαλεί σεισμό στον χώρο της Υγείας με την αποκάλυψη ότι το νέο σύστημα ιατρικής ΤΝ ξεπερνά τους

Η Cosmote θα μεταδώσει την κλήρωση της Σούπερ Λιγκ – e-thessalia.gr

Την τηλεοπτική κάλυψη της κλήρωσης του πρωταθλήματος ανακοίνωσε η Σούπερ Λιγκ. Όπως έγινε γνωστό, η διαδικασία μέσω της οποίας θα προκύψει το πρόγραμμα της νέας σεζόν θα προβληθεί ζωντανά από την Cosmote TV. Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει: «Η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου και ώρα 21:00

Καταφύγια πολυτελείας και λέιζερ στα μάτια: Πώς προετοιμάζονται οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας για το τέλος του κόσμου

Καταφύγια πολυτελείας και λέιζερ στα μάτια: Πώς προετοιμάζονται οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας για το τέλος του κόσμου FORTUNE GREECE 01/07/2025, 19:30 SHARE (COMBO) This combination of pictures created on September 13, 2023 shows (From top L) Sam Altman, CEO of OpenAI, arrives for a US Senate bipartisan Artificial Intelligence (AI) Insight Forum at the US

Νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της Cosmote Telekom

Η Cosmote Telekom παρουσιάζει το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης για ιδιώτες και επαγγελματίες, Magenta Moments. Το πρόγραμμα που αναβαθμίζει το Cosmote Deals For You, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων και εμπειριών, από ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε χώρες όπου δραστηριοποιείται η Telekom. Είναι διαθέσιμο μέσα από τα apps της Cosmote

COSMOTE TELEKOM: Ευρύ δίκτυο συνεργατών σε Ελλάδα και εξωτερικό – Νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM, όπως ανακοίνωσε. Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM, όπως ανακοίνωσε. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους* τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε χώρες

Από την Cosmote Tv η κλήρωση του νέου πρωταθλήματος

Η κλήρωση του νέου πρωταθλήματος (9/7) θα μεταδοθεί τηλεοπτικά από την Cosmote Tv ενώ για πρώτη φορά θα αποδοθεί στην ελληνική νοηματική γλώσσα. Η ενημέρωση της Λίγκας: Για πρώτη φορά, η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, θα αποδοθεί τηλεοπτικά και στην ελληνική νοηματική γλώσσα, δίνοντας έτσι την ευκαιρία και στους κωφούς συνανθρώπους μας

Ζωντανά στην Cosmote η κλήρωση της Stoiximan Super League

Η κλήρωση του πρωταθλήματος της Stoiximan Super League για τη σεζόν 2025-2026 θα μεταδοθεί ζωντανά από την Cosmote TV, την Τετάρτη 9 Ιουλίου. «Η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου και ώρα 21:00 στον Άλιμο, θα μεταδοθεί απευθείας από το κανάλι COSMOTE SPORTS1. Την παρουσίαση της

Στην Cosmote TV η κλήρωση του πρωταθλήματος

www.sport-fm.gr ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ: 01/07/2025, 15:15 Την τηλεοπτική κάλυψη της κλήρωσης του πρωταθλήματος ανακοίνωσε η Stoiximan Super League. Όπως έγινε γνωστό, η διαδικασία μέσω της οποίας θα προκύψει το πρόγραμμα της νέας σεζόν θα προβληθεί ζωντανά από την Cosmote TV. Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει: «Η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί

Σε τι βαθμό θα αντικαταστήσει η τεχνητή νοημοσύνη τους εργαζόμενους – Πόσο «μέσα» έχουν πέσει οι εκτιμήσεις, τι δείχνουν έρευνες

Έρευνες του Ευρωπαϊκού Κέντρου για την Ανάπτυξη της Επαγγελματικής Κατάρτισης (Cedefop) στοχεύουν στην κατανόηση των αλλαγών που θα φέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη στην εργασία. Το Cedefop, αποκεντρωμένος οργανισμός της ΕΕ με έδρα της Θεσσαλονίκη, ένα κέντρο με μικρό μέγεθος και χαμηλότερη αναγνωρισιμότητα σε σχέση με φορείς όπως το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF), πραγματοποιεί τα τελευταία

Παναθηναϊκός: Στην Cosmote τα φιλικά προετοιμασίας

Τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν οι φίλαθλοι των Πράσινων τα φιλικά ματς προετοιμασίας, που θα διεξαχθούν επί αυστριακού εδάφους, θα προσφέρει στους συνδρομητές της η Cosmote TV. Η συνδρομητική τηλεόραση ανακοίνωσε επίσημα, την Τρίτη (1/7), πέρα από τις ημερομηνίες, τις ώρες και τους αντιπάλους που ήταν ήδη γνωστά στοιχεία των αναμετρήσεων, τα κανάλια τα οποία θα

Στην Cosmote TV τα φιλικά του Παναθηναϊκού

Η Cosmote TV ανακοίνωσε πως θα μεταδώσει όλα τα φιλικά παιχνίδια που θα δώσει κατά το βασικό στάδιο της προετοιμασίας του ο Παναθηναϊκός. Η ανακοίνωση της COSMOTE TV Στην Cosmote TV θα μπορούν οι φίλοι του Παναθηναϊκού να παρακολουθήσουν τα φιλικά παιχνίδια της αγαπημένης τους ομάδας κατά τη διάρκεια της φετινής τους προετοιμασίας στην Αυστρία

Στην Cosmote TV τα φιλικά του Παναθηναϊκού

Τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τα φιλικά της ομάδας τους στη διάρκεια της προετοιμασίας θα έχουν οι φίλοι του Παναθηναϊκού. Η Cosmote TV θα μεταδώσει τα παιχνίδια των «πράσινων» επί αυστριακού εδάφους, με τη σχετική ανακοίνωση να αναφέρει: «Την καλοκαιρινή του προετοιμασία στην Αυστρία έχει ήδη ξεκινήσει ο Παναθηναϊκός, η οποία περιλαμβάνει δυνατά φιλικά ώστε η ομάδα του Ρούι Βιτόρια

Share

Η καθημερινότητά μας «βομβαρδίζεται» συνεχώς από πληροφορίες, δημοσιεύματα και διάφορα νέα, για τα οποία προκαλείται η ανάγκη να ασχολούμαστε και να τα ακολουθούμε, προκειμένου να μην μένουμε πίσω. Η απαίτηση, λοιπόν, που δημιουργεί η σύγχρονη εποχή, να είμαστε μέσα σε όλα, έχει και επιπτώσεις, όπως η μείωση της παγκόσμιας συλλογικής προσοχής.

Οι άνθρωποι του τώρα έχουν πολύ περισσότερα πράγματα στα οποία επικεντρώνουν την προσοχή τους, με αποτέλεσμα συχνά να αφιερώνουν πολύ λιγότερο χρόνο στο καθένα από αυτά, σύμφωνα με μια νέα ευρωπαϊκή επιστημονική μελέτη. Όλα αυτά συντείνουν στο ότι ο δημόσιος διάλογος έχει σε μεγάλο βαθμό «επιταχυνθεί» και κατακερματιστεί.

Αν και το θέμα των αρνητικών συνεπειών της χρήσης των κοινωνικών δικτύων και της ολοένα ταχύτερης ανανέωσης των ειδήσεων έχει συζητηθεί πολύ τα τελευταία χρόνια, δεν υπήρχαν μέχρι σήμερα εμπειρικά δεδομένα που να επιβεβαιώνουν αυτή την «κοινωνική επιτάχυνση».

Η νέα αυτή μελέτη επιβεβαιώνει ότι η ολοένα ταχύτερη παραγωγή και κατανάλωση περιεχομένου, με αποτέλεσμα τη μείωση της προσοχής των ανθρώπων, όντως συμβαίνει και είναι κάτι που αφορά όχι μόνο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά επίσης τα βιβλία, τις διαδικτυακές αναζητήσεις, τη δημοφιλία των ταινιών κ.α.

Οι ερευνητές από τη Γερμανία, τη Δανία και την Ιρλανδία, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό «Nature Communications» και όπως αναμεταδίδει το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ανέλυσαν τις πωλήσεις εισιτηρίων κινηματογραφικών ταινιών σε βάθος 40 ετών (πόσο χρόνο μια ταινία έμενε ανάμεσα στις κορυφαίες), τα δημοφιλή βιβλία στο Google Books, δεδομένα του Twitter από το 2013 έως το 2016, τον χρόνο προσοχής στη Wikipedia από το 2012 έως το 2017, στοιχεία από το Google Trends (2010-2018) κ.α.

Στη συνέχεια οι ερευνητές δημιούργησαν ένα μαθηματικό μοντέλο για να προβλέψουν τρεις παράγοντες: «το ενδιαφέρον του θέματος, τον χρόνο που παραμένει δημοφιλές στη δημόσια σφαίρα και την επιθυμία για ένα νέο θέμα», όπως δήλωσε ο δρ. Φίλιπ Χόβελ, καθηγητής εφαρμοσμένων μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κορκ της Ιρλανδίας.

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως όταν παράγεται περισσότερο περιεχόμενο σε λιγότερο χρόνο, η συλλογική προσοχή εξαντλείται νωρίτερα. Όταν ένα θέμα γίνεται δραματικά δημοφιλές για σύντομο όμως χρονικό διάστημα, ακολουθείται άμεσα από το επόμενο θέμα, λόγω του έντονου ανταγωνισμού για καινοτομία.

Βρέθηκε, επίσης, ότι σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους υπήρξαν θέματα που τραβούσαν απότομα την προσοχή του κοινού, αλλά για πολύ σύντομες χρονικές περιόδους. Για παράδειγμα, μια παγκόσμια τάση στο Twitter το 2013 διαρκούσε κατά μέσον όρο 17,5 ώρες (τόσο έμενε ένα hashtag στο Top 50), σε αντίθεση με το 2016, όταν το θέμα έμενε «καυτό» μόνο για 11,9 ώρες. Τα ευρήματα αυτά δεν ίσχυαν πάντως για την Βικιπαίδεια, ούτε για τα επιστημονικά περιοδικά, για λόγους που παραμένουν ασαφείς.

Ο καθηγητής του Τεχνικού Πανεπιστημίου της Δανίας Σουν Λέμαν υπογράμμισε ότι το εύρος της προσοχής είναι συγκεκριμένο, σήμερα όμως υπάρχουν πολύ περισσότερα πολιτιστικά αντικείμενα που την απαιτούν, με αποτέλεσμα η προσοχή να πρέπει να χωριστεί σε πολλά περισσότερα δεδομένα και κατ’ επέκταση να μειώνεται.

Ο Φίλιπ Λόρεντς-Σπρέεν, ερευνητής μέλος του Ινστιτούτου Μαξ Πλανκ για την Ανθρώπινη Ανάπτυξη, που συμμετείχε στη μελέτη, δήλωσε ότι «ο αυξανόμενος όγκος των πληροφοριών που εξαντλεί την προσοχή μας και την επείγουσα ανάγκη για καινοτομία, μας οδηγεί συλλογικά να αλλάζουμε θέματα πολύ πιο τακτικά».

Οι ερευνητές ανέφεραν ότι τα ευρήματά τους ισχύουν σε συλλογικό επίπεδο για το ευρύτερο κοινό και όχι για όσους επαγγελματίες -όπως οι δημοσιογράφοι- παράγουν τις πληροφορίες και ανταγωνίζονται για την ταχύτητα της είδησης, ούτε για το πώς η είδηση καταναλώνεται σε ατομικό επίπεδο, κάτι το οποίο, όπως τονίζουν, αξίζει να μελετηθεί στο μέλλον.