Επώνυμη επιστολή διαμαρτυρίας απέστειλε στο «Θ» κάτοικος της περιοχής του Ασπροπύργου, όπου την τελευταία εβδομάδα έχουν ενταθεί οι διακοπές τηλεφωνικών συνδέσεων και internet της εταιρείας COSMOTE για αρκετές ώρες και ενίοτε… 24ωρα.
Ο Κος Ε. Νιώτης, όπως θα διαβάσετε παρακάτω, ψέγει την απαράδεκτη προσφορά της COSMOTE ως προς τις υπηρεσίες αλλά και την εξυπηρέτηση πελατών, ενώ η μηνιαία συνδρομή… «τρέχει» κανονικά!
Σύμφωνα με πληροφορίες οι συνδέσεις που έχουν επηρεαστεί κατα τη διάρκεια της τελευταίας εβδομάδας είναι ούτε λίγο ούτε πολύ… εκατοντάδες, με πολίτες και επιχειρήσεις δικαιολογημένα να αγανακτούν.
Παρακάτω η επιστολή που λάβαμε:
Ονομάζομαι Νιώτης Εμμανουήλ. Είμαι κάτοικος Ασπροπύργου στο κέντρο της πόλης. Τις τελευταίες ημέρες (και μήνες) παρατηρείται βλάβη στις συνδέσεις του internet της Cosmote σε:
- TV
- Σταθερή τηλεφωνία
- Κινητή τηλεφωνία
Προσωπικά κάλεσα το 13888.
Την πρώτη φορά στις 12/9. Κατά την διάρκεια της κλήσης μου έδωσαν εκτίμηση αναμονής στο κινητό 37 λεπτά η την επιλογη να με καλέσουν όταν θα έχουν διαθέσιμο εκπρόσωπο. Επέλεξα την 2η επιλογή. Με κάλεσαν 4 ώρες αργότερα για να μου πουν ότι έχω δωρο κά MB & δωρεάν χρόνο ομιλίας. Η δε βλάβη αποκαταστάθηκε προσωρινα. Μου απέστειλαν και σχετικό μήνυμα.
Σήμερα το πρωί η βλάβη επανήλθε. Κάλεσα εκ νέου σήμερα στο 13888 απ όπου μου ανακοινώθηκε να μην επιμένω και ενημέρωσαν ότι η βλάβη θα αποκατασταθεί στις 17/9/2024. Στο ερώτημα μου αν η COSMOTE δύναται τεχνικά να καλύψει τις ανάγκες της πόλης μου απάντησαν αν δεν θέλω την COSMOTE να αλλάξω πάροχο!
Οι συνομιλίες είναι καταγεγραμμένες καθώς και τα μηνύματα που έχω λάβει οπότε τις επικαλούμαι.
Το λιγότερο απαράδεκτη προσφορά ως προς τις υπηρεσίες το δε επίπεδο εξυπηρέτησης με 37′ αναμονής τα λέει όλα.
Η μηνιαία συνδρομή δε τρέχει κανονικότατα.
Επιθυμώ η διαμαρτυρία μου να καταγραφεί.
Αυτό σίγουρα θα το επιβεβαιώσουν τόσο το S/M ΑΒ , το Ηπειρώτικο ακόμα και ο φούρνος Αλεξάνδρου σημεία απ΄όπου σήμερα έκανα αγορές και έπρεπε να πληρώσω με πιστωτική κάρτα. Η αναμονή ήταν σε κάθε περίπτωση πάνω από 15′.
Ευχαριστώ θερμά
Με εκτίμηση
Νιώτης Εμμανουήλ