Image default
NEWS

Διανομέας δεν έμεινε ικανοποιημένη από το φιλοδώρημα και έφαγε την παραγγελία στην διαδρομή

Η έλλειψη ενσυναίσθησης απέναντι στους εργαζόμενους και ειδικά σε αυτούς που εργάζονται έξω στο δρόμο (διανομείς, κούριερ, ντελιβεράδες) είναι ένα φαινόμενο που πρέπει να εξαλειφθεί. Το φιλοδώρημα είναι μία πρακτική η οποία δεν μπορεί φυσικά να καλύψει όλες τις κακουχίες, ωστόσο κάνει τα πράγματα ελαφρώς καλύτερα

Μια γυναίκα που εργάζεται ως διανομέας στην DoorDash, αντέδρασε με έναν ιδιαίτερο τρόπο όταν ο πελάτης της άφησε πολύ μικρό φιλοδώρημα. Μάλιστα ανέβασε και ένα σχετικό βίντεο στο TikTok στο οποίο παραδέχθηκε ότι έφαγε την παραγγελία του πελάτη διότι δεν ήταν ικανοποιημένη με το φιλοδώρημα.

Ανάμεικτα τα συναισθήματα των χρηστών στο TikTok

Το βίντεο έγινε viral συγκεντρώνοντας περισσότερα από 13.000 likes. «Όταν ο πελάτης σου αφήνει μόνο 4 δολάρια για 30 λεπτά οδήγησης, τρως την παραγγελία του», είπε η νεαρή διανομέας.

Η χρήστης του TikTok, Saniah (@saniahduh) ισχυρίστηκε αργότερα στα σχόλια ότι η παραγγελία έγινε μέσω ενός πλαστού λογαριασμού DoorDash με μια ψεύτικη χρεωστική κάρτα.

«Ποιος τους είπε να παραγγείλουν φαγητό με ψεύτικο λογαριασμό DoorDash και ψεύτικη χρεωστική κάρτα απάτη και να μην μου δώσουν φιλοδώρημα ούτε 10 δολάρια ;», πρόσθεσε.

το βίντεο με την αποκάλυψή της προκάλεσε αρκετά σχόλια στο TikTok με έναν χρήστη να γράφει: «Κανείς δεν σε αναγκάζει να το αποδεχτείς. Πρώτα βλέπεις την πληρωμή και τα χιλιόμετρα και στη συνέχεια αποδέχεσαι την παραγγελία. Αυτός είναι ο λόγος που κάποιοι άνθρωποι δεν αφήνουν φιλοδώρημα».

- -

Related posts

Δείτε live την παρουσίαση του νέου iPhone

fiber

Samsung: Επεξεργαστής Exynos 2200 για χρήση σε κινητά και laptops

fiber

Από τα εργαστήρια της Κρήτης και της Πάτρας στην Apple και τον Nasdaq

fiber

Google: Στο στόχαστρο νέας αγωγής για μονοπωλιακές πρακτικές το Play Store

fiber

Pinterest: Περισσότεροι χρήστες αλλά και μεγαλύτερες ζημιές

fiber

Η SpaceX και μία καναδική start-up οραματίζονται διαφημίσεις στο διάστημα

fiber