Διαδίκτυο: Τι αναζήτησαν τα παιδιά τον τελευταίο χρόνο

Related

Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ της Hellas Sat και της Πολωνικής Thorium Space

 HELLAS SAT και η Πολωνική THORIUM SPACE S.A. συνήψαν Μνημόνιο Συνεργασίας για την από κοινού ανάπτυξη ενός ευέλικτου  δυναμικά διαμορφούμενου τηλεπικοινωνιακού δορυφόρου. (Software Defined Satellite). Στις 10 Ιουνίου, στην Αθήνα, η Hellas Sat και η Thorium Space υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) για την από κοινού ανάπτυξη και κατασκευή ενός δυναμικά παραμετροποιήσιμου και διαμορφούμενου δορυφορικού τηλεπικοινωνιακού…

Το MAD TV αξιοποιεί τις δυνατότητες του Amazon Bedrock και προσφέρει την απόλυτη εικαστική εμπειρία στα φετινά MAD Video Music Awards από την ΔΕΗ

Το MAD TV, το κορυφαίο μουσικό δίκτυο της Ελλάδας, προετοιμάζει το κοινό για μια συναρπαστική εικαστική εμπειρία στα επερχόμενα ΜAD Video Music Awards  από την ΔΕΗ μέσω της χρήσης των μοναδικών εργαλείων ΑΙ, του Amazon Bedrock. Η τελευταία λέξη της τεχνολογίας και η μουσική συνδυάζονται αρμονικά και η δημιουργική ομάδα του MAD TV, εμπνεόμενη από…

ΟΤΕ: ξανά στις “The 50 Most Sustainable Companies in Greece”

Από την έναρξη του δείκτη βιώσιμης ανάπτυξης «The ESG Index in Greece» και για 7η συνεχή χρονιά, ο Όμιλος ΟΤΕ συμπεριλαμβάνεται στη λίστα «The 50 Most Sustainable Companies in Greece», που δημοσίευσε πρόσφατα το Quality Net Foundation. Η διαμόρφωση της λίστας βασίζεται στη μεθοδολογία του Sustainability Performance Directory, που αξιολογεί τις επιδόσεις των επιχειρήσεων σε…

Δωρεάν απεριόριστα data το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος από την Cosmote

Δωρεάν απεριόριστα data και αυτό το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος (22-24/06), προσφέρει η COSMOTE σε όλους τους πελάτες της. Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, οι πελάτες συμβολαίου COSMOTE -ιδιώτες και επαγγελματίες, Καρτοσυμβολαίου, Business Cost Control, COSMOTE Family, COSMOTE Neo, COSMOKAΡΤΑ και Frog μπορούν να ενεργοποιήσουν την προσφορά οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμούν, έως και τις 24 Ιουνίου…

Η Nikon κυκλοφορεί την εξαιρετική ισχυρή Ζ6ΙΙΙ

Σήμερα η Nikon επεκτείνει τη βραβευμένη σειρά φωτογραφικών μηχανών Z με την υβριδική φωτογραφική μηχανή πλήρους κάδρου Z6III. Κατασκευασμένη στο ίδιο πνεύμα με τη Z8 και τη Z9, η μικρή αλλά ανθεκτική Z6III είναι μια ευέλικτη και δημιουργική φωτογραφική μηχανή μεγάλων επιδόσεων που εξασφαλίζει εξαιρετικά λεπτομερείς φωτογραφίες καθώς και δυνατότητα εγγραφής video 6K/60P (RAW).  Η…

COSMOTE> Δωρεάν απεριόριστα data και φέτος το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος

Δωρεάν απεριόριστα data και αυτό το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος (22-24/06), προσφέρει η COSMOTE σε όλους τους πελάτες της, για να επικοινωνούν και να ψυχαγωγούνται ξέγνοιαστα όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς περιορισμούς, με το γρηγορότερο δίκτυο κινητής της χώρας. Όλοι οι πελάτες συμβολαίου COSMOTE -ιδιώτες και επαγγελματίες, Καρτοσυμβολαίου, Business Cost Control, COSMOTE Family, COSMOTE Neo,…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data και φέτος το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος

Δωρεάν απεριόριστα data και αυτό το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος (22-24/06), προσφέρει η COSMOTE σε όλους τους πελάτες της, για να επικοινωνούν και να ψυχαγωγούνται ξέγνοιαστα όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς περιορισμούς, με το γρηγορότερο δίκτυο κινητής της χώρας.  Όλοι οι πελάτες συμβολαίου COSMOTE -ιδιώτες και επαγγελματίες, Καρτοσυμβολαίου, Business Cost Control, COSMOTE Family, COSMOTE Neo,…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data και φέτος το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος

Δωρεάν απεριόριστα data και αυτό το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος (22-24/06), προσφέρει η COSMOTE σε όλους τους πελάτες της, για να επικοινωνούν και να ψυχαγωγούνται ξέγνοιαστα όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς περιορισμούς, με το γρηγορότερο δίκτυο κινητής της χώρας. Όλοι οι πελάτες συμβολαίου COSMOTE -ιδιώτες και επαγγελματίες, Καρτοσυμβολαίου, Business Cost Control, COSMOTE Family, COSMOTE Neo,…

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος

Δωρεάν απεριόριστα data το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, 22 έως 24 Ιουνίου, προσφέρει η Cosmote σε όλους τους πελάτες της, για να επικοινωνούν και να ψυχαγωγούνται ξέγνοιαστα όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς περιορισμούς.Όλοι οι πελάτες συμβολαίου Cosmote – ιδιώτες και επαγγελματίες, Καρτοσυμβολαίου, Business Cost Control, Cosmote Family, Cosmote Neo, Cosmoκάρτα και Frog – μπορούν να…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data και φέτος το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος

Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH Ισχύει για όλους τους πελάτες COSMOTE από 22-24/06. Δωρεάν απεριόριστα data και αυτό το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος (22-24/06), προσφέρει η COSMOTE σε όλους τους πελάτες της, για να επικοινωνούν και να ψυχαγωγούνται ξέγνοιαστα όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς περιορισμούς, με το γρηγορότερο δίκτυο κινητής της χώρας. Όλοι οι πελάτες συμβολαίου COSMOTE -ιδιώτες και…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data και φέτος το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος

Δωρεάν απεριόριστα data και αυτό το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος (22-24/06), προσφέρει η COSMOTE σε όλους τους πελάτες της, για να επικοινωνούν και να ψυχαγωγούνται ξέγνοιαστα όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς περιορισμούς, με το γρηγορότερο δίκτυο κινητής της χώρας. Όλοι οι πελάτες συμβολαίου COSMOTE -ιδιώτες και επαγγελματίες, Καρτοσυμβολαίου, Business Cost Control, COSMOTE Family, COSMOTE Neo,…

O σημαντικός ρόλος των ψαράδων στην προστασία των θαλασσών γίνεται ντοκιμαντέρ στο πλαίσιο του COSMOTE BLUE

Μέχρι σήμερα έχουν εκπαιδευτεί 216 επαγγελματίες ψαράδες και έχουν συγκεντρωθεί 57 τόνοι πλαστικού. 17.06.2024 - 15:08 «Ψαρεύοντας για το Μπλε» Το ντοκιμαντέρ «Ψαρεύοντας για το Μπλε» παρουσιάζει η COSMOTE αποκλειστικά στο κανάλι της COSMOTE στο YouTube με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος. PGRpdiBzdHlsZT0iaGVpZ2h0OjYwMHB4IWltcG9ydGFudDt6LWluZGV4OjEwMCIgY2xhc3M9InN0aWNreS1iYW5uZXIiPg0KICAgICAgPGRpdiBpZD0ic2FzXzgwMjY4Ij48L2Rpdj4gICAgICA8L2Rpdj4= Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας COSMOTE BLUE και σε συνεργασία με την κοινωνική…

Ναι, σύντομα τα smartphones θα μπορούσαν να αποκτήσουν ακτίνες Χ!

Η δυνατότητα ενός smartphone να… “βλέπει” μέσα από τοίχους, θα μπορούσε κάλλιστα να φιλοξενηθεί στις σελίδες ενός βιβλίου επιστημονικής φαντασίας. Ωστόσο, η εποχή όπου τα κινητά μας θα έχουν τη δυνατότητα να κοιτάζουν ακόμη και μέσα από τοίχους μάλλον δεν… απέχει και πολύ! Σύμφωνα με το IEEE Xplore, ένα πρωτοποριακό project που βρίσκεται στα σκαριά…

«LIFE’S GOOD, LET’S PLAY» – Η LG συστήνει την κουλτούρα της Κορέας στους νεαρούς Παριζιάνους

Η LG Electronics (LG) διεξήγαγε πρόσφατα την εκδήλωση «Life’s Good» για τον εορτασμό του κορεατικού gaming στο Espot Paris – το μεγαλύτερο γήπεδο e-sports στην Ευρώπη – στο Παρίσι της Γαλλίας. Σε συνεργασία μεταξύ της LG και του Κορεάτικου Πολιτιστικού Κέντρου με έδρα το Παρίσι και με θέμα «Life’s Good, Let’s Play», η μοναδική εκδήλωση…

Υποψήφια για τα Βραβεία Ψηφιακών Δεξιοτήτων της Ευρωπαϊκής΄Ενωσης 2024 η European Leadership Academy της HUAWEI

Η European Leadership Academy (ELA), μια πρωτοβουλία της Huawei για την ανάπτυξη νέων γυναικείων ταλέντων στην Ευρώπη, είναι υποψήφια για τα Βραβεία Ψηφιακών Δεξιοτήτων 2024 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.   Η European Leadership Academy (ELA) έχει ως στόχο να μειώσει το χάσμα μεταξύ των δύο φύλων, εφοδιάζοντας τις γυναίκες με τις κατάλληλες δεξιότητες προκειμένου να διαδραματίσουν ενεργό…

Share



Η έκθεση της Kaspersky «Raising the smartphone generation» αποκάλυψε ότι το 87% των γονέων παγκοσμίως πιστεύουν ότι είναι κυρίως υπεύθυνοι για τη ρύθμιση της ψηφιακής συμπεριφοράς των παιδιών τους. Για να βοηθήσει τους γονείς στην αποτελεσματική διαχείριση της διαδικτυακής ενασχόλησης των παιδιών τους, η Kaspersky διεξάγει μια ετήσια ανασκόπηση των διαδικτυακών ενδιαφερόντων των παιδιών.

Η ανάλυση βασίζεται σε ανώνυμα ερωτήματα αναζήτησης στοιχείων, τα οποία παρέχονται εθελοντικά από τους χρήστες του Kaspersky Safe Kids. Φέτος αναλύσαμε τα δεδομένα των αιτημάτων τόσο για πλατφόρμες κινητών τηλεφώνων (Android) όσο και desktop (Windows).

Συνολικά, η λίστα με τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές Android περιλαμβάνει το YouTube (28%), το TikTok, το WhatsApp (το καθένα με 15%) και το Instagram (μόνο 9%). Η κατάσταση στις συσκευές με λειτουργικά συστήματα Windows είναι διαφορετική, καθώς εκεί τα παιδιά περνούν τον περισσότερο χρόνο στο Google Chrome (36%), το Microsoft Edge (13%) και το Microsoft Office (10%).

Αντίστοιχη είναι η εικόνα που προκύπτει από τα δεδομένα των Ελλήνων χρηστών, με πιο δημοφιλή εφαρμογή Android να αναδεικνύεται το Youtube (25,67%), ενώ ακολουθούν το Tiktok (18,80%) και το Instagram (18,01%). Παρομοίως, το Google Chrome (35,21%) αποτελεί την πιο δημοφιλή εφαρμογή για λειτουργικό σύστημα Windows, με το Microsoft Edge (11,63%) και το Firefox (10%) να βρίσκονται στη δεύτερη και την τρίτη θέση αντίστοιχα.

Ως η πιο δημοφιλής εφαρμογή, το YouTube αντικατοπτρίζει τις βασικές τάσεις και τα ενδιαφέροντα των παιδιών σήμερα. Φέτος, οι gaming influencers συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο μερίδιο αιτημάτων αναζήτησης αγγίζοντας το 21%. Οι bloggers με τις περισσότερες αναζητήσεις ήταν οι SSundee, Aphmau και CreekCraft. Όσον αφορά τους influencers που δεν σχετίζονται με το gaming, οι MrBeast, SSSniperWolf και Sidemen παραμένουν οι απόλυτοι ηγέτες.

Ένα άλλο θέμα που ενδιαφέρει τα παιδιά είναι ο αθλητισμός, με το ποδόσφαιρο, το football και το NBA να είναι οι κορυφαίες επιλογές. Το υψηλό επίπεδο ενδιαφέροντος για το θέμα αυτό ήταν εμφανές τόσο στις αναζητήσεις στο YouTube όσο και στο Google.

Τα memes είναι συνήθως ένα σημαντικό μέρος των ενδιαφερόντων των παιδιών παγκοσμίως. Αυτή τη φορά το πιο αξιοσημείωτο ήταν το «Gegagedigedagedago» – το meme του Roblox Male Face με το τραγούδι «Cotton Eye Joe» των Rednex, το οποίο ερμηνεύτηκε με λάθος τρόπο.

Όσον αφορά τις μουσικές προτιμήσεις (17%), αξιοσημείωτες τάσεις μεταξύ των παιδιών αποτελούν τα κομμάτια SHEESH των BABYMONSTER και Karma της JoJo Siwa – καθώς και τα remix από τους Nightcore. Οι καλλιτέχνες με τις περισσότερες αναζητήσεις ήταν το συγκρότημα K-pop BLACKPINK και το ποπ είδωλο Taylor Swift. Το Phonk παραμένει το πιο δημοφιλές είδος μουσικής μεταξύ των παιδιών. Παραδόξως, το BTS παρουσίασε πρόσφατα πτώση της δημοτικότητας και ακολουθεί μετά την Olivia Rodrigo και ακόμη και το βίντεο του Kanye West “¥$, Ye, Ty Dolla $ign – CARNIVAL ft. Playboi Carti & Rich The Kid όσον αφορά τον αριθμό των αναζητήσεων.

Μεταξύ των ταινιών (16%) τα παιδιά αναζητούσαν κυρίως κινούμενα σχέδια, τηλεοπτικές εκπομπές και σειρές. Τα κινούμενα σχέδια με τη μεγαλύτερη ζήτηση ήταν το My Story Animated, ‘1 δευτερόλεπτο από ταινίες κινουμένων σχεδίων και το Harzbin Hotel. Όσον αφορά τις σειρές, τα αιτήματα με τις περισσότερες αναζητήσεις αφορούσαν τα Dhar Mann Studios, Queen of Tears και Avatar the Last Airbender από την εκδοχή του Netflix.

Ένα ενδιαφέρον επερχόμενο παιχνίδι είναι το Subliminal. Βασισμένο στο κόνσεπτ του “the Backrooms”, είναι ένα παιχνίδι τρόμου-παζλ σε πραγματικό χρόνο με ανίχνευση ακτίνας. Αν και δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα, πληροφορίες σχετικά με αυτό έχουν ήδη αναζητηθεί με ανυπομονησία από τα παιδιά.

Για να διασφαλιστεί ότι τα παιδιά έχουν μια θετική διαδικτυακή εμπειρία, η Kaspersky συνιστά στους γονείς:

  • Συμμετέχετε στις διαδικτυακές δραστηριότητες των παιδιών σας από μικρή ηλικία, έτσι ώστε αυτός να είναι ο καθιερωμένος κανόνας και στη συνέχεια μπορείτε να τα καθοδηγήσετε σχετικά με τις μεθόδους ασφάλειας στο διαδίκτυο.
  • Εξετάστε το ενδεχόμενο λήψης εφαρμογών για ψηφιακή γονική μέριμνα και συζητήστε αυτό το θέμα με το παιδί σας για να εξηγήσετε πώς λειτουργούν αυτές οι εφαρμογές και γιατί χρειάζονται για να παραμείνουν ασφαλείς στο διαδίκτυο.
  • Κάντε τις συζητήσεις σχετικά με την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο πιο ευχάριστες και ενδιαφέρουσες συζητώντας το θέμα με το παιδί σας μέσω παιχνιδιών και άλλων διασκεδαστικών μορφών.
  • Αφιερώστε περισσότερο χρόνο στην επικοινωνία με τα παιδιά σας σχετικά με τα μέτρα ασφάλειας στο διαδίκτυο. Προσπαθήστε να δώσετε προσοχή στις δικές σας συνήθειες. Χρησιμοποιείτε το smartphone σας όταν τρώτε ή συνομιλείτε; Δείτε αν υπάρχουν μοτίβα των παιδιών σας που μιμούνται τις συνήθειές σας. Αντιδρούν με διαφορετικό τρόπο όταν αφήνετε το τηλέφωνό σας μακριά;
  • Ζητήστε από το παιδί σας να μην συμφωνήσει με τις ρυθμίσεις απορρήτου από μόνο του και να ζητάει βοήθεια από εσάς. Οι ενήλικες θα πρέπει να αποκτήσουν τη συνήθεια να διαβάζουν όλες τις συμφωνίες ρύθμισης απορρήτου.

- ΟΤ.gr