Γιατί δεν έχει φτάσει ακόμη η ενίσχυση από τα ρομπότ

Related

Η ΕΠΟ ενημέρωσε την Cosmote TV πως ο τελικός Κυπέλλου θα διεξαχθεί στο Πανθεσσαλικό

Agones team 15/4/2024 17:37 Με επιστολή στην Cosmote TV η ΕΠΟ ενημέρωσε πως ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας Betsson στις 18 Μαΐου μεταξύ Παναθηναϊκού και Άρη θα διεξαχθεί οριστικά στο Πανθεσσαλικό, αλλά έμεινε ανοιχτό αν θα υπάρξει παρουσία φιλάθλων ή όχι.Με την προθεσμία για να δηλωθεί η έδρα του τελικού να λήγει σήμερα (15/4), αφού…

ΕΠΟ: Ενημέρωσε την Cosmote ότι ο τελικός θα γίνει στο Πανθεσσαλικό στις 18 Μαΐου

Όπως όλα δείχνουν ο τελικός Κυπέλλου θα διεξαχθεί χωρίς κόσμο στο Πανθεσσαλικό, μετά την άρνηση του Άρη να γίνει στο ΟΑΚΑ. Ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Άρη θα διεξαχθεί στο Πανθεσσαλικό Στάδιο, το Σάββατο 18 Μαϊου, όπως ενημέρωσε το μεσημέρι της Δευτέρας η ΕΠΟ την Cosmote, που έχει και τα…

100.000 BOX NOW θυρίδες, ακόμα περισσότερα χαμόγελα!!

Τα πράσινα lockers της BOX NOW επεκτείνονται σε περισσότερα σημεία… και γιορτάζουν! 100.000 θυρίδες BOX NOW είναι διαθέσιμες, για να μετατρέψουν τη διαδικασία αποστολής και παραλαβής δεμάτων σε μια ξεχωριστή εμπειρία προσφέροντας ευκολία, αμεσότητα και πολλά δώρα! Στα 3 χρόνια παρουσίας της η BOX NOW επεκτάθηκε, τοποθετώντας θυρίδες σε όλη την Ελλάδα, προωθώντας ένα φιλικό…

UEFA Champions League: Τα εισιτήρια για τα ημιτελικά «σφραγίζονται» στην COSMOTE TV

Onsports Team 15 Απριλίου 2024, 19:47 Στα κανάλια COSMOTE SPORT οι αγώνες Μπαρτσελόνα-Παρί Σεν Ζερμέν, Ντόρτμουντ-Ατλέτικο Μαδρίτης, Μάντσεστερ Σίτι-Ρεάλ Μαδρίτης και Μπάγερν Μονάχου-Άρσεναλ Μετά τη «βροχή» των γκολ στην 1η αγωνιστική της προημιτελικής φάσης, το UEFA Champions League επιστρέφει με τους δεύτερους αγώνες το διήμερο 16-17/4, έχοντας ως απόλυτο προορισμό την COSMOTE TV. Πετυχαίνοντας τη…

Στο Πανθεσσαλικό στάδιο ο τελικός κυπέλλου Ελλάδας – η ΕΠΟ ενημέρωσε την Cosmote TV

 Δευτέρα, 15 Απριλίου 2024, 18:15 Προς Πανθεσσαλικό Στάδιο βαδίζει η διεξαγωγή του τελικού του Κυπέλλου Ελλάδας, ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Άρη Θεσσαλονίκης, το Σάββατο 18 Μαϊου, σύμφωνα με σχετική ενημέρωση της ΕΠΟ στην Cosmote TV, που έχει και τα τηλεοπτικά δικαιώματα της διοργάνωσης. Συγκεκριμένα η αναμέτρηση αναμένεται, με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, να…

Η ΕΠΟ ενημέρωσε την Cosmote ότι ο τελικός Κυπέλλου θα γίνει στο Πενθεσσαλικό

Οριστικά στο Πανθεσσαλικό θα διεξαχθεί ο τελικός Κυπέλλου ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Άρη το Σάββατο 18 Μαϊου, όπως ενημέρωσε το μεσημέρι της Δευτέρας η ΕΠΟ την Cosmote. Το κανάλι που έχει τα δικαιώματα της διοργάνωσης είχε δώσει διορία στις εμπλεκόμενες πλευρές για να αποφασίσουν και όπως όλα δείχνουν το παιχνίδι θα γίνει και πάλι…

Η ΕΠΟ με επιστολή της ενημέρωσε την Cosmote ότι ο τελικός θα γίνει στο Πανθεσσαλικό στις 18 Μαΐου

Το Πανθεσσαλικό Στάδιο θα φιλοξενήσει τον φετινό τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας Betsson μεταξύ του Άρη και του Παναθηναϊκού, με την ΕΠΟ να ενημερώνει την Cosmote πως ο αγώνας θα λάβει χώρα στις 18 Μαΐου στο συγκεκριμένο γήπεδο. Μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα όπου ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας Betsson ήταν “στον αέρα”, με τους δύο φιναλίστ, Άρη και Παναθηναϊκό,…

Ενημέρωση ΕΠΟ προς Cosmote TV: «Τελικός στο Πανθεσσαλικό»

Η σχετική επιστολή αναφέρει: «Τέσσερις ημέρες μετά την ωμή και αδικαιολόγητη βία που βιώσαμε ως οπαδοί του ΠΑΟΚ στο Βέλγιο, εισπράττουμε την απόλυτη αδιαφορία των «αρχόντων» της Θεσσαλονίκης. Οι γλαφυρές αναφορές των ΜΜΕ, όχι μόνο της Θεσσαλονίκης αλλά και ολόκληρης της Ελλάδας για τον προκλητικό τρόπο που αντιμετωπιστήκαμε οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ στη Μπρίζ, δεν…

Κύπελλο Ελλάδος: Η ΕΠΟ θα στείλει επιστολή στην Cosmote για τελικό στις 18 Μαΐου στο Πανθεσσαλικό

Κύπελλο Ελλάδος: Η ΕΠΟ θα στείλει επιστολή στην Cosmote για τελικό στις 18 Μαΐου στο Πανθεσσαλικό Επιστολή στην Cosmote TV θα στείλει η ΕΠΟ, μέσω της οποίας θα ενημερώνει πως ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδος θα γίνει στις 18 Μαΐου στο Πανθεσσαλικό. Το θέμα της παρουσίας του κόσμου δεν έχει ακόμη ξεκαθαρίσει, αφού ακόμη παραμένει…

Η ενημέρωση της ΕΠΟ στην Cosmote για τον τελικό

Χωρίς κόσμο στο Πανθεσσαλικό, όπως όλα δείχνουν, θα διεξαχθεί ο τελικός Κυπέλλου μετά την άρνηση του Άρη να γίνει με 50.000 κόσμο στο ΟΑΚΑ. Ο κύβος ερρίφθη, ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Άρη θα διεξαχθεί στο Πανθεσσαλικό Στάδιο, το Σάββατο 18 Μαϊου, όπως ενημέρωσε το μεσημέρι της Δευτέρας η ΕΠΟ…

Στέλνει επιστολή στην Cosmote TV η ΕΠΟ, για τελικό Κυπέλλου στις 18 Μαΐου στο Πανθεσσαλικό

Καθώς φαίνεται, η ΕΠΟ ετοιμάζεται να στείλει επιστολή στην Cosmote TV, με την οποία θα κάνει γνωστό πως ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας θα πραγματοποιηθεί στις 18 Μαΐου στο Πανθεσσαλικό. Η ΕΠΟ είναι έτοιμη να στείλει επιστολή στην Cosmote TV, με την οποία θα κάνει γνωστή την ημερομηνία και το γήπεδο διεξαγωγής του τελικού του Κυπέλλου…

COSMOTE: Για πρώτη φορά ταχύτητες έως και 10Gbps στο δίκτυο COSMOTE Fiber

Ασύλληπτες ταχύτητες έως και 10Gbps μέσω οπτικών ινών φέρνει για πρώτη φορά η COSMOTE στο δίκτυο COSMOTE Fiber, υλοποιώντας πιλοτικό έργο σε περιοχές της Αττικής, όπως Χαλάνδρι, Μαρούσι, Νέο Ψυχικό, Παλαιό Ψυχικό, Φιλοθέη, Χολαργό και Παπάγου. Το έργο αυτό αποτελεί ακόμα μια απόδειξη ότι ο Όμιλος ΟΤΕ επενδύει εντατικά, όχι μόνο στην επέκταση αλλά και…

ΕΠΟ: Επιστολή στην Cosmote για το γήπεδο που θα διεξαχθεί ο τελικός Κυπέλλου

Η ΕΠΟ θα αποστείλει επιστολή προς την COSMOTE TV, ενημερώνοντας ότι ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδος έχει προγραμματιστεί για τις 18 Μαΐου στο Πανθεσσαλικό. Η ΕΠΟ πρόκειται να αποστείλει επιστολή προς την Cosmote TV, με στόχο να ενημερώσει ότι ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδος μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Άρη θα διεξαχθεί στις 18 Μαΐου…

Τα εισιτήρια για τα ημιτελικά του UEFA Champions League «σφραγίζονται» στην COSMOTE TV

Media Προβολή μεγαλύτερης εικόνας Μετά τη «βροχή» των γκολ στην 1η αγωνιστική της προημιτελικής φάσης, το UEFA Champions League επιστρέφει με τους δεύτερους αγώνες το διήμερο 16-17/4, έχοντας ως απόλυτο προορισμό την COSMOTE TV. Πετυχαίνοντας τη μεγάλη ανατροπή στο πρώτο ματς, η Μπαρτσελόνα κατάφερε να φύγει νικήτρια με 3-2 από το Παρίσι κόντρα στην Παρί…

Moto Edge 50 Ultra: Σούπερ υψηλές ταχύτητες φόρτισης στα 125W!

Στο official προφίλ που διατηρεί η Motorola στο X (πρώην Twitter) αποκαλύπτει τώρα πως το νέο της μοντέλο Edge 50 Ultra που προσμένουμε να δούμε στις 16 Απριλίου, θα υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση στα 125W TurboPower. Αυτή η λειτουργία ταιριάζει με το Edge 50 Pro που κυκλοφόρησε στην Κίνα την περασμένη εβδομάδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι…

Share

almost 250000 public sector workers could lose their jobs to robots in the next 15 yearsΠαραφράζοντας προ 30ετίας έκφραση του σπουδαίου οικονομολόγου Ρόμπερτ Σόλοου, μπορείτε να δείτε τα ρομπότ παντού εκτός από τα στατιστικά στοιχεία παραγωγικότητας.

Αυτό το γεγονός αποτελεί μυστήριο εδώ και μερικά χρόνια. Η αύξηση της παραγωγικότητας είναι απογοητευτική – ειδικά αλλά όχι μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο – και παραμένει έτσι εδώ και χρόνια. Η ανεργία βρίσκεται κοντά σε πρωτοφανή χαμηλά και η απασχόληση είναι υψηλή. Όλα αυτά είναι το αντίθετο από αυτό που θα περίμενε κανείς στην εποχή της επανάστασης εργασιών από ρομπότ.

Ωστόσο, δεν μπορούμε να αρνηθούμε την αξιοσημείωτη πρόοδο σε διάφορους κλάδους της τεχνητής νοημοσύνης. Το πιο συνηθισμένο παράδειγμα είναι το αυτοκίνητο χωρίς οδηγό. Αυτή η τεχνολογία έχει σημειώσει μακρύ δρόμο σε σύντομο χρονικό διάστημα, κάτι που είναι κάτι παραπάνω από αυτό που μπορούμε να πούμε για τους αρχικούς συμμετέχοντες στο Darpa Grand Challenge του 2004, έναν αγώνα που υποστηρίζεται από τον αμερικανικό στρατό. Με τα μεγάλα χρηματικά έπαθλα για το πρώτο αυτόνομο όχημα που θα συμπλήρωνε κούρσα 150 μιλίων στην έρημο Μοχάβι, η καλύτερη προσπάθεια απέτυχε μετά από μόλις επτά μίλια. Ο διαγωνισμός έγινε ανέκδοτο. Μόλις 13 χρόνια αργότερα, κανείς δεν γελάει με τα αυτόνομα οχήματα.

Στη συνέχεια, υπάρχουν τεχνολογίες βαθιάς εκμάθησης, όπως το AlphaGo Zero, το οποίο χρειάστηκε μόλις 72 ώρες για να διδάξει τον εαυτό του να γίνει φαινομενικά ανίκητο στο δύσκολο επιτραπέζιο παιχνίδι Go. Η Alexa, η Cortana, ο Βοηθός Google και η Siri έχουν κάνει την αναγνώριση φωνής ένα καθημερινό θαύμα. Πραγματοποιούνται βήματα στην αναγνώριση εικόνων, την ιατρική διάγνωση και τη μετάφραση. Υπάρχουν θρίαμβοι στα παρασκήνια: η βαθιά εκμάθηση βελτιστοποιεί την απαιτητική σε ενέργεια ψύξη σε διακομιστές.

Όλα αυτά κάνουν το μυστήριο υψηλής απασχόλησης και χαμηλής παραγωγικότητας ακόμη πιο αινιγματικό. Ωστόσο, υπάρχουν διάφοροι τρόποι επίλυσης.

Μια απλή εξήγηση είναι ότι η συζήτηση για τα ρομπότ είναι μια υπερβολή. Οι επιστήμονες υπολογιστών έχουν υπάρξει υπερβολικά αισιόδοξοι στο παρελθόν. Ο βραβευμένος με Νόμπελ Χέρμπερτ Σάιμον προέβλεψε το 1957 ότι ένας υπολογιστής θα νικούσε τον παγκόσμιο πρωταθλητή σκακιού μέσα σε 10 χρόνια. Χρειάστηκαν 40. Το 1970 ο Μάρβιν Μίνσκι προέβλεψε ότι οι υπολογιστές θα είχαν γενική νοημοσύνη παρόμοια με τον άνθρωπο «μέσα σε τρία έως οκτώ χρόνια», μια πρόβλεψη ακόμα πιο ανακριβής από του κ. Σάιμον.

Μια πιο ενθαρρυντική ιστορία είναι ότι υποτιμούμε την παραγωγικότητα, για παράδειγμα, υποτιμώντας την παραγωγή υπηρεσιών γενικότερα και ειδικότερα την ψηφιακή οικονομία, μεγάλο μέρος των οποίων είναι ελεύθερη και συνεπώς αόρατη στα κανονικά μέτρα οικονομικής παραγωγής.

Μια τρίτη πιθανότητα είναι ότι – δανειζόμενοι μια ιδέα από τον συγγραφέα Γουίλιαμ Γκίμπσον – το μέλλον έχει ήδη φτάσει, αλλά είναι άνισα κατανεμημένο. Ίσως ο αγώνας μηδενικού αθροίσματος την κυριαρχία επί των αγορών όπου ο νικητής παίρνει τα πάντα απλά σπαταλά τα περισσότερα από τα δυνητικά κέρδη.

Για να διαψεύσει αυτές τις υποθέσεις, έρχεται μια ερευνητική εργασία από μια ομάδα που περιλαμβάνει και τις δύο πλευρές: τον Έρικ Μπρίνγιολφσον, οικονομολόγο γνωστό για τα κείμενα του σχετικά με τη «νέα εποχή της μηχανής», και τον Τσαντ Σίβερσον, έναν από τους κορυφαίους ειδικούς στην οικονομική παραγωγικότητα.

Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι η επιβράδυνση της παραγωγικότητας είναι πραγματική. Μπορεί να είναι φαίνεται εύλογο να υποθέσουμε ότι τα δεδομένα μας απλά δεν είναι αρκετά καλά ώστε να αναγνωρίσουμε ότι η παραγωγικότητα αυξάνεται έντονα, αλλά η ιστορία φαίνεται να είναι αρκετά διαφορετική – η έλλειψη παραγωγικότητας είναι απλά πάρα πολύ μεγάλη για να είναι μια στατιστική ψευδαίσθηση. Κάτι παρόμοιο μπορεί να ειπωθεί για τον αγώνα μηδενικού αθροίσματος για την εταιρική κυριαρχία: μπορεί να συμβεί, αλλά είναι πραγματικά τόσο σπάταλος που τα τεράστια κέρδη παραγωγικότητας απλά εξατμίζονται;

Πώς, λοιπόν, λύνεται το αίνιγμα; Με τον απλούστερο δυνατό τρόπο: λέγοντας «απλά περιμένετε». Δεν υπάρχει αντίφαση μεταξύ της απογοητευτικής αύξησης της παραγωγικότητας και της θεαματικής αύξησης της παραγωγικότητας στο εγγύς μέλλον.

Αυτό ισχύει με τη στενή στατιστική έννοια ότι η αύξηση της παραγωγικότητας τείνει να αναπηδά: μια κακή δεκαετία μπορεί να ακολουθηθεί από μια άλλη κακή δεκαετία ή από μια καλή και η σημερινή αύξηση της παραγωγικότητας μας λέει λίγα για το αύριο.

Αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι υπάρχει μια καθυστέρηση μεταξύ μιας τεχνικής εξέλιξης και μιας αύξησης της παραγωγικότητας. Η πιο γνωστή περίπτωση είναι ο ηλεκτρικός κινητήρας, ο οποίος φαινόταν έτοιμος να μεταμορφώσει την αμερικανική παραγωγή στη δεκαετία του 1890, αλλά δεν υλοποίησε το δυναμικό του μέχρι τη δεκαετία του 1920. Για να επωφεληθούν από τη νέα τεχνολογία, οι ιδιοκτήτες εργοστασίων έπρεπε να φέρουν τα πάνω κάτω στις εγκαταστάσεις τους, με νέα αρχιτεκτονική, διαδικασίες και εκπαίδευση. Οι πρώτες έρευνες του καθηγητή Μπρίνγιολφσον στη δεκαετία του 1990 κατέδειξαν ότι οι εταιρείες δεν μπορούσαν να επωφεληθούν από την επένδυση σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές παρά μόνο αν αναδιοργανώνονταν.

Αν τα οφέλη των σημερινών νέων ιδεών είναι πραγματικά αλλά σε καθυστέρηση, αυτό μπορεί να εξηγήσει και την ίδια την επιβράδυνση της παραγωγικότητας. Αναλογιστείτε το αυτοκίνητο χωρίς οδηγό: αυτή τη στιγμή είναι δαπάνη έρευνας, μόνο κόστος και κανένα όφελος. Αργότερα, θα αρχίσει να εκτοπίζει τα παραδοσιακά αυτοκίνητα, την παραδοσιακή αυτοκινητοβιομηχανία και πολλές συναφείς επιχειρήσεις από χώρους στάθμευσης έως επισκευές αυτοκινήτων. Τέλος, ίσως δεκαετίες αφού γίνει εφικτό το αυτοκινούμενο όχημα, τα πλήρη οφέλη είναι πιθανό να είναι εμφανή. Κάποιος δεν επινοεί απλά ένα νέο μηχάνημα: η οικονομική πρόοδος απαιτεί πολύ περισσότερα από αυτό.

Ίσως, λοιπόν, αυτό είναι μια σύντομη ανάπαυλα πριν από μια έκρηξη της νέας τεχνολογίας που θα αλλάξει ριζικά τον κόσμο γύρω μας. Ή ίσως έχουμε μπροστά μας άλλη μια δεκαετία ή δύο απογοήτευσης. Και τα δύο σενάρια φαίνονται πιθανά – και τα δύο υπόσχονται μια δυσάρεστη διαδρομή.