Γιατί άλλαξε το όνομά της η Facebook και τι είναι το metaverse;

Related

Μεταφορά υπολοίπου σε καρτοκινητό COSMOTE 10 ΕΥΡΩ

Πώληση 25/04/2024 05:48 μμ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ Μεταφορά υπολοίπου σε καρτοκινητό COSMOTE 10 ΕΥΡΩ 7 € εμφανίσεις: 6 0 παρακολουθούν Επικοινωνία με Πωλητή Επικοινωνήστε με τον πωλητή μέσω προσωπικών μηνυμάτων. Αποφύγετε τραπεζικές καταθέσεις Hazard07 (0) Μέλος από: 10/11/2014 Ποσοστό αξιολογήσεων 0 0 Πόντοι κοινότητας: 3 Εμφάνιση προφίλ Πληροφορίες Κάνε μια ερώτηση Σας μεταφέρω υπόλοιπο (COSMOTE Mobile Easy Transfer)…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

Cosmote: Συμβολή στον 5G διασυνοριακό διάδρομο Ελλάδας

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας, που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η Cosmote.Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις των…

5G SEAGUL: Διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

TechYourFuture: Νέα πρωτοβουλία της Microsoft για την ψηφιακή ενδυνάμωση της νέας γενιάς

Η Microsoft δημιουργεί την πρωτοβουλία «Tech Your Future» και προσφέρει για πρώτη φορά τη δυνατότητα σε νέες και νέους που βρίσκονται στην αρχή της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες αιχμής, συνδυάζοντας την εκπαίδευση παράλληλα με αμειβόμενη εργασία σε μεγάλες εταιρείες. Η Eurobank και η PwC Ελλάδας αποτελούν τις πρώτες εταιρείες που υιοθετούν την…

Η Νέα Εμπειρία Κωτσόβολος έφθασε στο αναβαθμισμένο, mega κατάστημα στη Λεωφόρο Συγγρού

Αμέτρητες επιλογές σε χιλιάδες προϊόντα, κορυφαίες προσφορές και ολοκληρωμένες λύσεις, συναντούν το καινοτόμο design και απογειώνουν την αγοραστική εμπειρία. Μία νέα εποχή ξεκινά για την Κωτσόβολος, καθώς μέσα από την πλήρη ανακαίνιση του καταστήματός της στη Λεωφόρο Συγγρού, καλωσορίζει τη Νέα Εμπειρία των καταστημάτων της, όπου τα προϊόντα και οι υπηρεσίες συμβαδίζουν για να καλύψουν…

Public: Υπηρεσία «Τα πάντα Άτοκα» που στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού

Σε μια εποχή όπου οι τιμές αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Public ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας άτοκα και χωρίς κάρτα όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας. Με επίκεντρο τον πελάτη, αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό σήμερα και δεσμεύονται να διατηρήσουν τα προϊόντα τους προσιτά μέσα από…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

Πασχαλινό τραπέζι με σύμμαχο τα LG πλυντήρια πιάτων

Αν σας προβληματίζει το πλύσιμο των πιάτων μετά το πασχαλινό τραπέζι, τότε τα πλυντήρια πιάτων της LG Electronics (LG) θα σας λύσουν τα χέρια, καθώς συνδυάζουν κορυφαία τεχνολογία και ευκολία στο πλύσιμο των πιάτων με κομψότητα και στιλ που ομορφαίνει την κουζίνα σας. Η LG διαθέτει τόσο ελεύθερα όσο και εντοιχιζόμενα πλυντήρια πιάτων, καλύπτοντας τις…

Η Salesforce αναβαθμίζει τo MuleSoft με δυνατότητες ΑΙ για ευκολότερη αυτοματοποίηση και ενοποίηση εφαρμογών

Η Salesforce προχώρησε σε μια σειρά αναβαθμίσεων τεχνητής νοημοσύνης στις λύσεις αυτοματοποίησης, ενοποίησης και διαχείρισης API του MuleSoft. Οι βελτιστοποιήσεις αυτές στοχεύουν στο να βοηθήσουν τους προγραμματιστές και τους επιχειρηματικούς χρήστες να απλοποιήσουν τη ροή εργασιών και τις διαδικασίες, να επιταχύνουν την απόδοση της επένδυσης (time to value) και να αυξήσουν την παραγωγικότητα. Η λειτουργία…

Η GIGABYTE παρουσιάζει την limited edition σειρά μητρικών και καρτών γραφικών XTREME Prestige

Η GIGABYTE Technology ανακοινώνει την κυκλοφορία της σειράς XTREME Prestige Limited Edition, που περιλαμβάνει την μητρική Z790 AORUS XTREME X ICE και την κάρτα γραφικών AORUS GeForce RTX 4080 SUPER XTREME ICE 16G. Αυτή η exclusive έκδοση συνδυάζει κορυφαίες επιδόσεις με μοναδικό σχεδιασμό, καλύπτοντας τα απαιτητικά γούστα των gaming enthusiasts και των συλλεκτών. Η σειρά…

Η United Group συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία ανάπτυξης με αποτελέσματα – ρεκόρ για το 2023

Η United Group (UG), μητρική εταιρεία της Nova, κατέγραψε επίδοση ρεκόρ για το οικονομικό έτος 2023. Ο όμιλος σημείωσε αύξηση 7%, τόσο στα έσοδα, όσο και στo EBITDAal σε 2.791 εκατ. ευρώ και 988 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. Προσαρμόζοντας τον αντίκτυπο  της πώλησης των σταθμών βάσης τον Αύγουστο του 2023, ο όμιλος σημείωσε 10% οργανική αύξηση…

Η Σύρος στο COSMOTE HISTORY

Τα επιτυχημένα επιχειρησιακά πράσινα μοντέλα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και συγκεκριμένα στα νησιά Ρόδο, Αστυπάλαια, Σύρο, Χάλκη και Τήλο, προσελκύοντας κολοσσούς των νέων τεχνολογιών και των επιχειρήσεων, παρουσιάζονται στο ντοκιμαντέρ, που προβάλλεται από το COSMOTE HISTORY, σήμερα, 22 Aπριλίου 2024, Ημέρα της Γης, στις 22:00, ενώ διαθέσιμο θα είναι για τους τηλεθεατές και…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Πέμπτης

Το δεύτερο παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στην Μακάμπι Τελ Αβίβ και η πρεμιέρα της Σάκκαρη στο Madrid Open κόντρα στην Βέκιτς ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι επιλογές:02:00 COSMOTE SPORT 4 HD Μπόστον Σέλτικς – Μαϊάμι Χιτ 12:00 Novasports 6HD Ντόνα Βέκιτς – Μαρία Σάκκαρη Τένις 12:00 COSMOTE SPORT…

Share

Σε μία μικρή, και παράλληλα μεγάλη, ανανέωση προέβη η Facebook, με τον CEO της να αποφασίζει την αλλαγή της επωνυμίας της εταιρείας, ώστε να αντικατοπτρίζει καλύτερα το όραμά της. Καθώς, όμως, η πλατφόρμα αυτή χρησιμοποιείται από δισεκατομμύρια χρήστες, παρακάτω θα βρούμε τις απαντήσεις σε μερικά βασικά ερωτήματα, ώστε να αποφευχθούν σημαντικές συγχύσεις

Τι ακριβώς συνέβη;

Σύμφωνα με το newscientist, στις 28 Οκτωβρίου, η Facebook, η εταιρεία στην οποία ανήκουν τα Facebook, What’sApp και Instagram, μετονομάστηκε, όπως είναι γνωστό, σε Meta. Πιο αναλυτικά, ο CEO της, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ανέφερε ότι «Τη δεδομένη χρονική στιγμή, η εταιρεία μας είναι τόσο στενά συνδεδεμένη με ένα συγκεκριμένο προϊόν που δεν αντιπροσωπεύει όλα αυτά που κάνουμε σήμερα και όσα προετοιμάζουμε για το μέλλον. Ελπίζω, μελλοντικά, να θεωρηθούμε μία εταιρεία metaverse». Ταυτόχρονα, επεσήμανε ότι οι πλατφόρμες Facebook, What’sApp και Instagram θα διατηρήσουν κανονικά την επωνυμία τους και ότι μόνο η εταιρεία θα αλλάξει το όνομά της, αποκτώντας πια την επωνυμία Meta (κάτι παρόμοιο συνέβη και με τη μετονομασία της Google σε Alphabet, το 2015).

Τι είναι metaverse;

Το νέο όνομα της Facebook επιλέχθηκε σκόπιμα, ώστε η ονομασία της εταιρείας να καθιστά σαφές το νέο προϊόν της Facebook, το metaverse. Ως metaverse ορίζεται ένας 3D εικονικός διαδικτυακός κόσμος, στον οποίο επιθυμούν πολλές εταιρείες να στραφούν, καθώς αποτελεί τη μελλοντική έκδοση του διαδικτύου. Όπως αναφέρει και ο Ζάκερμπεργκ «Μελλοντικά θα έχουμε τη δυνατότητα να μεταφερόμαστε ως μονόγραμμα στον χώρο εργασία μας, χωρίς να χρειάζεται να μετακινούμαστε. Θα έχουμε τη δυνατότητα αυτή, όχι μόνο για το γραφείο, αλλά και για να πάμε σε μία συναυλία με φίλους μας ή και στο σαλόνι με τους γονείς μας».

Και γιατί ο Ζάκερμπεργκ πήρε την απόφαση αυτή;

Ο Ζάκερμπεργκ προέβη στην απόφαση αυτή καθώς δεν θα ήθελε η Meta να θεωρείται αποκλειστικά μία πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ, παράλληλα, θεωρείται ότι ο απώτερος στόχος της είναι να αποτελέσει το λειτουργικό σύστημα του μέλλοντος. Ακόμη, στην ανακοίνωσή του, ο Ζάκερμπεργκ κατέκρινε έμμεσα την Apple, αναφέροντας ότι θα ήθελε να αποφύγει η εταιρεία του να περιορίσει τις δυνατότητές της και να επιβάλει υψηλές χρώσεις.

Δεν υπάρχουν πιο σημαντικά  ζητήματα για την εταιρεία από την αλλαγή του ονόματός της;

Μετά τις αποκαλύψεις της Χόγκεν για τη Facebook, η οποία έδωσε στη δημοσιότητα εσωτερικά έγγραφα για ζητήματα που αφορούσα την εταιρεία, πολλοί θεώρησαν την αλλαγή ονόματος έναν τρόπο να αποσπάσουν την προσοχή του κοινού από το σκάνδαλο αυτό. Ωστόσο, η αλλαγή του ονόματος, σύμφωνα με την Τάινα Μπούχερ, από το Πανεπιστήμιο του Όσλο, στη Νορβηγία, και συγγραφέα του βιβλίου Facebook, είναι «ένας τρόπος για μία νέα αρχή, καθώς όλη η κακή εντύπωση που έχει προκαλέσει, σήμερα, η Facebook έχει να κάνει με τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης». Εν αντιθέσει, ο Άνουπαμ Τσάντερ, διοικητής του Κέντρου Διεθνούς Δικαίου της Καλιφόρνια, υποστηρίζει ότι «Η Facebook είναι σαν να προσποιείται ότι δεν έχει να αντιμετωπίσει σημαντικότερα προβλήματα και συνεχίζει κανονικά την πορεία της».

Θα αποβεί επιτυχές το νέο αυτό εγχείρημα;

Η Μeta, όντας η μόνη εταιρεία metaverse, προσπαθεί να διαδραματίσει έναν κεντρικό ρόλο στη ζωή μας, κάνοντας το όραμά της για το μέλλον πραγματικότητα. Εάν η Meta αντιμετωπίσει παρόμοιες δυσκολίες με αυτές που αντιμετώπιζε η Facebook στις πλατφόρμες της, το τελευταίο χρονικό διάστημα, οι συνέπειες για το όραμά της θα είναι τεράστιες. Με την Μπούχερ να χαρακτηρίζει το όραμα της Meta «ουτοπικό και αόριστο» και να αναρωτιέται «εάν όλοι θα ήθελαν να έχουν κάτι τέτοιο στο σπίτι τους ή στην καθημερινότητά τους» και τον Τσάντερ να υποστηρίζει ότι η νέα αυτή κίνηση «Αφορά έναν νέο κόσμο που θέλει να κατακτήσει ο Ζάκερμπεργκ. Έχοντας ήδη κατακτήσει τον κόσμο, θέλει, τώρα, να κατακτήσει και το metaverse», πολλά ερωτήματα προκύπτουν σχετικά με την επιτυχία του νέου αυτού εγχειρήματος.