Από smartphone ή tablet θα κάνουν φέτος το 1/3 των αγορών οι online καταναλωτές

Related

Στην Cosmote TV η κλήρωση του πρωταθλήματος της Super League

H Super League ανακοίνωσε ότι η κλήρωσης του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου στον Άλιμο. Η διαδικασία μέσω της οποίας θα προκύψει το πρόγραμμα της νέας σεζόν θα προβληθεί ζωντανά από την Cosmote TV. Η ανακοίνωση αναφέρει: «Η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου και

Cosmote Telekom: Ενα νέο σύμπαν υπηρεσιών για τους συνδρομητές της

Περισσότερη Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) στα δίκτυα και τις υπηρεσίες της, περιλαμβάνει η νέα στρατηγική της Cosmote Telekom, η οποία είναι βασισμένη στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Ομίλου Telekom, με κυρίαρχη θέση στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Η πρόσφατη επίσημη ένταξη της Cosmote στο “οικοσύστημα” του παγκόσμιου brand Telekom, φέρνει άμεσα και στους Έλληνες συνδρομητές μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες, όπως η  πρόσβαση στον ψηφιακό βοηθό Perplexity, που θα κάνει κρατήσεις

Η Microsoft θέλει να δημιουργήσει τον «super γιατρό» – Μπορεί η ΑΙ να σώσει την Υγεία;

FORTUNE GREECE 01/07/2025, 20:00 SHARE Question for AI on tablet screen. What is the role of. AI in personalised healthcare? (Photo by WLADIMIR BULGAR/SCIENCE PHOTO LI / WBU / Science Photo Library via AFP) Photo: AFP Η Microsoft προκαλεί σεισμό στον χώρο της Υγείας με την αποκάλυψη ότι το νέο σύστημα ιατρικής ΤΝ ξεπερνά τους

Η Cosmote θα μεταδώσει την κλήρωση της Σούπερ Λιγκ – e-thessalia.gr

Την τηλεοπτική κάλυψη της κλήρωσης του πρωταθλήματος ανακοίνωσε η Σούπερ Λιγκ. Όπως έγινε γνωστό, η διαδικασία μέσω της οποίας θα προκύψει το πρόγραμμα της νέας σεζόν θα προβληθεί ζωντανά από την Cosmote TV. Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει: «Η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου και ώρα 21:00

Καταφύγια πολυτελείας και λέιζερ στα μάτια: Πώς προετοιμάζονται οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας για το τέλος του κόσμου

Καταφύγια πολυτελείας και λέιζερ στα μάτια: Πώς προετοιμάζονται οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας για το τέλος του κόσμου FORTUNE GREECE 01/07/2025, 19:30 SHARE (COMBO) This combination of pictures created on September 13, 2023 shows (From top L) Sam Altman, CEO of OpenAI, arrives for a US Senate bipartisan Artificial Intelligence (AI) Insight Forum at the US

Νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της Cosmote Telekom

Η Cosmote Telekom παρουσιάζει το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης για ιδιώτες και επαγγελματίες, Magenta Moments. Το πρόγραμμα που αναβαθμίζει το Cosmote Deals For You, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων και εμπειριών, από ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε χώρες όπου δραστηριοποιείται η Telekom. Είναι διαθέσιμο μέσα από τα apps της Cosmote

COSMOTE TELEKOM: Ευρύ δίκτυο συνεργατών σε Ελλάδα και εξωτερικό – Νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM, όπως ανακοίνωσε. Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM, όπως ανακοίνωσε. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους* τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε χώρες

Από την Cosmote Tv η κλήρωση του νέου πρωταθλήματος

Η κλήρωση του νέου πρωταθλήματος (9/7) θα μεταδοθεί τηλεοπτικά από την Cosmote Tv ενώ για πρώτη φορά θα αποδοθεί στην ελληνική νοηματική γλώσσα. Η ενημέρωση της Λίγκας: Για πρώτη φορά, η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, θα αποδοθεί τηλεοπτικά και στην ελληνική νοηματική γλώσσα, δίνοντας έτσι την ευκαιρία και στους κωφούς συνανθρώπους μας

Ζωντανά στην Cosmote η κλήρωση της Stoiximan Super League

Η κλήρωση του πρωταθλήματος της Stoiximan Super League για τη σεζόν 2025-2026 θα μεταδοθεί ζωντανά από την Cosmote TV, την Τετάρτη 9 Ιουλίου. «Η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου και ώρα 21:00 στον Άλιμο, θα μεταδοθεί απευθείας από το κανάλι COSMOTE SPORTS1. Την παρουσίαση της

Στην Cosmote TV η κλήρωση του πρωταθλήματος

www.sport-fm.gr ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ: 01/07/2025, 15:15 Την τηλεοπτική κάλυψη της κλήρωσης του πρωταθλήματος ανακοίνωσε η Stoiximan Super League. Όπως έγινε γνωστό, η διαδικασία μέσω της οποίας θα προκύψει το πρόγραμμα της νέας σεζόν θα προβληθεί ζωντανά από την Cosmote TV. Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει: «Η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί

Σε τι βαθμό θα αντικαταστήσει η τεχνητή νοημοσύνη τους εργαζόμενους – Πόσο «μέσα» έχουν πέσει οι εκτιμήσεις, τι δείχνουν έρευνες

Έρευνες του Ευρωπαϊκού Κέντρου για την Ανάπτυξη της Επαγγελματικής Κατάρτισης (Cedefop) στοχεύουν στην κατανόηση των αλλαγών που θα φέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη στην εργασία. Το Cedefop, αποκεντρωμένος οργανισμός της ΕΕ με έδρα της Θεσσαλονίκη, ένα κέντρο με μικρό μέγεθος και χαμηλότερη αναγνωρισιμότητα σε σχέση με φορείς όπως το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF), πραγματοποιεί τα τελευταία

Παναθηναϊκός: Στην Cosmote τα φιλικά προετοιμασίας

Τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν οι φίλαθλοι των Πράσινων τα φιλικά ματς προετοιμασίας, που θα διεξαχθούν επί αυστριακού εδάφους, θα προσφέρει στους συνδρομητές της η Cosmote TV. Η συνδρομητική τηλεόραση ανακοίνωσε επίσημα, την Τρίτη (1/7), πέρα από τις ημερομηνίες, τις ώρες και τους αντιπάλους που ήταν ήδη γνωστά στοιχεία των αναμετρήσεων, τα κανάλια τα οποία θα

Στην Cosmote TV τα φιλικά του Παναθηναϊκού

Η Cosmote TV ανακοίνωσε πως θα μεταδώσει όλα τα φιλικά παιχνίδια που θα δώσει κατά το βασικό στάδιο της προετοιμασίας του ο Παναθηναϊκός. Η ανακοίνωση της COSMOTE TV Στην Cosmote TV θα μπορούν οι φίλοι του Παναθηναϊκού να παρακολουθήσουν τα φιλικά παιχνίδια της αγαπημένης τους ομάδας κατά τη διάρκεια της φετινής τους προετοιμασίας στην Αυστρία

Στην Cosmote TV τα φιλικά του Παναθηναϊκού

Τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τα φιλικά της ομάδας τους στη διάρκεια της προετοιμασίας θα έχουν οι φίλοι του Παναθηναϊκού. Η Cosmote TV θα μεταδώσει τα παιχνίδια των «πράσινων» επί αυστριακού εδάφους, με τη σχετική ανακοίνωση να αναφέρει: «Την καλοκαιρινή του προετοιμασία στην Αυστρία έχει ήδη ξεκινήσει ο Παναθηναϊκός, η οποία περιλαμβάνει δυνατά φιλικά ώστε η ομάδα του Ρούι Βιτόρια

Share

Το mobile shopping δείχνει να είναι το πλέον διαδεδομένο trend στις νέες αγοραστικές συνήθειες για την εορταστική περίοδο. Μάλιστα, το 2019, ένα στα τρία δώρα θα προστεθεί στο ηλεκτρονικό καλάθι του καταναλωτή μέσω smartphone ή tablet. Πλέον, το 95% των καταναλωτών παγκοσμίως πραγματοποιεί αγορές online, ενώ σχεδόν τα τρία τέταρτα (71%) κάνουν χρήση των κινητών συσκευών τους για τον ίδιο σκοπό. Πάντως, οι ίδιες οι επιχειρήσεις δείχνουν να υπολείπονται σε επίπεδο ψηφιακής ωριμότητας. Για παράδειγμα, μόλις το 60% των εμπορικών επιχειρήσεων έχει προβεί στις κατάλληλες προεργασίες, ώστε να αξιοποιήσει το trend για το mobile shopping και αυτό και μόνο αποτελεί μια τεράστια πρόκληση.

Παγκοσμίως, το mobile shopping είναι το πλέον διαδεδομένο trend στις νέες αγοραστικές συνήθειες για την εορταστική περίοδο“Το να απευθύνονται σε πελάτες, που κάνουν αγορές μέσω κινητού ή tablet, είναι μια πρακτική που δύναται να μειώσει τον αριθμό των εγκαταλελειμμένων καλαθιών και να οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων έως και 15%”, αναφέρει η PayPal. Στο ξεκίνημα του “πυρετού” των εορταστικών προετοιμασιών και αγορών, η PayPal ιχνηλατεί τις σημαντικές τάσεις στον τομέα του online shopping.

Ανασφάλεια

Αν και είναι αποδεδειγμένο ότι μια αρκετά μεγάλη μερίδα καταναλωτών έχει ήδη προτιμήσει το Διαδίκτυο, προκειμένου να αποφύγει τις ουρές στα φυσικά καταστήματα, εντούτοις, το online shopping συνδέεται ακόμα με διάφορες ανησυχίες. Σύμφωνα με έρευνα που ανατέθηκε στην IPSOS για λογαριασμό της PayPal, το 22% των διεθνών καταναλωτών δεν αισθάνεται ασφάλεια, όταν αγοράζει σε κοινωνικές πλατφόρμες, ενώ το 51% διατηρεί ενδοιασμούς για θέματα ασφαλείας κάθε φορά που αποφασίζει να κάνει αγορές μέσω smartphones.

Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές ανά τον κόσμο (44%) πιστεύουν ότι οι αγορές μέσω smartphone δεν επιφέρουν κανενός είδους προβλήματα και το 43% θεωρεί ότι έτσι γλιτώνουν τελικά πολύτιμο χρόνο.

Σύμφωνα με την έρευνα της PayPal, σε διεθνές επίπεδο, συνήθως αγοράζουμε από το σπίτι (65%), απολαμβάνοντας τον ελεύθερο χρόνο μας ή ακόμα και όταν είμαστε ξαπλωμένοι στο κρεβάτι μας (34%). 

Ο ρόλος των social media

Αυξανόμενος είναι σε αυτήν τη νέα αγοραστική πραγματικότητα ο ρόλος των social media, τα οποία εξελίσσονται στα εμπορικά κέντρα του μέλλοντος. Οι καταναλωτές, σήμερα, είναι ανοιχτοί στις καινοτομίες και δεν αργούν να υιοθετήσουν πρωτοπόρες τακτικές, όπως είναι άλλωστε οι συναλλαγές στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Τους τελευταίους 6 μήνες, το 30% των αγοραστών διεθνώς έχει κιόλας προβεί σε μία αντίστοιχη αγορά, υποδεικνύοντας μια σημαντικά ανερχόμενη τάση ειδικά για το νεανικό κοινό ηλικίας 18-34 ετών.

Η έρευνα της PayPal δείχνει, στο μεταξύ, ότι το 23% των αγοραστών προμηθεύεται μέσω κινητής συσκευής ψηφιακά αγαθά (π.χ. για τις υπηρεσίες VoD και τις συνδρομές σε Pay TV, στο Spotify ή το Netflix), e-books ή computer games, τα οποία και αποτελούν ιδανικά δώρα για τις γιορτές. 

Εthical shopping

Μία κυρίαρχη τάση είναι η κοινωνική ευθύνη, η οποία όλο και περισσότερο λειτουργεί ως κριτήριο για τις ηλεκτρονικές αγορές. Με αργά, αλλά σταθερά και σίγουρα βήματα, οδηγούμαστε στον κόσμο του ethical shopping: πέρυσι, ένας στους δέκα πελάτες στον κόσμο αγόρασε ήδη ένα προϊόν μόνο και μόνο επειδή παράχθηκε με βάση τους κανόνες δεοντολογίας της βιώσιμης ανάπτυξης. Πρόκειται για έναν παράγοντα κρίσιμης σημασίας τόσο για τις γυναίκες, όσο και για τα άτομα ηλικίας 18-34 ετών – το 14% της Generation Z (18-24 ετών) και το 11% της Generation Υ (19-39 ετών) δηλώνουν ότι έχουν εγκαταλείψει μια συγκεκριμένη αγορά, μόνο και μόνο για λόγους ηθικής.

Σύμφωνα με την έρευνα, σχεδόν το 55% των διεθνών e-shoppers ψωνίζει σε ξένα καταστήματα – εκεί κυνηγά καλύτερες τιμές (53%) και είδη που είναι μη διαθέσιμα ή δυσεύρετα στη χώρα του (33%). Από την άλλη, το 66% των online αγοραστών δηλώνει ότι προτιμά να στηρίζει τις εγχώριες επιχειρήσεις και μάλιστα, κυρίως κατά την περίοδο των γιορτών. Κατά την προ-εορταστική περίοδο, αυξάνονται σε αριθμό οι καταναλωτές που αναζητούν πρωτότυπα, χειροποίητα δώρα, γεγονός που συνδράμει στην μεγαλύτερη δημοτικότητα των αγορών από ντόπιους προμηθευτές.