Από το Internet αγοράζουν προϊόντα τεχνολογίας οι Έλληνες

Related

Μαθητές από όλον τον κόσμο διαγωνίστηκαν στον FIRST Global Challenge στην Αθήνα με τα γρήγορα δίκτυα της COSMOTE

Περισσότεροι από 3.000 μαθητές και μέντορες από 193 χώρες αξιοποίησαν τα γρήγορα δίκτυα της COSMOTE με ταχύτητες έως 1 Gbps, στο πλαίσιο του διεθνούς διαγωνισμού μαθητικής ρομποτικής FIRST Global Challenge 2024, που φιλοξένησε η Αθήνα για πρώτη φορά. Η COSMOTE, ως χορηγός τηλεπικοινωνιών κάλυψε με υπερσύγχρονες δικτυακές υποδομές κινητής και σταθερής τις ανάγκες διεξαγωγής του.…

Χιλιάδες μαθητές από όλον τον κόσμο στον FIRST Global Challenge στην Αθήνα

Περισσότεροι από 3.000 μαθητές και μέντορες από 193 χώρες αξιοποίησαν τα γρήγορα δίκτυα της COSMOTE με ταχύτητες έως 1 Gbps, στο πλαίσιο του διεθνούς διαγωνισμού μαθητικής ρομποτικής FIRST Global Challenge 2024, που φιλοξένησε η Αθήνα για πρώτη φορά.Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η COSMOTE, ως χορηγός τηλεπικοινωνιών κάλυψε με δικτυακές υποδομές κινητής και σταθερής τις ανάγκες…

Μπλοκάρεται από την Xiaomi το ξεκλείδωμα του bootloader στις παγκόσμιες αγορές

“Βόμβα” μεγατόνων έριξε πρόσφατα ο χρήστης του X Chun Bhai ισχυριζόμενος ότι η Xiaomi θέλει να “σκοτώσει” το πρόγραμμα ξεκλειδώματος του bootloader εκτός της ηπειρωτικής Κίνας μέχρι το 2025. Συγκεκριμένα ο ίδιος είπε στην ανάρτησή του: “Άσχετα νέα, αλλά ακούω ότι η Xiaomi σχεδιάζει να κλείσει το ξεκλειδώστε το πρόγραμμα bootloader για τους παγκόσμιους χρήστες…

Μαθητές από όλον τον κόσμο διαγωνίστηκαν στον FIRST Global Challenge στην Αθήνα με τα γρήγορα δίκτυα της COSMOTE

Υψηλές ταχύτητες έως 1 Gbps και 1.700 5G SIM κάρτες για τον FIRST Global Challenge 2024 07 Οκτωβρίου 2024 17:09 Περισσότεροι από 3.000 μαθητές και μέντορες από 193 χώρες αξιοποίησαν τα γρήγορα δίκτυα της COSMOTE με ταχύτητες έως 1 Gbps, στο πλαίσιο του διεθνούς διαγωνισμού μαθητικής ρομποτικής FIRST Global Challenge 2024, που φιλοξένησε η Αθήνα…

Το AI & Digital Transformation Conference της KPMG υποδέχεται 35+ κορυφαίους ομιλητές και 250+ CFOs

Το  AI & Digital Transformation Conference της KPMG στην Ελλάδα έρχεται την Τρίτη 15 Οκτωβρίου, με κεντρικό μήνυμα “Harness Technology – Change the Game”, για να καλωσορίσει κορυφαία στελέχη – CIO, CTO, COO, CDO, CFO, CMO από την Ελλάδα και το εξωτερικό – σε μια συναρπαστική ημέρα συζητήσεων, παρουσιάσεων, ανταλλαγής απόψεων και networking με επίκεντρο…

Η Vodafone Ελλάδας συνδέει την Κρήτη με τα σημαντικότερα διεθνή υποθαλάσσια καλωδιακά συστήματα 

Η Vodafone Ελλάδας καλωσόρισε στην Κρήτη το καλωδιακό σύστημα India-Europe-Xpress (IEX), ένα από τα μεγαλύτερα υποβρύχια καλωδιακά συστήματα στον κόσμο. Το σύστημα IEX που προσαιγιαλώθηκε από την SubCom στο Τυμπάκι Ηρακλείου θα συνδεθεί με τον  καλωδιακό σταθμό της Vodafone Ελλάδας στην περιοχή.  Το σύστημα IEX, με μήκος σχεδόν 10.000 χιλιόμετρα, αποτελεί μέρος ενός διηπειρωτικού έργου που…

Μαθητές από όλον τον κόσμο διαγωνίστηκαν στον FIRST Global Challenge στην Αθήνα με τα γρήγορα δίκτυα της COSMOTE

Περισσότεροι από 3.000 μαθητές και μέντορες από 193 χώρες αξιοποίησαν τα γρήγορα δίκτυα της COSMOTE με ταχύτητες έως 1 Gbps, στο πλαίσιο του διεθνούς διαγωνισμού μαθητικής ρομποτικής FIRST Global Challenge 2024, που φιλοξένησε η Αθήνα για πρώτη φορά.  Η COSMOTE, ως χορηγός τηλεπικοινωνιών κάλυψε με υπερσύγχρονες δικτυακές υποδομές κινητής και σταθερής τις ανάγκες διεξαγωγής του.…

FIRST Global Challenge με τα γρήγορα δίκτυα της Cosmote

Περισσότεροι από 3.000 μαθητές και μέντορες από 193 χώρες αξιοποίησαν τα γρήγορα δίκτυα της COSMOTE με ταχύτητες έως 1 Gbps, στο πλαίσιο του διεθνούς διαγωνισμού μαθητικής ρομποτικής FIRST Global Challenge 2024, που φιλοξένησε η Αθήνα για πρώτη φορά. Η COSMOTE, ως χορηγός τηλεπικοινωνιών κάλυψε με υπερσύγχρονες δικτυακές υποδομές κινητής και σταθερής τις ανάγκες διεξαγωγής του.…

NBG Pay: Επιτυχής διασύνδεση των POS με τις ταμειακές μηχανές και τα λογιστικά συστήματα ERP στο πλαίσιο της κατεύθυνσης της ΑΑΔΕ και του Υπουργείου...

Η NBG Pay, πρωτοπόρος εταιρεία στον τομέα υπηρεσιών ψηφιακών πληρωμών, με την αξιοπιστία της Εθνικής Τράπεζας και την τεχνολογική εξειδίκευση της Global Payments,  ολοκλήρωσε τη διασύνδεση του στόλου των τερματικών της με τις ταμειακές μηχανές και τα συστήματα ERP, στο πλαίσιο της κατεύθυνσης της ΑΑΔΕ και του Υπουργείου Οικονομικών για τη διασύνδεση των φορολογικών μηχανισμών με τα συστήματα αποδοχής…

Προσθέτει και άλλες λειτουργίες ασφαλείας η Google στα Android smartphones

Την προώθηση μιας νέας ενημέρωσης λειτουργιών φέρεται να έχει ξεκινήσει η Google για ορισμένα Android smartphones, προσθέτοντας λειτουργίες κατά συμβάντων κλοπής, όπως κλείδωμα ανίχνευσης κλοπής, κλείδωμα συσκευής εκτός σύνδεσης και απομακρυσμένο κλείδωμα. Το τελευταίο δεν είναι ακριβώς νέο και πολλοί χρήστες Android το έχουν ήδη εγκατεστημένο στις συσκευές τους. Ωστόσο, το κλείδωμα ανίχνευσης κλοπής και το…

Η iStorm, o ειδικός της Apple, ανοίγει το 17o κατάστημά της στην Κηφισιά

Το νέο κατάστημα iStorm στη Λεωφ. Κηφισίας 281 επεκτείνει την παρουσία της εταιρείας στην Αττική, φέρνοντας υψηλή αισθητική, εξειδικευμένη γνώση και ολοκληρωμένες υπηρεσίες στο κοινό της Κηφισιάς, εισάγοντάς το παράλληλα στο μαγικό οικοσύστημα της Apple. Τα καταστήματα iStorm αποτελούν πόλο έλξης και σημείο αναφοράς για τους λάτρεις των προϊόντων της Apple, χαρίζοντας μια μοναδική αγοραστική…

Η SOFTONE GLOBAL SUSTAIN παρουσίασε τη νέα πρωτοποριακή πλατφόρμα ESG4ALL

Η SOFTONE GLOBAL SUSTAIN, κορυφαίος πάροχος συμβουλευτικών υπηρεσιών και λύσεων για πρακτικές ESG, παρουσίασε τη νέα καινοτόμο διαδικτυακή πλατφόρμα ESG4ALL. Η νέα αυτή πλατφόρμα επιτρέπει σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους να συγκεντρώνουν, να παρακολουθούν και να αξιολογούν ESG δεδομένα και δείκτες βιωσιμότητας, τόσο για τις εσωτερικές τους λειτουργίες όσο και για την εφοδιαστική τους αλυσίδα. Το…

Βρήκε τρόπο η Microsoft για να εξαλείψει ένα πρόβλημα με τα πτυσσόμενα τηλέφωνα

Αν λάβουμε ως δεδομένο πως υπάρχει μια τρανταχτή ένδειξη ότι η Microsoft εργάζεται στο πρώτο της αναδιπλούμενο τηλέφωνο, τότε με βάση την διαρροή που προέκυψε σήμερα, αυτό το νέο μοντέλο θα φέρει μια πολύ καινοτόμα λύση. Τον Φεβρουάριο του 2021, η Microsoft υπέβαλε αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στο Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ (USPTO)…

Η Epson κερδίζει τη διάκριση Platinum για τη Βιωσιμότητα από την EcoVadis

Η παγκόσμια εταιρεία τεχνολογίας Epson ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι απέσπασε τη διάκριση Platinum για τη βιωσιμότητα από την EcoVadis, τον κορυφαίο πάροχο αξιολογήσεων επιχειρηματικής βιωσιμότητας. Αυτή η υψηλού κύρους αναγνώριση υπογραμμίζει τη δέσμευση της Epson για τη διατήρηση των υψηλότερων προτύπων στις περιβαλλοντικές πρακτικές, στα εργασιακά και ανθρώπινα δικαιώματα, στη δεοντολογία και στη βιωσιμότητα της…

Η nvisionist ανάμεσα στις 14 κορυφαίες Scaleups εταιρείες σε όλο τον κόσμο

Η nvisionist συνεχίζει να ενισχύει την παρουσία της και να υψώνει την ελληνική σημαία σε κορυφαίους διεθνείς θεσμούς. H κορυφαία ελληνική start-up θα εκπροσωπήσει την καινοτομία, την ανάπτυξη του AI και του Computer vision, όπως επίσης και το ESG, στο Παγκόσμιο Τουρνουά Scaleups του Παγκόσμιου Συνδέσμου Υπηρεσιών Καινοτομίας και Τεχνολογίας (WITSA), το οποίο πραγματοποιείται από…

Share

Στο ψηφιακό κανάλι συνεχίζουν να στρέφονται οι Έλληνες εν μέσω πανδημίας για τις αγορές τους. Μια από τις πιο ισχυρές τάσεις, που εντοπίζεται την περίοδο της υγειονομικής κρίσης, είναι η στροφή στο ηλεκτρονικό κανάλι για τις αγορές προϊόντων τεχνολογίας.

Το 37% των Ελλήνων απαντά ότι στη διάρκεια της πανδημίας αυξήθηκε η συχνότητα αγορών προϊόντων τεχνολογία από το ΔιαδίκτυοΣτην ερώτηση «H συχνότητα με την οποία αγοράζετε προϊόντα τεχνολογίας online μειώθηκε, αυξήθηκε ή έχει παραμείνει η ίδια συγκριτικά με την περίοδο πριν το ξέσπασμα της πανδημίας;» το 37% απαντά  ότι έχει αυξηθεί, ενώ το 41% ότι παραμένει η ίδια. Υπάρχει και ένα ποσοστό, μόλις 16%, που απαντά ότι η συχνότητα με την οποία αγοράζει προϊόντα τεχνολογίας από το Διαδίκτυο έχει μειωθεί από το ξέσπασμα της πανδημίας και μετά.

Στα προϊόντα τεχνολογίας εκτός από τη σημαντική αύξηση των διαδικτυακών αγορών, σημειώνεται ακόμα πιο σημαντική μείωση των αγορών από φυσικά καταστήματα συγκριτικά με την προ – covid 19 εποχή. Μόλις το 6% απαντά ότι αύξησε τις αγορές προϊόντων τεχνολογίας από φυσικά καταστήματα στη διάρκεια της πανδημίας, ενώ ένα 39% των Ελλήνων απαντά ότι έχει παραμείνει η ίδια η συχνότητα με το 49% να απαντά ότι η σχετική αγοραστική δραστηριότητα μειώθηκε.

Καλλυντικά από το Internet

Στο μεταξύ, σημαντικά αυξημένη είναι στη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης η online αγοραστική δραστηριότητα των Ελλήνων όσον αφορά άλλα προϊόντα όπως καλλυντικά, τρόφιμα, είδη σπιτιού και ρουχισμού. Ειδικότερα, σύμφωνα με έρευνα του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών και της εταιρείας ερευνών PRORATA, περίπου ένας στους τρεις Έλληνες (29%) αύξησε τη συχνότητα με την οποία αγοράζει είδη ρουχισμού από το Διαδίκτυο.

Το αντίστοιχο ποσοστό για τις online αγορές ειδών σπιτιού φτάνει το 24%. Ταυτόχρονα, στα είδη σπιτιού καταγράφεται μεγάλη μείωση των αγορών με φυσικό τρόπο σε σχέση με την περίοδο πριν από την πανδημία.

Επιπλέον, σύμφωνα πάντα με τα ευρήματα της έρευνας, το 19% των Ελλήνων πολιτών απαντά ότι κατά την πανδημία αυξήθηκε η συχνότητα με την οποία αγοράζει καλλυντικά μέσω Διαδικτύου, ενώ το 12% απαντά ότι αύξησε τη συχνότητα των online αγορών στην κατηγορία των τροφίμων.

Μείωση αγορών

Η έρευνα (Στάσεις & Αντιλήψεις για θέματα καταναλωτικής συμπεριφοράς και την επίδραση της πανδημίας σε αυτήν) έδειξε επίσης ότι -σε σχέση με την περίοδο πριν το ξέσπασμα της πανδημίας- το 50% αγοράζει, σε γενικές γραμμές, λιγότερο συχνά από πριν προϊόντα και υπηρεσίες. Επιπλέον, σε σχέση με την περίοδο πριν το ξέσπασμα της πανδημίας, το 51% δηλώνει ότι αγοράζει λιγότερο συχνά προϊόντα στις εκπτωτικές περιόδους (χειμερινές και θερινές εκπτώσεις).

Επίσης, περισσότεροι από 7 στους 10 Έλληνες καταναλωτές απαντούν ότι επιλέγουν συχνά ή πάντα για τις αγορές τους μικρό ή μεσαίου μεγέθους κατάστημα. Κατάστημα μεγάλης αλυσίδας επιλέγουν οι 5 στους 10, ενώ εμπορικό κέντρο σχεδόν 2 στους 10.

Η πλειονότητα των ερωτώμενων απάντησε ότι δεν σκοπεύει μέσα στους επόμενους 12 μήνες να αγοράσει αυτοκίνητο ή μηχανή, να αγοράσει ιδιωτική ασφάλεια υγείας, να αλλάξει πάροχο φυσικού αερίου/ηλεκτρισμού ή πάροχο τηλεπικοινωνιών.

Ωστόσο, περίπου 3 στους 10 απάντησαν ότι μέσα στους επόμενους 12 μήνες σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν κάποιο ταξίδι στο εξωτερικό. Τέλος, οι μισοί περίπου ερωτώμενοι δηλώνουν ότι το εισόδημα του νοικοκυριού τους παρέμεινε το ίδιο σε σχέση με την περίοδο πριν το ξέσπασμα της πανδημίας, το 40% ότι μειώθηκε, είτε πολύ, είτε λίγο, ενώ το 10% ότι αυξήθηκε είτε πολύ, είτε λίγο.