Image default
MOBILE

Αποχωρεί ο CEO της Sony, καθώς προσπαθεί να επιστρέψει στις premium ρίζες της

  • Written by NEWSROOM
  • Published in MOBILE
Αποχωρεί ο CEO της Sony, καθώς προσπαθεί να επιστρέψει στις premium ρίζες της

Ο CEO της

Kazuo “Kaz” Hirai

, θα παραδώσει τα ηνία της εταιρείας στον chief financial officer,

Kenichiro Yoshida

, τον ερχόμενο Απρίλιο. Ο Hirai βρισκόταν σε αυτήν την θέση ήδη από το 2012 και έχει υπηρετήσει τη Sony από το 1995 στο τμήμα των

video games

της εταιρείας. Μάλιστα, πριν από λίγες ημέρες τοποθετήθηκε επισήμως επί του ζητήματος

με μια δήλωση στην επίσημη ιστοσελίδα της Sony

. Ας την παρακολουθήσουμε:

Από τότε που έλαβα τη θέση του Προέδρου και CEO της εταιρείας τον Απρίλιο του 2012, είχα δηλώσει ότι αποστολή μου είναι να διασφαλίσω ότι η Sony θα συνεχίσει να είναι μια εταιρεία η οποία θα προκαλεί την συναισθηματική απόκριση των πελατών της και θα ικανοποιεί την περιέργειά τους. Ως εκ τούτου έχω αφιερώσει τον εαυτό μου στο να μετασχηματίσω ριζικά την εταιρεία και να ενισχύσω την κερδοφορία της, και είμαι περήφανος πλέον για το γεγονός ότι τα οικονομικά ξεπερνούν τους στόχους. Και ενθουσιάζομαι να ακούω όλο και περισσότερους ανθρώπους ότι η Sony επέστρεψε. Πλέον, θεωρώ ότι ήρθε η κατάλληλη στιγμή να παραχωρήσω τα ηνία της εταιρείας στη νέα διαχείριση για το μέλλον της Sony αλλά και για ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή μου.

Ο διάδοχός μου, ο Kenichiro Yoshida, με υποστήριζε συνεχώς από την επιστροφή του στη Sony τον Δεκέμβριο του 2013, προσφέροντας πολλά περισσότερα από τον ρόλο του ως CFO, αποτελώντας έναν έμπιστο φίλο και συνεργάτη, καθώς επιχειρήσουμε να μετασχηματίσουμε την εταιρεία. Ο κ. Yoshida συνδυάζει μια βαθιά στρατηγική νοοτροπία με μια αμείλικτη προσωπικότητα για την επίτευξη προκαθορισμένων στόχων. Από μέρους μου θα κάνω ό,τι μπορώ για να διασφαλίσω μια ομαλή μετάβαση στη νέα διοίκηση.

Αξίζει να αναφερθεί, ότι υπό την ηγεσία του Hirai, η αξία των μετοχών της Sony αυξήθηκε κατά 200% και προσπάθησε να επανακτήσει την ηγετική θέση στον τομέα του consumer electrics και του gaming, που είχε η εταιρεία πριν από 20 χρόνια. Ο Hirai είχε προωθήσει το concept Kando, ένας όρος που μεταφράζεται ως πρόκληση συναισθηματικής απόκρισης από τους πελάτες της Sony.

Related posts

Όλα είναι έτοιμα! Το Nothing Phone (2a) έλαβε πιστοποίηση TUV και το release του… πλησιάζει!

fiber

Xiaomi 14: Έρχεται η παγκόσμια πρεμιέρα του στο MWC της Βαρκελώνης στις 25/02!

fiber

Νέες πληροφορίες για το Xiaomi 12 Ultra

fiber

Το όνομα της Pebble θα μας απασχολήσει και πάλι με ένα μικρό τηλέφωνο Android

fiber

Pixel 2: Οι χρήστες βρίσκουν πιο αργό το ξεκλείδωμα με Android 8.1

fiber

Η Apple θέλει να «μοιράσει» την προμήθεια οθονών OLED

fiber