Ανατρεπτικές σκέψεις με αφορμή τις εξελίξεις σε τεχνολογία και επικοινωνία

Related

Αθλητικές Μεταδόσεις tv 25/05/2024

Σάββατο 25 ΜΑΪΟΥ 01:00 COSMOTE SPORT 7 HD NBA TV 2023-24 Μπάσκετ 03:30COSMOTE SPORT 4 HD Μινεσότα Τίμπεργουλβς – Ντάλας Μάβερικς NBA 2023-24 04:00 COSMOTE SPORT 7 HD NBA TV 2023-24 Μπάσκετ 09:35 COSMOTE SPORT 5 HD Moto3 2024 Gran Premi Monster Energy de Catalunya – 2ες Δοκιμές 10:20 COSMOTE SPORT 5 HD Moto2 2024…

H Philips Evnia 27M2N5500 
ενισχύει την εμπειρία παιχνιδιού με βιώσιμο σχεδιασμό, Fast IPS Panel, ρυθμό ανανέωσης 180Hz και πιστοποίηση VESA DisplayHDR 400

 Η Evnia παρουσιάζει μια ολοκαίνουργια, βραβευμένη, προσθήκη στη σειρά οθονών 5000. Η Philips 27M2N5500 διαθέτει όλα όσα χρειάζονται οι χρήστες για να απολαμβάνουν μια εμπειρία παιχνιδιού που ηλεκτρίζει και σταθερά εξαιρετικές επιδόσεις, δίνοντας παράλληλα μεγαλύτερη προσοχή στη βιωσιμότητα: Fast IPS Panel 27″ (68,5 cm) με ανάλυση QHD, ρυθμό ανανέωσης 180Hz, MPRT 0,5ms, HDR400 και ολοκαίνουργιο,…

Ronja: Η ιστορία ενός κοριτσιού στη μεσαιωνική Σκανδιναβία παίζει αποκλειστικά στο Vodafone TV

Βασισμένο στην παγκοσμίου φήμης ιστορία της διάσημης συγγραφέως Astrid Lindgren, το Ronja ακολουθεί τις περιπέτειες ενός νεαρού κοριτσιού που γεννήθηκε σε μια ομάδα ληστών σε ένα, απ’ ότι αποδεικνύεται, μυστήριο δάσος γύρω από ένα φρούριο στη μεσαιωνική Σκανδιναβία.  Η σειρά βρίσκεται αποκλειστικά διαθέσιμη στο Vodafone TV μαζί με ένα μοναδικό αφιέρωμα που με τίτλο REAL…

Έπεσε “άκυρο” στο Exynos 2400: H Samsung δεν το τοποθετεί στα επερχόμενα Z Fold6 και Flip6!

Άκυρο ρίχνει η Samsung στο πιθανό σενάριο χρήσης των Exynos chipsets στο Galaxy Z Fold6 και Z Flip6. Η Samsung έχει τροφοδοτήσει όλα τα foldable τηλέφωνά της αποκλειστικά με Snapdragon SoCs, άρα δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει ένα chipset Snapdragon, για άλλη μια φορά στα foldables 6ης γενιάς.…

HMD Aura… Εντοπίστηκε στα “κρυφά” στην Αυστραλία!

Επιθετικά διάλεξε να κινηθεί φέτος η HMD και να εκπλήξει πολλούς κυκλοφορώντας πλέον τα δικά της τηλέφωνα και τώρα βλέπουμε στην Αστραλία να διατίθεται το νέο της HMD Aura που είναι παρόμοιο με το HMD Pulse, με τη διαφορά ότι είναι φθηνότερο από αυτό. Δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με αυτό στο HMD.com (τουλάχιστον όχι ακόμη).…

Poco F6 και Poco F6 Pro – Τα δύο νέα mid-rangers στο μικροσκόπιο!

Δύο αγαπημένα mid-rangers από πέρυσι, τα Poco F5 και F5 Pro αν και είχαν κάποια μειονεκτήματα, παρόλα αυτά κατάφεραν να κερδίσουν τους λατρείς των Value for Money smartphones, καθώς προσέφεραν την ιδανική τιμή και το τέλειο πακέτο χαρακτηριστικών στην κατηγορία τους! Τώρα, η Xiaomi αποκάλυψε σέ ένα ειδικό event που έλαβε χώρα στο Dubai το νέο…

Έσκασε! Νέο Poco Pad με LCD display στις 12,1″ και Snapdragon 7s Gen 2!

Στην σημερινή της παρουσίαση νέων συσκευών, η Poco μας ενθουσίασε όχι μόνο με την ανάδειξη των πολύ ικανών της μοντέλων F6 και F6 Pro, αλλά και με την αποκάλυψη του πρώτου “Poco” tablet! Το όνομά του είναι το Poco Pad, φυσικά, και έχει σχεδιαστεί τόσο για business όσο και για… pleasure. Ωστόσο, δεν πρόκειται για μια…

Οι νέες τηλεοράσεις & soundbars της LG για το 2024

Η LG Electronics ανεβάζει και πάλι τον πήχη της οικιακής ψυχαγωγίας, με το λανσάρισμα της τελευταίας σειράς τηλεοράσεων και soundbars για το 2024. Τα νέα προϊόντα υπόσχονται να απογειώσουν την οικιακή ψυχαγωγία, με τεχνολογίες αιχμής, πρωτοποριακά χαρακτηριστικά και εκπληκτικό σχεδιασμό. Οι LG OLED G4, C4 & Β4 αποτελούν τις αναβαθμισμένες τηλεοράσεις της σειράς OLED evo,…

Underwonder: Το τελευταίο επεισόδιο της σειράς ντοκιμαντέρ έρχεται στην COSMOTE TV

Αυτή την Κυριακή 26 Μαΐου, στις 21.00, έρχεται το τελευταίο επεισόδιο της σειράς ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV, Underwonder. Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από…

Τι συμβαίνει; Αντίγραφο του iPhone 16 το επερχόμενο Nothing Phone 3;

MobilesNews Έχει πέρασει ένας χρόνος από τότε που η Nothing παρουσίασε το Nothing Phone 2, οπότε φυσικά, αναμένουμε σύντομα νέα για το Nothing Phone 3. Πρόσφατα, ο CEO της Nothing, Carl Pei, δημοσίευσε στο Twitter μια σειρά απο φωτογραφίες που παρουσιάζουν ενημερώσεις από το UI της επόμενης έκδοσης του Nothing OS. Ενώ οι αλλαγές λογισμικού…

Οι αθλητικές μεταδόσεις σήμερα Σάββατο 25/5/2024

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση της ημέρας. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας Παναθηναϊκός – Άρης ξεχωρίζει στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις:…

Γκάμα Μεγάλων Τηλεοράσεων για Μεγάλους Τελικούς από τα Public

Στα Public βρίσκουμε απεριόριστη γκάμα XL τηλεοράσεων σε χαμηλές τιμές και πάντα με τους πιο ευέλικτους τρόπους πληρωμής για να τις αποκτήσουμε άτοκα και χωρίς κάρτα! Για να μην χάσουμε ούτε στιγμή από τους αγαπημένους μας αγώνες αυτό το καλοκαίρι, η φάση είναι τηλεόραση στα Public! Όπως μας λέει και η νέα καμπάνια με πρωταγωνιστή…

Οι τελικοί κυπέλλου Αγγλίας, Γερμανίας και Πορτογαλίας έρχονται στην COSMOTE TV

Διήμερο απονομών κυπέλλων έρχεται στην COSMOTE TV. Το Σάββατο 25/5 στις 17.00 οι συνδρομητές των καναλιών COSMOTE SPORT θα «μεταφερθούν» στο «Wembley» για να παρακολουθήσουν τον τελικό του Emirates FA Cup ανάμεσα σε Μάντσεστερ Σίτι και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (COSMOTE SPORT 3HD). Στη συνέχεια, θα ακολουθήσει ο τελικός του DFB Pokal, όπου η Λεβερκούζεν, ο οποία δεν κατάφερε να κατακτήσει το UEFA Europa League κόντρα στην Αταλάντα,…

Οι τελικοί κυπέλλου Αγγλίας, Γερμανίας και Πορτογαλίας έρχονται στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Διήμερο απονομών κυπέλλων έρχεται στην COSMOTE TV. Το Σάββατο 25/5 στις 17.00 οι συνδρομητές των καναλιών COSMOTE SPORT θα «μεταφερθούν» στο «Wembley» για να παρακολουθήσουν τον τελικό του Emirates FA Cup ανάμεσα σε Μάντσεστερ Σίτι και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (COSMOTE SPORT 3HD). Στη συνέχεια, θα ακολουθήσει ο τελικός του DFB Pokal, όπου η Λεβερκούζεν,…

Οι αθλητικές μεταδόσεις 24/5/2024 – Τα ματς Παναθηναϊκός – Φενέρμπαχτσε και Ολυμπιακός – Ρεάλ για το Final 4 της Euroleague

Τα μεγάλα ματς Παναθηναϊκός AKTOR – Φενέρμπαχτσε και Ρεάλ Μαδρίτης – Ολυμπιακός για το Final-4 της EuroLeague ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις: 10:45 COSMOTE SPORT 5 HD Moto2 Gran Premi Monster Energy de Catalunya – Ελεύθερες Δοκιμές 11:40 COSMOTE SPORT 5 HD MotoGP Gran Premi Monster Energy de…

Share

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν το Σάββατο 2 Μαρτίου, τα Digital Disruption Sessions που οργάνωσε η Valuecom στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum IV με την υποστήριξη της Volvo.

Τρία
ενδιαφέροντα πάνελ με κορυφαίους ομιλητές συνάρπασαν την κατάμεστη αίθουσα με
πληροφορίες και τοποθετήσεις για τις πιο τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία,
το μάρκετινγκ και την επικοινωνία:

Session #1: Business Disruption – What Really Happens When you Disrupt a
Business

Την έναρξη των φετινών Digital Disruption Sessions πυροδότησαν με
μια ενδιαφέρουσα συζήτηση ο Bassim Haidar (Founder
& Group CEO, GMT Group, Chairman & CEO, Channel IT Group), ο Αλέξης Πανταζής (Co-Founder & Executive
Director, Hellas Direct), ο Δημήτρης Λιτσικάκης (Country Manager Greece,
Cyprus & Malta, Revolut) και ο Ary Ganeshalingam, (Global
Brand Communications Director Chivas Regal, Pernod Ricard), αναλύοντας την
έννοια του “business disruption”, με το συντονισμό της
Εύας Καϊλή (Ευρωβουλευτή, Πρόεδρο της Επιτροπής για
το μέλλον).

  • Η τεχνολογία αλλάζει και επαναπροσδιορίζει το
    μοντέλο παροχής υπηρεσιών, δημιουργώντας πολλές και διαφορετικές μορφές disruption: Υπάρχουν αυτές
    που οδηγούν σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα στη θέση των παλαιών (Hellas Direct, Revolut), αλλά και αυτές όπου μια νέα
    τεχνολογία λειτουργεί παράλληλα και καλύπτει ένα υπάρχον κενό. Χαρακτηριστικό
    παράδειγμα αποτελεί το microfinancing
    της Channel IT Group στην Αφρική και την Ινδία, που παρέχει υπηρεσίες
    χρηματοδότησης σε καταναλωτές που δε θα είχαν ποτέ πρόσβαση στο τραπεζικό
    σύστημα. 
  • Disruption is all about offering a better
    service, at a better price in an easier way
    . Κάθε πετυχημένο μοντέλο “business disruption”,
    σε παγκόσμια ή τοπική κλίμακα, έχει βασιστεί στη δυνατότητα που παρέχει η
    τεχνολογία για τη βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή, είτε προσφέροντας
    καλύτερη εμπειρία,  είτε καλύτερη τιμή,  είτε ευκολία στις συναλλαγές. Σε όλες τις
    περιπτώσεις, κάθε πετυχημένο “business disruption”
    βασίστηκε στην ευκαιρία που έδωσε η τεχνολογία για την παροχή καλύτερης
    εμπειρίας στον καταναλωτή (sharing platforms,
    smart algorithms, AI).
  • No disruption for disruption sake”: «Οι σύγχρονες
    επιχειρήσεις που αντιλαμβάνονται τις ανάγκες του καταναλωτή, αξιοποιούν τη νέα τεχνολογία
    για να προτείνουν απλές, άμεσες και βιώσιμες λύσεις, τις οποίες ο καταναλωτής
    εκτιμά και προτιμά. Όσες εταιρείες δεν αντιληφθούν έγκαιρα τις δυναμικά
    εξελισσόμενες ανάγκες του καταναλωτή ή δεν αξιοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες,
    θα βρεθούν σε μειονεκτική θέση»
    , ανέφερε ο Αλέξης Πανταζής.
  • Disruption is not necessarily complex and complicated”: «Μερικές φορές το disruption βασίζεται σε κάτι
    πολύ απλό – όπως η προσπάθεια μας να κάνουμε τις χρηματικές συναλλαγές πιο
    απλές, διάφανες, γρήγορες αλλά και διασκεδαστικές – αυτό αποτελεί και τη βασική
    αρχή της
    Revolut» δήλωσε ο κ. Λιτσικάκης.
  • Από την πλευρά ενός brand που
    πρωτοπόρησε αναγνωρίζοντας τη σημασία της κοινωνικής επιχειρηματικότητας, o Ary Ganeshalingam ανέφερε: «Οι σύγχρονοι καταναλωτές περιμένουν
    περισσότερα από μια μάρκα. Απαιτούν η μάρκα να έχει αξίες και να «επιστρέφει»
    οφέλη στην κοινότητα. Στην περίπτωση του
    Chivas Venture, αυτό το πετύχαμε δίνοντας σε
    νέους επιχειρηματίες εργαλεία, χρηματοδότηση, τεχνογνωσία και δυνατότητες
    ανάπτυξης που μόνο μια παγκόσμια μάρκα μπορεί να προσφέρει
    ».

Session #2: Weaponizing the Algorithm: My Data is My Weakness

Σε μία έντονη και συναρπαστική συζήτηση με τον ιδρυτή και CEO της Valuecom, Αλέξανδρο Μάνο, ο whistleblower της υπόθεσης Cambridge Analytica, Christopher Wylie, είπε:

  • Για να
    γίνεις
    whistleblower, να αποκαλύψεις ένα
    σκάνδαλο, να τα βάλεις με τα μεγάλα συμφέροντα, εκτός από την ηθική και την
    τόλμη, απαιτείται πολύ μεγάλη και καλή οργάνωση, νομική, επικοινωνιακή και
    οικονομική προετοιμασία. Αν δεν προετοιμαστείς σωστά, το πιθανότερο είναι να
    καταστραφείς πριν καταφέρεις να πετύχεις τους σκοπούς σου.
  • Τόσο στις αμερικανικές
    εκλογές του 2016, όσο και στο δημοψήφισμα για το
    Brexit, η Cambridge Analytica
    χρησιμοποίησε στρατηγικές και όπλα για την καταπολέμηση του εξτρεμισμού και της
    τρομοκρατίας, δηλαδή ψυχολογικό πόλεμο, στοχεύοντας στον Αμερικανό και τον
    Βρεττανό ψηφοφόρο. Ο
    Steve Bannon προσπάθησε να ηγηθεί μιας ανταρσίας με στόχο την υφαρπαγή
    εξουσίας και να φέρει εις πέρας ένα πραξικόπημα με όπλο τους «οπλισμένους
    αλγόριθμους».
  • Οι «οπλισμένοι
    αλγόριθμοι» είναι οι αλγόριθμοι που συνθέτουν στοιχεία (
    data) από την προσωπική ζωή του κοινού (περισυλλεγμένα τις
    περισσότερες φορές καταχρηστικά ή και παράνομα) και πετυχαίνουν να
    καταλαβαίνουν και να διαχειρίζονται την προσωπικότητα (
    profiling) και
    αντιδράσεις του κοινού και να το ωθούν σε συγκεκριμένες πράξεις, χωρίς να είναι
    σαφές ούτε ποιος είναι ο πραγματικός συνομιλητής, ούτε ποιος ο απώτερος στόχος.
    Οι «οπλισμένοι αλγόριθμοι» επηρέασαν σε πολύ μεγάλο βαθμό τα αποτελέσματα των Αμερικανικών
    εκλογών 2016 και του δημοψηφίσματος για το
    Brexit, και
    αποτελούν Όπλα Μαζικής Καταστροφής – 
    WMD.
  • Η
    πλατφόρμα του
    Facebook αποτέλεσε το βασικό πεδίο
    δράσης των «οπλισμένων αλγόριθμων». Αν και γνώριζε τι ακριβώς συμβαίνει, στην
    πράξη, συναίνεσε στην κατάχρηση και εκμετάλλευση προσωπικών δεδομένων για να μη
    μειωθεί η αξία της μάρκας και της εταιρείας. Αποδείχθηκε ότι το
    Facebook ενδιαφέρεται αποκλειστικά και μόνο για την τιμή της
    μετοχής, έστω και αν αυτό διακυβεύει τη δημοκρατία, τη δικαιοσύνη και τα
    ανθρώπινα δικαιώματα.  Αυτό έλαβε
    τραγικές διαστάσεις στις περιπτώσεις της Σρι Λάνκα και του
    Myanmar, όπου το Facebook χρησιμοποιήθηκε σαν
    εργαλείο θρησκευτικής προπαγάνδας και εθνοκάθαρσης.
  • Δισεκατομμύρια
    χρήστες παγκοσμίως έχουν εκχωρήσει, είτε εν γνώση είτε εν αγνοία τους,  σημαντικά προσωπικά δεδομένα στο
    Facebook με τους όρους και υποχρεώσεις που έχει ορίσει μονομερώς
    η πλατφόρμα. Αυτό, σε συνδυασμό με το δεδομένο ότι οι «οπλισμένοι αλγόριθμοι»
    μπορούν να δράσουν μυστικά, ανεξέλεγκτα, αόρατα και κακόβουλα, σημαίνει ότι οι
    χρήστες της πλατφόρμας έχουν εν δυνάμει παραδώσει την ανεξαρτησία και κυριαρχία
    των χωρών τους σε μια πλατφόρμα.
  • Στην
    ερώτηση σχετικά με την πιθανότητα χρησιμοποίησης κακόβουλων αλγόριθμων στις
    επερχόμενες ευρωπαϊκές εκλογές (αλλά και στις ελληνικές εκλογές), δήλωσε ότι κανείς
    δεν μπορεί να διασφαλίσει ότι δε θα χρησιμοποιηθούν «οπλισμένοι αλγόριθμοι» για
    την επιρροή του εκλογικού σώματος.
  • Σχετικά με το GDPR, o Christopher Wylie
    δήλωσε: «είναι μια αρχή, ωστόσο μια λάθος
    αρχή. Το 
    GDPR βασίζεται στη
    λογική της συγκατάθεσης και όχι της χρήσης σε συνδυασμό με τους όρους και υποχρεώσεις
    που επιβάλλει κάθε πλατφόρμα/λογισμικό κλπ. Σαν να λέμε ότι πριν αγοράσουμε ένα
    αεροπορικό εισιτήριο δίνουμε την συγκατάθεσή μας ότι το αεροπλάνο μπορεί να
    πέσει – με την ίδια λογική όσο αφορά στα δεδομένα, δίνουμε τη συγκατάθεσή μας στη
    χρήση τους – ενώ αυτό που απαιτείται είναι μια συμφωνία με αρχές και δικαιώματα
    χρήσης
    ».

Session #3: Content Frontiers: The Ear is the New Eye

Στο τρίτο και
τελευταίο πάνελ των φετινών Digital Disruption Sessions,
ο Αιμίλιος Χαλαμανδάρης, (Co-Founder
& CEO, innoetics), και η Θάλεια
Μαύρος
(Founder & CEO, THE FRONT) συζήτησαν με τον συγγραφέα Χρήστο Χωμενίδη, για το κατά πόσο η
τεχνολογία επηρεάζει το περιεχόμενο και το μήνυμα με αφορμή την ανάπτυξη του audio interface:

  • Σύμφωνα με τον Αιμίλιο Χαλαμανδάρη, το audio interface θα αποτελεί όλο και
    περισσότερο το βασικό σημείο επαφής μεταξύ ανθρώπου και τεχνολογίας με
    εφαρμογές που θα εξελιχθούν ραγδαία με την έλευση του 5G και την εξέλιξη του internet of things. «Το αυτί μεταμορφώνεται στο νέο μάτι, και το audio content με την μορφή των podcast, της συνθετικής φωνής και της τεχνολογίας voice recognition
    αυξάνεται εκθετικά».
  • Η Θάλεια Μαύρος μας μίλησε για τις παγκόσμιες
    τάσεις στο περιεχόμενο: από τη μια παρατηρείται η καθετοποίηση και γιγάντωση κάποιων
    εταιρειών παραγωγής, από την άλλη, νέες δυναμικές εταιρείες που παράγουν
    ιδιαίτερο (niche)
    περιεχόμενο και εξερευνούν όλα τα φορμάτ.
  • Ο Χρήστος Χωμενίδης ανέλυσε τη σημασία και
    καθοριστική επιρροή των εργαλείων (φωνή, πένα, πληκτρολόγιο, digital assistant) στο περιεχόμενο
    της καλλιτεχνικής δημιουργίας, αναφέροντας το κλασικό παράδειγμα του Ντοστογιέφσκι
    που υπαγόρευε τα βιβλία του, σίγουρα όμως αν τα έγραφε ο ίδιος, το μέγεθος θα
    ήταν κατά πολλές σελίδες μικρότερο.

Τα  Digital Disruption Sessions αποτελούν project της Valuecom, ενός ελληνικού Full Stack Marketing Agency και πραγματοποιούνται με την υποστήριξη της Volvo.