Σε αλλαγή των όρων χρήσης των υπηρεσιών του, θα προχωρήσει το Facebook, για να ανταπεξέλθει στην κάλυψη των αιτημάτων, που του απεύθυνε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η δημοφιλής ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, θα ολοκληρώσει την υλοποίηση όλων των δεσμεύσεων το αργότερο έως τα τέλη Ιουνίου 2019. Η βασική αλλαγή, που θα γίνει αφορά, την τροποποίηση των όρων χρήσης των υπηρεσιών του, έτσι ώστε να διασαφηνίζεται ο τρόπος που χρησιμοποιεί τα δεδομένα των καταναλωτών.
Συγκεκριμένα, το Facebook δεσμεύτηκε να συμπληρώσει τους όρους παροχής υπηρεσιών, με κείμενο, που θα εξηγεί ότι δεν χρεώνει τους χρήστες για τις υπηρεσίες που τους προσφέρει, αλλά ως αντάλλαγμα, συμφωνούν να μοιράζονται τα δεδομένα τους και να εκτίθενται σε εμπορικές διαφημίσεις. Οι επικαιροποιημένοι όροι, θα εξηγούν σαφώς το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας, καθώς και πως αυτό βασίζεται στην πώληση στοχευμένων διαφημιστικών υπηρεσιών στους εμπόρους, με τη χρήση των δεδομένων από τα προφίλ των χρηστών του. Επιπλέον, οι νέοι όροι χρήσης του Facebook θα περιγράφουν λεπτομερώς, τον τρόπο με τον οποίο μπορούν οι καταναλωτές να κλείσουν τους λογαριασμούς τους, αλλά και τους λόγους για τους οποίους μπορούν να απενεργοποιηθούν οι λογαριασμοί. Παράλληλα, το Facebook προχώρησε σε τροποποίηση της πολιτική του, αναφορικά με τον περιορισμό της ευθύνης. Επίσης περιόρισε τη δυνατότητά μεταβολής μονομερώς όρων και προϋποθέσεων, στις περιπτώσεις στις οποίες οι αλλαγές είναι εύλογες, λαμβάνοντας πάντοτε υπόψη και το συμφέρον του καταναλωτή.
Επιπρόσθετα έγιναν αλλαγές, στους κανόνες σχετικά με την προσωρινή διατήρηση περιεχομένου που έχει διαγραφεί από τους καταναλωτές, το περιεχόμενο αυτό μπορεί να διατηρηθεί μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, με μέγιστο διάστημα 90 ημερών, διαμορφώνοντας παράλληλα το γλωσσικό ύφος του κειμένου που εξηγεί το δικαίωμα προσφυγής των χρηστών, όταν έχει αφαιρεθεί το περιεχόμενό τους. Η ενέργεια αυτή είναι συνέχεια της έρευνας που έγινε το 2018 για τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε συνεργασία με τις εθνικές Αρχές προστασίας των καταναλωτών. Συνεπώς οι δύο οργανισμοί ζήτησαν από το Facebook να ενημερώνει με σαφήνεια για τον τρόπο χρηματοδότησης του, διευκρινίζοντας τα εισοδήματα, που αποκομίζει από τη χρήση των δεδομένων των καταναλωτών, ευθυγραμμίζοντας ταυτόχρονα τους υπόλοιπους όρους χρήσης με το δίκαιο της Ε.Ε. Σε περίπτωση που το Facebook δεν τηρήσει τις δεσμεύσεις που ανέλαβε, οι Αρχές προστασίας των καταναλωτών μπορούν να προσφύγουν σε μέτρα επιβολής, στα οποία περιλαμβάνονται και κυρώσεις.