Image default
NEWS

Έρχεται το e-shop του TikTok

Οι χρήστες του TikTok θα μπορούν σύντομα να αγοράζουν πράγματα απευθείας μέσω των σύντομων βίντεο της εφαρμογής – κάτι που μέχρι σήμερα μπορούσαν να κάνουν μόνο μέσω διαφημίσεων.

Η καναδική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify δήλωσε την Τρίτη ότι οι επιχειρήσεις θα μπορούν να προσθέσουν μια καρτέλα αγορών στα προφίλ τους στο TikTok για να δημιουργήσουν μια «μίνι βιτρίνα» που θα συνδέεται απευθείας με το ηλεκτρονικό τους κατάστημα για ολοκλήρωση αγοράς.

Το εργαλείο αγορών, το οποίο βρίσκεται ακόμη σε δοκιμή, είναι διαθέσιμο σε εμπόρους στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τον Καναδά και θα κυκλοφορήσει σε περισσότερες περιοχές τους επόμενους μήνες. Το Shopify είχε ήδη μια συμφωνία με το TikTok που επέτρεπε στους εμπόρους να δημιουργούν διαφημίσεις βίντεο.

Η αγορά προϊόντων μέσω ιστότοπων κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι ακόμη τόσο συνηθισμένη στις ΗΠΑ, αν και το Pinterest και το Instagram που ανήκουν στο Facebook έχουν αναλάβει κάποιες σχετικές πρωτοβουλίες.

Η ριάλιτι σταρ Kylie Jenner είναι από τους πρώτους εμπόρους που συμμετείχαν στο πρόγραμμα πουλώντας τη σειρά περιποίησης και καλλυντικών της μέσω του TikTok.

Related posts

Το GAMEATHLON αναβαθμίζεται και κλείνει τα 10 χρόνια του με μια 3ημερη υπερπαραγωγή

fiber

Ο Έλληνας φοιτητής του Πολυτεχνείου που σχεδιάζει… σπίτια στη Σελήνη

fiber

Walmart – Διευρύνει την υπηρεσία παράδοσης προϊόντων με αυτόνομα οχήματα

fiber

H νέα σειρά Samsung Galaxy S20 έφτασε στο Public

fiber

Ιστορικό κτίριο της Ρώμης μετατρέπεται σε Apple Store

fiber

Άβαταρ του κυβερνοχώρου θα γίνει δοκιμαστικά ο Ιάπωνας ομόλογος του υπουργού Κυριάκου Πιερρακάκη

fiber