Έρευνα της Samsung για την τεχνητή νοημοσύνη: Μόνο το 15% των ερωτηθέντων που συμμετείχαν στην έρευνα, γνωρίζει πώς να χρησιμοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη στην καθημερινότητά του

Related

Τεχνητή Νοημοσύνη: Οι νέες εφαρμογές που αλλάζουν την καθημερινότητά μας

Η νέα πραγματικότητα, που άλλοτε φάνταζε ως επιστημονική φαντασία, είναι πλέον γεγονός χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη (AI). Φανταστείτε έναν κόσμο όπου οι προσωπικοί βοηθοί μας δεν είναι άνθρωποι αλλά λογισμικά που μπορούν να απαντήσουν σε κάθε ερώτημά μας, να προγραμματίσουν το πρόγραμμά μας και να ελέγξουν το σπίτι μας με απλές φωνητικές εντολές. Έναν κόσμο

H επανάσταση της επικοινωνίας: Από το πρώτο «Merry Christmas» του 1992 στα 25 δισ. SMS σήμερα

Λίγες ημέρες πριν τα Χριστούγεννα του 1992 ο 22χρονος τότε προγραμματιστής Neil Papworth από το Ηνωμένο Βασίλειο, έστελνε το πρώτο γραπτό ηλεκτρονικό προσωπικό μήνυμα στην ιστορία στον συνάδελφό του Ρίτσαρντ Τζάρβις, μέσω της Vodafone. Εργαζόταν ως προγραμματιστής και μηχανικός δοκιμών για τη δημιουργία της υπηρεσίας σύντομων μηνυμάτων (SMS). Το μήνυμα του ήταν λιτό «Merry Christmas».

Μετά την άρνηση Cosmote-Nova ν’ ανανεώσουν τα συμβόλαια: Αυτό το κανάλι θα διεκδικήσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Super League 1;

Συνάντηση εκπροσώπων της Cosmote TV, της Nova και της Super League 1 πραγματοποιήθηκε πρόσφατα για τα τηλεοπτικά δικαιώματα στην Ελλάδα. Οι πλατφόρμες κατέστησαν σαφές ότι δεν σκοπεύουν να ανανεώσουν τα συμβόλαια των ομάδων που λήγουν, αναμένοντας πρόταση από κάποιον τηλεοπτικό φορέα που θα μπορεί να υποστηρίξει αυτήν την κατεύθυνση. Η νέα διοίκηση της ΕΡΤ θα

H COSMOTE & η TELEKOM στηρίζουν τις γυναίκες gamers

Μέσα από μια σειρά ενεργειών και πρωτοβουλιών, η COSMOTE στηρίζει σταθερά τη γυναικεία ενδυνάμωση, με τις αξίες της διαφορετικότητας, της ισότητας και της συμπερίληψης να αποτελούν βασικούς άξονες της στρατηγικής της. Προωθώντας την κουλτούρα της ισότητας στα e-sports και το gaming, η Telekom, μαζί με την SK Gaming, δημιούργησε τη γυναικεία ομάδα LoL (ΛΟΛ) «SK

Εορταστικές αγορές με κέρδος 15% payzy cashback σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Οι καταναλωτές που θα επιλέξουν για τις εορταστικές τους αγορές, προηγμένα προϊόντα τεχνολογίας σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ, κερδίζουν το 15% της αξίας των αγορών τους σε ευρώ (cashback)1  ολοκληρώνοντας τις αγορές τους με κάρτα payzy (ή payzy pro για τις επιχειρήσεις). Η προσφορά ισχύει μέχρι και τις 7 Ιανουαρίου 2025 για αγορές2 συνολικής τελικής3 αξίας €149

Παγίδες ασφαλείας μπορεί να κρύβουν τα μεταχειρισμένα smartphones

Έδαφος στην παγκόσμια και την ελληνική αγορά κερδίζουν οι μεταχειρισμένες συσκευές και δη τα smartphones, που, λόγω της οικονομικής κρίσης και του πληθωρισμού, έχουν γίνει δημοφιλείς, καθώς προσφέρουν πρόσβαση σε τεχνολογία αιχμής σε χαμηλότερη τιμή. Παρά τη δημοφιλία τους, αυτές οι επιλογές ενέχουν κινδύνους ασφαλείας που δεν πρέπει να αγνοηθούν, όπως επισημαίνει η εταιρεία κυβερνοασφάλειας

COSMOTE: Με τη δύναμη της Telekom, αποδεικνύει ότι τo gaming μπορεί να είναι «ανοιχτό»στις γυναίκες

Τα στερεότυπα είναι για να καταρρίπτονται και, τουλάχιστον, σε ό,τι αφορά στο gaming κάτι φαίνεται πως έχει ξεκινήσει να αλλάζει σιγά-σιγά.#3 Η συμμετοχή 3 γυναικών στο eSports Player Foundation Bootcamp στη Φρανκφούρτη  Για χρόνια, αν ακούγαμε ή διαβάζαμε κάπου τη λέξη «gamer» κατά πάσα πιθανότητα θα μας ερχόταν στο μυαλό η εικόνα ενός άντρα να

COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Εορταστικές αγορές με κέρδος 15% payzy cashback

Οι καταναλωτές που θα επιλέξουν για τις εορταστικές τους αγορές προϊόντα τεχνολογίας σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ, κερδίζουν το 15% της αξίας των αγορών τους σε ευρώ (cashback) ολοκληρώνοντας τις αγορές τους με κάρτα payzy (ή payzy pro για τις επιχειρήσεις). Η προσφορά ισχύει μέχρι και τις 7 Ιανουαρίου 2025 για αγορές συνολικής τελικής αξίας 149 ευρώ και

ΑΙ, μία μετασχηματιστική δύναμη που «ζούμε»

Η Microsoft θα συνεχίσει να βρίσκεται στην αιχμή της προσπάθειας ένταξης και υιοθέτησης της Τεχνητής Νοημοσύνης στη χώρα, αξιοποιώντας τη μετασχηματιστική της δύναμη, που αλλάζει τον τρόπο που εργαζόμαστε, σκεφτόμαστε και ζούμε. Η ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην καθημερινότητά μας τον τελευταίο χρόνο υπήρξε παραπάνω από εντυπωσιακή. Πριν από δώδεκα μήνες, η συζήτηση γύρω από

Χριστούγεννα γεμάτα δώρα και φέτος από την COSMOTE

Market Τρίτη 24.12.2024 11:00 Τελ. εν. 13:50 Rodiaki NewsRoom - Απεριόριστα data στο κινητό - Απεριόριστη ομιλία προς όλους από το σταθερό - Δωρεάν το COSMOTE TV Entertainment Pack - BOX: Έκπτωση 4€ για παραγγελία φαγητού ή καφέ Μοναδικά δώρα για το κινητό, το σταθερό, την τηλεόραση και τις παραγγελίες φαγητού και καφέ, επιφυλάσσει και

Η Telekom και η COSMOTE φέρνουν τις γυναίκες gamers στο προσκήνιο

Telekom και COSMOTE ενισχύουν τη γυναικεία παρουσία. Η γυναικεία παρουσία στο χώρο των videogames γίνεται αισθητή ολοένα και περισσότερο και η COSMOTE, με τη δύναμη της Telekom, ενισχύουν περαιτέρω όσες θέλουν να ασχοληθούν με το gaming και τα eSports και ψάχνουν το κατάλληλο κίνητρο. Η πρωτοβουλία #EQUALESPORTS έχει στόχο να τονίσει τη γυναικεία παρουσία στο

Me & My Pet στο MAD VIRAL της Cosmote TV

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας

Χριστούγεννα γεμάτα δώρα και φέτος από την COSMOTE

Απεριόριστα data στο κινητό Απεριόριστη ομιλία προς όλους από το σταθερό Δωρεάν το COSMOTE TV Entertainment Pack BOX: Έκπτωση 4€ για παραγγελία φαγητού ή καφέ Μοναδικά δώρα για το κινητό, το σταθερό, την τηλεόραση και τις παραγγελίες φαγητού και καφέ, επιφυλάσσει και φέτος τα Χριστούγεννα η COSMOTE σε όλους τους συνδρομητές της. Δωρεάν απεριόριστα data

Διάκριση του Newsbeast στα Social Media Awards 2024

Μια σημαντική διάκριση πέτυχε το Newsbeast στα Social Media Awards 2024, που διοργάνωσε για 12η συνεχή χρονιά η Boussias Events. Τα βραβεία ανέδειξαν τα πιο δημιουργικά, καινοτόμα και αποτελεσματικά case studies του έτους στα social media και τους «20 under 40 Media», σε τελετή που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου, στο Ωδείο Αθηνών, παρουσία 460

Η Apple φέρνει την επανάσταση στις έξυπνες κλειδαριές με κάμερα Face ID

Η Apple εργάζεται πάνω σε μια νέα κάμερα έξυπνου κουδουνιού που χρησιμοποιεί το Face ID για να ξεκλειδώνει την πόρτα σας, η οποία θα μπορούσε να κυκλοφορήσει μέχρι το τέλος του 2025. Η κλειδαριά θα λειτουργεί ακριβώς όπως το iPhone σας, ξεκλειδώνοντας αυτόματα την πόρτα σας όταν την κοιτάτε εσείς ή κάποιος άλλος κάτοικος. Όπως

Share

Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Samsung Electronics, μόνο ένα μικρό μέρος των ερωτηθέντων  αισθάνεται σίγουρο για την ικανότητά του να χρησιμοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη στην καθημερινότητά του. 

Μία έρευνα με 11.000 συμμετέχοντες από 10 χώρες έδειξε ότι το 38% δεν αισθάνεται ότι περιλαμβάνεται στις τρέχουσες συζητήσεις γύρω από την Τεχνητή Νοημοσύνη. 

Σε ερώτηση σχετικά με το βαθμό κατανόησης της τεχνολογίας, οι ερωτηθέντες στην Πολωνία ήταν πιο πιθανό να πουν ότι είναι αρκετά εξοικειωμένοι με αυτήν (23%), ενώ αντίστοιχα στο Ηνωμένο Βασίλειο αισθάνονται λιγότερη αυτοπεποίθηση από άλλες αγορές (11%), υπογραμμίζοντας τις πιθανές πολιτιστικές και εκπαιδευτικές επιρροές στον τρόπο αντίληψης των πραγμάτων. 

Τα ευρήματα που δημοσιεύθηκαν στη νέα έρευνα της Samsung – Intelligent Living: How AI is Enhancing Everyday Life – αποκαλύπτουν την αυξανόμενη επιθυμία των ερωτηθέντων για την Τεχνητή Νοημοσύνη να βελτιώσει την καθημερινότητα τους 

Καθώς το AI εντάσσεται ολοένα και περισσότερο σε κάθε πτυχή της ζωής, από τους αλγορίθμους που καθοδηγούν τις επιλογές στην ψυχαγωγία μέχρι τις έξυπνες συσκευές που προβλέπουν τις ανάγκες στο σπίτι, περισσότεροι από ποσοστό 53% επιθυμεί η τεχνητή νοημοσύνη να κάνει τη ζωή του ευκολότερη, με τις δουλειές του σπιτιού όπως η καθαριότητα, να βρίσκονται υψηλά στη λίστα για την υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης 

Ωστόσο, αυτή η επιθυμία δεν συνάδει ακόμα με τον αντίστοιχο ενθουσιασμό, καθώς μόνο το ένα τρίτο (38%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι αντιμετωπίζουν την επέκταση του AI με προσμονή. 

Ο Δρ. Chris Brauer, Διευθυντής Καινοτομίας, Goldsmiths University of London και Chief Innovation Officer, Symmetry, σχολίασε: «Η πραγματική υπόσχεση της Τεχνητής Νοημοσύνης έγκειται στον τρόπο με τον οποίο μπορεί να μεταμορφώσει την καθημερινότητα και τη ρουτίνα μας, για να συμπληρώσει – και όχι να επισκιάσει – τα πράγματα που απολαμβάνουμε περισσότερο. Καθώς το AI ενσωματώνεται στις συσκευές οικιακής χρήσης, η πραγματική του αξία θα κριθεί από το πόσο καλά απλοποιεί τις καθημερινές εργασίες, βελτιώνει την ποιότητα ζωής μας και κάνει τις καθημερινές αλληλεπιδράσεις πιο ομαλές». 

Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο σπίτι

Η έρευνα διαπίστωσε ότι η συνδεσιμότητα αποτελεί μια σημαντική προτεραιότητα για τους ερωτηθέντες, με το 42% των ερωτηθέντων να δηλώνει ότι επιθυμεί η Τεχνητή Νοημοσύνη να συνδέει καλύτερα τις συσκευές στο σπίτι τους. Επιπλέον, ίδιο ποσοστό συμμετεχόντων (42%) δήλωσε ότι πιστεύει πως η Τεχνητή Νοημοσύνη θα κάνει τη ζωή στο σπίτι καλύτερη, ενώ σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) είπε ότι η «έξυπνη» διαχείριση του σπιτιού ήταν το πιο επιθυμητό χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Αναλυτικότερα: 

  • Ο καθαρισμός και το σκούπισμα ήταν οι κυριότερες εργασίες στις οποίες οι άνθρωποι θέλουν να βοηθήσει η Τεχνητή Νοημοσύνη, με το 33% των ερωτηθέντων να εκφράζουν ενδιαφέρον για λύσεις με AI που μπορούν να χειριστούν αυτές τις εργασίες αντί για τους ίδιους. 
  • Επιπλέον, το 28% ενδιαφέρεται για περιπτώσεις όπου η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει στον καθαρισμό των σκευών κουζίνας, ενώ το 25% αναζητά βοήθεια στο πλύσιμο των πιάτων. 
  • Το 23% των ερωτηθέντων εξέφρασε ενδιαφέρον για λειτουργίες AI που μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία γευμάτων, αλλά και στη διαχείριση των λιστών για το σούπερ μάρκετ. 
  • Τα παραπάνω ξεπερνούν σε ποσοστό τις πιο παραδοσιακές εργασίες, όπως η διαχείριση των οικιακών λογαριασμών και των οικονομικών του νοικοκυριού, που επιλέχθηκαν από μόλις 21% των συμμετεχόντων. 

Ωστόσο, η ασφάλεια παραμένει μια σημαντική ανησυχία. Για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης, το 37% των ερωτηθέντων χαρακτηρίζει τις τακτικές ενημερώσεις ασφαλείας ως απαραίτητες, το 34% προτίμησε την διαρκή (24/7) παρακολούθηση ενεργών απειλών και το 27% αναγνώρισε την πλήρη ασφάλεια ως το πιο σημαντικό AI χαρακτηριστικό, εάν εντάσσει την Τεχνητή Νοημοσύνη στην καθημερινότητά του στο μέλλον. Αυτές οι πληροφορίες υπογραμμίζουν την ανάγκη για AI τεχνολογίες, οι οποίες δεν είναι μόνο καινοτόμες, αλλά και ασφαλείς. 

Ο Tim Hospedales, Επικεφαλής του Ερευνητικού Κέντρου AI της Samsung στο Κέμπριτζ, σχολίασε: «Στη Samsung πιστεύουμε ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη θα πρέπει να βελτιώσει την καθημερινή ζωή λειτουργώντας ως ένας αόρατος βοηθός που απλοποιεί τις εργασίες, χωρίς να χρειάζεται επίβλεψη. Η δέσμευσή μας είναι να δημιουργήσουμε τεχνολογία που είναι εξίσου ισχυρή και ασφαλής και μπορεί να ενταχθεί αβίαστα στη ρουτίνα των καταναλωτών, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επικεντρωθούν σε αυτά που έχουν πραγματική σημασία για τους ίδιους». 

Η Τεχνητή Νοημοσύνη δίνει «χώρο» στα προσωπικά ενδιαφέροντα

Σχεδόν τα δύο τρίτα (66%) των ερωτηθέντων αναζητούν περισσότερο χρόνο για να ασχοληθούν με δραστηριότητες που τους ενδιαφέρουν, με το 37% να πιστεύει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να τους βοηθήσει να τις βάλουν σε προτεραιότητα και το 41% αναμένει το AI να βελτιώσει αυτά που μπορούν να δημιουργήσουν. 

Οι καταναλωτές θέλουν να βελτιώσουν τις εμπειρίες που ήδη έχουν, όπως τα ταξίδια, το παιχνίδι και παρακολούθηση τηλεόρασης. Αυτό αντικατοπτρίζεται στα ευρήματα της έρευνας που αποκαλύπτουν ότι ανάμεσα στα πιο επιθυμητά AI χαρακτηριστικά είναι η μετάφραση σε πραγματικό χρόνο (23%), οι λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης που βελτιστοποιούν την ευκρίνεια της εικόνας (27%), καθώς και η ανίχνευση θορύβου στον περιβάλλοντα χώρο του χρήστη και η αντίστοιχη προσαρμογή της ποιότητας ήχου (27%) για πιο καθηλωτική εμπειρία θέασης. 

Επιπλέον, η εξατομίκευση είναι μια βασική τάση, ειδικά όσον αφορά στην υγεία και την ευεξία, με τους μισούς από τους ερωτηθέντες της έρευνας (50%) να εστιάζουν στην πρόληψη και όχι στη θεραπεία. Πιο συγκεκριμένα, το 32% των ερωτηθέντων δήλωσε την επιθυμία να χρησιμοποιήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη για προσαρμοσμένα προγράμματα διατροφής, το 24% για ρουτίνα άσκησης και το 34% για προσαρμογές του τρόπου ζωής με βάση τα ατομικά δεδομένα υγείας. Ένα παρόμοιο ποσοστό (31%) ενδιαφέρεται να χρησιμοποιήσει το AI για την παρακολούθηση και τη βελτίωση του ύπνου του. 

Ωστόσο, παρά το αυξανόμενο ενδιαφέρον για την ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην υγεία, εξακολουθεί να υπάρχει διστακτικότητα από όσους δεν χρησιμοποιούν αυτήν τη στιγμή τη συγκεκριμένη τεχνολογία, με μόνο το 17% να λέει ότι θα χρησιμοποιούσε συσκευές παρακολούθησης υγείας με AI στην καθημερινότητά του. 

Επιπρόσθετα, παρά την επιθυμία η Τεχνητή Νοημοσύνη να βελτιστοποιήσει την ποιότητα εικόνας και ήχου στις τηλεοράσεις, το 28% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν υπάρχουν λειτουργίες AI που να τους ενδιαφέρουν σε σχέση με την οικιακή ψυχαγωγία – κάτι που πιθανώς να αντανακλά την έλλειψη γνώσεων σχετικά με τις δυνατότητές της στο συγκεκριμένο κλάδο. 

Τα στοιχεία της έρευνας υπογραμμίζουν τη σημασία της συνεχούς ανάπτυξης και της καλύτερης επικοινωνίας γύρω από τα οφέλη και την αξιοπιστία των χαρακτηριστικών και των συσκευών που τροφοδοτούνται με AI στον τομέα της υγείας και την αξία των ισχυρών μέτρων ασφαλείας, των τακτικών ενημερώσεων και της διαφανούς επικοινωνίας για την οικοδόμηση και διατήρηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών. 

Ο Δρ. Chris Brauer, Chief Innovation Officer, Symmetry, κατέληξε: «Το μέλλον της Τεχνητής Νοημοσύνης βρίσκεται στην απρόσκοπτη ενσωμάτωσή της στην καθημερινή μας ζωή – όχι μόνο στο σπίτι, αλλά σε όλα τα περιβάλλοντα. Καθώς προχωράμε, τα ηθικά ζητήματα είναι κρίσιμα – καθώς θα πρέπει να εξασφαλιστεί ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη όχι μόνο προάγει την κοινωνική ισότητα, αλλά βοηθά και στη δημιουργία εξυπνότερων, πιο βιώσιμων περιβαλλόντων. Ολόκληρος ο κλάδος μας θα πρέπει να ακούσει τους καταναλωτές, να δίνει έμφαση στην ασφάλεια, τη συμπερίληψη και τα πρακτικά οφέλη, έτσι ώστε το AI να γίνει πραγματικός καταλύτης για την παγκόσμια αλλαγή».