Image default
INTERNET

To Twitter ξεκινά καμπάνια εναντίον συγκεκριμένων μορφών ρητορικής του μίσους

Το Twitter αποφάσισε να προχωρήσει στη διαγραφή περιεχομένου που διαδίδει ιδέες που προκαλούν διακρίσεις σε ζητήματα ηλικίας, αναπηρίας, ασθενειών.

Ήδη
από πέρυσι, το Twitter έχει ξεκινήσει μία καμπάνια εναντίον της
ρητορικής του μίσους απέναντι σε όλες τις θρησκείες, προκειμένου να
εξαλείψει φαινόμενα ρατσισμού, διασποράς ψευδών ειδήσεων και άλλων
παρόμοιων φαινομένων. Η πολιτική εναντίον της ρητορικής του μίσους
ξεκίνησε από τα θρησκευτικά ζητήματα, ενώ τώρα το κοινωνικό δίκτυο
ανακοίνωσε ότι αλλάζει περαιτέρω τους όρους και προϋποθέσεις χρήσης των
υπηρεσιών του, έτσι ώστε να μην γίνονται διακρίσεις ή λεκτικές επιθέσεις
σε χρήστες με βάση την ηλικία, τις ειδικές ανάγκες και τις αναπηρίες ή
κάποια μορφή ασθένειας.

Εάν ένας χρήστης του Twitter εντοπίσει
και κάνει αναφορά σε κάποιο σχόλιο που προωθεί τη ρητορική του μίσους,
το κοινωνικό δίκτυο θα αναλάβει τη διαγραφή του, χωρίς, όμως, να
προβαίνει στη διαγραφή κάποιου προφίλ. Το Twitter έκανε μία μεγάλη
έρευνα το 2018 για το τι θα έπρεπε να αλλάξει στην πολιτική του και εκεί
εντόπισε την ανάγκη να καταστήσει πιο σαφή την πολιτική του απέναντι σε
τέτοια φαινόμενα που το χρησιμοποιούν για την προώθηση μηνυμάτων που
προκαλούν διακρίσεις ή υποκρύπτουν ρατσιστικές ιδέες.

Το Twitter
σημειώνει ότι θα εργαστεί από κοινού με μια ομάδα ειδικών για το πώς θα
πρέπει να προσεγγίζει φαινόμενα ρατσισμού ή φυλετικών διακρίσεων. Μέχρι
στιγμής το κοινωνικό δίκτυο αναφέρει ότι έχει καταφέρει να εντοπίσει,
αλλά και να απομακρύνει με επιτυχία περίπου το 50% των tweets που θεωρεί
ότι ανήκουν στην κατηγορία της προώθησης της ρητορικής του μίσους. Οι
αναφορές του Twitter κάνουν λόγο για επιτυχημένη στρατηγική που έχει
εφαρμόσει το ίδιο, χωρίς τη βοήθεια και συμμετοχή των χρηστών του,
αποκλειστικά και μόνο με βάση τους αλγορίθμους που έχει δημιουργήσει το
ίδιο. Εκτιμάται ότι με τη συμμετοχή των χρηστών του, τα αποτελέσματα θα
είναι ακόμα πιο ελπιδοφόρα.

Related posts

H Google ετοιμάζεται να αποχαιρετήσει την υπηρεσία Cloud Print

fiber

Στα «ψηφιακά θρανία» οι γονείς για την προστασία των παιδιών τους

fiber

Ο Mark Zuckerberg παρουσιάζει επίσημα τα Καταστήματα Facebook

fiber

Η Facebook αλλάζει τις ονομασίες των Instagram και WhatsApp

fiber

H Google προσφέρει νέους τρόπους επικοινωνίας στις επιχειρήσεις

fiber

Οι μισοί γονείς αφήνουν τα παιδιά να ρυθμίζουν μόνα τους τη διαδικτυακή τους δραστηριότητα

fiber