Oι “έξυπνες” μηχανές θα χειρίζονται τα 2/3 της καταναλωτικής εμπειρίας

Related

Η LG ανακοινώνει τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2024

Η LG Electronics Inc. (LG) ανακοίνωσε ενοποιημένα έσοδα πρώτου τριμήνου 2024 ύψους 21,09 τρισεκατομμυρίων KRW (16,028 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 1,33 τρισεκατομμυρίων KRW (1,01 δισ. USD). Ο τομέας των οικιακών συσκευών της LG έδειξε παγκόσμια ηγετική θέση, επιτυγχάνοντας ρεκόρ εσόδων και διψήφια περιθώρια λειτουργικού κέρδους. Ο τομέας των εξαρτημάτων ηλεκτροκινούμενων οχημάτων (EV), βασικός…

Αποτελέσματα προόδου του προγράμματος Schneider Sustainability Impact (SSI) για το Α’ Τρίμηνο του 2024

 Η Schneider Electric, ηγέτης στον ψηφιακό μετασχηματισμό της διαχείρισης ενέργειας και του αυτοματισμού, ανακοίνωσε σήμερα τα αποτελέσματα του Α’ τριμήνου του προγράμματος Schneider Sustainability Impact (SSI), παράλληλα με τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας. To συγκεκριμένο πρόγραμμα μετασχηματισμού προωθεί και αξιολογεί την πρόοδο της εταιρείας ως προς τους παγκόσμιους στόχους βιωσιμότητας που έχει θέσει για την…

Η ViewSonic παρουσιάζει all-in-one LED οθόνες επόμενης γενιάς με βελτιωμένη αξιοπιστία και ευελιξία

Η ViewSonic Corp., κορυφαία παγκοσμίως κατασκευάστρια λύσεων απεικόνισης και EdTech, ανακοινώνει την κυκλοφορία των all-in-one LED οθονών 2ης γενιάς (σειρά LDM), οι οποίες έχουν σχεδιαστεί ειδικά για επαγγελματική και εκπαιδευτική χρήση, εξελίσσοντας περεταίρω τα στοιχεία που κατέστησαν επιτυχημένα τα προηγούμενα μοντέλα. Η σειρά LDM ενισχύει την αξιοπιστία, την οπτικοακουστική απόδοση και την ευελιξία εγκατάστασης με…

Οι αθλητικές μεταδόσεις 26/4/2024

Το δεύτερο παιχνίδι του Ολυμπιακού κόντρα στην Μπαρτσελόνα για τα πλέι οφ της Euroleague και ο ημιτελικός του Περιστερίου με την Τενερίφη στο Final-4 του Basketball Champions League ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις: 09:55 COSMOTE SPORT 5 HD Moto3 2024 Gran Premio de Espana – Ελεύθερες…

Γιορτινό Πάσχα με τα μοναδικά προνόμια του Vodafone Thank you στα Public

Η Vodafone και τα Public κάνουν το φετινό Πάσχα πιο γιορτινό προσφέροντας ακόμη περισσότερα προνόμια στους πελάτες τους. Μέσα από το πρόγραμμα επιβράβευσης Vodafone Thank you που παρέχει προσφορές, προνόμια αλλά και μοναδικές εμπειρίες, οι συνδρομητές Vodafone έχουν την ευκαιρία να αγοράσουν Πασχαλινά δώρα για τους ίδιους ή τα αγαπημένα τους πρόσωπα από τα καταστήματα…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL1 για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις των…

Μεταφορά υπολοίπου σε καρτοκινητό COSMOTE 10 ΕΥΡΩ

Πώληση 25/04/2024 05:48 μμ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ Μεταφορά υπολοίπου σε καρτοκινητό COSMOTE 10 ΕΥΡΩ 7 € εμφανίσεις: 6 0 παρακολουθούν Επικοινωνία με Πωλητή Επικοινωνήστε με τον πωλητή μέσω προσωπικών μηνυμάτων. Αποφύγετε τραπεζικές καταθέσεις Hazard07 (0) Μέλος από: 10/11/2014 Ποσοστό αξιολογήσεων 0 0 Πόντοι κοινότητας: 3 Εμφάνιση προφίλ Πληροφορίες Κάνε μια ερώτηση Σας μεταφέρω υπόλοιπο (COSMOTE Mobile Easy Transfer)…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (25-4-2024)

Το δεύτερο παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στην Μακάμπι Τελ Αβίβ και η πρεμιέρα της Σάκκαρη στο Madrid Open κόντρα στην Βέκιτς ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας.Αναλυτικά όλες οι επιλογές:02:00 COSMOTE SPORT 4 HD Μπόστον Σέλτικς – Μαϊάμι Χιτ03:30 COSMOTE SPORT 8 HD Ιντεπεντιέντε ντελ Βάλε – Παλμέιρας Copa Libertadores12:00 Novasports 6HD…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

Cosmote: Συμβολή στον 5G διασυνοριακό διάδρομο Ελλάδας

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας, που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η Cosmote.Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις των…

5G SEAGUL: Διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

TechYourFuture: Νέα πρωτοβουλία της Microsoft για την ψηφιακή ενδυνάμωση της νέας γενιάς

Η Microsoft δημιουργεί την πρωτοβουλία «Tech Your Future» και προσφέρει για πρώτη φορά τη δυνατότητα σε νέες και νέους που βρίσκονται στην αρχή της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες αιχμής, συνδυάζοντας την εκπαίδευση παράλληλα με αμειβόμενη εργασία σε μεγάλες εταιρείες. Η Eurobank και η PwC Ελλάδας αποτελούν τις πρώτες εταιρείες που υιοθετούν την…

Η Νέα Εμπειρία Κωτσόβολος έφθασε στο αναβαθμισμένο, mega κατάστημα στη Λεωφόρο Συγγρού

Αμέτρητες επιλογές σε χιλιάδες προϊόντα, κορυφαίες προσφορές και ολοκληρωμένες λύσεις, συναντούν το καινοτόμο design και απογειώνουν την αγοραστική εμπειρία. Μία νέα εποχή ξεκινά για την Κωτσόβολος, καθώς μέσα από την πλήρη ανακαίνιση του καταστήματός της στη Λεωφόρο Συγγρού, καλωσορίζει τη Νέα Εμπειρία των καταστημάτων της, όπου τα προϊόντα και οι υπηρεσίες συμβαδίζουν για να καλύψουν…

Public: Υπηρεσία «Τα πάντα Άτοκα» που στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού

Σε μια εποχή όπου οι τιμές αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Public ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας άτοκα και χωρίς κάρτα όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας. Με επίκεντρο τον πελάτη, αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό σήμερα και δεσμεύονται να διατηρήσουν τα προϊόντα τους προσιτά μέσα από…

Share

Υπό την επίδραση του ψηφιακού μετασχηματισμού βρίσκεται ο τρόπος με τον οποίο οι εταιρείες αλληλοεπιδρούν με τους πελάτες, με τη σύγχρονη τεχνολογία να αλλάζει ριζικά τις απαιτήσεις των καταναλωτών και εν γένει την καταναλωτική συμπεριφορά. Ως αποτέλεσμα, οι εταιρείες πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τις διαδικασίες τους σε αυτό το κομμάτι, ώστε να μπορούν να συμβαδίζουν με τους σύγχρονους καταναλωτές και να εξελίσσουν τις παρεχόμενες τεχνολογίες τους.

Πως θα μοιάζει η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών το 2030. Tο 67% του customer engagement θα το χειρίζονται “έξυπνες” μηχανέςΓια παράδειγμα, σύμφωνα με την έρευνα “Experience 2030: The Future of Customer Experience”, μέχρι το 2030, θα υπάρξει μια μεγάλη στροφή προς την πλήρη αυτοματοποίηση της καταναλωτικής εμπειρίας. Η έρευνα προβλέπει ότι, μέχρι το 2030, το 67% της καταναλωτικής εμπειρίας μεταξύ εταιρείας και καταναλωτή, που χρησιμοποιεί κάποια ηλεκτρονική συσκευή, θα γίνεται εξ ολοκλήρου από “έξυπνες” μηχανές σε αντίθεση με ανθρώπους που υπερισχύουν σήμερα. Επίσης, μέχρι το 2030, το 69% των αποφάσεων γύρω από την καταναλωτική εμπειρία θα λαμβάνονται αποκλειστικά από “έξυπνες” μηχανές.

Η έρευνα, που διενεργήθηκε από τη Futurum Research εκ μέρους της SAS, παρουσιάζει ότι οι καταναλωτές προσδοκούν σε περαιτέρω χρήση των νέων τεχνολογιών μέχρι το 2030. Για παράδειγμα, το 80% αναμένει παραδόσεις κατ’ οίκον μέσω drone ή άλλου αυτόνομου οχήματος, το 81% αναμένει αλληλεπίδραση με chatbots, ενώ το 78% προσδοκά να χρησιμοποιεί εφαρμογές επαυξημένης, εικονικής ή mixed πραγματικότητας για να βλέπει πως θα φαίνεται κάποιο προϊόν – όπως επίσης και πως θα μοιάζει ένα συγκεκριμένο ρούχο στον αγοραστή ή ένα έπιπλο στο σπίτι. 

Μixed reality

Επίσης, το 56% περιμένει να “επισκέπτεται” άλλες τοποθεσίες ή να ζει την εμπειρία των διακοπών και να παρακολουθεί ψυχαγωγικά events μέσω συσκευών mixed reality μέχρι το 2025. Την ίδια στιγμή, 8 στους 10 προσδοκούν τη χρήση “έξυπνων” βοηθών (όπως το Google Home, Amazon, Alexa κλπ.) για να κάνουν κάποια αγορά ή να παρακολουθούν το smart home τους, ενώ το 78% περιμένει να ελέγχει άλλες συσκευές μέσω wearables.

Για τις εταιρείες, αυτό το επίπεδο καταναλωτικής αποδοχής και προσδοκιών ανοίγει νέες ευκαιρίες στην διεύρυνση της αλληλεπίδρασης, καθώς το μέλλον της εξυπηρέτησης θα διαμορφωθεί σε μεγάλο βαθμό από την εξέλιξη της τεχνολογίας.

Η έρευνα ρώτησε τις εταιρείες σε τι είδους “φουτουριστικές” τεχνολογίες επενδύουν, σήμερα, για να ηγηθούν της νέας εμπειρίας εξυπηρέτησης και της αύξησης της καταναλωτικής ικανοποίησης μέχρι το 2030. Το 62% των εταιρειών επενδύει σε φωνητικούς βοηθούς τεχνητής νοημοσύνης, για να βελτιώσει τις στρατηγικές εξυπηρέτησης, αλλά και σαν ένα ατού για τους πελάτες.

Ακόμη, το 58% επενδύει σε λύσεις φωνητικής υποστήριξης ως εσωτερικό στοιχείο του μάρκετινγκ και των πωλήσεων.

Σχετικά με την επαυξημένη και την εικονική πραγματικότητα (AR/VR), το 54% των εταιρειών επενδύει σε αυτές για να βοηθήσει τους καταναλωτές να οπτικοποιήσουν την εμφάνιση ή τη χρήση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Επιπλέον, το 53% των εταιρειών εξετάζει εργαλεία AR/VR για να βελτιώσει τη χρήση του προϊόντος και την αυτοβοήθεια. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 83% των εταιρειών επενδύει ή σχεδιάζει να επενδύσει σε ολογραφικές τεχνολογίες για διαφημίσεις εντός των καταστημάτων, διαδραστικά παιχνίδια και εκδηλώσεις.