Σε εξωδικαστικό συμβιβασμό κατέληξε η British Airways με τους δεκάδες χιλιάδες πελάτες και εργαζομένους της των οποίων τα προσωπικά στοιχεία διέρρευσαν έπειτα από κυβερνοεπίθεση κατά της βρετανικής εταιρείας το 2018.
Η νομική εταιρεία PGMBM, την οποία διόρισε το δικαστήριο ως νομικό εκπρόσωπο της BT, ανακοίνωσε ότι τα θύματα συμφώνησαν σε συμβιβασμό για τις αποζημιώσεις, ο οποίος ωστόσο καλύπτεται από όρο εμπιστευτικότητας. Η συμφωνία δεν περιλαμβάνει παραδοχή ευθύνης από την BT, επισημαίνει το Reuters.
Συνολικά 420.000 πελάτες και εργαζόμενοι της BΤ είδαν τα στοιχεία τους να διαρρέουν στο Διαδίκτυο μετά την παραβίαση των συστημάτων της αεροπορικής εταιρείας το 2018.
Τον Οκτώβριο, ο Επίτροπος Πληροφοριών της Βρετανίας επέβαλε στην BT πρόστιμο 20 εκατομμυρίων λιρών (23,4 εκατ. ευρώ) για την αποτυχία της εταιρείας να προστατεύσει τα δεδομένα των ταξιδιωτών.
Λίγο μετά την ανακοίνωση στις 11.20 ώρα Ελλάδας την Τρίτη, η μετοχή του ομίλου IAG, στον οποίο ανήκει η BT, παρουσίαζε άνοδο κατά 3%.