Το 95% των οδηγών θα κάνει χρήση βοηθών φωνής εντός του οχήματος

Related

COSMOTE TV: Αποκλειστικά ο ημιτελικός του Περιστερίου στο Final 4 του BCL και τα ματς Παναθηναϊκός-Άρης, Ολυμπιακός-ΠΑΣ Λαμία, Γιουβέντους-Μίλαν και Νάπολι-Ρόμα

Την COSMOTE TV έχει ως αποκλειστικό προορισμό το Final 4 του FIBA Basketball Champrions League, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 26-28/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT και οι απεσταλμένοι της COSMOTE TV, Ρήγας Δάρδαλης και Άρης Μπάρκας, θα δώσουν το «παρών» στο Βελιγράδι. Εκεί θα βρίσκεται και το Περιστέρι του Βασίλη Σπανούλη, το οποίο θα αντιμετωπίσει…

Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote

Συντάκτης: Διονύσης Αντωνέλλος Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέτσος. Την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέστος, στην κάμερα της Cosmote, μετά την θρυλική νίκη του Ολυμπιακού με 2-4 στο Βίλα Παρκ, εκείνη ακριβώς την ώρα περνούσε από πίσω ο πρόεδρος…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Share

Μία νέα πραγματικότητα για την οδηγική εμπειρία δημιουργεί, πλέον, η ψηφιακή τεχνολογία, με τους ίδιους τους οδηγούς να υποδέχονται ιδιαίτερα θερμά τις τεχνολογικές αλλαγές. Η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών (95%) θα χρησιμοποιεί φωνητικό βοηθό εντός του οχήματος τα επόμενα τρία χρόνια.

Πάνω από το ένα τρίτο των οδηγών θα ήταν πρόθυμο να πληρώσει για μια συνδρομή φωνής εγκατεστημένη στο αυτοκίνητοΜάλιστα, συνολικά, πάνω από το ένα τρίτο των οδηγών (37%) δηλώνει ότι θα ήταν πρόθυμο να πληρώσει ένα premium ή μία μηνιαία συνδρομή για μια υπηρεσία φωνητικού βοηθού εγκατεστημένη ή ενσωματωμένη στο αυτοκίνητό του. Οι νεαρότεροι σε ηλικία οδηγοί ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν, συμπεριλαμβανομένου του 47% των ατόμων ηλικίας 22-31 ετών, σε σύγκριση με το 29% των ατόμων 45-59 ετών και το 18% των άνω των 60 ετών.

Ήδη, σήμερα, σχεδόν το ήμισυ (49%) των καταναλωτών χρησιμοποιεί  κάποια μορφή φωνητικής βοήθειας εντός του οχήματος για διάφορες λειτουργίες. Το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί στο 73% στο πολύ εγγύς μέλλον. Από τους καταναλωτές, που κάνουν ήδη χρήση αυτών των υπηρεσιών, το 77% χρησιμοποιεί τη φωνή για να παίζει μουσική και να ελέγχει τις κατευθύνσεις (ποσοστό που αναμένεται να αυξηθεί στο 85% στο μέλλον). Το φουτουριστικό μέλλον της οδήγησης περιγράφει νέα έκθεση του ερευνητικού ινστιτούτου Capgemini (Voice on the go: How can auto manufacturers provide a superior in-car voice experience), η οποία εξετάζει την υιοθέτηση της φωνητικής εμπειρίας εντός του αυτοκινήτου και τις προσδοκίες των καταναλωτών από αντίστοιχες υπηρεσίες. Προσδιορίζει, επίσης, τις ευκαιρίες για τις εταιρείες αυτοκινήτων να αυξήσουν τα έσοδά τους και να ενισχύσουν τη δέσμευση μέσω της τεχνολογίας φωνής. 

Ασφάλεια και ιδιωτικότητα

Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης, οι καταναλωτές θέλουν μεν να βελτιωθεί η εμπειρία των χρηστών όσον αφορά τις υπηρεσίες φωνής, αλλά έχουν ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια. Όταν τους ζητήθηκε να αξιολογήσουν την εμπειρία τους χρησιμοποιώντας φωνητικούς βοηθούς μέσα στο αυτοκίνητο, μόνο το 28% τη χαρακτήρισε ως “εξαιρετική”, ενώ το 59% συμφώνησε ότι “ήταν ικανοποιητική, αλλά πρέπει να βελτιωθεί”.

Παράλληλα, με τη βελτίωση της εμπειρίας σε καίριες περιπτώσεις χρήσης, οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να αντιμετωπίσουν τις αυξανόμενες ανησυχίες των καταναλωτών σχετικά με την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια των δεδομένων.

Βάσει της έρευνας, το 50% των καταναλωτών δήλωσε ότι δεν εμπιστεύεται τους φωνητικούς βοηθούς όσον αφορά τα προσωπικά τους δεδομένα. “Οι βοηθοί φωνής γίνονται ένα ουσιαστικό μέρος του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι βιώνουν την οδηγική εμπειρία και διαχειρίζονται με ασφάλεια τη ζωή τους, ενώ βρίσκονται σε κίνηση. Αυτή η έκθεση καταδεικνύει πώς η αυτοκινητοβιομηχανία θα πρέπει να χρησιμοποιεί τη φωνή ως στρατηγικό πλεονέκτημα τόσο για την οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των πελατών όσο και για την αύξηση των εσόδων με τις συνδεδεμένες υπηρεσίες με την πάροδο του χρόνου”, αναφέρει η σχετική μελέτη.

Οι αναλυτές υπογραμμίζουν ότι, για να σημειωθεί περαιτέρω πρόοδος, ο κλάδος πρέπει να εκπαιδεύσει τους καταναλωτές σχετικά με τις δυνατότητες φωνής και την ασφάλεια των δεδομένων.